quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Hoe dom moet je zijn om zoiets simpels als een man niet te begrijpen?.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef HeatWave het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Daar ben ik toch voor, whatsapp je vragen maar hierheenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap officieel helemaal niks meer van mannen
Nee, jullie denken dat mannen net zo complex als vrouwen zijn, dat is jullie probleem!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Mannen doen alsof ze simpel zijn, maar dat zijn ze vaak niet.
Wat Q zegt, FEITquote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef missbehavin het volgende:
Mannen doen alsof ze simpel zijn, maar dat zijn ze vaak niet.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, jullie denken dat mannen net zo complex als vrouwen zijn, dat is jullie probleem!
Mag ik het ook pmen?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik toch voor, whatsapp je vragen maar hierheen
Niet! Dan denk je dat ze simpel denken, maar blijken ze ingewikkeld te zijn!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, jullie denken dat mannen net zo complex als vrouwen zijn, dat is jullie probleem!
Is het zoveel?quote:
Jij hebt het al in je pmquote:
dat zijn degene die nog proberen om jullie te begrijpen, die gaan ingewikkeld denkenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Dan denk je dat ze simpel denken, maar blijken ze ingewikkeld te zijn!
Dat zijn mannen die doen alsof ze complex zijn! Het komt allemaal neer op sex, bier en voetbal.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet! Dan denk je dat ze simpel denken, maar blijken ze ingewikkeld te zijn!
en tieten.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die doen alsof ze complex zijn! Het komt allemaal neer op sex, bier en voetbal..
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn mannen die doen alsof ze complex zijn! Het komt allemaal neer op sex, bier en voetbal..
omdat ze denken dat jullie dat willenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jeetje, waarom doen ze dat dan?
Postalgold?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef PeuRac het volgende:
ik moet vaker bonnetjes sorteren![]()
Ik vind net "even" 450 euro aan declaraties
Ja maar geloof me, zo zit echt niet elke man in elkaar hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Mannen doen helemaal niet complex, jullie willen de 100% heldere, duidelijke boodschap al-tijd toch weer anders interpreteren.
Ik zeg het zoals ik het bedoel, niet met laagjes, niet met een bijbedoeling, diepere betekenis NIETS!
Hou dat aan en weg "mysterie".
Wattes?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:25 schreef rival het volgende:
Huppel lult maar iets hoor, die man was echt heeel duidelijk en begrijpelijk
[kast] uitzonderingen daargelaten [/kast]quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Welquote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar geloof me, zo zit echt niet elke man in elkaar hoor!
* vencodark noteert.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Mannen doen helemaal niet complex, jullie willen de 100% heldere, duidelijke boodschap al-tijd toch weer anders interpreteren.
Ik zeg het zoals ik het bedoel, niet met laagjes, niet met een bijbedoeling, diepere betekenis NIETS!
Ladder nodig?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[kast] uitzonderingen daargelaten [/kast]
Veel km-s die ik nog kon declareren, en dat loopt hard op met 25ct/kmquote:
quote:
Dat is nou precies het idee wat ik zelf ook altijd heb, alsof ik mezelf hoor praten!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:26 schreef HeatWave het volgende:
wel!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar geloof me, zo zit echt niet elke man in elkaar hoor!
niet om er op te komen, maar voor er af is wel handigquote:
ik heb gelijk en je weet hetquote:Op donderdag 30 december 2010 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat een lekker ding ben je toch
Maar dan zullen ze dat vast weleens hebben laten weten, maar interpreteer je nieuwe signalen anders....quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Mannen zat die spelletjes spelen
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan zullen ze dat vast weleens hebben laten weten, maar interpreteer je nieuwe signalen anders....
gok ik
Doorgaans met als doel sex, bier of voetbal. Oh. Of auto's.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef missbehavin het volgende:
Mannen zat die spelletjes spelen
Zit je daar nou al 2 topics?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet om er op te komen, maar voor er af is wel handig
Vandaag geef ik je (nog) ff geen gelijk.quote:
Jij luistert voor het eerst?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de top 2000 maar gewoon helemaal gedownload en alles wat ik niet leuk vind gooi ik dan later denk ik gewoon weg. Of niet.
Wat een juweeltjes!![]()
alleen wat anders gaan doen helpt. Hier zit ik er zo weer opquote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit je daar nou al 2 topics?
kan dat gewoon van de site van het radiostation oid?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Kluts het volgende:
Ik heb de top 2000 maar gewoon helemaal gedownload en alles wat ik niet leuk vind gooi ik dan later denk ik gewoon weg. Of niet.
Wat een juweeltjes!![]()
Ik luister denk ik al wel 25 jaar elk jaar. Maar er zit een hoop tussen waar ik geen heel album van hoef, of die ik gewoon vergeet. Op deze manier heb je dan toch alles.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij luistert voor het eerst?
Nee, gewoon via Pirate Bay.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
kan dat gewoon van de site van het radiostation oid?
Ik noteer ook weleens liedjes die ik mooi vind ja. Maar ik vergeet het vervolgens te downloaden. Er hangt al een jaar een briefje aan een prikbord van een liedje dat ik nog wilde hebben.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister denk ik al wel 25 jaar elk jaar. Maar er zit een hoop tussen waar ik geen heel album van hoef, of die ik gewoon vergeet. Op deze manier heb je dan toch alles.
het besttat pas sinds 1999quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik luister denk ik al wel 25 jaar elk jaar. Maar er zit een hoop tussen waar ik geen heel album van hoef, of die ik gewoon vergeet. Op deze manier heb je dan toch alles.
Dat was in 2001 nog wel stoer jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, gewoon via Pirate Bay.
Met 500kb/s.
told you soquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, gewoon via Pirate Bay.
Met 500kb/s.
Het deel dat ik kan zien wel ja. Maar aan de jumbo-kant van die flat is nog ruimte zat.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef PeuRac het volgende:
@CL, ik ga zo naar je zwaaien, is het druk? (qua parkeren)
Bakkes jijquote:
Ik noteer het vaak ook wel ja, maar dan raak ik het briefje kwijt ofzo. De top 2000 is gewoon een verzameling met heel veel muziek waar ik mee opgegroeid ben, en dat is leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik noteer ook weleens liedjes die ik mooi vind ja. Maar ik vergeet het vervolgens te downloaden. Er hangt al een jaar een briefje aan een prikbord van een liedje dat ik nog wilde hebben.
Toen Jezus nog leefde was er al wel een top nogwat allertijden. Dat bedoel ik vooral.quote:
Het is sneller dan ik naar de CD-winkel *proest* ren!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was in 2001 nog wel stoer ja.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deel dat ik kan zien wel ja. Maar aan de jumbo-kant van die flat is nog ruimte zat.
jeps, ik moet daarna door, dus dat doe ik in een stukquote:
Ik zing met de koptelefoon op keihard mee met foute muziek.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mijn buren vinden mij echt niet aardig meer.. tv staat vol uit aan![]()
jouw UI past niet bij jouquote:
Ik weet niet hoe vals jij kraaitquote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zing met de koptelefoon op keihard mee met foute muziek.
Welke buurman zou het het zwaarst hebben denk je?
Heel vals. En ik heb zo'n heerlijk harde, schelle stem ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vals jij kraait
wat boeit de buurman...... die Arme Beetmanquote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
Welke buurman zou het het zwaarst hebben denk je?
Dat kan ik ook heel goedquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel vals. En ik heb zo'n heerlijk harde, schelle stem ook.
Heerlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel vals. En ik heb zo'n heerlijk harde, schelle stem ook.
Ik zing nooit keihard mee als beetman thuis is, dat doe ik hem niet aan.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
wat boeit de buurman...... die Arme Beetman
quote:
ik ben toch liefquote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te snoezig he en rival is totaaaaaal niet snoezig!
Ik vind m DustPuppy achtig ofzo.. ik weet het niet..quote:Op donderdag 30 december 2010 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Te snoezig he en rival is totaaaaaal niet snoezig!
iets jaquote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is sneller dan ik naar de CD-winkel *proest* ren!
Not even closequote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind m DustPuppy achtig ofzo.. ik weet het niet..
Ik vind deze wel wat voor Rival:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ginger Cartmanquote:
doe eens liefquote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat ben ik nietquote:
Behalve als je aan het slijmen bent voor je sleevequote:
Wij hebben volgens mij gewoon het goedkoopste abbo wat er bestaat, dan vind ik het aardig.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets ja.
maar 500kb is vrij standaard, (niet patserig bedoeld) ik trek torrents met een 5-6MB per sec binnen, en zelfs dat is niets vergelijken met mijn collega, die heeft 120Mbit.
En anders zet ik het volume van de PC gewoon wat harder als ik vette beats door de woonkamer laat rollen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zing nooit keihard mee als beetman thuis is, dat doe ik hem niet aan.
Dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als je aan het slijmen bent voor je sleeve
Je zoekt een sugardaddy?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan wel natuurlijk
Ik pest m pas niet meer als ie mij een sleeve betaald
Meer dan 1.. Ik ben niet te betalenquote:
Zit er groente in?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik ga straks genoeg spaghetti maken om een heel weeshuis te voeren.
Ex is bij een vriend, komt pas heel laat thuis als het goed is.
Kind is bij een vriend, weet nooit hoe laat die thuis komt.
Ik krijg al die spaghetti echt niet in mn eentje op
Neequote:
Je sleeve blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer dan 1.. Ik ben niet te betalen
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je sleeve blijkbaar ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |