abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90577399
Zowel Popstars als The Voice of Holland bereiken in januari het einde. Wie wordt de nieuwe popsensatie en wie wordt The voice of Holland?! Ook begint aan het eind van de maand weer X Factor. Ben jij klaar voor een maand vol talentenshows?! :D

Popstars
Popstars bereik in januari na 6 maanden zijn eindpunt. Wie wordt de nieuwe popsensatie van Nederland? Er zijn nu nog 5 kandidaten over en de komende vrijdagen zal er elke week 1 kandidaat afvallen, om zo tot op 22 januari tot een uiteindelijke winnaar te komen.

The Voice of Holland
Wie wordt the Voice of Holland?! 21 januari zullen we het weten. Tot die tijd zullen we van flink wat kandidaten afscheid moeten nemen. Er zijn nu nog 3 kandidaten per team over, waarmee het totaal op 12 kandidaten komt. Hiervan zullen er 7 en 14 januari 4 kandidaten, 1 per team afvallen. Om zo tot de uiteindelijke 4 finalisten te komen.

X Factor
Vanaf 28 januari begint ook X Factor weer. Dezelfde jury, dezelfde presentatoren. Alleen 1 nieuwe verandering. Dit jaar zijn de audities voor publiek... in de HMH!

De planning voor januari ziet er daardoor als volgt uit:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
za 01/01 - Popstars (20:00uur - 21:30uur) 
           Popstars de uitslag (22:00uur - 23:00uur)
wo 05/01 - The Voice of Holland Real Life (20:30uur - 21:30uur)
vr 07/01 - The Voice of Holland Kwart finale (20:30uur - 22:30uur) 
           The Voice of Holland The Results (23:00uur - 23:50uur)
za 08/01 - The Voice of Holland Sing-off (20:00uur - 21:00uur)
           Popstars Kwart finale (20:00uur - 21:30uur)
wo 12/01 - The Voice of Holland Real Life (20:30uur - 21:30uur)
vr 14/01 - The Voice of Holland Halve finale (20:30uur - 22:30uur) 
za 15/01 - Popstars Halve finale (20:00uur - 21:30uur)
wo 19/01 - The Voice of Holland Real Life (20:30uur - 21:30uur)
vr 21/01 - The Voice of Holland Finale (20:30uur - 22:30uur) 
za 22/01 - Popstars Finale (20:00uur - 21:30uur)
vr 28/01 - X Factor (20:30uur - 22:30uur)

Zoals je ziet staan Popstars en The Voice op 8 januari weer tegenover elkaar.
Eerder verhuisde Popstars al van de vrijdag naar de maandag om verdere concurrentie met the Voice te vermijden. Op de maandag scoorde Popstars kijkcijfers die ver onder zijn gemiddelde lagen. Om deze reden werd in november bekend dat het vanaf januari op de zaterdag zal worden uitgezonden.
Op 8 januari zullen beiden shows echter weer tegenover elkaar staan. The Voice heeft inmiddels nog 12 kandidaten over. Hiervan zullen er de komende vrijdagen(vanaf 7 januari) elke week 4 kandidaten afvallen om zo de nodige 4 kandidaten(1 per team) over te houden voor de finale op 21 januari.
8 janauri zal er vanwege de vele kandidaten -en dus een te volle show- een extra uitzending zijn, de sing-offs, om de nodige kandidaten naar huis te kunnen sturen.
pi_90577496
Bereiken eind?
21 januari.

Duurt dus nog wel even.
volgens mij iets te vroeg dit.
Nee joh
pi_90577697
quote:
Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef alsjeblaft het volgende:
Bereiken eind?
21 januari.

Duurt dus nog wel even.
Ze gaan beide de finalemaand in, dat noem ik wel het einde. En zo'n overzicht is toch alleen maar handig?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_90577844
Mooi overzicht Benny ^O^ En jammer dat het weer tegelijk gaat lopen -O-
Bedankt RTL dat het weer op meerdere dagen moet :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90578813
Je kan echt zien dat het zo een programma is dat alleen maar als avondvervuiling dient :Y :r en niks van doen heeft met het vinden van echte zangtalenten. :N Over 4 maanden is iedereen dit alweer vergeten en je hoort niks meer van de winnaars. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 29 december 2010 @ 13:18:23 #6
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90578822
Thanks voor het overzicht.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90578947
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef alsjeblaft het volgende:
Bereiken eind?
21 januari.

Duurt dus nog wel even.
Nog 3 weken, hoezo te vroeg?
Juin uit Eigen Tuin!
pi_90848225
quote:
Laatste loodjes voor de talenten van The voice of Holland
Tijdens de periode van Kerst en Oud en Nieuw hoeven de twaalf talenten zich even geen zorgen te maken over sing-offs en publieksstemmen. Vanaf 7 januari moeten de zangers en zangeressen weer vol aan de bak. Tot nu toe vulden twee teams per avond het programma, maar vanaf de eerste vrijdag in het nieuwe jaar staan de alle talenten van alle coaches op het podium. Per team zijn nog drie kanshebbers over.

Kwartfinale
Met nog slechts twee afleveringen voor de Grote Finale, vallen er van elk team nog twee talenten af. De coaches mogen slechts met een talent naar de laatste aflevering. Op 7 januari, in de kwartfinale, zingen alle talenten een nummer. Het publiek stemt voor elk team een talent veilig. Wie dit zijn wordt op vrijdagavond laat bekend gemaakt. De overige twee talenten uit het team moeten op zaterdag nogmaals het lied zingen in the Result Show, waarna de coaches bepalen voor wie het doek valt. Deze Result Show wordt op zaterdag 8 januari uitgezonden.

Halve finale
Op 14 januari krijgen de acht overgebleven talenten hun laatste kans om zich te plaatsen voor de finale. Van elke coach zal een talent in de laatste The voice of Holland LIVE staan. Per team valt er een persoon af. Dit wordt voor de helft door het publiek bepaald en voor de andere helft door de coaches. Per talent wordt gekeken hoeveel procent hij of zij van de publieksstemmen krijgt ten opzichte van zijn teamgenoot. Daarnaast verdelen de coaches 100 % over hun twee talenten. Zij kunnen bijvoorbeeld het ene talent 40 % geven terwijl de ander 60 % krijgt. Per talent worden de scores van het publiek en de coaches opgeteld. Degene met de hoogste score staat de week erop in de finale.

Vergeet dus niet ook de komende afleveringen te stemmen op jouw favoriete talent, want alleen degene met de meeste stemmen en de meeste steun van de coaches zie je terug in de finale. Wie weet koop jij dan binnenkort het eerste album van jouw favoriet.
pi_90873671
Uhmmm. wtf.
Als je als coach dan een duidelijke favoriet hebt geef je gewoon 100% aan diegene. Is hij/zij zeker weten door, ongeacht de stemmen van het publiek. Want dat zal bij lange na nooit 100% voor de ander zijn.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_90876942
Die 100% moeten worden verdeeld over 3 kandidaten he ;)
pi_90876979
wat een gedoe :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:01:51 #12
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_90877442
Volgens mij weten ze zelf gewoon niet zo goed wat ze doen ;(
With the stars as her umbrella
pi_90877793
quote:
2s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef iBenny het volgende:
Die 100% moeten worden verdeeld over 3 kandidaten he ;)
Ja maar dan geef je 95% en 5%

Jury-lieveling wint dus gewoon :')

Gadver nog meer jennifer :r
pi_90877815
Het lijkt me wel dat ze realistische percentages zullen geven hoor :P
pi_90912254
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
The Voice of Holland
Wie wordt the Voice of Holland?! 21 januari zullen we het weten. Tot die tijd zullen we van flink wat kandidaten afscheid moeten nemen. Er zijn nu nog 3 kandidaten per team over, waarmee het totaal op 12 kandidaten komt. Hiervan zullen er 7 en 14 januari 4 kandidaten, 1 per team afvallen. Om zo tot de uiteindelijke 4 finalisten te komen.
Ik dacht al, net laatste 12 tegelijk en nu al kwartfinale? Maar nu begrijp ik het. Goed dat ze nu eindelijk iedereen tegelijk laten optreden. Maar jammer dat het dan nu al weer snel afgelopen is.
Wel jammer dat we nu ook op zaterdag moeten kijken. Ik weet eigenlijk niet of ik daar nu zo'n zin in heb. Dan kijk ik al Zorro.
pi_90973713
Overigens betekent de extra show van VOH dat er zaterdag 3 talentenshows tegenover elkaar staan. Popstars, Op zoek naar Zorro en dus dus The Voice.

quote:
Martijn Krabbé: ‘Uitslag The Voice lekt uit’
Martijn Krabbé vreest dat de uitslag van zijn RTL 4-show The Voice of Holland deze week vroegtijdig uitlekt. Acht van de twaalf kandidaten worden in de liveshow van vrijdag naar de sing-off op zaterdag gestuurd, waarin vier talenten het veld moeten ruimen. De sing off die zaterdag op tv komt, wordt echter al op vrijdag opgenomen. “Nou, dat zal ongetwijfeld uitlekken“, zegt Krabbé. “Er zitten tijdens de opnames 1.400 man in de zaal, dus ik ga er vanuit dat iedereen het de volgende dag al weet.“

Krabbé verwacht niet dat 1.400 mensen de uitslag van The Voice geheim zullen houden. “Ik heb daar eigenlijk nog niet goed over nagedacht, maar er zitten natuurlijk veel mensen in de zaal“, zegt de presentator bij RTL Boulevard.

The Voice of Holland keert vrijdag na een korte winterstop weer terug op de buis bij RTL 4. Voor het eerst staan de kandidaten van alle vier de teams op het podium in één liveshow. Omdat er maar liefst twaalf kandidaten zullen optreden, is er voor gekozen om de uitslag eenmalig op zaterdag uit te zenden.

De goed bekeken talentenjacht van producent John de Mol is vrijdag om 20.30 uur te zien op RTL 4. De uitslag volgt zaterdag om 21.00 uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')