Ja, er ís wel anticonceptie zonder nadelen..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief staat op lang circuleren
Nah...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat aanhaken is niet te verdoven. Liever een handige Puff dan een onhandige met 100 slachtoffers ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienen denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef sigme het volgende:
Oh ja loveli, vervelend dat je je liet overrompelen.
Dat vind ik toch een van de moeilijkste zaken om te veranderen: assertiever reageren op overrompelende situaties. Heb je tips?
Oh protocollenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienden denk ik
Heet jouw vader Wesley...?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn vader zei vandaag KUTDat heb ik hem nog nooit horen zeggen en mijn moeder had 't ook nog nooit gehoord. Het was na diverse godmiljaars
(verspreid over de dag).
Het is 'onder de standaard' en slecht voor statistieken en ADlijstjes bv om daarvan af te wijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik redelijk was voorbereid om me niets te laten aanpraten. Heb 3 keer aangegeven wat ik zelf wilde. Was niet bespreekbaar wegens protocollen. En nu ga ik morgen een klacht indienen denk ik
No worries, voor mannen hebben ze een uroloog.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Wat ben ik blij dat ik man ben
Gyneacologen, huisartsen die je 'daar' behandelen... Zou er niet aan moeten denken.
Heb de schoolarts zelfs een klap in z'n gezicht gegeven toen hij ging controleren of m'n ballen waren ingedaald. Had hij maar moeten zeggen dat hij met z'n koude klauwen aan m'n zaakje ging frommelen!
Dan haden ze me dat van te voren bij het maken van de afspraak ook mogen vertellen... denk ik zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is 'onder de standaard' en slecht voor statistieken en ADlijstjes bv om daarvan af te wijken.
Er lopen wat onderzoeken, maar voor het kan gaan zoals jij wil, zou het nog even duren.
Helemaal vergeten!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef loveli het volgende:
[..]
No worries, voor mannen hebben ze een uroloog.
Die mag blij zijn dat ik zo verstandig was!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef V1z0R het volgende:
McMarried zou er wel anders over gedacht hebben toen je nee zei op het bureau
Daarom juist.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef V1z0R het volgende:
Ewelina, je had toch net weer allerlei jurkjes?!
Hehe, die blik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Ok, ik ging dus mijn kledinglade opruimen...![]()
[ afbeelding ]
Must you remind me?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef loveli het volgende:
Spiraaltjes plaatsen: de baarmoedermond moet worden aangehaakt, dat schijnt een handigheidje te zijn dat niet echt is aan te leren als je het niet in de vingers hebt. Maar dan nog liever een gyn die het dagelijks doet dan een huisarts die het minder vaak op een ander heeft kunnen oefenen.
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En wat vervelend dat er zóveel vrouwen zijn die last hebben van hun pil
Ze zijn het aan het onderzoeken!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ze een mannenpil aanbieden zou ik die graag proberen...
Je weet toch mijn mooie huidje. Ik werd een monster met de microgynon, vol met puistenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vooral omdat eindelijk eens gezegd wordt dat de stof in microgynon gewoon een slechte invloed heeft op je huid! Want ik hoorde ook altijd van iedereen dat ze puistjes kregen van juist die pil. En echt niet alleen bij acne-lijders, ook bij vriendinnen met een prachtig gave huid (voordat ze microgynon gingen slikken).
Die huisarts van chicolate is ook raar: begrijp ik nu dat je dus twéé pillen slikt? Eén die de puistjes veroorzaakt, en één zwaardere om dat effect weer op te heffen?
Gent, here we comequote:In België heerst een griepepidemie.De
griep is mild,maar kan lastig zijn voor
mensen met een zwakke conditie.Nu treft
het virus vooral kinderen tussen de 5
en 14 jaar.Verwacht wordt dat het virus
zich in de kerstvakantie verspreidt en
dat de epidemie na de jaarwisseling op
haar hoogtepunt is.
kan je vertellen dat dat niet zo is....ik zit er 20 km. vandaan!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef _aurum_ het volgende:
LOL @ Kat
Wat zijn ADlijstjes? En sterkte
Ik ga zo mijn spullen pakken om met mijn man naar Almelooooo te gaan. Hopelijk is de sneeuw daar weg
Inderdaad! Nog superveel sneeuw daar, ik heb zondag in de buurt van Almelo een prachtige wandeling gemaaktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kan je vertellen dat dat niet zo is....ik zit er 20 km. vandaan!
Had je ook een fluorescerend groene string aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben gister in muenster trouwens heel erg hard gevallen. Erg oncharmant in m'n rokje..
Het was wel heeel gezellig. En 3 januari is helemaal niet zo ver weg...
Sorry PF maar, doe normaal!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had mijzelf overtuigd dat ik blubberig was, naakt voor de spiegel, zodat ik zou sporten en als ik zou sporten zou ik morgen hothothot zijn. Maar nu ging dat dus niet door en zit ik met datomg ik ben dik ik moet sporten gefuhl
Dus nu weiger ik morgen mee te gaan zwemmen met 't vriendjeIk weet 't nu zeker, ik ben een vrouw!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had mijzelf overtuigd dat ik blubberig was, naakt voor de spiegel, zodat ik zou sporten en als ik zou sporten zou ik morgen hothothot zijn. Maar nu ging dat dus niet door en zit ik met datomg ik ben dik ik moet sporten gefuhl
Dus nu weiger ik morgen mee te gaan zwemmen met 't vriendjeIk weet 't nu zeker, ik ben een vrouw!!
Ik heb net afslank/anticellulites crème op mijn buik gesmeerd en ik doe net of het werktquote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sorry PF maar, doe normaal!![]()
Als het zo werkt, zou ik over 2jr nog niet mogen zwemmen
Nee, gelukkig niet. Maar het deed wel zeer! Ik hoop ook dat alles okay gaat met VMW!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je ook een fluorescerend groene string aan?.
*wegrent*
Hoe zou het met VMW zijn?
Jawel, er ligt nog wel sneeuw, maar de wegen zijn gewoon begaanbaar, inderdaad. Het is wel erg mooi op het moment!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:49 schreef V1z0R het volgende:
Huh
Was maandag nog in Nijverdal, hoofdwegen waren gewoon begaanbaar...
Of zijn er in andere delen van NL al helemaal geen sneeuw meer?
Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:55 schreef progje het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrr
JIJ BENT ECHT NIET DIK
ga alsjeblieft gewoon zwemmen morgen... raar mens
Komt vast nog niet in de buurt van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb net afslank/anticellulites crème op mijn buik gesmeerd en ik doe net of het werktBest handig zo een tube. Maar ik moet wel echt gaan sporten, ik heb nu denk ik 2 of 3 maanden niet gesport en wel veel gegeten en heb nu echt een pens(je). En ik heb ook steeds de bus genomen ipv de fiets, dan gaat het wel hard!!!!!
hoi, fok! is het internet!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Merel het volgende:
Mooie foto's!
Ben ook benieuwd hoe het met VMW gaat. En waar is SDB gebleven?
Ik heb weer TV!Nu nog internet...
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik aankom is het altijd bij mijn buik en ook aan mijn benen zie je dat ik niet meer fiets/kickboks/tennis/roei.. Helaas.. Maar komt wel weer goed. Ik baal alleen, ik zou net weer beginnen met kickass te doen, gaat de les niet door!
Ook ik kan aankomen hoor!!
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptopquote:
Via je iPhone!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Op m'n iPhone ja, ik wil het op m'n laptop
Meer eten, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - bak magere bosvruchtenyoghurt
L - uit lunchen geweest en heeeeeeeerlijke tonijnsalade gegeten
D - gehaktschotel met een berg Mexicaanse groente
Ik zit vol hoor, die salade met de lunch was megagrootquote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Goodbye het volgende:
Meer eten, hoorWat je eet lijkt me wel gezond en lekker allemaal.
Jaquote:
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef progje het volgende:
Goh... Ik durf het amper toe te geven, maar een iPad is echt fijn. Hij werkt ook echt erg fijn als ebook reader!
hihi!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Stuur dat ding maar hier heen, dan ga ik even testen!
Spam!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef progje het volgende:
[..]
hihi!
Ik vond die dingen echt maar onzin. Maar NRC kwam met een handige aanbieding en dat je NRC ook op je iPad zou krijgen. Dat vond ik dan wel weer handig omdat ik thuis amper de kans heb de krant te lezen. Dus ben er nu maar voor gegaan. Ik zat er al aan te denken om een ebook reader te kopen. Maar ben erg blij dat ik voor de iPad heb gekozen.
ja, klopt, maar als IT nerf zijnde kan ik daar wel tegenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef V1z0R het volgende:
Voor boeken lijkt me een echte eReader beter progje! Rustiger voor je ogen...@ IKON reportage over CDA, hoe wereldvreemd kun je als partij zijn
Ab Klink 10x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
gecondoleerd. Ik hoop dat je vader een mooi leven en vooral een mooi einde gehad heeft!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Groene string!
Duivels en staarten, ik meld me even.![]()
Pittige kerstdagen gehad en gister mijn vader begraven.
Was een mooie dienst.
voor Sigme, je bent
lief
.
Even snel bijgelezen en knufs voor hormonen- en werkellende.![]()
Wat betreft eendenbek enzo: ik heb een kloon in het "Als"-topic in OUD, dus daar kan ik ook wel over meepraten.
Ik ga nu weer even in de lurkstand: te druk voor en te weinig zin in FOK! even, dus ik wens eenieder een fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2011!
Ik meld mij volgend jaar weer, ijs en weder dienende.
^^quote:
SPOILER: Spoiler is positief, maar je wilt er niet aan denken dat je een ouder verliest, en dat moet je ook vooral niet doen aan als het niet hoeft. :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalala, ik ben bijna jarig.
U mag mij da'lijk feliciteren.![]()
Eenword enorm gewaardeerd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bedankt trouwens voor de condoleances.![]()
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Hij was gewaardeerd en had een volle kerk, zoals hij gehoopt had.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn vader had een dusdanig mooi, rijk en betekenisvol leven dat ik gister anderhalf uur handjes heb geschud.
Wat een mooie manier om je vader te laten gaan. Nu bijgelezen en ik zie dat ik je mag feliciteren. Dus welgemeendquote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat mooi dat hij de volle kerk heeft gekregen die hij zo graag wilde. Gecondoleerd met het verlies.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zo goed ken ik hem nog niet he, ik wil de illusie zo lang mogelijk hoog houdenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef progje het volgende:
[..]
i know... maar als jij daarom al niet meer durft te zwemmen met je vriendje, hoef ik de deur niet eens meer uit te gaan
Dus gewoon gaan, mooie dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |