ysl?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geen goede fotos, maar ach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel, zwart, glanzend, 13 cm.
Liefde.
Haha, ik ook niet hoor! Maar wel mooie knock-offs! Waar heb je ze vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik het geld niet voor, joh. Haha.
Shoeline in Utrecht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoor! Maar wel mooie knock-offs! Waar heb je ze vandaan?
Oh nee ze lijken toch niet of de tribute pump. Maar ze zijn wel mooi, lopen ze een beetje oke?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Shoeline in Utrecht.
In het echt zien ze er tevens wel mooier uit.
Op de foto lijkt de hak heel anders. Irl lijkt de hak meer op hoe het eruit ziet op mijn foto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee ze lijken toch niet of de tribute pump. Maar ze zijn wel mooi, lopen ze een beetje oke?
Mooie kicks, lekker clean design.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag de gabber uithangen:
[ afbeelding ]
Heey dat oranje pijltje is wel geinig bedacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar Pantofola's gekocht en die zijn na een ruime zomer zo goed als op, tijd voor frisse schoenen:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Tegen wie praat jij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waren toch te klein, geruild voor deze:
[ link | [url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/11/1302526934-050.jpg]afbeelding[/
Zijn overigens ook nog een stuk mooier ook
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag de gabber uithangen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geen goede fotos, maar ach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel, zwart, glanzend, 13 cm.
Liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|