Dat zit heel ergens andersquote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat branderige gevoel als de hete douche erop staat
Het was een verkapte "ik-wil-je-als-vriendinnetje-MissB" post.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De lente is over een maand of drie. Dat laatste lijkt me dan wat onmogelijk
Awwwwwwwww, ik wordt er helemaal weeïg (quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik!
MissB, zullen we anders gewoon maar voor elkaar kiezen en die mannen afzweren?
Ik wilde net zeggen 'be careful what you wish for' en toen postte HW:quote:
quote:
Kan die van jou op die van mij passen? Gaan wij laveloos in de goot liggen, elke avond!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het een prima plan! En jij hebt zo'n schattig klein guppie, daar heb ik niks op tegen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een verkapte "ik-wil-je-als-vriendinnetje-MissB" post.
Ah, ik ben niet zo van de verborgen subtiliteitenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een verkapte "ik-wil-je-als-vriendinnetje-MissB" post.
Ja hij gaat bijna naar de middelbare, dat moet goedkomen dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan die van jou op die van mij passen? Gaan wij laveloos in de goot liggen, elke avond!
HW doet de TT meer dan eer aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, in 2 min een vrouw, koter en een minnares die bijt geregeld.
Stop de klok!.
Ik wist niet dat jij een koterwens had?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Hoppa, in 2 min een vrouw, koter en een minnares die bijt geregeld.
Stop de klok!.
Detail!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een koterwens had?
Nee, tis zonde als jullie jezelf niet meer beschikbaar stellen voor het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik!
MissB, zullen we anders gewoon maar voor elkaar kiezen en die mannen afzweren?
Niet echt Haags nee.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo van de verborgen subtiliteiten
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, tis zonde als jullie jezelf niet meer beschikbaar stellen voor het mannelijke geslacht
Zo ging mijn aanzoek wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet echt Haags nee.
Meer zo: "Mot je trahwe, kankahhoer?"
Minikloon en kloon gaan door dezelfde fase.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Minikloon en kloon gaan door dezelfde fase.
Maar jij hebt dan ook een TOPman!quote:
TOP?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een TOPman!
Dat je het weet.quote:
Tenenkrommend Onwerlriekend Penetrerenquote:
Nog niet mee mogen makenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tenenkrommend Onwerlriekend Penetreren
Handig, zo'n peuter.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen vanavond met urenlang the Big Bang aan, terwijl iemand anders mij van hapjes en drankjes voorziet.
Wat een domme kutserie was dat zeg. Heb op jullie aanraden 1 aflevering gekeken.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:24 schreef L-E het volgende:
Ik ga lekker op de bank liggen vanavond met urenlang the Big Bang aan, terwijl iemand anders mij van hapjes en drankjes voorziet.
Maar je komt wel kijken dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een domme kutserie was dat zeg. Heb op jullie aanraden 1 aflevering gekeken.
Een lachband, hoe fout. Net als Friends, de grootste massavervuiling sinds Zyklon B.
Hij heeft een identiteitscrisis?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter deed vannacht een Q's kattestreek. In mijn bed.
Naar jou? Ja. Maar ik kan niet alleen kijken, ga ook aanzitten.quote:
Kweetnie. Maak me wel een beetje zorgen, hij is anders dan normaal. Misschien moet ik met hem ook naar de dierenarts.quote:
ik keek eerst op tv even een stukje, ik dacht ook van WTF... maar stiekem is het wel heel grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een domme kutserie was dat zeg. Heb op jullie aanraden 1 aflevering gekeken.
Ik slap je in the face, dat weet je he?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Naar jou? Ja. Maar ik kan niet alleen kijken, ga ook aanzitten.
Op rival kan ik altijd bouwen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik keek eerst op tv even een stukje, ik dacht ook van WTF... maar stiekem is het wel heel grappig
Ik kijk liever Jochem Myjerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik keek eerst op tv even een stukje, ik dacht ook van WTF... maar stiekem is het wel heel grappig
Erger dan het nu is kan toch niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik slap je in the face, dat weet je he?
Zullen we cammen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger dan het nu is kan toch niet.
Morgen moet ik over straat.
Ik denk het nietquote:
Oorlogswonden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Of val jij op mannen met littekens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |