Whaah, allemaal door die Nuvaring?!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Puff (en Vik), bedankt voor de verhelderende PM.. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Ik ben zondag aan de nieuwe NuvaRing begonnen en ik voel me mentaal weer zo vreselijk slecht.. Ik heb ook second thoughts over Baardmans en mij.
.
Doe dat eens niet, dat geeft vlekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef Blurred86 het volgende:
XM ik zit hier alweer te kwijlen over die suede laarzen van jouik ga ze denk ik maar gewoon eens bestellen onderhand
Foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me gewoon af en toe zo waardeloos, als mens, als vriendin, als alles. Ik ga er niet op zitten wachten tot Baardmans dat ook inziet, want ik denk niet dat ik die pijn (weer) aan zou kunnen.
Ja en dat. Wég met die ring.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten![]()
![]()
Meisje, weet je hoe het heet wat jij nu doet? Self-fulfilling Prophecy. Als je maar hard genoeg gelooft dat je waardeloos bent, ga je je ook zo gedragen en zo bewerkstellig je wat je nu juist zo hard vermijden wilt. Doe jezelf dit aub niet aan en probeer hiervan te genieten! Het gaat toch goed?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me gewoon af en toe zo waardeloos, als mens, als vriendin, als alles. Ik ga er niet op zitten wachten tot Baardmans dat ook inziet, want ik denk niet dat ik die pijn (weer) aan zou kunnen.
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisje, weet je hoe het heet wat jij nu doet? Self-fulfilling Prophecy. Als je maar hard genoeg gelooft dat je waardeloos bent, ga je je ook zo gedragen en zo bewerkstellig je wat je nu juist zo hard vermijden wilt. Doe jezelf dit aub niet aan en probeer hiervan te genieten! Het gaat toch goed?.
nee voor boven de 21 niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Zit anticonceptie niet meer in de basisverzekering? Ik hou het niet meer bij
Mag ik ook een verhelderende PM?quote:
en ik ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik ook een verhelderende PM?
Moet je maar niet van die moeilijke hoofdletters doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik ook een verhelderende PM?
Wees blij dat ik er niet om vroegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die moeilijke hoofdletters doen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die moeilijke hoofdletters doen!
Alleen heb ik niet goed gekeken en ging het om een vacature van vorig jaarquote:
quote:
Ja, waarom heb jij hem ook alweer? Als ik lesbisch was, dan zou ik die hormonenzooi nooit slikken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Bizar, dat zo'n ding zo'n invloed kan hebben. Die pil van mij zal ook wel weinig goeds doen. Hormonen.
Omdat ik altijd veel last had van menstruatiepijn en vrij hevig menstrueerde en nu vrijwel niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, waarom heb jij hem ook alweer? Als ik lesbisch was, dan zou ik die hormonenzooi nooit slikken.
Hmmmm, ja da's het enige voordeel inderdaad, dat plannen. En ook dat je menstruatie minder is. Maar ik denk toch dat ik het dan zonder had gedaan. Of dat weet ik eik wel zeker.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd veel last had van menstruatiepijn en vrij hevig menstrueerde en nu vrijwel niet meer. En ook als je lesbisch bent, is het wel eens handig om je menstruatie te kunnen plannen hoor
.
Ik dus nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, ja da's het enige voordeel inderdaad, dat plannen. En ook dat je menstruatie minder is. Maar ik denk toch dat ik het dan zonder had gedaan. Of dat weet ik eik wel zeker.
Ja ik ook weleens laminaat en een stukje vloerbedekking in de gang, maar dat is maar 1 bij 2 meter, dus dat telt niet echt. Maar nu wil ik een houten vloer en een nieuwe keuken. Ik ben nog niet uitgespaard.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Vloer zelf leggen is niet zo moeilijk hoor Co! Heb ik ook gedaan
Laminaat én vloerbedekking
Oh ja ik dacht dat ook maar ik heb er toch 1 nodig:quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef conleche het volgende:
Oh en nu heb ik ook een heel lastig rekje opgehangen. Ik heb heul geen man in huis nodig. Nog even en ik ga mijn keuken en vloer ook zelluf doen.
/optimistisch
Sup?quote:
Plugjes in de muur is toch niet moeilijkquote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat ook maar ik heb er toch 1 nodig:
- kapstok met pluggen
- plintjes
- kabels met zo een kabelgoot wegwerken
- koelkast onder het aanrecht
- wijnrekken met plugjes in de muur
alles wat ik doe valt er na verloop van tijd weer uit/af
Mijn houten vloer (samen met m'n pa) zelf gelegdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ook weleens laminaat en een stukje vloerbedekking in de gang, maar dat is maar 1 bij 2 meter, dus dat telt niet echt. Maar nu wil ik een houten vloer en een nieuwe keuken. Ik ben nog niet uitgespaard.
Die wilde ik ook nog doen, maar dat had minder effect, evenals het doorstrepen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt nu toch een kerel PF?
[..]
Sup?
Nou ja, in de slaapkamer en gang hebben we de houten vloer ook zelf gedaan. (ik alleen het lakwerk), maar aangezien ik nu tegelijkertijd de keuken wil doen en dat echt niet zelf kan of wil........quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn houten vloer (samen met m'n pa) zelf gelegd![]()
Scheelt wel dat m'n pa gouden handjes heeft en heeel goed is met houtbewerken.
Ja maar ik heb geen boormachine of stofzuiger dat is meer het probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Plugjes in de muur is toch niet moeilijk![]()
Bij ons thuis sta ik meestal met de boormachine in handen en staat mijn vriend met de stofzuiger klaar om het gruis op te vangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik heb er eentje, een paarsequote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Of een snuggie kopen!
Kijk dan hoe stylish!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:vp-fV9DQq8Rb3M:http://bobbeckstead.com/b(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nee, de Gynefix. Zonder hormonen, dus. Leek me ideaal, tot ik er een half jaar aan een stuk ongesteld van was.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef progje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mirena had je ook al eens gehad toch?
wat tof. Veel plezier!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyhoo, ik ga eens iets doen. Afwassen en de crème brûlée voorbereiden. Baardmans en ik gaan vanavond net doen alsof het kerst is, maar dan eentje waarbij we wèl bij elkaar zijn..
Das minder pijnlijk dan erinquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mirena
nog een maandje en dan moet ie eruit
ik jou geval zou ik zeker de Myrena proberen ... ik heb daar enorm veel goede verhalen over gehoord. Ook van vrouwen die heel veel problemen met de pil hebben gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de Gynefix. Zonder hormonen, dus. Leek me ideaal, tot ik er een half jaar aan een stuk ongesteld van was..
Wat moeten we nu, progje?.
He, dat klinkt leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyhoo, ik ga eens iets doen. Afwassen en de crème brûlée voorbereiden. Baardmans en ik gaan vanavond net doen alsof het kerst is, maar dan eentje waarbij we wèl bij elkaar zijn..
Ik meestal een maand of 3. Vind ongesteld zijn een hel, en het is niet slechter ofzo. Moet alleen wat vaker langs de apotheek.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou de pil sowieso nooit constant doorslikken![]()
Als je niet meer ongesteld wilt worden kan ik je van harte de mirena aanbevelenhet wordt vrijwel zeker een stuk minder, en het kan ook helemaal wegblijven
Als je bij de lucky few hoort, bloed je 5 jaar niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik meestal een maand of 3. Vind ongesteld zijn een hel, en het is niet slechter ofzo. Moet alleen wat vaker langs de apotheek.
Mirena lijkt me niets, moet geen gerotzooi down under. En dan kan je het alsnog niet zelf regelen. En dat doet ook niets tegen buikpijn en hoeveelheid bloed volgens mij?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Snel op zoek naar een ander progje, een arts die je klachten niet serieus neemt en niet naar je luistert ... ga je de ring wel proberen of niet vanwege het verleden?Mijn vriend ik gaan volgend jaar in Mei trouwen , daarna zit ik er toch ernstig over te denken om maar te stoppen met alle anticonceptie en te zien wat er gebeurt. Veel langer wachten is nogal nutteloos want we worden er allebei niet jonger opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ik zit nu heel erg te twijfelen. Maar de nuvaring ligt al in huis dus ik ga het dan toch maar weer proberen want als ik hem ga gebruiken is dan maar voor 5 / 6 maand
En ondertussen op zoek naar een andere huisarts die me wel serieus neemt.
Het is gewoon heel vervelend ik ben al iemand die NOOIT naar de huisarts wil en al heel erg snel vind dat ik zeur en zo. En dan ga ik eindelijk en dan word je zo behandeld.
Dat dus welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Chicolate het volgende:
En dat doet ook niets tegen buikpijn en hoeveelheid bloed volgens mij?
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Das minder pijnlijk dan erin(lees: je voelt er niks van). Wil je een nieuwe?
En misschien is het in DaD haar geval dan 1 of 2 maand even niks te slikken zodat je hormoon niveau iets kan normaliseren alvorens je met de Mirena begint. Maar ik roep ook maar iets hoor echt verstand heb ik er verder ook niet van.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat dus wel![]()
Maar ik ken inderdaad meer verhalen zoals die van Vik, dus je moet het er wel op wagen...
Bij mij moest het ook een half jaar wennen, daarna nooit meer ergens last van gehad
oeh, kleine XMetjes!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je bij de lucky few hoort, bloed je 5 jaar niet meer.
pfff dat is balen zegquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Viking84 het volgende:
Om even een tegenwicht te bieden: ik heb negatieve ervaringen met de Mirena. Vier maanden lang vieze prut en soms zulke heftige buikpijn (als je bij de afhaalbalie staat bij - daar istie weer - de IKEA) dat je bijna flauwvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef sigme het volgende:
i know the feelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje heeft een gewoon koperspiraaltje. Daar zit ik ook weleens aan te denken. Maar ze is wel zwaar ongesteld iedere maand, daar zit ik ook niet op te wachten.
Even een plaatje voor bij de TT; dit was het brandend gevaarte:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor de Mirena hoor (dat eerste iig).quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef progje het volgende:
[..]
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)
en hoe kwam dat nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje heeft een gewoon koperspiraaltje. Daar zit ik ook weleens aan te denken. Maar ze is wel zwaar ongesteld iedere maand, daar zit ik ook niet op te wachten.
Even een plaatje voor bij de TT; dit was het brandend gevaarte:
[ afbeelding ]
Nieuwjaarsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 29-12-2010 17:09:07 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben slechts één exemplaar, niet meerderequote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
The joy of being a women
Soms zou ik wel lesbisch willen zijn, dan zou ik die troep niet meer gebruiken. Doe het echt alleen omdat ik geen beebies moet. Kan ook stoppen met sex, maar ja... da's ook weer zoiets he!
Da's voor DaD als anticonceptie?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Of een snuggie kopen!
Kijk dan hoe stylish!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:vp-fV9DQq8Rb3M:http://bobbeckstead.com/b(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
More than a womaaaan! More than a woman to meeee!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en soms ben ik wel vrouw genoeg voor 5 tegelijkmaar of dat nu zo positief is...?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef progje het volgende:
ik heb hier last van en het wordt steeds erger
http://www.kraamtranen.nl/premenstruele-spanning.html
lang verhaal:Voeding: visolie, omega's, vitamine D, suikers skippen. Als het niet helpt mag je me slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verder: progestageenpil iets voor jou? Cerazette, lees er weinig negatieve dingen over.crap in = crap out
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Snel op zoek naar een ander progje, een arts die je klachten niet serieus neemt en niet naar je luistert ... ga je de ring wel proberen of niet vanwege het verleden?Welke had je eerst en welke heb je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lijkt me gezellig! 1 pakket is ook niet erg hoor! Ben sws heel benieuwd naar de smaak!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Oh ja conleche, m'n maatpakkie is binnen en dat ligt in A'dam, dus zodra ik terug ben ga ik m'n strakke pak halen (ben nou toch werkloos, dus alle dagen tijd) en jou varkensvlees brengen.
Ik ben alleen bang dat wegens varkensvleesschaarste er tegen die tijd nog maar 1 pakket is.
Ik las het jaquote:
Gynefix is prettiger qua plaatsen enzo voor iemand die nooit gebaard heeft. Voor gebruikerservaringen verwijs ik naar DaDquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef progje het volgende:
[..]
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil ook een nieuwe pil trouwens! Ik vind mn libido leuker zonder. Ga volgende week es naar de huisarts, moet er toch heen voor mn fungus
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.Ah well. Hebben de buren ook een pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, dat! Is dit een nieuw heerschap?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Co![]()
Maar meer info over het heerschap graag
Wat voor pil heb je nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook nu sinds een half jaar een nieuwe pil, dankzij studie van de linkjes die loveli hier op gezette tijden postte kon ik er eentje uitzoeken waarbij ik alle bijwerkingen waar ik daarvoor last van had, kon vermijdenHeerlijk, het iets meer zelf in de hand te hebben. Die artsen schrijven volgens mij altijd standaard mercilon, marvelon of mycrogynon-30 voor
Hallo puistjes, depressie en geen-zin-meer!
Hihihihi, met die ene?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.Ah well. Hebben de buren ook een pretje.
Had microgynon 30 tegen buikpijn, heb diane 35 voor huid. Bijkomend voordeel dat ie vergoed wordt door verzekering, omdat het officieel geen anticonceptie is.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke had je eerst en welke heb je nu?
Nevarrr! Waar er spelling vernaggeld wordt, waar 'me' door kan gaan voor 'mijn', waar V1z0R nog gered kan worden, waar er nog hoop is, is zij daar! De Superwoman van de Spelling, de Batman van de Bezittelijk Voornaamwoorden, have no fear, Viking is here!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
godnondeknetter worden jullie niet moe van iedereen steeds op typ/spelfouten wijzen
Daar is toch niks mis mee als jullie er allebei goed mee kunnen leven?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef conleche het volgende:
Nee, geen nieuwe. Ik doe het met mijn ex af en toe.
Ik heb niet zulke zware problemen met mijn huid, af en toe een puistje, dus daarvoor wil ik geen diane gaan slikken..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Had microgynon 30 tegen buikpijn, heb diane 35 voor huid. Bijkomend voordeel dat ie vergoed wordt door verzekering, omdat het officieel geen anticonceptie is.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nevarrr! Waar er spelling vernaggeld wordt, waar 'me' door kan gaan voor 'mijn', waar V1z0R nog gered kan worden, waar er nog hoop is, is zij daar! De Superwoman van de Spelling, de Batman van de Bezittelijk Voornaamwoorden, have no fear, Viking is here!
Datte. Alleen het kussen had er wat problemen mee blijkbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee als jullie er allebei goed mee kunnen leven?.
ik gebruik sinds 1 maand visolie capsules (omega 3) , vitamine D en vitamine Bquote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Voeding: visolie, omega's, vitamine D, suikers skippen. Als het niet helpt mag je me slaan.
Verder: progestageenpil iets voor jou? Cerazette, lees er weinig negatieve dingen over.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Goodbye het volgende:
Halloooo![]()
Vriendjelief en ik hebben net allemaal inspiratie opgedaan over hoe we onze keuken gaan restylenIn januari er mee aan de slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grrrr! Van Microgynon kun je puistjes krijgen. Leuk dat je dan daarna de Diane krijgt als medicijn tegen acne. Vergoeding van de verzekering vind ik nooit een argument om geneesmiddelen te slikken die depressiviteit als bijwerking hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Had microgynon 30 tegen buikpijn, heb diane 35 voor huid. Bijkomend voordeel dat ie vergoed wordt door verzekering, omdat het officieel geen anticonceptie is.
Good for you en jammer dat jullie elkaar ex noemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef conleche het volgende:
Nee, geen nieuwe. Ik doe het met mijn ex af en toe.
het zijn 2 tot 4 hele "donkere" dagen en dan vaak zo'n 1.5 week gewoon mwuh en depri...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Elke maand twee dagen lijkt me ook wel vrij hels. Maar goed, herkennen is inderdaad het halve werk.
Voor een relatie is wel wat meer nodig dan plezier in bed. Toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Good for you en jammer dat jullie elkaar ex noemen.
Ik heb altijd al puisten gehad. Ook voor de micro al.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Grrrr! Van Microgynon kun je puistjes krijgen. Leuk dat je dan daarna de Diane krijgt als medicijn tegen acne. Vergoeding van de verzekering vind ik nooit een argument om geneesmiddelen te slikken die depressiviteit als bijwerking hebben.
Yasmin, Mercilon, Marvelon hebben een neutraal tot positief effect op de huid, Cerazette lijkt me ook niet verkeerd, maar omdat dat een progestageen alleen is, issie misschien wat minder betrouwbaar als je niet stipt inneemt. Zo was het vroeger iig met dat soort pillen, doe moeten stipter worden ingenomen.
Ik slik nog steeds geen pil, dus jullie zijn m'n proefkonijnen
Ik zou voor die 2011 gaan. Dan doe je een keer aan goede voornemens en heb je nu gewoon vakantie!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz.. ik heb nog een klein uur om motivatie voor RPM te vinden. Het is vanavond of 2011.
Visolie mag je een gram per dag van nemen, lekker je tekorten aanvullen. Theunisbloemolie mag ook, die werkt nog beter tegen menstruatiekramp. Waarom weet ik ff niet meer precies. Maar da's een omega-6. Vitamine D mag je flink nemen in de winter, 5 microgram is standaard dosering, maar 20 is eigenlijk beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef progje het volgende:
[..]
ik gebruik sinds 1 maand visolie capsules (omega 3) , vitamine D en vitamine B
En ik eet low-card zoveel mogelijk en dus ook zo weinig mogelijk suikers (uitzonderingsdagen daar gelaten)
Maar de afgelopen 2 weken ging het ook iets beter dan normaal, dus wie weet
Ben bang dat het toch vanaaf gaat worden. Ben onwijs aan het ranzen met de RPM.Grotendeels door het lijf, dat wel. Maar toch. Het zit me niet lekker.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou voor die 2011 gaan. Dan doe je een keer aan goede voornemens en heb je nu gewoon vakantie!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Volgens mij zijn ze ook al samen stiekem op vakantie geweest, dus het zit ergens wel goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Laureline het volgende:
Oei co, maakt het jou of hem niet te droevig dan, daarna? Vaak hoopt er ééntje toch iets meer op wiedergutmaching, of valt het mee?
Met deze opmerking val ik natuurlijk genadeloos door de mand als hopeloze romanticus met een innerlijke leeftijd van 180![]()
Ik ga dit ook maar even bestuderen, lijkt me wel verstandig...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Laureline het volgende:
Ik heb gestudeerd op deze: http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm#pil en deze: http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm, en toen kwam ik uit op een pil met gestodeen (Femodeen of minulet), ipv andere stoffen. Ik wist niet eens van het bestaan!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Goodbye het volgende:
Halloooo![]()
Vriendjelief en ik hebben net allemaal inspiratie opgedaan over hoe we onze keuken gaan restylenIn januari er mee aan de slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Is er niet iets anders wat je aan beweging kunt doen waardoor je je minder "schuldig" voelt? Kan me voorstellen dat dit winterweer je lichaam gewoon geen goed doet, dus teveel RPM lijkt me ook niet de bedoeling!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben bang dat het toch vanaaf gaat worden. Ben onwijs aan het ranzen met de RPM.Grotendeels door het lijf, dat wel. Maar toch. Het zit me niet lekker.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben al 2 weken niet geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is er niet iets anders wat je aan beweging kunt doen waardoor je je minder "schuldig" voelt? Kan me voorstellen dat dit winterweer je lichaam gewoon geen goed doet, dus teveel RPM lijkt me ook niet de bedoeling!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
owja en tarwekiem olie, dat scheen ook te moeten helpen dus dat slik ik dan ook nog maarquote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie mag je een gram per dag van nemen, lekker je tekorten aanvullen. Theunisbloemolie mag ook, die werkt nog beter tegen menstruatiekramp. Waarom weet ik ff niet meer precies. Maar da's een omega-6. Vitamine D mag je flink nemen in de winter, 5 microgram is standaard dosering, maar 20 is eigenlijk beter.
Oh, join the clubquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken niet geweest.
Dan maken die 3 dagen ook niet veel meer uitquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken niet geweest.
Nouja, eerste optie is dan zondagochtend.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan maken die 3 dagen ook niet veel meer uit
Hmmmm, nee dat gaat wel goed. Denk wel dat het even raar gaat worden als één van ons twee weer gaat daten, maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. Het plan is wel om in ieder geval vrienden te blijven, aangezien we het echt enorm goed kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Laureline het volgende:
Oei co, maakt het jou of hem niet te droevig dan, daarna? Vaak hoopt er ééntje toch iets meer op wiedergutmaching, of valt het mee?
Met deze opmerking val ik natuurlijk genadeloos door de mand als hopeloze romanticus met een innerlijke leeftijd van 180![]()
Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga dit ook maar even bestuderen, lijkt me wel verstandig...
Da's nog steeds deze weekquote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, eerste optie is dan zondagochtend.
Meh.
Ja, dat zou een hoop verklaren. En volgens mij doet die pil van mij nog wel meer slechts dan alleen die puistjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikken).
Die huisarts van chicolate is ook raar: begrijp ik nu dat je dus twéé pillen slikt? Eén die de puistjes veroorzaakt, en één zwaardere om dat effect weer op te heffen?
Je hormoonhuishouding wordt anders. Er is geen leuke vorm van anti-conceptie.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zou een hoop verklaren. En volgens mij doet die pil van mij nog wel meer slechts dan alleen die puistjes.
Zonder hormonen hier, dat ben ik oook weleens. Maar... als ik goed op voeding let (dus de genoemde vitamine D, juiste omega's, geen suiker) ben ik een stuk leuker. Wel heb ik gedurende m'n cyclus ups en downs die, om de een of andere reden, veel beter te handlen zijn als ik weer dat het door PMS komt en dat ik morgen of overmorgen weer normaal doe.quote:Of ik ben gewoon een depressief, labiel geval zo af en toe. Maar dat hoop ik toch niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef progje het volgende:
ik heb hier last van en het wordt steeds erger
http://www.kraamtranen.nl/premenstruele-spanning.html
lang verhaal:kolere, wat een hork van een huisarts idd! Maar gauw op zoek naar een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Weet je wel zeker dat de Mirena weer hetzelfde effect zal hebben als de eerste keer?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga echt nooit meer aan de pil. Never. Neem wel weer Mirena. Dan maar nog een keer drie kwartier bloedbad en ellende en een half jaar troep, maar dan 4,5 jaar niet meer ongesteld. Dat neem ik dan wel ff voor lief.
Hoewel ik ook wel benieuwd ben of ik 'anders' word zonder Mirena straks. Of het toch nog invloed heeft gehad.
Wat betreft het eerste half jaar hoop ik van niet, wat betreft de overige 4,5 jaar hoop ik van welquote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat de Mirena weer hetzelfde effect zal hebben als de eerste keer?
Ik denk dat de pil nog altijd beter is voor mijn humeur dan geheelonthoudingquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hormoonhuishouding wordt anders. Er is geen leuke vorm van anti-conceptie.
[..]
Zonder hormonen hier, dat ben ik oook weleens. Maar... als ik goed op voeding let (dus de genoemde vitamine D, juiste omega's, geen suiker) ben ik een stuk leuker. Wel heb ik gedurende m'n cyclus ups en downs die, om de een of andere reden, veel beter te handlen zijn als ik weer dat het door PMS komt en dat ik morgen of overmorgen weer normaal doe.
Mijn vader zei vandaag KUTquote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Probeer maar is een trap te bekleden
Heb me toch staan tieren bij de eerste 3 tredes
Ik heb ook een vrouwelijke huisarts! Ik vind haar heel aardig, hoewel ze niet wist wat een gynefix was, maar soit. Aan mijn lijf ook geen mannelijke (huis)arts meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef Laureline het volgende:
Ik neem nu voor alles een vrouw als arts. Huisarts, huidarts, gynecoloog...ik had het zó gehad met dat neerbuigende, betweterige houdinkje van sommige mannelijke artsen! Sommige zeiden zelfs nog "Mevrouwtje..." tussendoor.
Neemt niet weg dat er ook verschrikkelijke dames tussen kunnen zitten, hoor. Maar over mijn eigen lichaam praat ik gewoon veel makkelijker met een vrouw. Herinner me nog mijn oude huisarts, die beledigd zei, nadat hij een (achteraf zéér nodige!) verwijzing naar de gynecoloog weer eens had weggebagatelliseerd: "Nou, die zegt heus niets anders dan ik hoor!" Zodra je zoiets meemaakt, van welke arts dan ook: wegwezen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my! Gelukkig sold outquote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef loveli het volgende:
Pssst.. XM...
http://www.net-a-porter.com/product/80261
Nou, de keuken an sich gaan we niks aan doen.. Even kijken hoe ik dit het best uit gaat leggen. Als je recht voor de ruimte staat (met twee trappetjes een verhoging vanaf de woonkamer) heb je aan de linkerkant de keuken zitten met de kastjes en alle inbouwtroep. Daar gaan we niks aan doen, hoewel ik de keuken niet zo mooi vind.. Maarrrrr aan de rechterkant hebben we een hele zooi aan loze ruimte waar nog een extra koelkast (met vriesvak, vandaar) staat en het staat gewoon een beetje.. saai en lomp. Daarnaast hebben we nog een ingebouwde servieskast daar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
Geebee, wat ga jij doen in/aan je keuken? En waar heb jij inspiratie opgedaan? Ik ga dit jaar dus ook een nieuwe keuken laten maken/plaatsen en ik kan alle info gebruiken die er is!
Urgh, die eendenbek vond ik nog het ergst van alles. En nu ik dat ding zo zie op Google images voel ik het ook gewoon weer.... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
@XM: Eruit is makkelijker dan het weer laten plaatsen. En dames als je al voor een Mirena gaat, maak een afspraak met een gyn. Ik heb 'm de eerste keer bij de gyn laten plaatsen en de tweede keer bij de huisarts. Meneer deed 't schijnbaar niet zo vaak (), ik ben verdomme bijna achterwaarts de tafel af gekropen
Zette ook nog een klemmetje op mijn baarmoedermond
![]()
@Chico: Ik ben schijnbaar 1 van de lucky few, want ik ben de afgelopen 8 jaar niet ongesteld geweest. Afgezien van de regelmaan na het plaatsen.
Ow ja, altijd om een echte vragen die op anderen heeft geoefendquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
aurum: mijn Mirena is door een gyn geplaatst. Nee.. herstel, door 2 gyns in opleiding in 1 echte. Want het lukte niet. En auw. En bloed.
Ging hier ook zo iddquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sjieke jurk hoor!
Meteen weer een brief de deur uit
Ik vroeg aan nummer 1 of die het al vaker had gedaan, dat plaatsen. Antwoord: "wel honderd". Dus tja..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ow ja, altijd om een echte vragen die op anderen heeft geoefend
Arme 100 vrouwen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vroeg aan nummer 1 of die het al vaker had gedaan, dat plaatsen. Antwoord: "wel honderd". Dus tja..
Je kan het prima door een beginner laten zetten hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ow ja, altijd om een echte vragen die op anderen heeft geoefend
Dat verlaagde stuk is wel handig om wat keukenapparatuur op te zetten. Dan gebruik je die dingen ook wat makkelijker! En/of potten met kruiden. Je drankvoorraad!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, de keuken an sich gaan we niks aan doen.. Even kijken hoe ik dit het best uit gaat leggen. Als je recht voor de ruimte staat (met twee trappetjes een verhoging vanaf de woonkamer) heb je aan de linkerkant de keuken zitten met de kastjes en alle inbouwtroep. Daar gaan we niks aan doen, hoewel ik de keuken niet zo mooi vind.. Maarrrrr aan de rechterkant hebben we een hele zooi aan loze ruimte waar nog een extra koelkast (met vriesvak, vandaar) staat en het staat gewoon een beetje.. saai en lomp. Daarnaast hebben we nog een ingebouwde servieskast daar.
Nu willen we een matglas deurtje met facetjes voor die inbouwkast doen, want dat oogt zo rommelig allemaal. En we willen een soort constructie van hout maken om die koelkast heen en dan doorlopend tot het einde van de keuken (de constructie verlaagt na de koelkast) Wat we met dat lage gedeelte gaan doen weet ik nog niet. Misschien ter decoratie, misschien eens soort eetbarretje? Al kijk je dan wel naar de muur!
Nouja, ik hoop dat het duidelijk is![]()
Ik ben naar de Villa Arena geweest en als je goed zoekt zitten daar een paar hele mooie winkels met hele mooie keukens!
Ik denk vooral die laatste twee, dat staat ook nog wel leuk. Keukenapparatuur past allemaal in de vitrinekast (maar niet alles wordt even veel gebruikt inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat verlaagde stuk is wel handig om wat keukenapparatuur op te zetten. Dan gebruik je die dingen ook wat makkelijker! En/of potten met kruiden. Je drankvoorraad!
Dat aanhaken is niet te verdoven. Liever een handige Puff dan een onhandige met 100 slachtoffers ervaring.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik had verdoving. Goddank. Maar desondanks...
Ja, er ís wel anticonceptie zonder nadelen..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief staat op lang circuleren
Nah...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat aanhaken is niet te verdoven. Liever een handige Puff dan een onhandige met 100 slachtoffers ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienen denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
Oh ja loveli, vervelend dat je je liet overrompelen.
Dat vind ik toch een van de moeilijkste zaken om te veranderen: assertiever reageren op overrompelende situaties. Heb je tips?
Oh protocollenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienden denk ik
Heet jouw vader Wesley...?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader zei vandaag KUTDat heb ik hem nog nooit horen zeggen en mijn moeder had 't ook nog nooit gehoord. Het was na diverse godmiljaars
(verspreid over de dag).
Het is 'onder de standaard' en slecht voor statistieken en ADlijstjes bv om daarvan af te wijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienen denk ik
No worries, voor mannen hebben ze een uroloog.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Wat ben ik blij dat ik man ben
Gyneacologen, huisartsen die je 'daar' behandelen... Zou er niet aan moeten denken.
Heb de schoolarts zelfs een klap in z'n gezicht gegeven toen hij ging controleren of m'n ballen waren ingedaald. Had hij maar moeten zeggen dat hij met z'n koude klauwen aan m'n zaakje ging frommelen!
Dan haden ze me dat van te voren bij het maken van de afspraak ook mogen vertellen... denk ik zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is 'onder de standaard' en slecht voor statistieken en ADlijstjes bv om daarvan af te wijken.
Er lopen wat onderzoeken, maar voor het kan gaan zoals jij wil, zou het nog even duren.
Helemaal vergeten!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef loveli het volgende:
[..]
No worries, voor mannen hebben ze een uroloog.
Die mag blij zijn dat ik zo verstandig was!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef V1z0R het volgende:
McMarried zou er wel anders over gedacht hebben toen je nee zei op het bureau
Daarom juist.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef V1z0R het volgende:
Ewelina, je had toch net weer allerlei jurkjes?!
Hehe, die blik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Ok, ik ging dus mijn kledinglade opruimen...![]()
[ afbeelding ]
Must you remind me?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef loveli het volgende:
Spiraaltjes plaatsen: de baarmoedermond moet worden aangehaakt, dat schijnt een handigheidje te zijn dat niet echt is aan te leren als je het niet in de vingers hebt. Maar dan nog liever een gyn die het dagelijks doet dan een huisarts die het minder vaak op een ander heeft kunnen oefenen.
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En wat vervelend dat er zóveel vrouwen zijn die last hebben van hun pil
Ze zijn het aan het onderzoeken!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...
Je weet toch mijn mooie huidje. Ik werd een monster met de microgynon, vol met puistenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikken).
Die huisarts van chicolate is ook raar: begrijp ik nu dat je dus twéé pillen slikt? Eén die de puistjes veroorzaakt, en één zwaardere om dat effect weer op te heffen?
Gent, here we comequote:In België heerst een griepepidemie.De
griep is mild,maar kan lastig zijn voor
mensen met een zwakke conditie.Nu treft
het virus vooral kinderen tussen de 5
en 14 jaar.Verwacht wordt dat het virus
zich in de kerstvakantie verspreidt en
dat de epidemie na de jaarwisseling op
haar hoogtepunt is.
kan je vertellen dat dat niet zo is....ik zit er 20 km. vandaan!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
LOL @ Kat
Wat zijn ADlijstjes? En sterkte
Ik ga zo mijn spullen pakken om met mijn man naar Almelooooo te gaan. Hopelijk is de sneeuw daar weg
Inderdaad! Nog superveel sneeuw daar, ik heb zondag in de buurt van Almelo een prachtige wandeling gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kan je vertellen dat dat niet zo is....ik zit er 20 km. vandaan!
Had je ook een fluorescerend groene string aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben gister in muenster trouwens heel erg hard gevallen. Erg oncharmant in m'n rokje..
Het was wel heeel gezellig. En 3 januari is helemaal niet zo ver weg...
Sorry PF maar, doe normaal!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had mijzelf overtuigd dat ik blubberig was, naakt voor de spiegel, zodat ik zou sporten en als ik zou sporten zou ik morgen hothothot zijn. Maar nu ging dat dus niet door en zit ik met datomg ik ben dik ik moet sporten gefuhl
Dus nu weiger ik morgen mee te gaan zwemmen met 't vriendjeIk weet 't nu zeker, ik ben een vrouw!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had mijzelf overtuigd dat ik blubberig was, naakt voor de spiegel, zodat ik zou sporten en als ik zou sporten zou ik morgen hothothot zijn. Maar nu ging dat dus niet door en zit ik met datomg ik ben dik ik moet sporten gefuhl
Dus nu weiger ik morgen mee te gaan zwemmen met 't vriendjeIk weet 't nu zeker, ik ben een vrouw!!
Ik heb net afslank/anticellulites crème op mijn buik gesmeerd en ik doe net of het werktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry PF maar, doe normaal!![]()
Als het zo werkt, zou ik over 2jr nog niet mogen zwemmen
Nee, gelukkig niet. Maar het deed wel zeer! Ik hoop ook dat alles okay gaat met VMW!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je ook een fluorescerend groene string aan?.
*wegrent*
Hoe zou het met VMW zijn?
Jawel, er ligt nog wel sneeuw, maar de wegen zijn gewoon begaanbaar, inderdaad. Het is wel erg mooi op het moment!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef V1z0R het volgende:
Huh
Was maandag nog in Nijverdal, hoofdwegen waren gewoon begaanbaar...
Of zijn er in andere delen van NL al helemaal geen sneeuw meer?
Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef progje het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrr
JIJ BENT ECHT NIET DIK
ga alsjeblieft gewoon zwemmen morgen... raar mens
Komt vast nog niet in de buurt van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb net afslank/anticellulites crème op mijn buik gesmeerd en ik doe net of het werktBest handig zo een tube. Maar ik moet wel echt gaan sporten, ik heb nu denk ik 2 of 3 maanden niet gesport en wel veel gegeten en heb nu echt een pens(je). En ik heb ook steeds de bus genomen ipv de fiets, dan gaat het wel hard!!!!!
hoi, fok! is het internet!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Merel het volgende:
Mooie foto's!
Ben ook benieuwd hoe het met VMW gaat. En waar is SDB gebleven?
Ik heb weer TV!Nu nog internet...
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!
Ook ik kan aankomen hoor!!
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptopquote:
Via je iPhone!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptop
Meer eten, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
L - uit lunchen geweest en heeeeeeeerlijke tonijnsalade gegeten
D - gehaktschotel met een berg Mexicaanse groente
Ik zit vol hoor, die salade met de lunch was megagrootquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Meer eten, hoorWat je eet lijkt me wel gezond en lekker allemaal.
Jaquote:
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef progje het volgende:
Goh... Ik durf het amper toe te geven, maar een iPad is echt fijn. Hij werkt ook echt erg fijn als ebook reader!
hihi!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen!
Spam!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef progje het volgende:
[..]
hihi!
Ik vond die dingen echt maar onzin. Maar NRC kwam met een handige aanbieding en dat je NRC ook op je iPad zou krijgen. Dat vond ik dan wel weer handig omdat ik thuis amper de kans heb de krant te lezen. Dus ben er nu maar voor gegaan. Ik zat er al aan te denken om een ebook reader te kopen. Maar ben erg blij dat ik voor de iPad heb gekozen.
ja, klopt, maar als IT nerf zijnde kan ik daar wel tegenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef V1z0R het volgende:
Voor boeken lijkt me een echte eReader beter progje! Rustiger voor je ogen...@ IKON reportage over CDA, hoe wereldvreemd kun je als partij zijn
Ab Klink 10x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
gecondoleerd. Ik hoop dat je vader een mooi leven en vooral een mooi einde gehad heeft!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Groene string!
Duivels en staarten, ik meld me even.![]()
Pittige kerstdagen gehad en gister mijn vader begraven.
Was een mooie dienst.
voor Sigme, je bent
lief
.
Even snel bijgelezen en knufs voor hormonen- en werkellende.![]()
Wat betreft eendenbek enzo: ik heb een kloon in het "Als"-topic in OUD, dus daar kan ik ook wel over meepraten.
Ik ga nu weer even in de lurkstand: te druk voor en te weinig zin in FOK! even, dus ik wens eenieder een fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2011!
Ik meld mij volgend jaar weer, ijs en weder dienende.
^^quote:
SPOILER: Spoiler is positief, maar je wilt er niet aan denken dat je een ouder verliest, en dat moet je ook vooral niet doen aan als het niet hoeft. :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala, ik ben bijna jarig.
U mag mij da'lijk feliciteren.![]()
Eenword enorm gewaardeerd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bedankt trouwens voor de condoleances.![]()
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Hij was gewaardeerd en had een volle kerk, zoals hij gehoopt had.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Wat een mooie manier om je vader te laten gaan. Nu bijgelezen en ik zie dat ik je mag feliciteren. Dus welgemeendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat mooi dat hij de volle kerk heeft gekregen die hij zo graag wilde. Gecondoleerd met het verlies.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo goed ken ik hem nog niet he, ik wil de illusie zo lang mogelijk hoog houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef progje het volgende:
[..]
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaan
Dus gewoon gaan, mooie dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |