Da's voor DaD als anticonceptie?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Of een snuggie kopen!
Kijk dan hoe stylish!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:vp-fV9DQq8Rb3M:http://bobbeckstead.com/b(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
More than a womaaaan! More than a woman to meeee!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en soms ben ik wel vrouw genoeg voor 5 tegelijkmaar of dat nu zo positief is...?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef progje het volgende:
ik heb hier last van en het wordt steeds erger
http://www.kraamtranen.nl/premenstruele-spanning.html
lang verhaal:Voeding: visolie, omega's, vitamine D, suikers skippen. Als het niet helpt mag je me slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verder: progestageenpil iets voor jou? Cerazette, lees er weinig negatieve dingen over.crap in = crap out
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Snel op zoek naar een ander progje, een arts die je klachten niet serieus neemt en niet naar je luistert ... ga je de ring wel proberen of niet vanwege het verleden?Welke had je eerst en welke heb je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lijkt me gezellig! 1 pakket is ook niet erg hoor! Ben sws heel benieuwd naar de smaak!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Oh ja conleche, m'n maatpakkie is binnen en dat ligt in A'dam, dus zodra ik terug ben ga ik m'n strakke pak halen (ben nou toch werkloos, dus alle dagen tijd) en jou varkensvlees brengen.
Ik ben alleen bang dat wegens varkensvleesschaarste er tegen die tijd nog maar 1 pakket is.
Ik las het jaquote:
Gynefix is prettiger qua plaatsen enzo voor iemand die nooit gebaard heeft. Voor gebruikerservaringen verwijs ik naar DaDquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef progje het volgende:
[..]
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil ook een nieuwe pil trouwens! Ik vind mn libido leuker zonder. Ga volgende week es naar de huisarts, moet er toch heen voor mn fungus
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.Ah well. Hebben de buren ook een pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, dat! Is dit een nieuw heerschap?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Co![]()
Maar meer info over het heerschap graag
Wat voor pil heb je nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook nu sinds een half jaar een nieuwe pil, dankzij studie van de linkjes die loveli hier op gezette tijden postte kon ik er eentje uitzoeken waarbij ik alle bijwerkingen waar ik daarvoor last van had, kon vermijdenHeerlijk, het iets meer zelf in de hand te hebben. Die artsen schrijven volgens mij altijd standaard mercilon, marvelon of mycrogynon-30 voor
Hallo puistjes, depressie en geen-zin-meer!
Hihihihi, met die ene?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.Ah well. Hebben de buren ook een pretje.
Had microgynon 30 tegen buikpijn, heb diane 35 voor huid. Bijkomend voordeel dat ie vergoed wordt door verzekering, omdat het officieel geen anticonceptie is.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke had je eerst en welke heb je nu?
Nevarrr! Waar er spelling vernaggeld wordt, waar 'me' door kan gaan voor 'mijn', waar V1z0R nog gered kan worden, waar er nog hoop is, is zij daar! De Superwoman van de Spelling, de Batman van de Bezittelijk Voornaamwoorden, have no fear, Viking is here!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
godnondeknetter worden jullie niet moe van iedereen steeds op typ/spelfouten wijzen
Daar is toch niks mis mee als jullie er allebei goed mee kunnen leven?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef conleche het volgende:
Nee, geen nieuwe. Ik doe het met mijn ex af en toe.
Ik heb niet zulke zware problemen met mijn huid, af en toe een puistje, dus daarvoor wil ik geen diane gaan slikken..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Had microgynon 30 tegen buikpijn, heb diane 35 voor huid. Bijkomend voordeel dat ie vergoed wordt door verzekering, omdat het officieel geen anticonceptie is.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nevarrr! Waar er spelling vernaggeld wordt, waar 'me' door kan gaan voor 'mijn', waar V1z0R nog gered kan worden, waar er nog hoop is, is zij daar! De Superwoman van de Spelling, de Batman van de Bezittelijk Voornaamwoorden, have no fear, Viking is here!
Datte. Alleen het kussen had er wat problemen mee blijkbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar is toch niks mis mee als jullie er allebei goed mee kunnen leven?.
ik gebruik sinds 1 maand visolie capsules (omega 3) , vitamine D en vitamine Bquote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Voeding: visolie, omega's, vitamine D, suikers skippen. Als het niet helpt mag je me slaan.
Verder: progestageenpil iets voor jou? Cerazette, lees er weinig negatieve dingen over.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Goodbye het volgende:
Halloooo![]()
Vriendjelief en ik hebben net allemaal inspiratie opgedaan over hoe we onze keuken gaan restylenIn januari er mee aan de slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grrrr! Van Microgynon kun je puistjes krijgen. Leuk dat je dan daarna de Diane krijgt als medicijn tegen acne. Vergoeding van de verzekering vind ik nooit een argument om geneesmiddelen te slikken die depressiviteit als bijwerking hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Had microgynon 30 tegen buikpijn, heb diane 35 voor huid. Bijkomend voordeel dat ie vergoed wordt door verzekering, omdat het officieel geen anticonceptie is.
Good for you en jammer dat jullie elkaar ex noemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef conleche het volgende:
Nee, geen nieuwe. Ik doe het met mijn ex af en toe.
het zijn 2 tot 4 hele "donkere" dagen en dan vaak zo'n 1.5 week gewoon mwuh en depri...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Elke maand twee dagen lijkt me ook wel vrij hels. Maar goed, herkennen is inderdaad het halve werk.
Voor een relatie is wel wat meer nodig dan plezier in bed. Toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Good for you en jammer dat jullie elkaar ex noemen.
Ik heb altijd al puisten gehad. Ook voor de micro al.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Grrrr! Van Microgynon kun je puistjes krijgen. Leuk dat je dan daarna de Diane krijgt als medicijn tegen acne. Vergoeding van de verzekering vind ik nooit een argument om geneesmiddelen te slikken die depressiviteit als bijwerking hebben.
Yasmin, Mercilon, Marvelon hebben een neutraal tot positief effect op de huid, Cerazette lijkt me ook niet verkeerd, maar omdat dat een progestageen alleen is, issie misschien wat minder betrouwbaar als je niet stipt inneemt. Zo was het vroeger iig met dat soort pillen, doe moeten stipter worden ingenomen.
Ik slik nog steeds geen pil, dus jullie zijn m'n proefkonijnen
Ik zou voor die 2011 gaan. Dan doe je een keer aan goede voornemens en heb je nu gewoon vakantie!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz.. ik heb nog een klein uur om motivatie voor RPM te vinden. Het is vanavond of 2011.
Visolie mag je een gram per dag van nemen, lekker je tekorten aanvullen. Theunisbloemolie mag ook, die werkt nog beter tegen menstruatiekramp. Waarom weet ik ff niet meer precies. Maar da's een omega-6. Vitamine D mag je flink nemen in de winter, 5 microgram is standaard dosering, maar 20 is eigenlijk beter.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef progje het volgende:
[..]
ik gebruik sinds 1 maand visolie capsules (omega 3) , vitamine D en vitamine B
En ik eet low-card zoveel mogelijk en dus ook zo weinig mogelijk suikers (uitzonderingsdagen daar gelaten)
Maar de afgelopen 2 weken ging het ook iets beter dan normaal, dus wie weet
Ben bang dat het toch vanaaf gaat worden. Ben onwijs aan het ranzen met de RPM.Grotendeels door het lijf, dat wel. Maar toch. Het zit me niet lekker.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou voor die 2011 gaan. Dan doe je een keer aan goede voornemens en heb je nu gewoon vakantie!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Volgens mij zijn ze ook al samen stiekem op vakantie geweest, dus het zit ergens wel goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Laureline het volgende:
Oei co, maakt het jou of hem niet te droevig dan, daarna? Vaak hoopt er ééntje toch iets meer op wiedergutmaching, of valt het mee?
Met deze opmerking val ik natuurlijk genadeloos door de mand als hopeloze romanticus met een innerlijke leeftijd van 180![]()
Ik ga dit ook maar even bestuderen, lijkt me wel verstandig...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Laureline het volgende:
Ik heb gestudeerd op deze: http://www.anticonceptie-online.nl/overzicht_horm.htm#pil en deze: http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm, en toen kwam ik uit op een pil met gestodeen (Femodeen of minulet), ipv andere stoffen. Ik wist niet eens van het bestaan!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Goodbye het volgende:
Halloooo![]()
Vriendjelief en ik hebben net allemaal inspiratie opgedaan over hoe we onze keuken gaan restylenIn januari er mee aan de slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Is er niet iets anders wat je aan beweging kunt doen waardoor je je minder "schuldig" voelt? Kan me voorstellen dat dit winterweer je lichaam gewoon geen goed doet, dus teveel RPM lijkt me ook niet de bedoeling!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben bang dat het toch vanaaf gaat worden. Ben onwijs aan het ranzen met de RPM.Grotendeels door het lijf, dat wel. Maar toch. Het zit me niet lekker.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben al 2 weken niet geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is er niet iets anders wat je aan beweging kunt doen waardoor je je minder "schuldig" voelt? Kan me voorstellen dat dit winterweer je lichaam gewoon geen goed doet, dus teveel RPM lijkt me ook niet de bedoeling!
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
owja en tarwekiem olie, dat scheen ook te moeten helpen dus dat slik ik dan ook nog maarquote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Visolie mag je een gram per dag van nemen, lekker je tekorten aanvullen. Theunisbloemolie mag ook, die werkt nog beter tegen menstruatiekramp. Waarom weet ik ff niet meer precies. Maar da's een omega-6. Vitamine D mag je flink nemen in de winter, 5 microgram is standaard dosering, maar 20 is eigenlijk beter.
Oh, join the clubquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken niet geweest.
Dan maken die 3 dagen ook niet veel meer uitquote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken niet geweest.
Nouja, eerste optie is dan zondagochtend.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan maken die 3 dagen ook niet veel meer uit
Hmmmm, nee dat gaat wel goed. Denk wel dat het even raar gaat worden als één van ons twee weer gaat daten, maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. Het plan is wel om in ieder geval vrienden te blijven, aangezien we het echt enorm goed kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Laureline het volgende:
Oei co, maakt het jou of hem niet te droevig dan, daarna? Vaak hoopt er ééntje toch iets meer op wiedergutmaching, of valt het mee?
Met deze opmerking val ik natuurlijk genadeloos door de mand als hopeloze romanticus met een innerlijke leeftijd van 180![]()
Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikkenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga dit ook maar even bestuderen, lijkt me wel verstandig...
Da's nog steeds deze weekquote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, eerste optie is dan zondagochtend.
Meh.
Ja, dat zou een hoop verklaren. En volgens mij doet die pil van mij nog wel meer slechts dan alleen die puistjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikken).
Die huisarts van chicolate is ook raar: begrijp ik nu dat je dus twéé pillen slikt? Eén die de puistjes veroorzaakt, en één zwaardere om dat effect weer op te heffen?
Je hormoonhuishouding wordt anders. Er is geen leuke vorm van anti-conceptie.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zou een hoop verklaren. En volgens mij doet die pil van mij nog wel meer slechts dan alleen die puistjes.
Zonder hormonen hier, dat ben ik oook weleens. Maar... als ik goed op voeding let (dus de genoemde vitamine D, juiste omega's, geen suiker) ben ik een stuk leuker. Wel heb ik gedurende m'n cyclus ups en downs die, om de een of andere reden, veel beter te handlen zijn als ik weer dat het door PMS komt en dat ik morgen of overmorgen weer normaal doe.quote:Of ik ben gewoon een depressief, labiel geval zo af en toe. Maar dat hoop ik toch niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef progje het volgende:
ik heb hier last van en het wordt steeds erger
http://www.kraamtranen.nl/premenstruele-spanning.html
lang verhaal:kolere, wat een hork van een huisarts idd! Maar gauw op zoek naar een nieuweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Weet je wel zeker dat de Mirena weer hetzelfde effect zal hebben als de eerste keer?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga echt nooit meer aan de pil. Never. Neem wel weer Mirena. Dan maar nog een keer drie kwartier bloedbad en ellende en een half jaar troep, maar dan 4,5 jaar niet meer ongesteld. Dat neem ik dan wel ff voor lief.
Hoewel ik ook wel benieuwd ben of ik 'anders' word zonder Mirena straks. Of het toch nog invloed heeft gehad.
Wat betreft het eerste half jaar hoop ik van niet, wat betreft de overige 4,5 jaar hoop ik van welquote:Op woensdag 29 december 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat de Mirena weer hetzelfde effect zal hebben als de eerste keer?
Ik denk dat de pil nog altijd beter is voor mijn humeur dan geheelonthoudingquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hormoonhuishouding wordt anders. Er is geen leuke vorm van anti-conceptie.
[..]
Zonder hormonen hier, dat ben ik oook weleens. Maar... als ik goed op voeding let (dus de genoemde vitamine D, juiste omega's, geen suiker) ben ik een stuk leuker. Wel heb ik gedurende m'n cyclus ups en downs die, om de een of andere reden, veel beter te handlen zijn als ik weer dat het door PMS komt en dat ik morgen of overmorgen weer normaal doe.
Mijn vader zei vandaag KUTquote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Probeer maar is een trap te bekleden
Heb me toch staan tieren bij de eerste 3 tredes
Ik heb ook een vrouwelijke huisarts! Ik vind haar heel aardig, hoewel ze niet wist wat een gynefix was, maar soit. Aan mijn lijf ook geen mannelijke (huis)arts meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef Laureline het volgende:
Ik neem nu voor alles een vrouw als arts. Huisarts, huidarts, gynecoloog...ik had het zó gehad met dat neerbuigende, betweterige houdinkje van sommige mannelijke artsen! Sommige zeiden zelfs nog "Mevrouwtje..." tussendoor.
Neemt niet weg dat er ook verschrikkelijke dames tussen kunnen zitten, hoor. Maar over mijn eigen lichaam praat ik gewoon veel makkelijker met een vrouw. Herinner me nog mijn oude huisarts, die beledigd zei, nadat hij een (achteraf zéér nodige!) verwijzing naar de gynecoloog weer eens had weggebagatelliseerd: "Nou, die zegt heus niets anders dan ik hoor!" Zodra je zoiets meemaakt, van welke arts dan ook: wegwezen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyhoo, ik ga eens iets doen. Afwassen en de crème brûlée voorbereiden. Baardmans en ik gaan vanavond net doen alsof het kerst is, maar dan eentje waarbij we wèl bij elkaar zijn..
Oh my! Gelukkig sold outquote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef loveli het volgende:
Pssst.. XM...
http://www.net-a-porter.com/product/80261
Nou, de keuken an sich gaan we niks aan doen.. Even kijken hoe ik dit het best uit gaat leggen. Als je recht voor de ruimte staat (met twee trappetjes een verhoging vanaf de woonkamer) heb je aan de linkerkant de keuken zitten met de kastjes en alle inbouwtroep. Daar gaan we niks aan doen, hoewel ik de keuken niet zo mooi vind.. Maarrrrr aan de rechterkant hebben we een hele zooi aan loze ruimte waar nog een extra koelkast (met vriesvak, vandaar) staat en het staat gewoon een beetje.. saai en lomp. Daarnaast hebben we nog een ingebouwde servieskast daar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef conleche het volgende:
Geebee, wat ga jij doen in/aan je keuken? En waar heb jij inspiratie opgedaan? Ik ga dit jaar dus ook een nieuwe keuken laten maken/plaatsen en ik kan alle info gebruiken die er is!
Urgh, die eendenbek vond ik nog het ergst van alles. En nu ik dat ding zo zie op Google images voel ik het ook gewoon weer.... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
![]()
@XM: Eruit is makkelijker dan het weer laten plaatsen. En dames als je al voor een Mirena gaat, maak een afspraak met een gyn. Ik heb 'm de eerste keer bij de gyn laten plaatsen en de tweede keer bij de huisarts. Meneer deed 't schijnbaar niet zo vaak (), ik ben verdomme bijna achterwaarts de tafel af gekropen
Zette ook nog een klemmetje op mijn baarmoedermond
![]()
@Chico: Ik ben schijnbaar 1 van de lucky few, want ik ben de afgelopen 8 jaar niet ongesteld geweest. Afgezien van de regelmaan na het plaatsen.
Ow ja, altijd om een echte vragen die op anderen heeft geoefendquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
aurum: mijn Mirena is door een gyn geplaatst. Nee.. herstel, door 2 gyns in opleiding in 1 echte. Want het lukte niet. En auw. En bloed.
Ging hier ook zo iddquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sjieke jurk hoor!
Meteen weer een brief de deur uit
Ik vroeg aan nummer 1 of die het al vaker had gedaan, dat plaatsen. Antwoord: "wel honderd". Dus tja..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ow ja, altijd om een echte vragen die op anderen heeft geoefend
Arme 100 vrouwen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vroeg aan nummer 1 of die het al vaker had gedaan, dat plaatsen. Antwoord: "wel honderd". Dus tja..
Je kan het prima door een beginner laten zetten hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Ow ja, altijd om een echte vragen die op anderen heeft geoefend
Dat verlaagde stuk is wel handig om wat keukenapparatuur op te zetten. Dan gebruik je die dingen ook wat makkelijker! En/of potten met kruiden. Je drankvoorraad!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, de keuken an sich gaan we niks aan doen.. Even kijken hoe ik dit het best uit gaat leggen. Als je recht voor de ruimte staat (met twee trappetjes een verhoging vanaf de woonkamer) heb je aan de linkerkant de keuken zitten met de kastjes en alle inbouwtroep. Daar gaan we niks aan doen, hoewel ik de keuken niet zo mooi vind.. Maarrrrr aan de rechterkant hebben we een hele zooi aan loze ruimte waar nog een extra koelkast (met vriesvak, vandaar) staat en het staat gewoon een beetje.. saai en lomp. Daarnaast hebben we nog een ingebouwde servieskast daar.
Nu willen we een matglas deurtje met facetjes voor die inbouwkast doen, want dat oogt zo rommelig allemaal. En we willen een soort constructie van hout maken om die koelkast heen en dan doorlopend tot het einde van de keuken (de constructie verlaagt na de koelkast) Wat we met dat lage gedeelte gaan doen weet ik nog niet. Misschien ter decoratie, misschien eens soort eetbarretje? Al kijk je dan wel naar de muur!
Nouja, ik hoop dat het duidelijk is![]()
Ik ben naar de Villa Arena geweest en als je goed zoekt zitten daar een paar hele mooie winkels met hele mooie keukens!
Ik denk vooral die laatste twee, dat staat ook nog wel leuk. Keukenapparatuur past allemaal in de vitrinekast (maar niet alles wordt even veel gebruikt inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat verlaagde stuk is wel handig om wat keukenapparatuur op te zetten. Dan gebruik je die dingen ook wat makkelijker! En/of potten met kruiden. Je drankvoorraad!
Dat aanhaken is niet te verdoven. Liever een handige Puff dan een onhandige met 100 slachtoffers ervaring.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik had verdoving. Goddank. Maar desondanks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |