1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | za 01/01 - Popstars (20:00uur - 21:30uur) Popstars de uitslag (22:00uur - 23:00uur) wo 05/01 - The Voice of Holland Real Life (20:30uur - 21:30uur) vr 07/01 - The Voice of Holland Kwart finale (20:30uur - 22:30uur) The Voice of Holland The Results (23:00uur - 23:50uur) za 08/01 - The Voice of Holland Sing-off (20:00uur - 21:00uur) Popstars Kwart finale (20:00uur - 21:30uur) Popstars de uitslag (22:00uur - 23:00uur) wo 12/01 - The Voice of Holland Real Life (20:30uur - 21:30uur) vr 14/01 - The Voice of Holland Halve finale (20:30uur - 22:30uur) The Voice of Holland The Results (23:00uur - 23:50uur) za 15/01 - Popstars Halve finale (20:00uur - 21:30uur) Popstars de uitslag (22:00uur - 23:00uur) wo 19/01 - The Voice of Holland Real Life (20:30uur - 21:30uur) vr 21/01 - The Voice of Holland Finale (20:30uur - 22:30uur) The Voice of Holland The Results (23:00uur - 23:50uur) za 22/01 - Popstars Finale (20:00uur - 21:30uur) Popstars de uitslag (22:00uur - 23:00uur) vr 28/01 - X Factor (20:30uur - 22:30uur) |
Ze gaan beide de finalemaand in, dat noem ik wel het einde. En zo'n overzicht is toch alleen maar handig?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef alsjeblaft het volgende:
Bereiken eind?
21 januari.
Duurt dus nog wel even.
volgens mij iets te vroeg dit.
Nog 3 weken, hoezo te vroeg?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:47 schreef alsjeblaft het volgende:
Bereiken eind?
21 januari.
Duurt dus nog wel even.
volgens mij iets te vroeg dit.
quote:Laatste loodjes voor de talenten van The voice of Holland
Tijdens de periode van Kerst en Oud en Nieuw hoeven de twaalf talenten zich even geen zorgen te maken over sing-offs en publieksstemmen. Vanaf 7 januari moeten de zangers en zangeressen weer vol aan de bak. Tot nu toe vulden twee teams per avond het programma, maar vanaf de eerste vrijdag in het nieuwe jaar staan de alle talenten van alle coaches op het podium. Per team zijn nog drie kanshebbers over.
Kwartfinale
Met nog slechts twee afleveringen voor de Grote Finale, vallen er van elk team nog twee talenten af. De coaches mogen slechts met een talent naar de laatste aflevering. Op 7 januari, in de kwartfinale, zingen alle talenten een nummer. Het publiek stemt voor elk team een talent veilig. Wie dit zijn wordt op vrijdagavond laat bekend gemaakt. De overige twee talenten uit het team moeten op zaterdag nogmaals het lied zingen in the Result Show, waarna de coaches bepalen voor wie het doek valt. Deze Result Show wordt op zaterdag 8 januari uitgezonden.
Halve finale
Op 14 januari krijgen de acht overgebleven talenten hun laatste kans om zich te plaatsen voor de finale. Van elke coach zal een talent in de laatste The voice of Holland LIVE staan. Per team valt er een persoon af. Dit wordt voor de helft door het publiek bepaald en voor de andere helft door de coaches. Per talent wordt gekeken hoeveel procent hij of zij van de publieksstemmen krijgt ten opzichte van zijn teamgenoot. Daarnaast verdelen de coaches 100 % over hun twee talenten. Zij kunnen bijvoorbeeld het ene talent 40 % geven terwijl de ander 60 % krijgt. Per talent worden de scores van het publiek en de coaches opgeteld. Degene met de hoogste score staat de week erop in de finale.
Vergeet dus niet ook de komende afleveringen te stemmen op jouw favoriete talent, want alleen degene met de meeste stemmen en de meeste steun van de coaches zie je terug in de finale. Wie weet koop jij dan binnenkort het eerste album van jouw favoriet.
Ja maar dan geef je 95% en 5%quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:47 schreef iBenny het volgende:
Die 100% moeten worden verdeeld over 3 kandidaten he
Ik dacht al, net laatste 12 tegelijk en nu al kwartfinale? Maar nu begrijp ik het. Goed dat ze nu eindelijk iedereen tegelijk laten optreden. Maar jammer dat het dan nu al weer snel afgelopen is.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
The Voice of Holland
Wie wordt the Voice of Holland?! 21 januari zullen we het weten. Tot die tijd zullen we van flink wat kandidaten afscheid moeten nemen. Er zijn nu nog 3 kandidaten per team over, waarmee het totaal op 12 kandidaten komt. Hiervan zullen er 7 en 14 januari 4 kandidaten, 1 per team afvallen. Om zo tot de uiteindelijke 4 finalisten te komen.
quote:Martijn Krabbé: ‘Uitslag The Voice lekt uit’
Martijn Krabbé vreest dat de uitslag van zijn RTL 4-show The Voice of Holland deze week vroegtijdig uitlekt. Acht van de twaalf kandidaten worden in de liveshow van vrijdag naar de sing-off op zaterdag gestuurd, waarin vier talenten het veld moeten ruimen. De sing off die zaterdag op tv komt, wordt echter al op vrijdag opgenomen. “Nou, dat zal ongetwijfeld uitlekken“, zegt Krabbé. “Er zitten tijdens de opnames 1.400 man in de zaal, dus ik ga er vanuit dat iedereen het de volgende dag al weet.“
Krabbé verwacht niet dat 1.400 mensen de uitslag van The Voice geheim zullen houden. “Ik heb daar eigenlijk nog niet goed over nagedacht, maar er zitten natuurlijk veel mensen in de zaal“, zegt de presentator bij RTL Boulevard.
The Voice of Holland keert vrijdag na een korte winterstop weer terug op de buis bij RTL 4. Voor het eerst staan de kandidaten van alle vier de teams op het podium in één liveshow. Omdat er maar liefst twaalf kandidaten zullen optreden, is er voor gekozen om de uitslag eenmalig op zaterdag uit te zenden.
De goed bekeken talentenjacht van producent John de Mol is vrijdag om 20.30 uur te zien op RTL 4. De uitslag volgt zaterdag om 21.00 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |