Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die oude fiets geen of bv maar 1 partner heeft gehad met weinig ervaring
dan kan die fiets nog zo oud zijn maar
We noemen een bepaalde user uit t noorden die er al een tijdje niet is geweest?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
als die oude fiets geen of bv maar 1 partner heeft gehad met weinig ervaring
dan kan die fiets nog zo oud zijn maar
Ja, een kut, en eventueel tieten.quote:
het zal aan mij liggen, maar ik wil dr op zijn minst een BEETJE leuk vinden wil ik er mee neuken hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, een kut, en eventueel tieten.
Anders is het geen scharrel imo, dan is het een vrouw waar je stiekem wat mee zou willen hebben, maar je genoegen neemt met alleen sex, ofzeaux.
Nee, dat is het niet, er moet een bepaalde spanning zijn, sexueel.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Anders is het geen scharrel imo, dan is het een vrouw waar je stiekem wat mee zou willen hebben, maar je genoegen neemt met alleen sex, ofzeaux.
Friends with benefits.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
en toch is het dan niet meer dan wat het is, en heb ik niet de behoefte om dat er van te maken.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan is het toch geen scharrel meer als je er gevoelens voor hebt ?
Nee, mn doos voelt of er zo'n waterzuiger op is gezetquote:Op donderdag 30 december 2010 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar ga je lekker van soppen he! Dat vond mijn vorige scharrel ook altijd zo lekker!![]()
[ afbeelding ]
Wilde een reactie uitlokken, met succes.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet weg, niet stom, geen Duitser.
veel gebruikte fiets, zeg dat danquote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel.
Ja kom je daar goed door klaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, mn doos voelt of er zo'n waterzuiger op is gezet
Er wordt altijd vanuit gegaan dat de man daar maar genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Niks voor mij, dat zou voor mij nooit een gezonde vriendschap zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Friends with benefits.
De term friends staat er niet voor niets.
Ja, volgens velen zijn we allemaal nog neanderthalers, ik denk er zelf anders over.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt altijd vanuit gegaan dat de man daar maar genoegen mee neemt.
Alleen hier door bepaalde types hoor. Soms komt er een wat vertekend beeld vanuit FOK! op je netvlies.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Er wordt altijd vanuit gegaan dat de man daar maar genoegen mee neemt.
Soms?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen hier door bepaalde types hoor. Soms komt er een wat vertekend beeld vanuit FOK! op je netvlies.
Ja ik zit nog steeds met mijn agenda klaar Qquote:
Dat is je eigen keuze en dat is prima.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks voor mij, dat zou voor mij nooit een gezonde vriendschap zijn.
Ik heb moeite om sex en liefde gescheiden te houden zeg maar, ik wil het beiden, en anders maar helemaal niet.
[..]
Ja, volgens velen zijn we allemaal nog neanderthalers, ik denk er zelf anders over.
Ik ben heel goed in het niet nemen van verdere stappen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zit nog steeds met mijn agenda klaar Q
Dat klinkt weer zo negatiefquote:Op donderdag 30 december 2010 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
veel gebruikte fiets, zeg dat dan
idd, afwijkend lijkt wel de norm somsquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen hier door bepaalde types hoor. Soms komt er een wat vertekend beeld vanuit FOK! op je netvlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |