quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
U MAD brah?@?!?!?!?!
Haha nee maar ik snap je wel hoor, kritiek is moeilijk mee om te gaan als je onzeker bent over jezelf.
Toch zijn ze wel mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen 2 maanden al slijtage aan de bovenkant, kwaliteitje hoor
Met nikes doe ik minimaal 1 jaar.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
U MAD brah?@?!?!?!?!
Haha nee maar ik snap je wel hoor, kritiek is moeilijk mee om te gaan als je onzeker bent over jezelf.
pow.
Heb je ze nou al gekocht btw?
Daar moet ik ook nog een paar van hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:05 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
hihi.
oja, wivah:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog op zoek naar een paar nieuwe sneakers (uh, is Pantofola d’Oro erg fout, of té fout…?)
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef MallootJean het volgende:
Een setje nepkroko's aangeschaft:
[ afbeelding ]te fout, net als neppe kroko's! (waarom als ik vragen mag?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog op zoek naar een paar nieuwe sneakers (uh, is Pantofola d’Oro erg fout, of té fout…?)
Die Air Maxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen dagen:
Adidas x Porter superstars
[ afbeelding ]
adidas Originals by Originals Kazuki x Mintos Campus 80s
[ afbeelding ]
Solebox x New Balance 1500 'Purple Devils'
[ afbeelding ]
Air max 1 x Ben Drury 'Hold Tight'
[ afbeelding ]
En vandaag Pendleton x Taka Hayashi x Vans Slip On
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
Omdat echte kroko's niet meer mogen. Maar kistkalfsleer met krokoprint loopt ook lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
te fout, net als neppe kroko's! (waarom als ik vragen mag?)
Zo mooi, alleen veelste duur!quote:
Als echte kroko's niet meer mogen, waarom worden ze dan nog wel verkocht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:08 schreef MallootJean het volgende:
[..]
Omdat echte kroko's niet meer mogen. Maar kistkalfsleer met krokoprint loopt ook lekker hoor![]()
Tsja, die sneakers wordt nog moeilijk: kom hier in elke sneakerzaak maar een paar merken tegen, voornamelijk: Adidas, Vans, Cruijf en die vermaledijde Pantofola's...
Geen idee, maar vind dat echt niet kunnen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Als echte kroko's niet meer mogen, waarom worden ze dan nog wel verkocht?
http://tinyurl.com/4ls7tte
Omdat je ze lelijk vind bedoel je dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind dat echt niet kunnen....
Een broek lijkt me wel fijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:24 schreef El_Borracho het volgende:
Sneakers, onder wat doe je zoiets aan? Zeker als ze zo 'kleurrijk' zijn.
Nike Air Max vind ik bijvoorbeeld echt lelijk en kan ik onder geen enkele broek voorstellen tenzij een training/jogging. Dat wordt hier trouwens geassocieerd met de gabbercultuur.quote:
Niet door mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nike Air Max vind ik bijvoorbeeld echt lelijk en kan ik onder geen enkele broek voorstellen tenzij een training/jogging. Dat wordt hier trouwens geassocieerd met de gabbercultuur.
Die associatie heeft meer te maken met jouw cultuur/referentiekader denk ik. Ik denk dat zoiets prima kan:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Nike Air Max vind ik bijvoorbeeld echt lelijk en kan ik onder geen enkele broek voorstellen tenzij een training/jogging. Dat wordt hier trouwens geassocieerd met de gabbercultuur.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Prachtige LOLreactie, die zou de intro kunnen vormen van een gabberschijfje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
'Hier' loop nog een beetje achter, of niet?
[ afbeelding ]
Alleen omdat koeien doden maatschappelijk geaccepteerd isquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind dat echt niet kunnen....
Je woont in oost Duitsland?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:31 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
In het grootste deel van Nederland wordt Nike airmax alleen gedragen door kansloze hangjeugd die in opgepimpte golfjes of BMW's rijden. Ze dragen meestal ook petjes en bomberjacks.quote:
Moest jij naar de unief gegaan zijn had je misschien geweten dat dat al meer dan 20 jaar niet meer bestaatquote:
Ja hier ook wel, ze zijn er in alle kleuren voor elk type volk. Heb het niet bijgehouden maar het is tock zeker 5 jaar geleden dat ze enkel voor mocro's e tuig warenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:49 schreef sciter het volgende:
[..]
In het grootste deel van Nederland wordt Nike airmax alleen gedragen door kansloze hangjeugd die in opgepimpte golfjes of BMW's rijden. Ze dragen meestal ook petjes en bomberjacks.
'het oosten van duitsland', correctiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Moest jij naar de unief gegaan zijn had je misschien geweten dat dat al meer dan 20 jaar niet meer bestaat
Maar goed, draag wat je wil. Smaak is persoonlijk en omdat ik iets niet mooi vind hoef jij je daar niets van aan te trekken. Het verwonderde me enkel dat Nike Air Max zo populair is op Fok! terwijl ik meer casual schoenen verwachtte.
Wat mij verwondert is dat jij vraagtekens zet bij mensen die sneakers dragen. Is er niemand in jouw buurt die geen gabber is die een paar sneakers heeft?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Moest jij naar de unief gegaan zijn had je misschien geweten dat dat al meer dan 20 jaar niet meer bestaat
Maar goed, draag wat je wil. Smaak is persoonlijk en omdat ik iets niet mooi vind hoef jij je daar niets van aan te trekken. Het verwonderde me enkel dat Nike Air Max zo populair is op Fok! terwijl ik meer casual schoenen verwachtte.
Sneakers wel, geen Air Max/soortgelijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat mij verwondert is dat jij vraagtekens zet bij mensen die sneakers dragen. Is er niemand in jouw buurt die geen gabber is die een paar sneakers heeft?
Onder een broek...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:52 schreef Sinji het volgende:
Farfallina, ik vraag het me af he..., onder wat doe je zoiets aan?
witte broekenquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef farfallina het volgende:
[..]
Onder een broek...![]()
Witte spijkerbroek bijvoorbeeld. Of shorts (in de zomer dan he...).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:This article has multiple issues. Please help improve it or discuss these issues on the talk page.
It needs additional references or sources for verification. Tagged since June 2009.
It may contain original research or unverifiable claims. Tagged since June 2009.
It is written like an advertisement and needs to be rewritten from a neutral point of view. Tagged since April 2009.
It may require general cleanup to meet Wikipedia's quality standards. Tagged since June 2009.
Nou dolletjes hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:53 schreef El_Borracho het volgende:
Wat je op Wikipedia ervan vindt is onder meer het volgende:
Nike Air Max:
The shoe has aged well since its introduction. The shoe is popular among underground and known groups.
In the last few years with the internet gaining more popularity among the youth, AirMax has gone into a new phase. Websites and shops have been set up to sell custom Airmaxes. This often involves painting the AirMax to give it a unique color.
Due to its cushion, the shoe is a popular clothing item in Hip Hop Culture and among gabber music fans.
Chuck Taylor All-Stars:
Today the shoes are very popularly worn by children, teenagers, and young adults and celebrities of both sexes. The shoes are available in several core colors, seasonal colors, and a variety of print styles.
The recent increases in numbers of colors also may have led to the market for Chuck Taylors growing, due to various owner or factory-based customizations of the shoe through color, use of stylized shoelaces, and through drawing or writing on the rubberized parts. The customization of Chuck Taylors is highly popular with the rock scene, especially with teenagers. Many draw or write on the shoes, use mismatched laces or wear odd shoes (often two differently colored Chuck Taylors).
Jij bent degene die stelt dat het verkeerd is om het met gabbercultuur (of hiphop) te associëren maar van jou kant heb ik geen enkele bron gezien, al of niet volledig.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Lekker belangrijk wat de Amerikaanse wiki er over zegt. Die schoen nog steeds associëren met gabbermuziek is behoorlijk achterhaald, en ook de hiphop cultuur zal 'de leek' eerder associëren met sneakers zoals de adidas superstar. En als je dan een schoen wil associeren met de gabbercultuur dan is dat de air max pw, en niet de air max 87
[ afbeelding ]
Oh en vergeet volgende keer niet dit soort dingen te vermelden over je bron:
[..]
Een totaal onzinnig punt, waarvoor dank.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Jij bent degene die stelt dat het verkeerd is om het met gabbercultuur (of hiphop) te associëren maar van jou kant heb ik geen enkele bron gezien, al of niet volledig.
Nu ja, je kan blijven discussiëren, ik heb mijn punt gemaakt en het lijkt me niet nuttig hier nog langer op in te gaan.
Supercute!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Webcamshot van nieuwe aanwinst,.
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Supercute!!
Ik had gisteren een hele gave pump gepast maar de winkel is de linkerschoen kwijt.
Ooit zoiets sufs gehoord?
Echt? Oh men die schoenen kan ik dus wel vergeten (ik heb mijn naam en telefoonnummer achtergelaten)quote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje!
En gek genoeg, ja. Mijn moeder was laatst maat 39 van veterschoentjes aan het passen: hadden ze alleen van de linkervoet een 39 en van de andere een 36. Ook bij maat 38 hadden ze er maar 1.
Waar zijn deze te koop? Kan ze niet vinden op de Adidas websitequote:
Ik ook!quote:
Dat is niet achterhaald, kom jij bij mij in mijn boerengat, waar er honderden van zijn in Nederland, maar eens kijken wat voor volk Airmax draagt.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Lekker belangrijk wat de Amerikaanse wiki er over zegt. Die schoen nog steeds associëren met gabbermuziek is behoorlijk achterhaald, en ook de hiphop cultuur zal 'de leek' eerder associëren met sneakers zoals de adidas superstar. En als je dan een schoen wil associeren met de gabbercultuur dan is dat de air max pw, en niet de air max 87
[ afbeelding ]
Oh en vergeet volgende keer niet dit soort dingen te vermelden over je bron:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de la Bretonière
Dat lijkt me een veel te onregelmatig patroon voor krokodillenleer.quote:
Fijne brogues gozer.quote:
Want!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de la Bretonière
Even een foto van mijn schoenen in het echt omdat ik deze kleur nóg mooier vind dan die kleur in de eerder geplaatste foto:quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de la Bretonière
Wikipedia als bron gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Jij bent degene die stelt dat het verkeerd is om het met gabbercultuur (of hiphop) te associëren maar van jou kant heb ik geen enkele bron gezien, al of niet volledig.
Nu ja, je kan blijven discussiëren, ik heb mijn punt gemaakt en het lijkt me niet nuttig hier nog langer op in te gaan.
Je plaatje doet het niet, maar ik ben wel heel benieuwd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Even een foto van mijn schoenen in het echt omdat ik deze kleur nóg mooier vind dan die kleur in de eerder geplaatste foto:
[ afbeelding ]
Oeps, zo dan:quote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, maar ik ben wel heel benieuwd!
Nice! Loop daar wel eens langs, prachtige winkel. Veel mooier dan die van Den haag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.. In de winkel van Fred de la Bretoniere in Den Bosch
quote:
Thnx.quote:
Heb 10 dus helaas, anders had ik ze beide denk ik wel overgenomen.quote:
You kidding? Janoski's natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik kan niet kiezen:
Vans:
[ afbeelding ]
(kleur weet ik nog niet zeker, maar zal wss zoiets als deze woren)
of
Nike Janoski:
[ afbeelding ]
Dat die janoski nog te krijgen isquote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik kan niet kiezen:
Vans:
[ afbeelding ]
(kleur weet ik nog niet zeker, maar zal wss zoiets als deze woren)
of
Nike Janoski:
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet meer zien liggen in mijn local shops. Vind het wel grappig hoe mensen janoski's willen die bijna niet meer te krijgen zijn. Net zoiets als nu nog vragen waar die blauwe premium janoski's met bruine laces nog te krijgen zijn.quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 07:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
You kidding? Janoski's natuurlijk.
Heb de mijne (precies die kleur) van deze site: http://revert.nl/product/13996-stefan-janoski-sb.htmlquote:Op woensdag 6 april 2011 08:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer zien liggen in mijn local shops. Vind het wel grappig hoe mensen janoski's willen die bijna niet meer te krijgen zijn. Net zoiets als nu nog vragen waar die blauwe premium janoski's met bruine laces nog te krijgen zijn.
ysl?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geen goede fotos, maar ach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel, zwart, glanzend, 13 cm.
Liefde.
Haha, ik ook niet hoor! Maar wel mooie knock-offs! Waar heb je ze vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik het geld niet voor, joh. Haha.
Shoeline in Utrecht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoor! Maar wel mooie knock-offs! Waar heb je ze vandaan?
Oh nee ze lijken toch niet of de tribute pump. Maar ze zijn wel mooi, lopen ze een beetje oke?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Shoeline in Utrecht.
In het echt zien ze er tevens wel mooier uit.
Op de foto lijkt de hak heel anders. Irl lijkt de hak meer op hoe het eruit ziet op mijn foto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee ze lijken toch niet of de tribute pump. Maar ze zijn wel mooi, lopen ze een beetje oke?
Mooie kicks, lekker clean design.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag de gabber uithangen:
[ afbeelding ]
Heey dat oranje pijltje is wel geinig bedacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar Pantofola's gekocht en die zijn na een ruime zomer zo goed als op, tijd voor frisse schoenen:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Tegen wie praat jij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waren toch te klein, geruild voor deze:
[ link | [url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/11/1302526934-050.jpg]afbeelding[/
Zijn overigens ook nog een stuk mooier ook
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geen goede fotos, maar ach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel, zwart, glanzend, 13 cm.
Liefde.
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf ontworpen @ nike id.quote:
Heb je misschien on foot pics?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
Vorige week ergens binnengekregen:
[ afbeelding ]
Gisteren besteld:
[ afbeelding ]
Nu voor de eerste tijd genoeg. Al hoewel dit mij ook wel aan het denken zet:
[..]
Zodra ik degene die ik gisteren heb besteld binnen heb, zal ik on foot pics posten.Overzee gekocht, dus gunstige dollarprijzen, lange wachttijd. Niet alles zit mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je misschien on foot pics?
Ik ben wel benieuwd hoe het staat namelijk.
Ben benieuwd manquote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zodra ik degene die ik gisteren heb besteld binnen heb, zal ik on foot pics posten.Overzee gekocht, dus gunstige dollarprijzen, lange wachttijd. Niet alles zit mee.
Dan ben ik het niet eens met V-for-Vendetta.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef HAL9000S het volgende:
Wanstaltig is een net woord voor lelijk idd.
Deze zoek ik nog, maar dan in cognac.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
Vorige week ergens binnengekregen:
[ afbeelding ]
''Kapot vet''quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Zeg dan gewoon: "Die schoenen zijn moeilijk mooi man!"
''Gruwelijk vet''quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Impry het volgende:
[..]
<3quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Heet. De benen ook overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte laptopwebcamfoto's, maar bewijs van mijn geweldige schoeninkopen deze maand. Boah.
neppe air maxquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechte laptopwebcamfoto's, maar bewijs van mijn geweldige schoeninkopen deze maand. Boah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |