Ja, nou, das een lastige. Ik haal jou en Zwabber altijd door elkaar, maar je rijdt in een taxi en dan zou ik gelijk 50 zeggen, maar je komt over als 30.quote:
Echt waar hoorquote:
Orgaanvleesquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tweede kerstdag nog konijn op was heerlijk. De kop ligt nog in de koelkast omdat mijn moeder de hersenen wil uitlepelen.
eehh... IEEUWWL!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb tweede kerstdag nog konijn op was heerlijk. De kop ligt nog in de koelkast omdat mijn moeder de hersenen wil uitlepelen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben opeens niet meer moe, niet vroeg naar bed dus.
Geef dan verdammt mal eens antwoordquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
We zijn slecht voor de slaap, sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Doe mij dan ook maar schattenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, nou, das een lastige. Ik haal jou en Zwabber altijd door elkaar, maar je rijdt in een taxi en dan zou ik gelijk 50 zeggen, maar je komt over als 30.
Is niet rauwquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou eet smakelijk! Gooit ze ze eerst nog op de bbq
?
Vertelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben verslaafd aan een ander liedje geworden adan fairewurk!
#hello ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een liedje waar ik verslaafd aan ben, het gaat gewoon niet uit mijn kop
Flappie?`quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ook een liedje waar ik verslaafd aan ben, het gaat gewoon niet uit mijn kop
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
Maar Lutte, had je me echt 25 geschat?
Shalalie shalalaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Jong, ik DM je netquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Geef dan verdammt mal eens antwoord
Ja nou dat klopt ook, maar dan is het toch niet raar dat ik al uitgestudeerd benquote:
Ja, ik dacht echt dat ik om 9 uur te bed zou gaanquote:
maar je was 50 toch ?quote:
Oud en saai en verrimpeldquote:
Op een ander account was ik dat nog steeds, alleen bleven er geen instellingen opgeslagen. Paar keer aangegeven, maar werd niets meegedaan. Dan zo maarquote:
Ik vind het irritant dat ze elke keer opspringen terwijl er niets aan de hand is.quote:
Sieneke!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehehe ik was hem net vergeten
maar er is wel wat aan de hand!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ze elke keer opspringen terwijl er niets aan de hand is.
Shit, dan ben ik al verder heen als ik dachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oud en saai en verrimpeld. Met één been in het graf.
Nofi, Symph.
Niet raar, maar ik dacht serieus dat je nog studeerde.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja nou dat klopt ook, maar dan is het toch niet raar dat ik al uitgestudeerd ben?
Wadan? WADAN!?quote:
Mr R. weer boos?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op een ander account was ik dat nog steeds, alleen bleven er geen instellingen opgeslagen. Paar keer aangegeven, maar werd niets meegedaan. Dan zo maar.
Houd je bek, maak je KA-POT!!! FUUUUU!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... das natuurlijk een stuk beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowwy.quote:
50?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, nou, das een lastige. Ik haal jou en Zwabber altijd door elkaar, maar je rijdt in een taxi en dan zou ik gelijk 50 zeggen, maar je komt over als 30.
Geen idee. O + vriendjes vonden het goedquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Houd je bek, maak je KA-POT!!! FUUUUU!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom maar![]()
Dat kan kloppen, want ik heb niks verzondenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja die is kapot denk ik want ik krijg niks meer binnen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want ik heb niks verzonden
ok.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij nodigt mij nu uit tot gay sex, dat snap je he?
Wat een Rauzergrap danquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want ik heb niks verzonden
Niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zat ik met dertig nog redelijk in de buurt.
Van PatriQue en Bos weet ik het wel.
Die 50 vind ik toch redelijk schokkend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Rauzer, wat is jouw gay.nl profiel eigenlijk?
jij weet veelquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Rauzer, wat is jouw gay.nl profiel eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |