Ja, nou, das een lastige. Ik haal jou en Zwabber altijd door elkaar, maar je rijdt in een taxi en dan zou ik gelijk 50 zeggen, maar je komt over als 30.quote:
Echt waar hoorquote:
Orgaanvleesquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tweede kerstdag nog konijn op was heerlijk. De kop ligt nog in de koelkast omdat mijn moeder de hersenen wil uitlepelen.
eehh... IEEUWWL!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tweede kerstdag nog konijn op was heerlijk. De kop ligt nog in de koelkast omdat mijn moeder de hersenen wil uitlepelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben opeens niet meer moe, niet vroeg naar bed dus.
Geef dan verdammt mal eens antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
We zijn slecht voor de slaap, sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Doe mij dan ook maar schattenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, nou, das een lastige. Ik haal jou en Zwabber altijd door elkaar, maar je rijdt in een taxi en dan zou ik gelijk 50 zeggen, maar je komt over als 30.
Is niet rauwquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou eet smakelijk! Gooit ze ze eerst nog op de bbq
?
Vertelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben verslaafd aan een ander liedje geworden adan fairewurk!
#hello ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een liedje waar ik verslaafd aan ben, het gaat gewoon niet uit mijn kop
Flappie?`quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een liedje waar ik verslaafd aan ben, het gaat gewoon niet uit mijn kop
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
Maar Lutte, had je me echt 25 geschat?
Shalalie shalalaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Jong, ik DM je netquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geef dan verdammt mal eens antwoord
Ja nou dat klopt ook, maar dan is het toch niet raar dat ik al uitgestudeerd benquote:
Ja, ik dacht echt dat ik om 9 uur te bed zou gaanquote:
maar je was 50 toch ?quote:
Oud en saai en verrimpeldquote:
Op een ander account was ik dat nog steeds, alleen bleven er geen instellingen opgeslagen. Paar keer aangegeven, maar werd niets meegedaan. Dan zo maarquote:
Ik vind het irritant dat ze elke keer opspringen terwijl er niets aan de hand is.quote:
Sieneke!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehehe ik was hem net vergeten
maar er is wel wat aan de hand!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ze elke keer opspringen terwijl er niets aan de hand is.
Shit, dan ben ik al verder heen als ik dachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oud en saai en verrimpeld. Met één been in het graf.
Nofi, Symph.
Niet raar, maar ik dacht serieus dat je nog studeerde.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja nou dat klopt ook, maar dan is het toch niet raar dat ik al uitgestudeerd ben?
Wadan? WADAN!?quote:
Mr R. weer boos?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op een ander account was ik dat nog steeds, alleen bleven er geen instellingen opgeslagen. Paar keer aangegeven, maar werd niets meegedaan. Dan zo maar.
Houd je bek, maak je KA-POT!!! FUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... das natuurlijk een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowwy.quote:
50?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, nou, das een lastige. Ik haal jou en Zwabber altijd door elkaar, maar je rijdt in een taxi en dan zou ik gelijk 50 zeggen, maar je komt over als 30.
Geen idee. O + vriendjes vonden het goedquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Houd je bek, maak je KA-POT!!! FUUUUU!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom maar![]()
Dat kan kloppen, want ik heb niks verzondenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja die is kapot denk ik want ik krijg niks meer binnen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want ik heb niks verzonden
ok.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij nodigt mij nu uit tot gay sex, dat snap je he?
Wat een Rauzergrap danquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want ik heb niks verzonden
Niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat ik met dertig nog redelijk in de buurt.
Van PatriQue en Bos weet ik het wel.
Die 50 vind ik toch redelijk schokkend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Rauzer, wat is jouw gay.nl profiel eigenlijk?
jij weet veelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die 50 vind ik toch redelijk schokkend.
Doe eens een gokquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Die foto met die spin is wel sexyquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Doe eens een gok
http://www.gay.nl/rauzer
Maar je komt over als dertig, eerste ingeving was vijftig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die 50 vind ik toch redelijk schokkend.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
LET OP! De landelijke politie vraagt uw aandacht voor het volgende, het kan voorkomen dat u te maken krijgt met een faker! De politie wil u dan ook nadrukkelijk vragen om op te letten of RAUZER dan ook wel werkelijk online is op het moment dat u met hem praat via een ander medium. U kunt de online status van RAUZER vinden hierboven naast de foto's. De politie bedankt u voor uw aandacht.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Mij schatten ze altijd veel ouder. Zal wel door mijn gespierde armen komen.
HOAX HOAX HOAX!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Doe eens een gok
Leuke jongen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Doe eens een gok
Zei er iemand gespierde armen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Mij schatten ze altijd veel ouder. Zal wel door mijn gespierde armen komen.
Dat zei ik.quote:
Jij bent de helft jonger.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je komt over als dertig, eerste ingeving was vijftig.
Ik ben ook vaak 25-30 geschat maar in mijn geval was het wel grappig.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zei ik.
Ik. Zeroku. 246107. Z-E-R-O-K-U.
Dat het even duidelijk is.quote:
Dat je je userID noemt doet het 'mquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zei ik.
Ik. Zeroku. 246107. Z-E-R-O-K-U.
slaap lekkerquote:
Die UIquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat je je userID noemt doet het 'm
Slaap lekkerquote:
Haha, heb geen pics dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent de helft jonger.
En misschien is als dertig overkomen nog wel positief ook. Beter als er als 30 uitzien.
Ieder z'n eigen smaak, goddank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Datquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen smaak, goddank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ieder z'n eigen smaak, goddank!OMG whahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
Ieder z'n eigen smaak, goddank!Ik heb nog eens gekeken, en hij is misschien een beetje te Thomas Berge, maar echt lelijk vind ik 'm niet heur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Die laatste 2 foto'squote:Op dinsdag 28 december 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog eens gekeken, en hij is misschien een beetje te Thomas Berge, maar echt lelijk vind ik 'm niet heur.
[..]
Ieder z'n eigen smaak, goddank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik niet meer denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Er gaat een tijd komen waar we dat gaan zeggen van id's van boven de 500k.
quote:
Ik had het al tegen benny gezegt, maar ik vind het net een piemel als je snel voorbijscrolled.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
De UI van Zeroku is natuurlijk het beste
Whehe, jouw piemel lijkt op een vinger met een gezichtje! En ik kan het weten!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het al tegen benny gezegt, maar ik vind het net een piemel als je snel voorbijscrolled.
Als je er gewoon naar kijkt is ie wel leuk.
Die is wel vrolijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
IK hou van piemels, so for me, it does work!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had het al tegen benny gezegt, maar ik vind het net een piemel als je snel voorbijscrolled.
Als je er gewoon naar kijkt is ie wel leuk.
Rauzer is altijd al een ware daredevil geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat durf ik nog niet zo stellig te zeggen.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, jouw piemel lijkt op een vinger met een gezichtje! En ik kan het weten!!!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nieuwe smiley ook meteen.
Die zou best succesvol kunnen worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nieuwe smiley ook meteen.
Owwww dat valt meequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef Crazy-M het volgende:
oei, kom er achter nog mn overuren voor dit jaar heb ...
nog maar 120 overuren
en nog 2 weken vakantie![]()
en dit jaar heeft geen week meer ....
ik laat ze wel uit betalen hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww dat valt mee
Ik had nog 180 over
Uiteraard. Ik ben de trendsetter.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zou best succesvol kunnen worden.
ik ben bij haar in het theater geweest en damn wat is ze goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Angela Groothuizen een beetje een Nederlandse Tina vind?
Dat mag je zeker zeggen, dankzij het recht op vrijheid van meningsuiting!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ik zat me net te bedenken dat als ik die kans krijg, ik dat doequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben bij haar in het theater geweest en damn wat is ze goed
Das zuur.quote:
het is echt de moeite waard, ze zingt beter dan ze jureertquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik zat me net te bedenken dat als ik die kans krijg, ik dat doe
Ik zag trouwens Zondag Angela in de La Bloemen kerstshow, was ook leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Was dat op tv? want dan wil ik dat even terugkijken! Heb wat stukjes gezien op youtube van aantal jaar geleden.. Bloemenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag trouwens Zondag Angela in de La Bloemen kerstshow, was ook leuk.
En Astrid Joosten kan ook zingen!
Was zondagavond op één van de publieke zenders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was dat op tv? want dan wil ik dat even terugkijken! Heb wat stukjes gezien op youtube van aantal jaar geleden.. BloemenAngela
mja, denk dat je dat op 120 uur niet echt voeltquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
Het jammere van het laten uitbatelen van overuren is dat er zo'n klap extra belasting vanaf gaat.
Ok, zal dan vast wel ergens terug te zien zijn! even checken zo!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Was zondagavond op één van de publieke zenders.
Ik zie net op wiki dat ie van 2005/2006 is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, zal dan vast wel ergens terug te zien zijn! even checken zo!
Karin is tof.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:19 schreef JJH het volgende:
Dees hoorde ik net in de auto op de radio. Zo mooi.
Dat stukje met die badpakken is geniaal.quote:
Dat is een hele gave show, die zou ik graag nog een keer terug zienquote:
Die was de eergister op TV.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een hele gave show, die zou ik graag nog een keer terug zien
ik was ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie hem zo snel ook niet op uitzendinggemist staan.
Jij kan dat niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het overmorgen aan de de vader van mijn stiefdochters vragen,
En anders geef je maar een gil!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het overmorgen aan de de vader van mijn stiefdochters vragen,
Het klinkt stom, maar ik ben daar niet zo thuis in.quote:
DC++quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt stom, maar ik ben daar niet zo thuis in.
Ik heb 80.000 MP3 tjes gedownload met emule, maar dat werkt ook niet.
Hij gaat als het goed is DC++ voor me instellen en dan lukt het wel weer
quote:
Net zoiets als limewire, Emule, maar dan wel werkend.quote:
Er zijn groepen mensen. Daar kun je jezelf bijgooien. Die mensen zetten dan allemaal muziek/films/spellen/you name it in zijn of haar DC++map en andere mensen uit die groep kunnen dat dan downloaden.quote:
Klinkt ingewikkeld...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn groepen mensen. Daar kun je jezelf bijgooien. Die mensen zetten dan allemaal muziek/films/spellen/you name it in zijn of haar DC++map en andere mensen uit die groep kunnen dat dan downloaden.
Valt wel mee. Als je eenmaal 'binnen' bent is het echt superhandig.quote:
Oui.quote:
EEN MUMMIE!quote:
quote:
Ik merk hetquote:
9 minuten en 16 seconden bedoel je?quote:
Ken me niet schelen... zolang 2010 maar voorbij isquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 minuten en 16 seconden bedoel je?
Ik zag hem verspringen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
9 minuten en 16 seconden bedoel je?
Dat was ook wel een leuk stukje ja.quote:
Ja, kan ik me heel goed voorstellenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken me niet schelen... zolang 2010 maar voorbij is
Niet doen. Straks prik je inwendig iets lek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik met een vuurpijl in mijn reet de straat door ga rennen om te vieren dat het 2011 is
Pics!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik met een vuurpijl in mijn reet de straat door ga rennen om te vieren dat het 2011 is
Ik gebruik wel een condoomquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet doen. Straks prik je inwendig iets lek.
En hoe voelde je je daarbij?quote:
1man1jar new years eve specialquote:
hou het maar bij een emmer op je hoofdquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
Ook goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hou het maar bij een emmer op je hoofd
Thanksquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, kan ik me heel goed voorstellen
Als ik iemand een onwijs goed 2011 gun ben jij het wel
Dat is een grappigen pic!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hou het maar bij een emmer op je hoofd
Die ingezoomde foto'squote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
whehehe
Paul, zat jij in de trein vandaag?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
whehehe
Hij is weg hequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog lachen om het charlie sheen topic, dus ik blijf daar maar even weg
Jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Snakey heeft het weggehaald, omdat het de layout verneukte van Static en andere users.
Wat een sneu topic zeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
whehehe
999pppquote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Snakey heeft het weggehaald, omdat het de layout verneukte van Static en andere users.
Serieus? Een man die er wat anders uitziet en op het internet te kijk wordt gezet? Not my kind of humor.quote:
In GC moeten ze het ook niet flikken zo'n topicquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Serieus? Een man die er wat anders uitziet en op het internet te kijk wordt gezet? Not my kind of humor.
Zo ontzettend anders ziet ie er niet uit. Vrij normaal zelfs.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Serieus? Een man die er wat anders uitziet en op het internet te kijk wordt gezet? Not my kind of humor.
Je hebt gelijk. Maar hij wordt wel te kakken gezet, dat soort dingen lopen altijd uit de hand op FOK!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ontzettend anders ziet ie er niet uit. Vrij normaal zelfs.
Ja, het is absoluut ook niet mijn humor.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar hij wordt wel te kakken gezet, dat soort dingen lopen altijd uit de hand op FOK!
de mijne op zich ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is absoluut ook niet mijn humor.
Ik heb het nooit gezien hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Rauzer het volgende:
Nou zijn we het daar over eens
Erik, Community is idd best leuk, thx voor de tip
Trustequote:
Als het even kan luister ikquote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
Top2000 is altijd het bekijken wel waard.
Alle radio's die ik luister staan altijd op radio 2.quote:
Nog niks gehoord en ik word echt gek want dat klopt niet want ze laat nooit zolang niets van zich horen.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niks gehoord en ik word echt gek want dat klopt niet want ze laat nooit zolang niets van zich horen.
En ik heb iets teruggestuurd.
morge lutquote:
gij ook. Ga toch maar is uit bed. krijg honger.quote:
Mogge halve gare panlapquote:
quote:
quote:
Hedde gij zin om te rennen ofwaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Hedde gij zin om te rennen ofwa
Ja. Zero.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iemand nog een goed alternatief voor Nero ?
Om te branden? Ik gebruik Ashampoo.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Iemand nog een goed alternatief voor Nero ?
nog niet te "kopen" de nieuwe versiequote:Op woensdag 29 december 2010 12:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Om te branden? Ik gebruik Ashampoo.
wuutquote:Op woensdag 29 december 2010 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog niet te "kopen" de nieuwe versie
of jah, staat niet in mn lijst
Ashampoo® Burning Studio 10quote:
Goedemiddag eendjequote:
Hey Crazy-Mquote:
hoe is het ?quote:
http://nl.softpicks.net/s(...)tudio-9_nl-97944.htmquote:Op woensdag 29 december 2010 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ashampoo® Burning Studio 10
v10.0.7 Testversie (30/40 dagen)
Goedquote:
thanksquote:Op woensdag 29 december 2010 12:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
http://nl.softpicks.net/s(...)tudio-9_nl-97944.htm
mee slechte meese gaat het altijd goedquote:
En nu in het Nederlands?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mee slechte meese gaat het altijd goed
pfftquote:Op woensdag 29 december 2010 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands?met slechte mensen altijd goed
Kan ik je verblijden met een oliebol?quote:
Weer tegelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen kuikentje!
Heb je dit al gelezen... Popstars en The Voice bereiken eind, begin X Factor
Niet 'ze'quote:
quote:
WERD WEL EENS TIJD JA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |