ysl?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geen goede fotos, maar ach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel, zwart, glanzend, 13 cm.
Liefde.
Haha, ik ook niet hoor! Maar wel mooie knock-offs! Waar heb je ze vandaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik het geld niet voor, joh. Haha.
Shoeline in Utrecht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet hoor! Maar wel mooie knock-offs! Waar heb je ze vandaan?
Oh nee ze lijken toch niet of de tribute pump. Maar ze zijn wel mooi, lopen ze een beetje oke?quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Shoeline in Utrecht.
In het echt zien ze er tevens wel mooier uit.
Op de foto lijkt de hak heel anders. Irl lijkt de hak meer op hoe het eruit ziet op mijn foto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee ze lijken toch niet of de tribute pump. Maar ze zijn wel mooi, lopen ze een beetje oke?
Mooie kicks, lekker clean design.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag de gabber uithangen:
[ afbeelding ]
Heey dat oranje pijltje is wel geinig bedacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:23 schreef Impry het volgende:
Vorig jaar Pantofola's gekocht en die zijn na een ruime zomer zo goed als op, tijd voor frisse schoenen:
[ link | afbeelding ]
Klikbaar
Tegen wie praat jij.quote:Op maandag 11 april 2011 19:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waren toch te klein, geruild voor deze:
[ link | [url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/11/1302526934-050.jpg]afbeelding[/
Zijn overigens ook nog een stuk mooier ook
quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Geen goede fotos, maar ach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simpel, zwart, glanzend, 13 cm.
Liefde.
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf ontworpen @ nike id.quote:
Heb je misschien on foot pics?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
Vorige week ergens binnengekregen:
[ afbeelding ]
Gisteren besteld:
[ afbeelding ]
Nu voor de eerste tijd genoeg. Al hoewel dit mij ook wel aan het denken zet:
[..]
Zodra ik degene die ik gisteren heb besteld binnen heb, zal ik on foot pics posten.Overzee gekocht, dus gunstige dollarprijzen, lange wachttijd. Niet alles zit mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je misschien on foot pics?
Ik ben wel benieuwd hoe het staat namelijk.
Ben benieuwd manquote:Op maandag 2 mei 2011 22:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zodra ik degene die ik gisteren heb besteld binnen heb, zal ik on foot pics posten.Overzee gekocht, dus gunstige dollarprijzen, lange wachttijd. Niet alles zit mee.
Dan ben ik het niet eens met V-for-Vendetta.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef HAL9000S het volgende:
Wanstaltig is een net woord voor lelijk idd.
Deze zoek ik nog, maar dan in cognac.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
Vorige week ergens binnengekregen:
[ afbeelding ]
''Kapot vet''quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Zeg dan gewoon: "Die schoenen zijn moeilijk mooi man!"
''Gruwelijk vet''quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Impry het volgende:
[..]
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef Impry het volgende:
[..]
<3quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:20 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
Heet. De benen ook overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef TripleP het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte laptopwebcamfoto's, maar bewijs van mijn geweldige schoeninkopen deze maand. Boah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |