Dat dusquote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
friends with benefits, alle leuke dingen van een relatie, zonder de beperkingen ervan
Je zou maar iemand treffen die zo in geuren en kleuren alle neukertjes met je gaat bespreken. Ik geloof dat ik per direct uitdroog dan....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel met specificatie he!
1: Lisa, twee vingers en tieten beroerd met mijn tedere handen (ps beetje hangborsten)
2: Sophia, Voelen alles en ook oraal alles uitgewisseld (ps lekker kontje).
3: Nouk, Geneukt maar alleen van achter omdat de voorkant niet aan te gluren was (ps geintje nouk)
4: Anita, Alles en voor het eerst iemand anaal gestraft.
5:
6:
7:
Nee, verre van. Wil graag seks, maar niet met zomaar iemand. Of doelde je daar ook op?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een romanticus.
Jij in de menopauze?
Doggy was ze best goed in maar als ze bovenop kwam maakte ze van die rare bewegingen. Heb jij dat wel eens gedaan? Ja kom maar even zitten dan zal ik het voor doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je zou maar iemand treffen die zo in geuren en kleuren alle neukertjes met je gaat bespreken. Ik geloof dat ik per direct uitdroog dan....
Ik snap waarom dat mensen aanspreekt. Is ook niets mis mee.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doggy was ze best goed in maar als ze bovenop kwam maakte ze van die rare bewegingen. Heb jij dat wel eens gedaan? Ja kom maar even zitten dan zal ik het voor doen.
Zo deed ze dus.......
Dat is op te lossen door meerdere naast elkaar te houden, als er dan eentje weg valt, is het niet zo erg. De kans is altijd dat een van de twee een relatie krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben bekend met het principe friends with benefits hoor. Ook dat is het vaak toch net niet, opeens is 1 van de 2 toch verliefd en dan houdt de mooie regeling weer op.
Ik ben echt niet opeens anti ONS oid hoor, maar ik ben wel veel minder geneigd om het op te zoeken tegenwoordig.
Lijkt me geweldigquote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doggy was ze best goed in maar als ze bovenop kwam maakte ze van die rare bewegingen. Heb jij dat wel eens gedaan? Ja kom maar even zitten dan zal ik het voor doen.
Zo deed ze dus.......
denkdat je op dat moment toch niet zo lachtquote:
Ja nee let nou even op!quote:
Ja, of gewoon niet aan ONS doen, makkelijker, minder gezeik, en sex, ach, ik mis het niet als ik het niet heb.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is op te lossen door meerdere naast elkaar te houden, als er dan eentje weg valt, is het niet zo erg. De kans is altijd dat een van de twee een relatie krijgt.
tsja als "het" weer ff geleden is wil je scharrelen.. ben je aant scharrelen dan besef je weer dat dat het toch niet is... Dat friends verhaal heb je ook 100% gelijk in....quote:Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben bekend met het principe friends with benefits hoor. Ook dat is het vaak toch net niet, opeens is 1 van de 2 toch verliefd en dan houdt de mooie regeling weer op.
Ik ben echt niet opeens anti ONS oid hoor, maar ik ben wel veel minder geneigd om het op te zoeken tegenwoordig.
Och dan heb ik ook nog wel verhalenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
denkdat je op dat moment toch niet zo lacht
snap ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik snap waarom dat mensen aanspreekt. Is ook niets mis mee.Maar ik ben denk ik te mutserig/braaf om licht over seks te denken, ik vind dat toch echt het leukst als ik verliefd ben.
Nogmaals bedankt voor de lessenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is op te lossen door meerdere naast elkaar te houden, als er dan eentje weg valt, is het niet zo erg. De kans is altijd dat een van de twee een relatie krijgt.
Wat is er dan met mijn situatie?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je op iemand mag zitten?
Tja dat snap ik dan ook wel weer in jouw situatie.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |