^^quote:
SPOILER: Spoiler is positief, maar je wilt er niet aan denken dat je een ouder verliest, en dat moet je ook vooral niet doen aan als het niet hoeft. :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala, ik ben bijna jarig.
U mag mij da'lijk feliciteren.![]()
Eenword enorm gewaardeerd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bedankt trouwens voor de condoleances.![]()
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Hij was gewaardeerd en had een volle kerk, zoals hij gehoopt had.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Wat een mooie manier om je vader te laten gaan. Nu bijgelezen en ik zie dat ik je mag feliciteren. Dus welgemeendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat mooi dat hij de volle kerk heeft gekregen die hij zo graag wilde. Gecondoleerd met het verlies.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo goed ken ik hem nog niet he, ik wil de illusie zo lang mogelijk hoog houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef progje het volgende:
[..]
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaan
Dus gewoon gaan, mooie dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |