i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!
Ook ik kan aankomen hoor!!
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptopquote:
Via je iPhone!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptop
Meer eten, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
L - uit lunchen geweest en heeeeeeeerlijke tonijnsalade gegeten
D - gehaktschotel met een berg Mexicaanse groente
Ik zit vol hoor, die salade met de lunch was megagrootquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Meer eten, hoorWat je eet lijkt me wel gezond en lekker allemaal.
Jaquote:
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef progje het volgende:
Goh... Ik durf het amper toe te geven, maar een iPad is echt fijn. Hij werkt ook echt erg fijn als ebook reader!
hihi!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen!
Spam!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef progje het volgende:
[..]
hihi!
Ik vond die dingen echt maar onzin. Maar NRC kwam met een handige aanbieding en dat je NRC ook op je iPad zou krijgen. Dat vond ik dan wel weer handig omdat ik thuis amper de kans heb de krant te lezen. Dus ben er nu maar voor gegaan. Ik zat er al aan te denken om een ebook reader te kopen. Maar ben erg blij dat ik voor de iPad heb gekozen.
ja, klopt, maar als IT nerf zijnde kan ik daar wel tegenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef V1z0R het volgende:
Voor boeken lijkt me een echte eReader beter progje! Rustiger voor je ogen...@ IKON reportage over CDA, hoe wereldvreemd kun je als partij zijn
Ab Klink 10x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
gecondoleerd. Ik hoop dat je vader een mooi leven en vooral een mooi einde gehad heeft!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Groene string!
Duivels en staarten, ik meld me even.![]()
Pittige kerstdagen gehad en gister mijn vader begraven.
Was een mooie dienst.
voor Sigme, je bent
lief
.
Even snel bijgelezen en knufs voor hormonen- en werkellende.![]()
Wat betreft eendenbek enzo: ik heb een kloon in het "Als"-topic in OUD, dus daar kan ik ook wel over meepraten.
Ik ga nu weer even in de lurkstand: te druk voor en te weinig zin in FOK! even, dus ik wens eenieder een fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2011!
Ik meld mij volgend jaar weer, ijs en weder dienende.
^^quote:
SPOILER: Spoiler is positief, maar je wilt er niet aan denken dat je een ouder verliest, en dat moet je ook vooral niet doen aan als het niet hoeft. :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala, ik ben bijna jarig.
U mag mij da'lijk feliciteren.![]()
Eenword enorm gewaardeerd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bedankt trouwens voor de condoleances.![]()
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Hij was gewaardeerd en had een volle kerk, zoals hij gehoopt had.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Wat een mooie manier om je vader te laten gaan. Nu bijgelezen en ik zie dat ik je mag feliciteren. Dus welgemeendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat mooi dat hij de volle kerk heeft gekregen die hij zo graag wilde. Gecondoleerd met het verlies.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo goed ken ik hem nog niet he, ik wil de illusie zo lang mogelijk hoog houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef progje het volgende:
[..]
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaan
Dus gewoon gaan, mooie dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |