Helemaal eens. Heb nog nooit een friend with benefits gehad. Meeste scharrels zijn redelijk anoniem.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks voor mij, dat zou voor mij nooit een gezonde vriendschap zijn.
Ik heb moeite om sex en liefde gescheiden te houden zeg maar, ik wil het beiden, en anders maar helemaal niet.
Jij!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kerstgedachte zit er nog in.Ik ben zo vriendelijk.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks voor mij, dat zou voor mij nooit een gezonde vriendschap zijn.
Ik heb moeite om sex en liefde gescheiden te houden zeg maar, ik wil het beiden, en anders maar helemaal niet.
[..]
Ja, volgens velen zijn we allemaal nog neanderthalers, ik denk er zelf anders over.
Ah, je hebt je vrouwelijke kant ontdektquote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, afwijkend lijkt wel de norm soms.
Ik ben als man idd ook opzoek naar iets meer dan alleen seks op het moment, bite me.
Heel logisch. Zeker in de winter.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben als man idd ook opzoek naar iets meer dan alleen seks op het moment, bite me.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in het niet nemen van verdere stappen.
Misschien is dat het jaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, je hebt je vrouwelijke kant ontdekt
Ik heb 2 scharrels gehad, puur om de sex dus, na de 2e heb ik me voorgenomen dat nooit meer te doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze en dat is prima.
Ik heb wel friends with benefits gehad. Daar kon ik dus ook een hapje mee gaan eten, een filmpje kijken maar geen relatie en ook niet my best friend forever. Maar dus ook niet plat neuken en weg. Ook gewoon gezellig kunnen hebben,
De afwasmachine is stuk en het begint te stinken bij HW thuis.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, je hebt je vrouwelijke kant ontdekt
Bijna vergeten hierop te reageren:quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bite away dearestquote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijna vergeten hierop te reageren:
Die kans is heel groot, maar hoeft dus niet persequote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo'n Friend with Benefits zoals jij het omschrijft heb ik nog nooit gehad, maar dat lijkt me ook echt niks, iemand waar ik ook nog leuke dingen mee zou doen en het gezellig mee zou hebben, dat zou voor mij een potentiele partner zijn, en dat gaat natuurlijk fout dan.
Ik ga er zonder meer vanuit dat dat het geval gaat zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien is dat het ja.
Kan ook met de lente weer heel anders zijn hoor.
Tsk! Wie weet ben ik met de lente allang getrouwd, koter erbij!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga er zonder meer vanuit dat dat het geval gaat zijn
En ik!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben het zo eens met jouw instelling!
Elke nacht in m'n dromenquote:
Dat is die pijn in mijn nek elke ochtend dusquote:
De lente is over een maand of drie. Dat laatste lijkt me dan wat onmogelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk! Wie weet ben ik met de lente allang getrouwd, koter erbij!
Dat branderige gevoel als de hete douche erop staatquote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is die pijn in mijn nek elke ochtend dus.
ongeboren nog danquote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De lente is over een maand of drie. Dat laatste lijkt me dan wat onmogelijk
Niet als hij met mij trouwt.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar merk ik alleen niks van zo hequote:
Hij was aan het scharrelen met MILFjesquote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |