abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90592706
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief staat op lang circuleren :P
Ja, er ís wel anticonceptie zonder nadelen..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 29 december 2010 @ 18:10:17 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90592711
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat aanhaken is niet te verdoven. Liever een handige Puff dan een onhandige met 100 slachtoffers ervaring.
Nah...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 29 december 2010 @ 18:10:29 #203
70532 loveli
N
pi_90592716
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
Oh ja loveli, vervelend dat je je liet overrompelen.
Dat vind ik toch een van de moeilijkste zaken om te veranderen: assertiever reageren op overrompelende situaties. Heb je tips?
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienen denk ik :')

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 29-12-2010 18:18:03 ]
crap in = crap out
pi_90592923
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienden denk ik :')
Oh protocollen :X. Ik háát protocollen, het maakt mensen tot marionetten, en andere mensen tot ondergeschikten van marionetten.

Succes met de klacht. Zorg dat het geen energieslurper wordt.
Ik kan nog steeds razend worden over een stomme arts, had niks met een protocol te maken trouwens, of misschien wel, hij had zich aan een fatsoenlijk protocol moeten houden. Geen klacht van gemaakt (ik had wel wat anders aan m'n hoofd), maar de boosheid achteraf vreet dan elke keer ook energie.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 29 december 2010 @ 18:18:15 #205
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90593093
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn vader zei vandaag KUT :o Dat heb ik hem nog nooit horen zeggen en mijn moeder had 't ook nog nooit gehoord. Het was na diverse godmiljaars oO< (verspreid over de dag).
Heet jouw vader Wesley...?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_90593347
zo draadjesvlees staat op O+

en tomatensoep is ook gelukt inclusief zelfgemaakt bouillon nog uit de vriezer O+

Nederlands eten kan ook zo lekker zijn
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_90593371
Wat ben ik blij dat ik man ben :P
Gyneacologen, huisartsen die je 'daar' behandelen... Zou er niet aan moeten denken. :(

Heb de schoolarts zelfs een klap in z'n gezicht gegeven toen hij ging controleren of m'n ballen waren ingedaald. Had hij maar moeten zeggen dat hij met z'n koude klauwen aan m'n zaakje ging frommelen!

Vandaag niet gesport! :D Meer dan maand geleden dat ik doordeweeks een dag niet gesport heb :')

Straks lekker pizza bestellen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_90593382
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienen denk ik :')
Het is 'onder de standaard' en slecht voor statistieken en ADlijstjes bv om daarvan af te wijken.
Er lopen wat onderzoeken, maar voor het kan gaan zoals jij wil, zou het nog even duren.
pi_90593559
Godver, helemaal mentaal voorbereid op boksen, gaat t niet door. Vroeg mij al af waarom er verder niemand in de zaal stond. :')

Als ik een bikini mee had kon ik in de net geopende sauna. :(!!!!
Sportschoenen heb ik natuurlijk ook niet mee dus ben hier voor niets. :(!
Nu blijf ik blubberig en uitgezakt. :(!!!!!!!!!
  Vis een optie? woensdag 29 december 2010 @ 18:31:30 #210
70532 loveli
N
pi_90593648
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Wat ben ik blij dat ik man ben :P
Gyneacologen, huisartsen die je 'daar' behandelen... Zou er niet aan moeten denken. :(

Heb de schoolarts zelfs een klap in z'n gezicht gegeven toen hij ging controleren of m'n ballen waren ingedaald. Had hij maar moeten zeggen dat hij met z'n koude klauwen aan m'n zaakje ging frommelen!
No worries, voor mannen hebben ze een uroloog.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 29 december 2010 @ 18:32:57 #211
70532 loveli
N
pi_90593727
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is 'onder de standaard' en slecht voor statistieken en ADlijstjes bv om daarvan af te wijken.
Er lopen wat onderzoeken, maar voor het kan gaan zoals jij wil, zou het nog even duren.
Dan haden ze me dat van te voren bij het maken van de afspraak ook mogen vertellen... denk ik zo.
crap in = crap out
pi_90593784
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef loveli het volgende:

[..]

No worries, voor mannen hebben ze een uroloog.
Helemaal vergeten! :(

Succes trouwens met je 'situatie', jij was wel 1 van de laatste waarvan ik had verwacht overrompeld te worden :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 29 december 2010 @ 19:05:26 #213
331 Merel
Be here now.
pi_90595023
Wat gaan jullie snel!

Ik slik al eeuwen de Diane. Wat natuurlijk niet goed is eigenlijk. Maar ik voel me er zo goed bij, emotioneel stabiel, en dat was bij Microgynon wel anders. Achteraf gezien was ik toen zó treurig en kwam dat allemaal door die pil. En nu durf ik eigenlijk niet met de Diane te stoppen en iets anders te proberen, bang dat ik m'n hele hormoonhuishouding én daardoor m'n karakter en humeur en emoties door de war ga gooien :@
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 29 december 2010 @ 19:07:12 #214
331 Merel
Be here now.
pi_90595091
Oh en m'n libido, daar is ook niks mis mee nu! ( :') )
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90595308
McMarried zou er wel anders over gedacht hebben toen je nee zei op het bureau :P
  woensdag 29 december 2010 @ 19:17:03 #216
331 Merel
Be here now.
pi_90595485
quote:
Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef V1z0R het volgende:
McMarried zou er wel anders over gedacht hebben toen je nee zei op het bureau :P
Die mag blij zijn dat ik zo verstandig was! :o
  woensdag 29 december 2010 @ 19:19:50 #217
331 Merel
Be here now.
pi_90595594
Oh Vizor ik zie nu je ondertitel :D O+
pi_90595637
Ik ben bezig met een opruimsessie van mijn kledingkast. Ik heb zoveel leuke kleding. En toch niets om aan te trekken ;(
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_90595683
:D
Was Vik's idee. En tevens een waarschuwing voor taalpuristen!

Ewelina, je had toch net weer allerlei jurkjes?!
pi_90595742
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef V1z0R het volgende:

Ewelina, je had toch net weer allerlei jurkjes?!
Daarom juist. :{ Ik heb er 2 gekocht deze maand, en ik heb heel veel kleding. En toch loop ik al tijden in zo ongeveer het lelijkste uit mijn kast.

Heeft ook wel iets met het weer te maken, maar toch.
pi_90595847
Ken het gevoel wel.

Heb door slanker worden allemaal kleding wat te groot is en dus niet echt sierlijk. Draag nu altijd 3 dezelfde overhemden, 3 dezelfde truien, 5 t-shirts en 4 broeken :')
Terwijl ik minimaal het dubbele heb van alles :D
pi_90595947
[edit] mag dus niet hotlinken vanaf dumpert [/edit]
pi_90596096
Ok, ik ging dus mijn kledinglade opruimen... :') _O-

pi_90596159
'Clothingcat do not agreez!' _O-
pi_90597040
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Ok, ik ging dus mijn kledinglade opruimen... :') _O-

[ afbeelding ]
Hehe, die blik ook _O- O+

Ik heb na twee weken spijkerbroek A vanmorgen maar eens een andere uit een verhuisdoos gevist oO< Ik heb wel weer mijn fleecevest met latexvlekken aangetrokken :Y)

Ik ben echt toe aan weer een dagje winkelen. En uitslapen. Of op mijn eigen bank liggen. Of in mijn eigen bed ;( V1zor, als je een huis koopt, zoek er eentje waar je alleen even een dweiltje doorheen hoeft te halen en dan je spullen neer kan zetten ;)

OMG, en dan te bedenken dat ik een bod heb uitgebracht op een huis waar stoffen bedrading in zat, en houten plafonds :X (de mensen die het hebben gekocht hebben nu nog de puinbak op de oprit staan....).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_90597055
LOL @ Kat :P

Wat zijn ADlijstjes? En sterkte :Y

Ik ga zo mijn spullen pakken om met mijn man naar Almelooooo te gaan. Hopelijk is de sneeuw daar weg :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 29 december 2010 @ 20:16:07 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90597796
Terug. Auw. Nu food.

:D @ kat
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:16:55 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90597830
Fors :r BLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH :r -moment gehad net. Deze dag kan me niet snel genoeg voorbij zijn. Morgenochtend ga ik weer proberen hard te lopen. Het moet, het moet, het moet.
Niet meer actief op Fok!
pi_90597939
:D Syrena
Ik weet het, vorig huis was ook veel klussen. Ga nu waarschijnlijk voor appartement, dus dat scheelt al!
Eerst nog even huurcontract uitzitten...
Mag trouwens al blij wezen wanneer ik >1,5ton kan lenen.

Aurum, A- en N-wegen zijn geheel sneeuwvrij die kant op! Is sowieso veel minder sneeuw gevallen dan in het westen en zuiden.

XM ^O^ Toch netjes dat je bent geweest.
pi_90598073
Oeh, ik heb net even een berekening gedaan n.a.v. mijn inkomsten en ik kan gewoon 200 euro per maand sparen en 200 euro per maand uitgeven aan leuke dingen/kleding en dergelijk naast mijn vaste lasten *O* Wist niet dat ik zo veel geld had :+ Sparen gelijk maar als periodiek ingesteld!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:23:18 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90598103
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef loveli het volgende:
Spiraaltjes plaatsen: de baarmoedermond moet worden aangehaakt, dat schijnt een handigheidje te zijn dat niet echt is aan te leren als je het niet in de vingers hebt. Maar dan nog liever een gyn die het dagelijks doet dan een huisarts die het minder vaak op een ander heeft kunnen oefenen.
Must you remind me? ;(

En wat vervelend dat er zóveel vrouwen zijn die last hebben van hun pil -O-
  woensdag 29 december 2010 @ 20:26:00 #232
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90598224
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En wat vervelend dat er zóveel vrouwen zijn die last hebben van hun pil -O-
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_90598329
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ze zijn het aan het onderzoeken!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:32:17 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90598472
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

^O^
pi_90598763
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikken :P ).

Die huisarts van chicolate is ook raar: begrijp ik nu dat je dus twéé pillen slikt? Eén die de puistjes veroorzaakt, en één zwaardere om dat effect weer op te heffen? :o
Je weet toch mijn mooie huidje. Ik werd een monster met de microgynon, vol met puisten :'( Daarna mercilon, veel beter. Nu heb ik zonder pil nog steeds een mooie huid :o Huh :P?!!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:39:48 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90598810
quote:
In België heerst een griepepidemie.De
griep is mild,maar kan lastig zijn voor
mensen met een zwakke conditie.Nu treft
het virus vooral kinderen tussen de 5
en 14 jaar.Verwacht wordt dat het virus
zich in de kerstvakantie verspreidt en
dat de epidemie na de jaarwisseling op
haar hoogtepunt is.
Gent, here we come *O*

:')
pi_90598823
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
LOL @ Kat :P

Wat zijn ADlijstjes? En sterkte :Y

Ik ga zo mijn spullen pakken om met mijn man naar Almelooooo te gaan. Hopelijk is de sneeuw daar weg :+
kan je vertellen dat dat niet zo is....ik zit er 20 km. vandaan!
  woensdag 29 december 2010 @ 20:45:27 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90599092
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

kan je vertellen dat dat niet zo is....ik zit er 20 km. vandaan!
Inderdaad! Nog superveel sneeuw daar, ik heb zondag in de buurt van Almelo een prachtige wandeling gemaakt _O_
pi_90599244
ik ben gister in muenster trouwens heel erg hard gevallen. Erg oncharmant in m'n rokje..

Het was wel heeel gezellig. En 3 januari is helemaal niet zo ver weg...
  woensdag 29 december 2010 @ 20:49:28 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90599282
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben gister in muenster trouwens heel erg hard gevallen. Erg oncharmant in m'n rokje..

Het was wel heeel gezellig. En 3 januari is helemaal niet zo ver weg...
Had je ook een fluorescerend groene string aan? :P.

*wegrent*

Hoe zou het met VMW zijn?
Niet meer actief op Fok!
pi_90599300
Huh :?

Was maandag nog in Nijverdal, hoofdwegen waren gewoon begaanbaar...

Of zijn er in andere delen van NL al helemaal geen sneeuw meer?
pi_90599358
Ik had mijzelf overtuigd dat ik blubberig was, naakt voor de spiegel, zodat ik zou sporten en als ik zou sporten zou ik morgen hothothot zijn. Maar nu ging dat dus niet door en zit ik met dat :') omg ik ben dik ik moet sporten gefuhl :')

Dus nu weiger ik morgen mee te gaan zwemmen met 't vriendje :o Ik weet 't nu zeker, ik ben een vrouw!!
pi_90599477
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had mijzelf overtuigd dat ik blubberig was, naakt voor de spiegel, zodat ik zou sporten en als ik zou sporten zou ik morgen hothothot zijn. Maar nu ging dat dus niet door en zit ik met dat :') omg ik ben dik ik moet sporten gefuhl :')

Dus nu weiger ik morgen mee te gaan zwemmen met 't vriendje :o Ik weet 't nu zeker, ik ben een vrouw!!
Sorry PF maar, doe normaal! :{w

Als het zo werkt, zou ik over 2jr nog niet mogen zwemmen :(
pi_90599534
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

grrrrrrrrrrrrrrrrr

JIJ BENT ECHT NIET DIK

ga alsjeblieft gewoon zwemmen morgen... raar mens :*
pi_90599584
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sorry PF maar, doe normaal! :{w

Als het zo werkt, zou ik over 2jr nog niet mogen zwemmen :(
Ik heb net afslank/anticellulites crème op mijn buik gesmeerd en ik doe net of het werkt :') Best handig zo een tube. Maar ik moet wel echt gaan sporten, ik heb nu denk ik 2 of 3 maanden niet gesport en wel veel gegeten en heb nu echt een pens(je). En ik heb ook steeds de bus genomen ipv de fiets, dan gaat het wel hard!!!!!
pi_90599591
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je ook een fluorescerend groene string aan? :P.

*wegrent*

Hoe zou het met VMW zijn?
Nee, gelukkig niet. Maar het deed wel zeer! Ik hoop ook dat alles okay gaat met VMW!

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef V1z0R het volgende:
Huh :?

Was maandag nog in Nijverdal, hoofdwegen waren gewoon begaanbaar...

Of zijn er in andere delen van NL al helemaal geen sneeuw meer?
Jawel, er ligt nog wel sneeuw, maar de wegen zijn gewoon begaanbaar, inderdaad. Het is wel erg mooi op het moment!
pi_90599930
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef progje het volgende:

[..]

grrrrrrrrrrrrrrrrr

JIJ BENT ECHT NIET DIK

ga alsjeblieft gewoon zwemmen morgen... raar mens :*
Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!

Ook ik kan aankomen hoor :P!!
pi_90600019
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb net afslank/anticellulites crème op mijn buik gesmeerd en ik doe net of het werkt :') Best handig zo een tube. Maar ik moet wel echt gaan sporten, ik heb nu denk ik 2 of 3 maanden niet gesport en wel veel gegeten en heb nu echt een pens(je). En ik heb ook steeds de bus genomen ipv de fiets, dan gaat het wel hard!!!!!
Komt vast nog niet in de buurt van mij :P

Domme regels bij 'met het mes op tafel', alleen Schleck was fout! Z'n broer Frank is ook profrenner :(

Jagar, mooi is het inderdaad!
Bij mij in het dorp:

woensdag 29 december 2010 @ 21:16:03 #249
331 Merel
Be here now.
pi_90600543
Mooie foto's!

Ben ook benieuwd hoe het met VMW gaat. En waar is SDB gebleven?

Ik heb weer TV! O+ Nu nog internet...
pi_90600663
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Merel het volgende:
Mooie foto's!

Ben ook benieuwd hoe het met VMW gaat. En waar is SDB gebleven?

Ik heb weer TV! O+ Nu nog internet...
hoi, fok! is het internet!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:18:25 #251
331 Merel
Be here now.
pi_90600683
Lijstje:

O - bak magere bosvruchtenyoghurt
L - uit lunchen geweest en heeeeeeeerlijke tonijnsalade gegeten :9
D - gehaktschotel met een berg Mexicaanse groente
pi_90600751
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!

Ook ik kan aankomen hoor :P!!
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaan :+

Dus gewoon gaan, mooie dame :*
  woensdag 29 december 2010 @ 21:20:24 #253
331 Merel
Be here now.
pi_90600805
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoi, fok! is het internet!
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptop :o
pi_90600950
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Merel het volgende:

[..]

Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptop :o
Via je iPhone! :P

Niveau bij mhmot was wel erg laag trouwens...
'Frankly my dear I dont' give a damn' en dan antwoorden Casablanca :')
3 staat tot 5 als ... staat tot 80 niet kunnen berekenen :{w (80 / 5) . 3 duh!
pi_90601064
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Lijstje:

O - bak magere bosvruchtenyoghurt
L - uit lunchen geweest en heeeeeeeerlijke tonijnsalade gegeten :9
D - gehaktschotel met een berg Mexicaanse groente
Meer eten, hoor O+ Wat je eet lijkt me wel gezond en lekker allemaal.

Ik heb echt heel raar gegeten vandaag :')

O: 2 mandarijntjes en een stuk oudewijvenkoek, want we hadden geen ontbijt :')
L: meergranenbol met carpaccio :9~ , 2 cassis (why) en een cappuccino
D: klein pasteibakje met kippenragout en daarnaast doperwten
T: stuk chocola en twee mandarijntjes

Wel een jeans en een basic donkerblauw truitje gekocht voor 26 euro vandaag *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:28:20 #256
331 Merel
Be here now.
pi_90601263
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:

Meer eten, hoor O+ Wat je eet lijkt me wel gezond en lekker allemaal.

Ik zit vol hoor, die salade met de lunch was megagroot :) Maar ik mis vandaag inderdaad tusssendoortjes en fruit, en ik moet sowieso er weer even in komen qua gezond eten. Even de balans zoeken nog :)
pi_90601278
Goh... Ik durf het amper toe te geven, maar een iPad is echt fijn. Hij werkt ook echt erg fijn als ebook reader!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:29:18 #258
331 Merel
Be here now.
pi_90601336
En cassis is lekker! :9
pi_90601520
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Merel het volgende:
Ja :9

En dat van die vullende lunchsalade geloof ik zo hoor, eet gewoon 's ochtends wat meer! :D Volgens mij eet ik 's ochtends altijd het meest (yoghurt oid, 2 boterhammen en 1x fruit).
pi_90601537
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef Merel het volgende:
ik vind dat echt zo smerig
pi_90601548
quote:
11s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef progje het volgende:
Goh... Ik durf het amper toe te geven, maar een iPad is echt fijn. Hij werkt ook echt erg fijn als ebook reader!
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen! :Y
pi_90601750
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen! :Y
hihi!

Ik vond die dingen echt maar onzin. Maar NRC kwam met een handige aanbieding en dat je NRC ook op je iPad zou krijgen. Dat vond ik dan wel weer handig omdat ik thuis amper de kans heb de krant te lezen. Dus ben er nu maar voor gegaan. Ik zat er al aan te denken om een ebook reader te kopen. Maar ben erg blij dat ik voor de iPad heb gekozen.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:39:01 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90601845
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef progje het volgende:

[..]

hihi!

Ik vond die dingen echt maar onzin. Maar NRC kwam met een handige aanbieding en dat je NRC ook op je iPad zou krijgen. Dat vond ik dan wel weer handig omdat ik thuis amper de kans heb de krant te lezen. Dus ben er nu maar voor gegaan. Ik zat er al aan te denken om een ebook reader te kopen. Maar ben erg blij dat ik voor de iPad heb gekozen.
Spam! :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_90601917
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Spam! :(.
mwhahaha ja sorry, je hebt een punt!
pi_90602101
Voor boeken lijkt me een echte eReader beter progje! Rustiger voor je ogen...

_O- @ IKON reportage over CDA, hoe wereldvreemd kun je als partij zijn :') Ab Klink 10x :')
pi_90602222
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef V1z0R het volgende:
Voor boeken lijkt me een echte eReader beter progje! Rustiger voor je ogen...

_O- @ IKON reportage over CDA, hoe wereldvreemd kun je als partij zijn :') Ab Klink 10x :')
ja, klopt, maar als IT nerf zijnde kan ik daar wel tegen ;) Maar je hebt sephia als achtergrond kleur en dan is het scherm prima voor je ogen.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:49:45 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90602397
@ 25e trouwdag van mijn ouders (ik was 5 :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_90602433
Toen al aan de waterpijp Vik? :P

Progje, :D maar dan weet je ook dat 5uur constant geluur naar een 'actief' scherm rode ogen geeft...
Daarnaast heb je bij een gewone eReader veel minder weerspiegeling dus beter contrast :P

Nerf FTW!
pi_90602707
Groene string!
Duivels en staarten, ik meld me even. >:)
Pittige kerstdagen gehad en gister mijn vader begraven.
Was een mooie dienst.
:* voor Sigme, je bent O+ lief O+ .

Even snel bijgelezen en knufs voor hormonen- en werkellende. :*
Wat betreft eendenbek enzo: ik heb een kloon in het "Als"-topic in OUD, dus daar kan ik ook wel over meepraten.

Ik ga nu weer even in de lurkstand: te druk voor en te weinig zin in FOK! even, dus ik wens eenieder een fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2011!
Ik meld mij volgend jaar weer, ijs en weder dienende. ;)
pi_90602757
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Groene string!
Duivels en staarten, ik meld me even. >:)
Pittige kerstdagen gehad en gister mijn vader begraven.
Was een mooie dienst.
:* voor Sigme, je bent O+ lief O+ .

Even snel bijgelezen en knufs voor hormonen- en werkellende. :*
Wat betreft eendenbek enzo: ik heb een kloon in het "Als"-topic in OUD, dus daar kan ik ook wel over meepraten.

Ik ga nu weer even in de lurkstand: te druk voor en te weinig zin in FOK! even, dus ik wens eenieder een fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2011!
Ik meld mij volgend jaar weer, ijs en weder dienende. ;)
gecondoleerd. Ik hoop dat je vader een mooi leven en vooral een mooi einde gehad heeft!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:57:44 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90602790
Veel sterkte, VMW! :*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:58:47 #272
331 Merel
Be here now.
pi_90602864
Ach VMW.. Gecondoleerd! :*
pi_90602943
VMW, heel veel sterkte :*
pi_90602965
VMW :* Sterkte nog de komende tijd!
pi_90602969
VWM, gecondoleerd. Ik hoop dat zijn einde is gegaan zoals jij en hij hebben gewild. Kus en heel erg veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
pi_90603104
Gecondoleerd vmw! :* Veel sterkte.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:06:13 #277
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_90603223
Ik sluit me aan bij de rest. :{

Sterkte!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_90603344
:o Van God los op NL3...

Dus tot morgen Slankies! :W
  woensdag 29 december 2010 @ 22:13:26 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90603568
VMW...... fijn dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen, maar wat een einde van het jaar ;(

Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat 2011 een mooi jaar voor je wordt, ondanks dat je het niet meer met je vader kunt delen :*
  woensdag 29 december 2010 @ 23:06:30 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_90606416
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:06 schreef Duvel het volgende:
Ik sluit me aan bij de rest. :{

Sterkte!
^^
:*
pi_90608009
Gecondoleerd VMW voor jou en je familie.

Hier is het koud :o bij ons is het rond het vriespunt, maar bij schoonpa zit 't op -7.
Hij heeft wel de verwarming hoger voor ons gezet O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_90608072
Heel veel sterkte vergeetmewelletje!
  woensdag 29 december 2010 @ 23:39:24 #283
229513 Blurred86
Live Positive
pi_90608073
gecondoleerd VMW, sterkte de komende tijd :*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 29 december 2010 @ 23:43:07 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90608258
VMWtje! :*

Wat Nynke zei vond ik mooi, dus daar sluit ik me bij aan :Y Veel sterkte, mademoiselle :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90608481
Oh, ik wil geen topickiller zijn. ;(
(Ik was langzaam met posten, inmiddels al nieuwe reacties dus ik ben geen topickiller meer...)

SPOILER: Spoiler is positief, maar je wilt er niet aan denken dat je een ouder verliest, en dat moet je ook vooral niet doen aan als het niet hoeft. :)
Tralalala, ik ben bijna jarig.
U mag mij da'lijk feliciteren. :P
Een *O* word enorm gewaardeerd.
pi_90608675
Bedankt trouwens voor de condoleances. :*

Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Hij was gewaardeerd en had een volle kerk, zoals hij gehoopt had. O+
  woensdag 29 december 2010 @ 23:53:10 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90608740
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
O+ Mooi.

*;

En wanneer is bijna? Dan ga ik jompels plaatsen voor je!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90608864
quote:
Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

O+

Wat "mooi" dat de kerk zo vol was.
pi_90609568
Ik geloof niet dat ik ooit gecondoleerd en gefeliciteerd in één post heb gezegd, of dat ik dat ooit nog zal doen. Maar erg veel sterkte de komende tijd VMW en voor nu toch ook een *O* voor je verjaardag!! :*
pi_90609657
VMW, wat vreselijk dat je je vader veel te vroeg hebt moeten begraven. Heel veel sterkte en gecondoleerd.

En dan ook maar een jompel voor je (bijna?) verjaardag. Gefeliciteerd! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_90609889
Een hele fijne verjaardag gewenst vmw! *smak* :)
pi_90610455
VMW, gecondoleerd. Fijn dat hij nu niet meer hoeft te lijden en hij een mooi afscheid heeft gekregen. Heel veel sterkte!

En nu van harte gefeliciteerd *O* ! Dat dit (levens)jaar je veel goeds mag brengen :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 30 december 2010 @ 00:27:34 #293
70532 loveli
N
pi_90610540
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Wat een mooie manier om je vader te laten gaan. Nu bijgelezen en ik zie dat ik je mag feliciteren. Dus welgemeend *O* en :* !!
crap in = crap out
pi_90610643
Sterkte VMW, klinkt als een prachtig afscheid.

en een fijne verjaardag gewenst en wat goed en mooi om het leven ook te vieren!
pi_90610670
quote:

Wat mooi dat hij de volle kerk heeft gekregen die hij zo graag wilde. Gecondoleerd met het verlies.

En dan ook (alvast) gefeliciteerd met je verjaardag. Incl *O* omdat je dat zelf waardeert.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_90615844
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef progje het volgende:

[..]

i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaan :+

Dus gewoon gaan, mooie dame :*
Zo goed ken ik hem nog niet he, ik wil de illusie zo lang mogelijk hoog houden :P!!
pi_90615851
Gecondoleerd VMW :*!!!
pi_90616101
Vergeetmewelletje,
Gefeliciteerd met je verjaardag *O*.
pi_90616160
wat sigme zei!

:* VMW!

*O*
Ja doei.
  donderdag 30 december 2010 @ 08:12:30 #300
331 Merel
Be here now.
pi_90616355
VMW, je klinkt zo mooi positief O+

Hier al wat afgevallen sinds ik maandag begon met gezond doen. En jaaaaaa dat is alleen vocht, maar daar begint het altijd mee, dus het begin is er! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')