Jij bent degene die stelt dat het verkeerd is om het met gabbercultuur (of hiphop) te associėren maar van jou kant heb ik geen enkele bron gezien, al of niet volledig.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Lekker belangrijk wat de Amerikaanse wiki er over zegt. Die schoen nog steeds associėren met gabbermuziek is behoorlijk achterhaald, en ook de hiphop cultuur zal 'de leek' eerder associėren met sneakers zoals de adidas superstar. En als je dan een schoen wil associeren met de gabbercultuur dan is dat de air max pw, en niet de air max 87
[ afbeelding ]
Oh en vergeet volgende keer niet dit soort dingen te vermelden over je bron:
[..]
Een totaal onzinnig punt, waarvoor dank.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Jij bent degene die stelt dat het verkeerd is om het met gabbercultuur (of hiphop) te associėren maar van jou kant heb ik geen enkele bron gezien, al of niet volledig.
Nu ja, je kan blijven discussiėren, ik heb mijn punt gemaakt en het lijkt me niet nuttig hier nog langer op in te gaan.
Supercute!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Webcamshot van nieuwe aanwinst,.
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Supercute!!
Ik had gisteren een hele gave pump gepast maar de winkel is de linkerschoen kwijt.
Ooit zoiets sufs gehoord?
Echt? Oh men die schoenen kan ik dus wel vergeten (ik heb mijn naam en telefoonnummer achtergelaten)quote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje!
En gek genoeg, ja. Mijn moeder was laatst maat 39 van veterschoentjes aan het passen: hadden ze alleen van de linkervoet een 39 en van de andere een 36. Ook bij maat 38 hadden ze er maar 1.
Waar zijn deze te koop? Kan ze niet vinden op de Adidas websitequote:
Ik ook!quote:
Dat is niet achterhaald, kom jij bij mij in mijn boerengat, waar er honderden van zijn in Nederland, maar eens kijken wat voor volk Airmax draagt.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef HAL9000S het volgende:
Lekker belangrijk wat de Amerikaanse wiki er over zegt. Die schoen nog steeds associėren met gabbermuziek is behoorlijk achterhaald, en ook de hiphop cultuur zal 'de leek' eerder associėren met sneakers zoals de adidas superstar. En als je dan een schoen wil associeren met de gabbercultuur dan is dat de air max pw, en niet de air max 87
[ afbeelding ]
Oh en vergeet volgende keer niet dit soort dingen te vermelden over je bron:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de la Bretoničre
Dat lijkt me een veel te onregelmatig patroon voor krokodillenleer.quote:
Fijne brogues gozer.quote:
Want!!quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de la Bretoničre
Even een foto van mijn schoenen in het echt omdat ik deze kleur nóg mooier vind dan die kleur in de eerder geplaatste foto:quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de la Bretoničre
Wikipedia als bron gebruikenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Jij bent degene die stelt dat het verkeerd is om het met gabbercultuur (of hiphop) te associėren maar van jou kant heb ik geen enkele bron gezien, al of niet volledig.
Nu ja, je kan blijven discussiėren, ik heb mijn punt gemaakt en het lijkt me niet nuttig hier nog langer op in te gaan.
Je plaatje doet het niet, maar ik ben wel heel benieuwd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Even een foto van mijn schoenen in het echt omdat ik deze kleur nóg mooier vind dan die kleur in de eerder geplaatste foto:
[ afbeelding ]
Oeps, zo dan:quote:Op zondag 3 april 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, maar ik ben wel heel benieuwd!
Nice! Loop daar wel eens langs, prachtige winkel. Veel mooier dan die van Den haag.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij hebt.. In de winkel van Fred de la Bretoniere in Den Bosch
quote:
Thnx.quote:
Heb 10 dus helaas, anders had ik ze beide denk ik wel overgenomen.quote:
You kidding? Janoski's natuurlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik kan niet kiezen:
Vans:
[ afbeelding ]
(kleur weet ik nog niet zeker, maar zal wss zoiets als deze woren)
of
Nike Janoski:
[ afbeelding ]
Dat die janoski nog te krijgen isquote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik kan niet kiezen:
Vans:
[ afbeelding ]
(kleur weet ik nog niet zeker, maar zal wss zoiets als deze woren)
of
Nike Janoski:
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet meer zien liggen in mijn local shops. Vind het wel grappig hoe mensen janoski's willen die bijna niet meer te krijgen zijn. Net zoiets als nu nog vragen waar die blauwe premium janoski's met bruine laces nog te krijgen zijn.quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 6 april 2011 07:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
You kidding? Janoski's natuurlijk.
Heb de mijne (precies die kleur) van deze site: http://revert.nl/product/13996-stefan-janoski-sb.htmlquote:Op woensdag 6 april 2011 08:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer zien liggen in mijn local shops. Vind het wel grappig hoe mensen janoski's willen die bijna niet meer te krijgen zijn. Net zoiets als nu nog vragen waar die blauwe premium janoski's met bruine laces nog te krijgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |