Da's voor DaD als anticonceptie?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Of een snuggie kopen!
Kijk dan hoe stylish!
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:vp-fV9DQq8Rb3M:http://bobbeckstead.com/b(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
More than a womaaaan! More than a woman to meeee!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en soms ben ik wel vrouw genoeg voor 5 tegelijkmaar of dat nu zo positief is...?
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef progje het volgende:
ik heb hier last van en het wordt steeds erger
http://www.kraamtranen.nl/premenstruele-spanning.html
lang verhaal:Voeding: visolie, omega's, vitamine D, suikers skippen. Als het niet helpt mag je me slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verder: progestageenpil iets voor jou? Cerazette, lees er weinig negatieve dingen over.crap in = crap out
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Chicolate het volgende:
Snel op zoek naar een ander progje, een arts die je klachten niet serieus neemt en niet naar je luistert ... ga je de ring wel proberen of niet vanwege het verleden?Welke had je eerst en welke heb je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Lijkt me gezellig! 1 pakket is ook niet erg hoor! Ben sws heel benieuwd naar de smaak!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Oh ja conleche, m'n maatpakkie is binnen en dat ligt in A'dam, dus zodra ik terug ben ga ik m'n strakke pak halen (ben nou toch werkloos, dus alle dagen tijd) en jou varkensvlees brengen.
Ik ben alleen bang dat wegens varkensvleesschaarste er tegen die tijd nog maar 1 pakket is.
Ik las het jaquote:
Gynefix is prettiger qua plaatsen enzo voor iemand die nooit gebaard heeft. Voor gebruikerservaringen verwijs ik naar DaDquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef progje het volgende:
[..]
schijnt geen pretje om te laten plaatsen als je nog geen kinderen hebt gehad en is minder veilig dan de pil (geloof ik)
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil ook een nieuwe pil trouwens! Ik vind mn libido leuker zonder. Ga volgende week es naar de huisarts, moet er toch heen voor mn fungus
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.Ah well. Hebben de buren ook een pretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, dat! Is dit een nieuw heerschap?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Co![]()
Maar meer info over het heerschap graag
Wat voor pil heb je nu?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook nu sinds een half jaar een nieuwe pil, dankzij studie van de linkjes die loveli hier op gezette tijden postte kon ik er eentje uitzoeken waarbij ik alle bijwerkingen waar ik daarvoor last van had, kon vermijdenHeerlijk, het iets meer zelf in de hand te hebben. Die artsen schrijven volgens mij altijd standaard mercilon, marvelon of mycrogynon-30 voor
Hallo puistjes, depressie en geen-zin-meer!
Hihihihi, met die ene?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou we waren net klaar zeg maar met dingen en toen hoorde ik ineens: "godverdomme, shit." Ik dacht nog: "Oh,.........ik vond het wél leuk!" maar toen zag ik ineens een brandend kussen voorbijkomen. Dat was in een kaars gevallen. Hij probeerde het in de sneeuw uit te slaan, maar daar werd het alleen maar erger van, dus toen ging ik er ook bij staan en heb het met beleid uitgedrukt en toen stonden er ineens 2 naakte mensen in de sneeuw.Ah well. Hebben de buren ook een pretje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |