met kerst toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:41 schreef iBenny het volgende:
Is Richy Rich eigenlijk al op tv geweest? Die komt ook meestal rond deze tijd
Raadpleeg een tv gids, ik weet het nietquote:
Accu is af en toe leegquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw tagje weet ook niet wat ie wil, dan is ie er, dan weer weg, nu is ie er weer.
Ik heb de batterij vervangen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom nu opeens wel weer je tagje Zeroku?
Neuh, zijn weer terug naar dit account omdat dat andere account geen instellingen opsloegquote:
Deze keer toch maar voor Duracell gegaan. Die gaan wat langer meequote:
Duracellquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deze keer toch maar voor Duracell gegaan. Die gaan wat langer mee.
Ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Zerokoe zou gewoon verliefd op me zijn als ie homo was...
maar helaas
Ik vind je nog wel schattig heurquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Zerokoe zou gewoon verliefd op me zijn als ie homo was...
maar helaas
wat mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
The tiger and the zebra
The tiger phoned the zebra
and invited him to dine.
He said "If you could join me
that would simply be divine."
The zebra said "I thank you,
but respectfully decline.
I heard you ate the antelope;
he was a friend of mine."
On hearing this the tiger cried
"I must admit it's true!
I also ate the buffalo,
the llama and the gnu.
And yes I ate the warthog,
the gazelle and kangaroo,
but I could never eat a creature
beautiful as you.
Jammer dat dit niet het einde is van het gedichtje.
Oh, die is tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
The tiger and the zebra
The tiger phoned the zebra
and invited him to dine.
He said "If you could join me
that would simply be divine."
The zebra said "I thank you,
but respectfully decline.
I heard you ate the antelope;
he was a friend of mine."
On hearing this the tiger cried
"I must admit it's true!
I also ate the buffalo,
the llama and the gnu.
And yes I ate the warthog,
the gazelle and kangaroo,
but I could never eat a creature
beautiful as you.
Jammer dat dit niet het einde is van het gedichtje.
Ja, iemand die ik leuk vond stuurde me dit gedichtje, en ook dit gedeelte. Toen vond ik het lief, en dacht dat dit het volledige gedicht was. Maar enkele dagen daarna zei hij dat ie niets voor me voelde, en dat het nooit iets zou worden (ouchquote:
ow dat is wel klotequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, iemand die ik leuk vond stuurde me dit gedichtje, en ook dit gedeelte. Toen vond ik het lief, en dacht dat dit het volledige gedicht was. Maar enkele dagen daarna zei hij dat ie niets voor me voelde, en dat het nooit iets zou worden (ouch)... toen zei hij ook dat het gedicht verder ging.
En het is nog best lang, maar het einde is dit:
(volledige gedicht)
"And what about the envy
and the modicum of pride?
And what of us as brothers
since we share a stripy hide?"
"I'm sorry," said the tiger
and he smiled as he replied,
"but I love the taste of zebra
so, in other words, I lied."
Ouch...
gelukkig toch nog 1 iemand!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind je nog wel schattig heur [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Alhoewel het wel kut is, heeft dit ook wel iets... Ook dat gedicht enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, iemand die ik leuk vond stuurde me dit gedichtje, en ook dit gedeelte. Toen vond ik het lief, en dacht dat dit het volledige gedicht was. Maar enkele dagen daarna zei hij dat ie niets voor me voelde, en dat het nooit iets zou worden (ouch)... toen zei hij ook dat het gedicht verder ging.
En het is nog best lang, maar het einde is dit:
(volledige gedicht)
"And what about the envy
and the modicum of pride?
And what of us as brothers
since we share a stripy hide?"
"I'm sorry," said the tiger
and he smiled as he replied,
"but I love the taste of zebra
so, in other words, I lied."
Ouch...
but I love the taste of zebraquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb ook met hem te doen
Het blijft een leuk gedicht, vind ik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alhoewel het wel kut is, heeft dit ook wel iets... Ook dat gedicht enzo.
Heb je wel mooie strepen op je vlees.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zebra's smaken vast heel lekker
Bodypaint?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je wel mooie strepen op je vlees.
quote:
Ik wel. Dus ik kijk er gewoon naarquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik hou niet zo van vrouwen dus dit vind ik niet zo mooi
Maar ik wil ook zo'n man zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel. Dus ik kijk er gewoon naar.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik hou niet zo van vrouwen dus dit vind ik niet zo mooi
SPOILER: Vooruit dan maar ;(.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, knock yourself out.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
GMTASPOILER: Vooruit dan maar ;(.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Te laatSPOILER: Vooruit dan maar ;(.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
te laatSPOILER: Vooruit dan maar ;(.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Bodypaintenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou ik weet weer wat ik kan doen
Je ogen uitsteken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou ik weet weer wat ik kan doen
Die Spiderman ook niet en die doet het ook gewoon, dus geen argumentquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb daar geen goed lijf voor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
AAAAAAAHHHHHHHHHHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
MIJN OGEN BLOEDEN, AAN BEIDE KANTEN!
Ik wel, kan er de nachtwacht wel op kwijtquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb daar geen goed lijf voor
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Spiderman ook niet en die doet het ook gewoon, dus geen argument.
Ik ben die spiderman nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die Spiderman ook niet en die doet het ook gewoon, dus geen argument.
Slechter dan dat kan het toch niet worden, dus wat houdt je tegenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben die spiderman niet
Een heleboelquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Slechter dan dat kan het toch niet worden, dus wat houdt je tegen.
Van mij zul je geen tegenspraak krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Van mij zul je geen tegenspraak krijgen.
Dat zien we tegen die tijd wel weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar denk je daarna wel anders over
Ik ben niet zo van de bodypaintquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zien we tegen die tijd wel weer.
Ik wel van de foto's kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bodypaint
ik heb ook wel ruimte voor een breedbekkikkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wel, kan er de nachtwacht wel op kwijt.
Laten we het hopen ja, dat ik het te zien krijgquote:
Zou je het serieus willen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laten we het hopen ja, dat ik het te zien krijg.
Ligt aan de tekening.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zou je het serieus willen?
hahaha ja dat wel,quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
Nee, zonder gein. Bodypaint kan wel echt tof gemaakt worden.
KAN mooi zijn, Erik, KAN.quote:
getverquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh gawd, die spiderman heeft ook nog deze:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Als wat moet ik getekend worden dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga jij eens bodypainten dan
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
alles staat je goed dus kies maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als wat moet ik getekend worden dan?
[..]![]()
![]()
Hmm.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alles staat je goed dus kies maar
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het figuurtje van die beker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
Ik blijf m leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:
wat een baasquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kerel heeft een hele eigen serie![]()
.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem even de weg mee, brb.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
wuut?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshopquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
wuut?
Ik zie 'm niet (hoe die kan)
Gewoon, zo even het asfalt meepakken. Niks moeilijk aan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
wuut?
Ik zie 'm niet (hoe die kan)
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... Ik dacht net als met die andere gekleurd...
Bij die andere foto's is die man wel gewoon gekleurd toch? Of is dat ook Photoshop?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
! Dat zou wel heel tof zijn geweest.
Ja, dat weet ik dus ook niet. Photoshop zou kunnen, maar ik denk dat hij wel zo gekleurd is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij die andere foto's is die man wel gewoon gekleurd toch? Of is dat ook Photoshop?
Dan krijg je zo'n soort Julian Beaver stoepkrijt:quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
! Dat zou wel heel tof zijn geweest.
ook wel mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n soort Julian Beaver stoepkrijt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ook zo vet hequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook briljantquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhuquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook zo vet heAlleen als het regent enzo
.
Nadeel van dit soort dingen is dat je echt precies op 1 plek moet staan, als je ergens anders staat ziet het er helemaal niet uit.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nadeel van dit soort dingen is dat je echt precies op 1 plek moet staan, als je ergens anders staat ziet het er helemaal niet uit.
Ik kan geeneens een mens 3D tekenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt
Maar in dat perspectief denken en tekenen, ik geef het je te doen
Nou is een mens ook niet iets makkelijks hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan geeneens een mens 3D tekenen
Ik zeg ook niet dat het niet mooi isquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt
Maar in dat perspectief denken en tekenen, ik geef het je te doen
Ik ben allang blij als ik door middel van een tekening iemand duidelijk kan maken dat het om een mens gaatquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan geeneens een mens 3D tekenen
Stokpoppetje?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik door middel van een tekening iemand duidelijk kan maken dat het om een mens gaat
zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is.
ik zet er altijd een pijltje bij en daar schrijf ik dan mens bijquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik door middel van een tekening iemand duidelijk kan maken dat het om een mens gaat
Oh oké. Dan snappen we elkaar nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het ook niet
Het klopt wat je zegt, je ziet het maar vanuit 1 punt
Dan moet het duidelijk zijn jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zet er altijd een pijltje bij en daar schrijf ik dan mens bij
Dus dat...quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zet er altijd een pijltje bij en daar schrijf ik dan mens bij
Dat vraagt om voorbeeldenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat ik best aardig kan tekenen. Niet perfect en zeker niet bijzonder realistisch
, maar toch
.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan ook wel een beetje tekenen, als zeg ik het zelf.
quote:
Ik bedoelde ook dat ik het kanp vind dat iemand zo denken kanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh oké. Dan snappen we elkaar nu.
Teken Benny eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan ook wel een beetje tekenen, als zeg ik het zelf.
Zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat ik het kanp vind dat iemand zo denken kan
Oeh, die is tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ooit eens met een tekentablet gemaakt.
wow die is mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ooit eens met een tekentablet gemaakt.
[..]
Zeker. Dat is ook echt heel lastig.
Wow die is echt heel mooi getekend, het doet ook wel iets met mequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb alleen deze op mijn computer staan.
[ afbeelding ]
Apart... maar ziet er ook tof uitquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
ben er weer
Home alone 4 valt wel tegen vergeleken met de rest
Gaafquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf
Dit zijn mijn tekenskills:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf
Dit zijn mijn tekenskills:
[ afbeelding ]
heeft ook wel zijn komische momentenquote:
Mooie J. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het niet zien, niet willen niet, het niet kunnen lezen (of het nie willen lezen)... het is een poppetje
die tong doet het hemquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die het niet zien, niet willen niet, het niet kunnen lezen (of het nie willen lezen)... het is een poppetje
ja hij is cutequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor het al.... een nieuwe UI is gevonden
Oh, is dat een tong? Ik dacht een stel babybilletjes.quote:
Tilburgers sporen soms niet ....quote:Rijbewijs kwijt na gevaarlijk rijgedrag
TILBURG - Gevaarlijk hard rijden, rechts inhalen, door rood rijden en bumperkleven met vier kinderen zonder gordel in de auto.
Die overtredingen maakten dat een 49-jarige Tilburger zijn rijbewijs moest inleveren. De man werd maandagavond rond 19.20 uur op de Massenetlaan (Heikant) aan de kant gezet. De agenten vonden de overtredingen zo ernstig dat ze besloten het rijbewijs in te vorderen.
Het is maar wat je erin zietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, is dat een tong? Ik dacht een stel babybilletjes.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Check.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik hoor het al.... een nieuwe UI is gevonden
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nogalquote:
quote:
die heb ik inderdaad al een tijdje niet gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis Miauw. Wie heeft haar weggejaagd?
Ik mocht geen huisdieren meer meenemen werd mij via PM gezegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Miauw is naar V&A verhuistquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je krabben...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met spellingsregels en niet mogen grammarnaziën.
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met spellingsregels en niet mogen grammarnaziën.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat ze -Vaduz- zijn kaartje bedoeld...
Soms welquote:
Ik faal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms wel. Ligt aan de context.
!!! KONT TEKST
!!!!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
HAHA JE ZEI KONTquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms wel. Ligt aan de context.
!!! KONT TEKST
!!!!
Op die puntjes moet je zelf de "e" nog invullen. Interactief enzo!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
FOK!SCHAAP.quote:
XTC-koffieshopquote:
Welke heb je al gezien?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke comedyserie die ik kan kijken?
Da's veul te langquote:
Dat is raar want er valt weinig aan te snappenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap daar nog steeds niks van
het enige dat ik nog kijk is Everybody Loves Raymondquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke comedyserie die ik kan kijken?
Meestal vul ik in wat logisch klinktquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is raar want er valt weinig aan te snappen
zo moeilijk is het toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik snap daar nog steeds niks van
Ik hoor het al.... Meester Rauzer gaat het uitleggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is raar want er valt weinig aan te snappen
Ga je ook de Nederlandse versie kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het enige dat ik nog kijk is Everybody Loves Raymond
Neuh, die heefd vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor het al.... Meester Rauzer gaat het uitleggen
Community schijnt leuk te zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
How I met your mother, bib bang theory, modern family
Dat klinkt bij voorbaat al falerigquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga je ook de Nederlandse versie kijken?
Maar in het geval van "bedoeld" versus "bedoelt" klinkt het hetzelfde, dan is het toch handig als je de regels hebt om op terug te vallen. En de regels zijn niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Meestal vul ik in wat logisch klinkt
Smurfen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
Ik gebruik gewoon smurfen, lopen of fietsen.
k wist niet eens dat hij er wasquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga je ook de Nederlandse versie kijken?
Ik heb Nederlands bijles gegeven, dus ik schaam me even diep.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar in het geval van "bedoeld" versus "bedoelt" klinkt het hetzelfde, dan is het toch handig als je de regels hebt om op terug te vallen. En de regels zijn niet zo moeilijk.
wat er logisch uitziet bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar in het geval van "bedoeld" versus "bedoelt" klinkt het hetzelfde, dan is het toch handig als je de regels hebt om op terug te vallen. En de regels zijn niet zo moeilijk.
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klinkt bij voorbaat al falerig
Dat wordt pas leuk als er bij elke foute grap een rimshot wordt afgespeeld
Wordt nu binnengehaald, ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Community schijnt leuk te zijn.
Dat dacht ik serieus ook.. maar ik durfde het toch aan netquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/
Toen ik die link voor het eerst zag durfde ik niet te klikken omdat ik dacht dat je dan een rimmende persoon zou zien.
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen ik die link voor het eerst zag durfde ik niet te klikken omdat ik dacht dat je dan een rimmende persoon zou zien.
regels zijn er om verbroken te wordenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was er ook niet zo happig op iddquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
regels zijn er om verbroken te worden
Vind heel dat spellings gezeur op forums maar irritant
Ik had je iets veel jonger geschat.quote:
http://www.spatiegebruik.nl/quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hahaha iedereen wordt een paar jaar ouder met jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had je iets veel jonger geschat.
Ik kan echt slecht schatten ofzo.Benny 30, Erik 40, Kally 20...
Ik ben 12!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
je hoeft niet te bukken hoorquote:
Ze hebben hem vernieuwd. Nu heb je ook allemaal andere toffe geluidjes.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en ik?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
25 ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
![]()
. Nee ik ben 48, hoe jong had je me geschat
?
google chrome gaf hem ook al verkeerd aan, maar was te lui om op backspace te drukkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/
Spellingsgezeur..
Wie?quote:
Een paar jaar?! BIJNA TWINTIG JAAR in mijn geval! Da's bijna het dubbele van mijn huidige leeftijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hahaha iedereen wordt een paar jaar ouder met jou
Als je me 25 schatte had ik al makkelijk vier jaar voor de klas kunnen staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
25 ofzo.Dacht dat je nog studeerde.
Basisschool?
lolquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
.. onjuiste spaties kunnen bizarre situaties opleveren ...
- 'Tamme konijnen bouten in pruimensaus' (Leeuwarder Courant, 14 mei 2010).
Dacht alquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer u genoemd. En volgens Benny meer dan één keer maar das niet waar.
jij was toch rond de 60quote:
Dat is wel raar ja, net alsof ze in de pruimensaus schijtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja, net alsof ze in de pruimensaus schijten
Bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja, net alsof ze in de pruimensaus schijten
Ik wist dat je rond mijn leeftijd was. Hoe oud precies wist ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik jonger dan jou was toch?
Gisteren nog gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik eet toch geen konijn dus ze doen maar
er moest nog een 0 achterquote:
Lekker pruimensap met drol erinquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik eet toch geen konijn dus ze doen maar
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
wuutquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tweede kerstdag nog konijn op was heerlijk. De kop ligt nog in de koelkast omdat mijn moeder de hersenen wil uitlepelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker pruimensap met drol erin
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tweede kerstdag nog konijn op was heerlijk. De kop ligt nog in de koelkast omdat mijn moeder de hersenen wil uitlepelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt waar hoorquote:
dat gebruik ik ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker pruimensap met drol erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |