Ze hadden de A16 tot de tunnel bij Dordrecht afgesloten, dus we reden allemaal over de vluchtstrook. Maar bij de tunnel (waar iedereen eraf moest naar Zwijndrecht) negeerden twee vrachtwagens de rode kruizen, dus ik er achteraan. Zo door de tunnelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Iemand van Elies gehoord ivm Zwijndrecht?
A16 is afgesloten tussen Ridderkerk en de Drechttunnel
Ik slaap nog heul nie.. Ik ben me aan het bedenken hoe we dat prachtige dressoir op zn plekkie gaan krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Jullie slapen zeker allemaal al
Tssskkk....!
Wij gaan de bus nog even terugbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik slaap nog heul nie.. Ik ben me aan het bedenken hoe we dat prachtige dressoir op zn plekkie gaan krijgen
Hij staat nu in de gang.... Nadat Elies een buurman uit zn luie stoel heeft getrokken om even mee te helpenquote:
Die stond als eerste binnen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Had die buurman dat hele geval niet ook nog ff de kamer in kunnen sleuren dan![]()
Enne, tafel ook binnen of staat die nog tegen een boom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Lottekoekkie op 15-01-2011 01:19:51 ]Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Die staat op t dressoir...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Pakje voor klein groot kereltje ook binnen (of ligt die nog in dat bussie)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoop zó dat-ie het nog niet heeft, heb bonnetje nog dus ruilen is oké
Dat is niet zo heel moeilijk: op zijn kant zetten (in de lengte), voor de deur parkeren en dan kantelen (onderkant naar binnen, bovenkant langzaam laten zakken). Komt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:54 schreef vamperotica het volgende:
Ik slaap nog heul nie.. Ik ben me aan het bedenken hoe we dat prachtige dressoir op zn plekkie gaan krijgen
Wel een lieve buurmanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:01 schreef vamperotica het volgende:
Hij staat nu in de gang.... Nadat Elies een buurman uit zn luie stoel heeft getrokken om even mee te helpen
Yups. Alles is rustig; je kunt gaan slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat zeg ik, als het een lieve buurman is wil hij vast morgen wel even verder helpen![]()
Elies veilig thuis zonden bussie. mooi, kan ik ook gaan slapen.
Trusten
Jij ook enne, er staat ergens nog een spiegel waarvan ik niet meer weet of jij die nou wou hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Slaap lekker moppies die vandaag zo goed bezig waren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |