Whaah, allemaal door die Nuvaring?!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Puff (en Vik), bedankt voor de verhelderende PM.. Ik hoop dat het allemaal goed komt!
Ik ben zondag aan de nieuwe NuvaRing begonnen en ik voel me mentaal weer zo vreselijk slecht.. Ik heb ook second thoughts over Baardmans en mij.
.
Doe dat eens niet, dat geeft vlekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef Blurred86 het volgende:
XM ik zit hier alweer te kwijlen over die suede laarzen van jouik ga ze denk ik maar gewoon eens bestellen onderhand
Foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me gewoon af en toe zo waardeloos, als mens, als vriendin, als alles. Ik ga er niet op zitten wachten tot Baardmans dat ook inziet, want ik denk niet dat ik die pijn (weer) aan zou kunnen.
Ja en dat. Wég met die ring.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten foute gedachten![]()
![]()
Meisje, weet je hoe het heet wat jij nu doet? Self-fulfilling Prophecy. Als je maar hard genoeg gelooft dat je waardeloos bent, ga je je ook zo gedragen en zo bewerkstellig je wat je nu juist zo hard vermijden wilt. Doe jezelf dit aub niet aan en probeer hiervan te genieten! Het gaat toch goed?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me gewoon af en toe zo waardeloos, als mens, als vriendin, als alles. Ik ga er niet op zitten wachten tot Baardmans dat ook inziet, want ik denk niet dat ik die pijn (weer) aan zou kunnen.
QFTquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meisje, weet je hoe het heet wat jij nu doet? Self-fulfilling Prophecy. Als je maar hard genoeg gelooft dat je waardeloos bent, ga je je ook zo gedragen en zo bewerkstellig je wat je nu juist zo hard vermijden wilt. Doe jezelf dit aub niet aan en probeer hiervan te genieten! Het gaat toch goed?.
nee voor boven de 21 niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Zit anticonceptie niet meer in de basisverzekering? Ik hou het niet meer bij
Mag ik ook een verhelderende PM?quote:
en ik ook?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik ook een verhelderende PM?
Moet je maar niet van die moeilijke hoofdletters doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik ook een verhelderende PM?
Wees blij dat ik er niet om vroegquote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die moeilijke hoofdletters doen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die moeilijke hoofdletters doen!
Alleen heb ik niet goed gekeken en ging het om een vacature van vorig jaarquote:
quote:
Ja, waarom heb jij hem ook alweer? Als ik lesbisch was, dan zou ik die hormonenzooi nooit slikken.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Bizar, dat zo'n ding zo'n invloed kan hebben. Die pil van mij zal ook wel weinig goeds doen. Hormonen.
Omdat ik altijd veel last had van menstruatiepijn en vrij hevig menstrueerde en nu vrijwel niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, waarom heb jij hem ook alweer? Als ik lesbisch was, dan zou ik die hormonenzooi nooit slikken.
Hmmmm, ja da's het enige voordeel inderdaad, dat plannen. En ook dat je menstruatie minder is. Maar ik denk toch dat ik het dan zonder had gedaan. Of dat weet ik eik wel zeker.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd veel last had van menstruatiepijn en vrij hevig menstrueerde en nu vrijwel niet meer. En ook als je lesbisch bent, is het wel eens handig om je menstruatie te kunnen plannen hoor
.
Ik dus nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, ja da's het enige voordeel inderdaad, dat plannen. En ook dat je menstruatie minder is. Maar ik denk toch dat ik het dan zonder had gedaan. Of dat weet ik eik wel zeker.
Ja ik ook weleens laminaat en een stukje vloerbedekking in de gang, maar dat is maar 1 bij 2 meter, dus dat telt niet echt. Maar nu wil ik een houten vloer en een nieuwe keuken. Ik ben nog niet uitgespaard.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Vloer zelf leggen is niet zo moeilijk hoor Co! Heb ik ook gedaan
Laminaat én vloerbedekking
Oh ja ik dacht dat ook maar ik heb er toch 1 nodig:quote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef conleche het volgende:
Oh en nu heb ik ook een heel lastig rekje opgehangen. Ik heb heul geen man in huis nodig. Nog even en ik ga mijn keuken en vloer ook zelluf doen.
/optimistisch
Sup?quote:
Plugjes in de muur is toch niet moeilijkquote:Op woensdag 29 december 2010 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat ook maar ik heb er toch 1 nodig:
- kapstok met pluggen
- plintjes
- kabels met zo een kabelgoot wegwerken
- koelkast onder het aanrecht
- wijnrekken met plugjes in de muur
alles wat ik doe valt er na verloop van tijd weer uit/af
Mijn houten vloer (samen met m'n pa) zelf gelegdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ook weleens laminaat en een stukje vloerbedekking in de gang, maar dat is maar 1 bij 2 meter, dus dat telt niet echt. Maar nu wil ik een houten vloer en een nieuwe keuken. Ik ben nog niet uitgespaard.
Die wilde ik ook nog doen, maar dat had minder effect, evenals het doorstrepen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Je hebt nu toch een kerel PF?
[..]
Sup?
Nou ja, in de slaapkamer en gang hebben we de houten vloer ook zelf gedaan. (ik alleen het lakwerk), maar aangezien ik nu tegelijkertijd de keuken wil doen en dat echt niet zelf kan of wil........quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn houten vloer (samen met m'n pa) zelf gelegd![]()
Scheelt wel dat m'n pa gouden handjes heeft en heeel goed is met houtbewerken.
Ja maar ik heb geen boormachine of stofzuiger dat is meer het probleemquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Plugjes in de muur is toch niet moeilijk![]()
Bij ons thuis sta ik meestal met de boormachine in handen en staat mijn vriend met de stofzuiger klaar om het gruis op te vangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ik heb er eentje, een paarsequote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Of een snuggie kopen!
Kijk dan hoe stylish!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:vp-fV9DQq8Rb3M:http://bobbeckstead.com/b(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nee, de Gynefix. Zonder hormonen, dus. Leek me ideaal, tot ik er een half jaar aan een stuk ongesteld van was.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef progje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mirena had je ook al eens gehad toch?
wat tof. Veel plezier!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyhoo, ik ga eens iets doen. Afwassen en de crčme brûlée voorbereiden. Baardmans en ik gaan vanavond net doen alsof het kerst is, maar dan eentje waarbij we wčl bij elkaar zijn..
Das minder pijnlijk dan erinquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mirena
nog een maandje en dan moet ie eruit
ik jou geval zou ik zeker de Myrena proberen ... ik heb daar enorm veel goede verhalen over gehoord. Ook van vrouwen die heel veel problemen met de pil hebben gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de Gynefix. Zonder hormonen, dus. Leek me ideaal, tot ik er een half jaar aan een stuk ongesteld van was..
Wat moeten we nu, progje?.
He, dat klinkt leukquote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anyhoo, ik ga eens iets doen. Afwassen en de crčme brûlée voorbereiden. Baardmans en ik gaan vanavond net doen alsof het kerst is, maar dan eentje waarbij we wčl bij elkaar zijn..
Ik meestal een maand of 3. Vind ongesteld zijn een hel, en het is niet slechter ofzo. Moet alleen wat vaker langs de apotheek.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou de pil sowieso nooit constant doorslikken![]()
Als je niet meer ongesteld wilt worden kan ik je van harte de mirena aanbevelenhet wordt vrijwel zeker een stuk minder, en het kan ook helemaal wegblijven
Als je bij de lucky few hoort, bloed je 5 jaar niet meerquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik meestal een maand of 3. Vind ongesteld zijn een hel, en het is niet slechter ofzo. Moet alleen wat vaker langs de apotheek.
Mirena lijkt me niets, moet geen gerotzooi down under. En dan kan je het alsnog niet zelf regelen. En dat doet ook niets tegen buikpijn en hoeveelheid bloed volgens mij?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Snel op zoek naar een ander progje, een arts die je klachten niet serieus neemt en niet naar je luistert ... ga je de ring wel proberen of niet vanwege het verleden?Mijn vriend ik gaan volgend jaar in Mei trouwen , daarna zit ik er toch ernstig over te denken om maar te stoppen met alle anticonceptie en te zien wat er gebeurt. Veel langer wachten is nogal nutteloos want we worden er allebei niet jonger opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus ik zit nu heel erg te twijfelen. Maar de nuvaring ligt al in huis dus ik ga het dan toch maar weer proberen want als ik hem ga gebruiken is dan maar voor 5 / 6 maand
En ondertussen op zoek naar een andere huisarts die me wel serieus neemt.
Het is gewoon heel vervelend ik ben al iemand die NOOIT naar de huisarts wil en al heel erg snel vind dat ik zeur en zo. En dan ga ik eindelijk en dan word je zo behandeld.
Dat dus welquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Chicolate het volgende:
En dat doet ook niets tegen buikpijn en hoeveelheid bloed volgens mij?
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Das minder pijnlijk dan erin(lees: je voelt er niks van). Wil je een nieuwe?
En misschien is het in DaD haar geval dan 1 of 2 maand even niks te slikken zodat je hormoon niveau iets kan normaliseren alvorens je met de Mirena begint. Maar ik roep ook maar iets hoor echt verstand heb ik er verder ook niet van.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat dus wel![]()
Maar ik ken inderdaad meer verhalen zoals die van Vik, dus je moet het er wel op wagen...
Bij mij moest het ook een half jaar wennen, daarna nooit meer ergens last van gehad
oeh, kleine XMetjes!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je bij de lucky few hoort, bloed je 5 jaar niet meer.
pfff dat is balen zegquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Viking84 het volgende:
Om even een tegenwicht te bieden: ik heb negatieve ervaringen met de Mirena. Vier maanden lang vieze prut en soms zulke heftige buikpijn (als je bij de afhaalbalie staat bij - daar istie weer - de IKEA) dat je bijna flauwvalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef sigme het volgende:
i know the feelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)quote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje heeft een gewoon koperspiraaltje. Daar zit ik ook weleens aan te denken. Maar ze is wel zwaar ongesteld iedere maand, daar zit ik ook niet op te wachten.
Even een plaatje voor bij de TT; dit was het brandend gevaarte:
[ afbeelding ]
Geldt ook voor de Mirena hoor (dat eerste iig).quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef progje het volgende:
[..]
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)
en hoe kwam dat nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:54 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje heeft een gewoon koperspiraaltje. Daar zit ik ook weleens aan te denken. Maar ze is wel zwaar ongesteld iedere maand, daar zit ik ook niet op te wachten.
Even een plaatje voor bij de TT; dit was het brandend gevaarte:
[ afbeelding ]
Nieuwjaarsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 29-12-2010 17:09:07 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben slechts één exemplaar, niet meerderequote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef Perruche het volgende:
The joy of being a women
Soms zou ik wel lesbisch willen zijn, dan zou ik die troep niet meer gebruiken. Doe het echt alleen omdat ik geen beebies moet. Kan ook stoppen met sex, maar ja... da's ook weer zoiets he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |