Dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
friends with benefits, alle leuke dingen van een relatie, zonder de beperkingen ervan
Je zou maar iemand treffen die zo in geuren en kleuren alle neukertjes met je gaat bespreken. Ik geloof dat ik per direct uitdroog dan....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel met specificatie he!
1: Lisa, twee vingers en tieten beroerd met mijn tedere handen (ps beetje hangborsten)
2: Sophia, Voelen alles en ook oraal alles uitgewisseld (ps lekker kontje).
3: Nouk, Geneukt maar alleen van achter omdat de voorkant niet aan te gluren was (ps geintje nouk)
4: Anita, Alles en voor het eerst iemand anaal gestraft.
5:
6:
7:
Nee, verre van. Wil graag seks, maar niet met zomaar iemand. Of doelde je daar ook op?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een romanticus.
Jij in de menopauze?
Doggy was ze best goed in maar als ze bovenop kwam maakte ze van die rare bewegingen. Heb jij dat wel eens gedaan? Ja kom maar even zitten dan zal ik het voor doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zou maar iemand treffen die zo in geuren en kleuren alle neukertjes met je gaat bespreken. Ik geloof dat ik per direct uitdroog dan....
Ik snap waarom dat mensen aanspreekt. Is ook niets mis mee.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doggy was ze best goed in maar als ze bovenop kwam maakte ze van die rare bewegingen. Heb jij dat wel eens gedaan? Ja kom maar even zitten dan zal ik het voor doen.
Zo deed ze dus.......
Dat is op te lossen door meerdere naast elkaar te houden, als er dan eentje weg valt, is het niet zo erg. De kans is altijd dat een van de twee een relatie krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben bekend met het principe friends with benefits hoor. Ook dat is het vaak toch net niet, opeens is 1 van de 2 toch verliefd en dan houdt de mooie regeling weer op.
Ik ben echt niet opeens anti ONS oid hoor, maar ik ben wel veel minder geneigd om het op te zoeken tegenwoordig.
Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doggy was ze best goed in maar als ze bovenop kwam maakte ze van die rare bewegingen. Heb jij dat wel eens gedaan? Ja kom maar even zitten dan zal ik het voor doen.
Zo deed ze dus.......
denkdat je op dat moment toch niet zo lachtquote:
Ja nee let nou even op!quote:
Ja, of gewoon niet aan ONS doen, makkelijker, minder gezeik, en sex, ach, ik mis het niet als ik het niet heb.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is op te lossen door meerdere naast elkaar te houden, als er dan eentje weg valt, is het niet zo erg. De kans is altijd dat een van de twee een relatie krijgt.
tsja als "het" weer ff geleden is wil je scharrelen.. ben je aant scharrelen dan besef je weer dat dat het toch niet is... Dat friends verhaal heb je ook 100% gelijk in....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben bekend met het principe friends with benefits hoor. Ook dat is het vaak toch net niet, opeens is 1 van de 2 toch verliefd en dan houdt de mooie regeling weer op.
Ik ben echt niet opeens anti ONS oid hoor, maar ik ben wel veel minder geneigd om het op te zoeken tegenwoordig.
Och dan heb ik ook nog wel verhalenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
denkdat je op dat moment toch niet zo lacht
snap ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap waarom dat mensen aanspreekt. Is ook niets mis mee.Maar ik ben denk ik te mutserig/braaf om licht over seks te denken, ik vind dat toch echt het leukst als ik verliefd ben.
Nogmaals bedankt voor de lessenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is op te lossen door meerdere naast elkaar te houden, als er dan eentje weg valt, is het niet zo erg. De kans is altijd dat een van de twee een relatie krijgt.
Wat is er dan met mijn situatie?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je op iemand mag zitten?
Tja dat snap ik dan ook wel weer in jouw situatie.,
ooh, die heb jij ook gehad dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja nee let nou even op!
Want ze deed dus veel te hard met dr tanden tijdens het pijpen en haar kutje was ook niet echt lente fris.
Nee mijn ex deed dat echt anders hoor... dit voelt raarquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo deed ze dus.......
Je wordt oudquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de lessenJe weet met wie je in discussie bent he?
.
Ik bedank ervoor op het moment, ik wil nu weer gewoon een vriendin, klaar. Ze hoeft niet meteen bij me in te trekken, maar ik heb geen zin meer in los/leeg rondgeneuk.
ik weet het jaquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de lessenJe weet met wie je in discussie bent he?
.
Ik bedank ervoor op het moment, ik wil nu weer gewoon een vriendin, klaar. Ze hoeft niet meteen bij me in te trekken, maar ik heb geen zin meer in los/leeg rondgeneuk.
Dat laatste heb ik dus ook. De behoefte komt pas als ik iets voor iemand voel. Neuken om het neuken is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet aan ONS doen, makkelijker, minder gezeik, en sex, ach, ik mis het niet als ik het niet heb.
Ik zou er bijna een ander topic voor openenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och dan heb ik ook nog wel verhalen
ONS doe ik ook niet aanquote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet aan ONS doen, makkelijker, minder gezeik, en sex, ach, ik mis het niet als ik het niet heb.
Je zal het meemaken!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee mijn ex deed dat echt anders hoor... dit voelt raar
Ja dat is toch te vreselijk voor woorden! Dat ze het denkt is een ding...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zal het meemaken!![]()
Dan hoop je echt dat je op minimaal 5 hoog woont. Hup het raam uit.
We zijn eensgezind vandaag Lily.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus ook. De behoefte komt pas als ik iets voor iemand voel. Neuken om het neuken is niet aan mij besteed.
Dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga natuurlijk niet tegen de huidige zeggen wat de vorigen deden, tenminste niet met naam en toenaam. Natuurlijk heb je best dingetjes opgepikt, maar die stel ik dan wel gewoon voor ofzo.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga natuurlijk niet tegen de huidige zeggen wat de vorigen deden, tenminste niet met naam en toenaam. Natuurlijk heb je best dingetjes opgepikt, maar die stel ik dan wel gewoon voor ofzo.
Nee hoor. Niet weg, niet stom, geen Duitser.quote:
ook die kan je nog truukjes lerenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een oude fiets he.
ik voel meestal wel wat voor degene met wie ik scharrel... het is niet alleen de seks..quote:Op donderdag 30 december 2010 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus ook. De behoefte komt pas als ik iets voor iemand voel. Neuken om het neuken is niet aan mij besteed.
Geile praat!: 9quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja nee let nou even op!
Want ze deed dus veel te hard met dr tanden tijdens het pijpen en haar kutje was ook niet echt lente fris.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook die kan je nog truukjes leren
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, nooit uitgeleerd he.
Dan is het toch geen scharrel meer als je er gevoelens voor hebt ?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik voel meestal wel wat voor degene met wie ik scharrel... het is niet alleen de seks..
Maar zoals HW net al zei het is gewoon weer eens tijd voor meer
Er moet wel "iets" zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het toch geen scharrel meer als je er gevoelens voor hebt ?
als die oude fiets geen of bv maar 1 partner heeft gehad met weinig ervaringquote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een oude fiets he.
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die oude fiets geen of bv maar 1 partner heeft gehad met weinig ervaring
dan kan die fiets nog zo oud zijn maar
We noemen een bepaalde user uit t noorden die er al een tijdje niet is geweest?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die oude fiets geen of bv maar 1 partner heeft gehad met weinig ervaring
dan kan die fiets nog zo oud zijn maar
Ja, een kut, en eventueel tieten.quote:
het zal aan mij liggen, maar ik wil dr op zijn minst een BEETJE leuk vinden wil ik er mee neuken hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, een kut, en eventueel tieten.
Anders is het geen scharrel imo, dan is het een vrouw waar je stiekem wat mee zou willen hebben, maar je genoegen neemt met alleen sex, ofzeaux.
Nee, dat is het niet, er moet een bepaalde spanning zijn, sexueel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Anders is het geen scharrel imo, dan is het een vrouw waar je stiekem wat mee zou willen hebben, maar je genoegen neemt met alleen sex, ofzeaux.
Friends with benefits.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
en toch is het dan niet meer dan wat het is, en heb ik niet de behoefte om dat er van te maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het toch geen scharrel meer als je er gevoelens voor hebt ?
Nee, mn doos voelt of er zo'n waterzuiger op is gezetquote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ga je lekker van soppen he! Dat vond mijn vorige scharrel ook altijd zo lekker!![]()
[ afbeelding ]
Wilde een reactie uitlokken, met succes.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet weg, niet stom, geen Duitser.
veel gebruikte fiets, zeg dat danquote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel.
Ja kom je daar goed door klaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, mn doos voelt of er zo'n waterzuiger op is gezet
Er wordt altijd vanuit gegaan dat de man daar maar genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Niks voor mij, dat zou voor mij nooit een gezonde vriendschap zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Friends with benefits.
De term friends staat er niet voor niets.
Ja, volgens velen zijn we allemaal nog neanderthalers, ik denk er zelf anders over.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt altijd vanuit gegaan dat de man daar maar genoegen mee neemt.
Alleen hier door bepaalde types hoor. Soms komt er een wat vertekend beeld vanuit FOK! op je netvlies.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt altijd vanuit gegaan dat de man daar maar genoegen mee neemt.
Soms?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen hier door bepaalde types hoor. Soms komt er een wat vertekend beeld vanuit FOK! op je netvlies.
Ja ik zit nog steeds met mijn agenda klaar Qquote:
Dat is je eigen keuze en dat is prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks voor mij, dat zou voor mij nooit een gezonde vriendschap zijn.
Ik heb moeite om sex en liefde gescheiden te houden zeg maar, ik wil het beiden, en anders maar helemaal niet.
[..]
Ja, volgens velen zijn we allemaal nog neanderthalers, ik denk er zelf anders over.
Ik ben heel goed in het niet nemen van verdere stappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds met mijn agenda klaar Q
Dat klinkt weer zo negatiefquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
veel gebruikte fiets, zeg dat dan
idd, afwijkend lijkt wel de norm somsquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen hier door bepaalde types hoor. Soms komt er een wat vertekend beeld vanuit FOK! op je netvlies.
Helemaal eens. Heb nog nooit een friend with benefits gehad. Meeste scharrels zijn redelijk anoniem.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb moeite om sex en liefde gescheiden te houden zeg maar, ik wil het beiden, en anders maar helemaal niet.
Jij!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kerstgedachte zit er nog in.Ik ben zo vriendelijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Ja, volgens velen zijn we allemaal nog neanderthalers, ik denk er zelf anders over.
Ah, je hebt je vrouwelijke kant ontdektquote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, afwijkend lijkt wel de norm soms.
Ik ben als man idd ook opzoek naar iets meer dan alleen seks op het moment, bite me.
Heel logisch. Zeker in de winter.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben als man idd ook opzoek naar iets meer dan alleen seks op het moment, bite me.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in het niet nemen van verdere stappen.
Misschien is dat het jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, je hebt je vrouwelijke kant ontdekt
Ik heb 2 scharrels gehad, puur om de sex dus, na de 2e heb ik me voorgenomen dat nooit meer te doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze en dat is prima.
Ik heb wel friends with benefits gehad. Daar kon ik dus ook een hapje mee gaan eten, een filmpje kijken maar geen relatie en ook niet my best friend forever. Maar dus ook niet plat neuken en weg. Ook gewoon gezellig kunnen hebben,
De afwasmachine is stuk en het begint te stinken bij HW thuis.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, je hebt je vrouwelijke kant ontdekt
Bijna vergeten hierop te reageren:quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bite away dearestquote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijna vergeten hierop te reageren:
Die kans is heel groot, maar hoeft dus niet persequote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo'n Friend with Benefits zoals jij het omschrijft heb ik nog nooit gehad, maar dat lijkt me ook echt niks, iemand waar ik ook nog leuke dingen mee zou doen en het gezellig mee zou hebben, dat zou voor mij een potentiele partner zijn, en dat gaat natuurlijk fout dan.
Ik ga er zonder meer vanuit dat dat het geval gaat zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien is dat het ja.
Kan ook met de lente weer heel anders zijn hoor.
Tsk! Wie weet ben ik met de lente allang getrouwd, koter erbij!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga er zonder meer vanuit dat dat het geval gaat zijn
En ik!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben het zo eens met jouw instelling!
Elke nacht in m'n dromenquote:
Dat is die pijn in mijn nek elke ochtend dusquote:
De lente is over een maand of drie. Dat laatste lijkt me dan wat onmogelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk! Wie weet ben ik met de lente allang getrouwd, koter erbij!
Dat branderige gevoel als de hete douche erop staatquote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is die pijn in mijn nek elke ochtend dus.
ongeboren nog danquote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De lente is over een maand of drie. Dat laatste lijkt me dan wat onmogelijk
Niet als hij met mij trouwt.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar merk ik alleen niks van zo hequote:
Hij was aan het scharrelen met MILFjesquote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zit heel ergens andersquote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat branderige gevoel als de hete douche erop staat
Het was een verkapte "ik-wil-je-als-vriendinnetje-MissB" post.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Awwwwwwwww, ik wordt er helemaal weeïg (quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik!
MissB, zullen we anders gewoon maar voor elkaar kiezen en die mannen afzweren?
Ik wilde net zeggen 'be careful what you wish for' en toen postte HW:quote:
quote:
Kan die van jou op die van mij passen? Gaan wij laveloos in de goot liggen, elke avond!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan! En jij hebt zo'n schattig klein guppie, daar heb ik niks op tegen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een verkapte "ik-wil-je-als-vriendinnetje-MissB" post.
Ah, ik ben niet zo van de verborgen subtiliteitenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een verkapte "ik-wil-je-als-vriendinnetje-MissB" post.
Ja hij gaat bijna naar de middelbare, dat moet goedkomen dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan die van jou op die van mij passen? Gaan wij laveloos in de goot liggen, elke avond!
HW doet de TT meer dan eer aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, in 2 min een vrouw, koter en een minnares die bijt geregeld.
Stop de klok!.
Ik wist niet dat jij een koterwens had?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, in 2 min een vrouw, koter en een minnares die bijt geregeld.
Stop de klok!.
Detail!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een koterwens had?
Nee, tis zonde als jullie jezelf niet meer beschikbaar stellen voor het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik!
MissB, zullen we anders gewoon maar voor elkaar kiezen en die mannen afzweren?
Niet echt Haags nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo van de verborgen subtiliteiten
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, tis zonde als jullie jezelf niet meer beschikbaar stellen voor het mannelijke geslacht
Zo ging mijn aanzoek wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt Haags nee.
Meer zo: "Mot je trahwe, kankahhoer?"
Minikloon en kloon gaan door dezelfde fase.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minikloon en kloon gaan door dezelfde fase.
Maar jij hebt dan ook een TOPman!quote:
TOP?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een TOPman!
Dat je het weet.quote:
Tenenkrommend Onwerlriekend Penetrerenquote:
Nog niet mee mogen makenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tenenkrommend Onwerlriekend Penetreren
Handig, zo'n peuter.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen vanavond met urenlang the Big Bang aan, terwijl iemand anders mij van hapjes en drankjes voorziet.
Wat een domme kutserie was dat zeg. Heb op jullie aanraden 1 aflevering gekeken.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen vanavond met urenlang the Big Bang aan, terwijl iemand anders mij van hapjes en drankjes voorziet.
Maar je komt wel kijken dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een domme kutserie was dat zeg. Heb op jullie aanraden 1 aflevering gekeken.
Een lachband, hoe fout. Net als Friends, de grootste massavervuiling sinds Zyklon B.
Hij heeft een identiteitscrisis?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter deed vannacht een Q's kattestreek. In mijn bed.
Naar jou? Ja. Maar ik kan niet alleen kijken, ga ook aanzitten.quote:
Kweetnie. Maak me wel een beetje zorgen, hij is anders dan normaal. Misschien moet ik met hem ook naar de dierenarts.quote:
ik keek eerst op tv even een stukje, ik dacht ook van WTF... maar stiekem is het wel heel grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een domme kutserie was dat zeg. Heb op jullie aanraden 1 aflevering gekeken.
Ik slap je in the face, dat weet je he?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naar jou? Ja. Maar ik kan niet alleen kijken, ga ook aanzitten.
Op rival kan ik altijd bouwen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik keek eerst op tv even een stukje, ik dacht ook van WTF... maar stiekem is het wel heel grappig
Ik kijk liever Jochem Myjerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik keek eerst op tv even een stukje, ik dacht ook van WTF... maar stiekem is het wel heel grappig
Erger dan het nu is kan toch niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik slap je in the face, dat weet je he?
Zullen we cammen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger dan het nu is kan toch niet.
Morgen moet ik over straat.
Ik denk het nietquote:
Oorlogswonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Of val jij op mannen met littekens?
Al die comedyseries vind ik wel wat hebben eigenlijk.. lekker makkelijk.quote:
Idd, je kan er zo een parkeergarage op kwijtquote:
Granaatscherven van een Darfuriaans 7-jarig kindsoldaatje in m'n kin.quote:
Third rock from the sun vind ik hilarisch.. echt mega-oud en heel fout, maar ik heb er een zwak voor.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Al die comedyseries vind ik wel wat hebben eigenlijk.. lekker makkelijk.
ook de oudjes zoals according to Jim bv, geweldig
Het is soms nog wel hilarisch, maar American Dad is zoveel beter inmiddels.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Family Guy. Da's echte comedy.
Which reminds me: ff een aflevering kijken.
Mijn hartquote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je kan er zo een parkeergarage op kwijt.
Nope.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
De tekst is klaar. Heeft het zin om te oefenen?
die gast die zijn ogen niet open doet/krijgt whateverquote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Third rock from the sun vind ik hilarisch.. echt mega-oud en heel fout, maar ik heb er een zwak voor.
Tekst voor de begrafenis ? Die zou ik iig een aantal keren voor jezelf lezen ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Harry!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
die gast die zijn ogen niet open doet/krijgt whatever
nee. als je daar straks staat is het heel anders.....quote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Dat dacht ik ook.. Kan 'm inmiddels zelf lezen zonder te huilen, dat is al een verbetering!quote:
Ja, dat gebeurt welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Tekst voor de begrafenis ? Die zou ik iig een aantal keren voor jezelf lezen ja.
Ok dan.quote:
Doe je haar de groeten van ons? (weet niet meer wie tgeenover je kapper woont :") )quote:Op donderdag 30 december 2010 14:39 schreef PeuRac het volgende:
oke, eerst wat administratie doen en dan naar de kapper
Cherrylipsquote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Doe je haar de groeten van ons? (weet niet meer wie tgeenover je kapper woont :") )
Het wel en wee van een big-eigenares ?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef missbehavin het volgende:
Jezus ik voel eindelijk mijn vingers weer. Bevroren poep scheppen zonder handschoenen is geen goed plan.
Die tip had ik nog niet eens gehoord, maar bedankt voor de tip! Ik zou rustig al mijn (slecht) presentatietechnieken uit de kast trekkenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ok dan.
Zelf heb ik bij de crematie van mijn moeder gewoon alleen maar naar het A4tje gekeken tijdens het oplezen, en niet de zaal in, misschien ook een tip al zal je dat zelf ook wel bedacht hebben.
1 van de moeilijkste momenten in mijn leven, maar oh zo blij achteraf dat ik mijn zegje heb gedaan.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het wel en wee van een big-eigenares ?
Het gaat je lukken, let maar op.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die tip had ik nog niet eens gehoord, maar bedankt voor de tip! Ik zou rustig al mijn (slecht) presentatietechnieken uit de kast trekken![]()
Mijn vader begon te huilen toen hij de tekst las, dus ik wil eigenlijk ook echt graag dat het lukt. Gelukkig staat mijn zus naast me
MI !quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als een boerinneke loop ik hier altijd rond op de kaplaarsjes.
Probeer maar te denken dat het niet erg is als je een zin niet in een keer goed eruit krijgt. Als je het moeilijk hebt, dan heb je het moeilijk en niemand die dat raar zal vinden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die tip had ik nog niet eens gehoord, maar bedankt voor de tip! Ik zou rustig al mijn (slecht) presentatietechnieken uit de kast trekken![]()
Mijn vader begon te huilen toen hij de tekst las, dus ik wil eigenlijk ook echt graag dat het lukt. Gelukkig staat mijn zus naast me
En een hele sexy MI he, geef het maar toe!quote:
sowieso geen oogcontact zoeken!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef L-E het volgende:
Ik hou zielsveel van jullie.
Maar nu ga ik naar buiten toe, dus doei he.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef L-E het volgende:
Ik hou zielsveel van jullie.
Maar nu ga ik naar buiten toe, dus doei he.
Zekers, een naakte MissB in kaplaarzen, stront scheppend.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een hele sexy MI he, geef het maar toe!
Naakt nog wel, enig idee hoe koud dat is!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zekers, een naakte MissB in kaplaarzen, stront scheppend.
Ja, maar als je je boerinneke-outfit aan hebt, vervalt ''sexy'', dus het is kiezen of delen !quote:Op donderdag 30 december 2010 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naakt nog wel, enig idee hoe koud dat is!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar als je je boerinneke-outfit aan hebt, vervalt ''sexy'', dus het is kiezen of delen !
succes en sterktequote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooruit, alles voor mijn sexy imago.
die wil ikquote:
Dat zeker.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ok dan.
Zelf heb ik bij de crematie van mijn moeder gewoon alleen maar naar het A4tje gekeken tijdens het oplezen, en niet de zaal in, misschien ook een tip al zal je dat zelf ook wel bedacht hebben.
1 van de moeilijkste momenten in mijn leven, maar oh zo blij achteraf dat ik mijn zegje heb gedaan.
Ik heb het sindsdien nooit meer teruggelezen of geluisterd. (er zijn opnames van gemaakt)quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker.
Heb het gedicht naast de foto van mn vader aan de muur hangen. Kan het nu niet meer lezen zonder in huilen uit te barsten.
Mocht je het nog lezen/er wat aan hebben: lees hm ook paar keer voor je directe familie. Bijvoorbeeld je vader en/of zus.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Herkenbaar jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb het sindsdien nooit meer teruggelezen of geluisterd. (er zijn opnames van gemaakt)
Denk dat het teveel pijn zal doen.
Nu pas?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap officieel helemaal niks meer van mannen
+1quote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ze jou maar begrijpenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Blond en wat trager van begripquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Hoe dom moet je zijn om zoiets simpels als een man niet te begrijpen?.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef HeatWave het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Daar ben ik toch voor, whatsapp je vragen maar hierheenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, jullie denken dat mannen net zo complex als vrouwen zijn, dat is jullie probleem!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Mannen doen alsof ze simpel zijn, maar dat zijn ze vaak niet.
Wat Q zegt, FEITquote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Mannen doen alsof ze simpel zijn, maar dat zijn ze vaak niet.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, jullie denken dat mannen net zo complex als vrouwen zijn, dat is jullie probleem!
Mag ik het ook pmen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik toch voor, whatsapp je vragen maar hierheen
Niet! Dan denk je dat ze simpel denken, maar blijken ze ingewikkeld te zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, jullie denken dat mannen net zo complex als vrouwen zijn, dat is jullie probleem!
Is het zoveel?quote:
Jij hebt het al in je pmquote:
dat zijn degene die nog proberen om jullie te begrijpen, die gaan ingewikkeld denkenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Dan denk je dat ze simpel denken, maar blijken ze ingewikkeld te zijn!
Dat zijn mannen die doen alsof ze complex zijn! Het komt allemaal neer op sex, bier en voetbal.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Dan denk je dat ze simpel denken, maar blijken ze ingewikkeld te zijn!
en tieten.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die doen alsof ze complex zijn! Het komt allemaal neer op sex, bier en voetbal..
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die doen alsof ze complex zijn! Het komt allemaal neer op sex, bier en voetbal..
omdat ze denken dat jullie dat willenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jeetje, waarom doen ze dat dan?
Postalgold?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef PeuRac het volgende:
ik moet vaker bonnetjes sorteren![]()
Ik vind net "even" 450 euro aan declaraties
Ja maar geloof me, zo zit echt niet elke man in elkaar hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Mannen doen helemaal niet complex, jullie willen de 100% heldere, duidelijke boodschap al-tijd toch weer anders interpreteren.
Ik zeg het zoals ik het bedoel, niet met laagjes, niet met een bijbedoeling, diepere betekenis NIETS!
Hou dat aan en weg "mysterie".
Wattes?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef rival het volgende:
Huppel lult maar iets hoor, die man was echt heeel duidelijk en begrijpelijk
[kast] uitzonderingen daargelaten [/kast]quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Welquote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar geloof me, zo zit echt niet elke man in elkaar hoor!
* vencodark noteert.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Mannen doen helemaal niet complex, jullie willen de 100% heldere, duidelijke boodschap al-tijd toch weer anders interpreteren.
Ik zeg het zoals ik het bedoel, niet met laagjes, niet met een bijbedoeling, diepere betekenis NIETS!
Ladder nodig?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[kast] uitzonderingen daargelaten [/kast]
Veel km-s die ik nog kon declareren, en dat loopt hard op met 25ct/kmquote:
quote:
Dat is nou precies het idee wat ik zelf ook altijd heb, alsof ik mezelf hoor praten!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar geloof me, zo zit echt niet elke man in elkaar hoor!
niet om er op te komen, maar voor er af is wel handigquote:
ik heb gelijk en je weet hetquote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat een lekker ding ben je toch
Maar dan zullen ze dat vast weleens hebben laten weten, maar interpreteer je nieuwe signalen anders....quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Mannen zat die spelletjes spelen
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan zullen ze dat vast weleens hebben laten weten, maar interpreteer je nieuwe signalen anders....
gok ik
Doorgaans met als doel sex, bier of voetbal. Oh. Of auto's.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Mannen zat die spelletjes spelen
Zit je daar nou al 2 topics?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet om er op te komen, maar voor er af is wel handig
Vandaag geef ik je (nog) ff geen gelijk.quote:
Jij luistert voor het eerst?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de top 2000 maar gewoon helemaal gedownload en alles wat ik niet leuk vind gooi ik dan later denk ik gewoon weg. Of niet.
Wat een juweeltjes!![]()
alleen wat anders gaan doen helpt. Hier zit ik er zo weer opquote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit je daar nou al 2 topics?
kan dat gewoon van de site van het radiostation oid?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de top 2000 maar gewoon helemaal gedownload en alles wat ik niet leuk vind gooi ik dan later denk ik gewoon weg. Of niet.
Wat een juweeltjes!![]()
Ik luister denk ik al wel 25 jaar elk jaar. Maar er zit een hoop tussen waar ik geen heel album van hoef, of die ik gewoon vergeet. Op deze manier heb je dan toch alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij luistert voor het eerst?
Nee, gewoon via Pirate Bay.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
kan dat gewoon van de site van het radiostation oid?
Ik noteer ook weleens liedjes die ik mooi vind ja. Maar ik vergeet het vervolgens te downloaden. Er hangt al een jaar een briefje aan een prikbord van een liedje dat ik nog wilde hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister denk ik al wel 25 jaar elk jaar. Maar er zit een hoop tussen waar ik geen heel album van hoef, of die ik gewoon vergeet. Op deze manier heb je dan toch alles.
het besttat pas sinds 1999quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister denk ik al wel 25 jaar elk jaar. Maar er zit een hoop tussen waar ik geen heel album van hoef, of die ik gewoon vergeet. Op deze manier heb je dan toch alles.
Dat was in 2001 nog wel stoer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, gewoon via Pirate Bay.
Met 500kb/s.
told you soquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, gewoon via Pirate Bay.
Met 500kb/s.
Het deel dat ik kan zien wel ja. Maar aan de jumbo-kant van die flat is nog ruimte zat.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
@CL, ik ga zo naar je zwaaien, is het druk? (qua parkeren)
Bakkes jijquote:
Ik noteer het vaak ook wel ja, maar dan raak ik het briefje kwijt ofzo. De top 2000 is gewoon een verzameling met heel veel muziek waar ik mee opgegroeid ben, en dat is leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik noteer ook weleens liedjes die ik mooi vind ja. Maar ik vergeet het vervolgens te downloaden. Er hangt al een jaar een briefje aan een prikbord van een liedje dat ik nog wilde hebben.
Toen Jezus nog leefde was er al wel een top nogwat allertijden. Dat bedoel ik vooral.quote:
Het is sneller dan ik naar de CD-winkel *proest* ren!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was in 2001 nog wel stoer ja.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deel dat ik kan zien wel ja. Maar aan de jumbo-kant van die flat is nog ruimte zat.
jeps, ik moet daarna door, dus dat doe ik in een stukquote:
Ik zing met de koptelefoon op keihard mee met foute muziek.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mijn buren vinden mij echt niet aardig meer.. tv staat vol uit aan![]()
jouw UI past niet bij jouquote:
Ik weet niet hoe vals jij kraaitquote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zing met de koptelefoon op keihard mee met foute muziek.
Welke buurman zou het het zwaarst hebben denk je?
Heel vals. En ik heb zo'n heerlijk harde, schelle stem ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vals jij kraait
wat boeit de buurman...... die Arme Beetmanquote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
Welke buurman zou het het zwaarst hebben denk je?
Dat kan ik ook heel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel vals. En ik heb zo'n heerlijk harde, schelle stem ook.
Heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel vals. En ik heb zo'n heerlijk harde, schelle stem ook.
Ik zing nooit keihard mee als beetman thuis is, dat doe ik hem niet aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat boeit de buurman...... die Arme Beetman
quote:
ik ben toch liefquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te snoezig he en rival is totaaaaaal niet snoezig!
Ik vind m DustPuppy achtig ofzo.. ik weet het niet..quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te snoezig he en rival is totaaaaaal niet snoezig!
iets jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is sneller dan ik naar de CD-winkel *proest* ren!
Not even closequote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind m DustPuppy achtig ofzo.. ik weet het niet..
Ik vind deze wel wat voor Rival:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ginger Cartmanquote:
doe eens liefquote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat ben ik nietquote:
Behalve als je aan het slijmen bent voor je sleevequote:
Wij hebben volgens mij gewoon het goedkoopste abbo wat er bestaat, dan vind ik het aardig.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets ja.
maar 500kb is vrij standaard, (niet patserig bedoeld) ik trek torrents met een 5-6MB per sec binnen, en zelfs dat is niets vergelijken met mijn collega, die heeft 120Mbit.
En anders zet ik het volume van de PC gewoon wat harder als ik vette beats door de woonkamer laat rollen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zing nooit keihard mee als beetman thuis is, dat doe ik hem niet aan.
Dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als je aan het slijmen bent voor je sleeve
Je zoekt een sugardaddy?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan wel natuurlijk
Ik pest m pas niet meer als ie mij een sleeve betaald
Meer dan 1.. Ik ben niet te betalenquote:
Zit er groente in?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik ga straks genoeg spaghetti maken om een heel weeshuis te voeren.
Ex is bij een vriend, komt pas heel laat thuis als het goed is.
Kind is bij een vriend, weet nooit hoe laat die thuis komt.
Ik krijg al die spaghetti echt niet in mn eentje op
Neequote:
Je sleeve blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer dan 1.. Ik ben niet te betalen
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je sleeve blijkbaar ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |