Ze zijn gemaakt door Riccardo Bestetti, bespokequote:
Sorry, dit is een heel erg Nederlandse vraag, en je hoeft geen antwoord te geven. Maar wat kost zoiets nou?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:28 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ze zijn gemaakt door Riccardo Bestetti, bespoke
Lopen ze fijn?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Deze zijn vandaag binnengekomen.
[ afbeelding ]
Zonder een paar kasten vol overbodige, dure, veelal op elkaar lijkende laarzen, geen echte vrouw.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:35 schreef ondeugend het volgende:
daarnaast ook nog vele ongemakkelijke kut schoenen natuurlijk want ik ben een vrouw.
Die vind ik echt leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:43 schreef CoExist het volgende:
Normaal ben ik niet van het LIF forum.
Maar bij deze toch ff m'n nieuwe sneakers
[ afbeelding ]
Tijdje terug bij shoebaloo 460¤ ze lopen wel fijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 05:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je die gehaald en waar?
460 euroquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
Tijdje terug bij shoebaloo 460¤ ze lopen wel fijn
Belachelijk....quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
ja op de Gucci site zijn ze zelfs nog duurder
http://www.gucci.com/nl/styles/224778FN0Q09779#
quote:
/carequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef boyv het volgende:
Zoiets zou ik al niet kopen door afgunst. 490e voor schoenen die door dezelfde kinderen in elkaar zijn genaaid als schoenen bij de Scapino
Ik heb ze ook eens in Shoebaloo gehaald, zelfde als jij, alleen in licht-bruin met groen/rode strepen. Hoelang geleden heb je die gehaald?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
Tijdje terug bij shoebaloo 460¤ ze lopen wel fijn
Uhh ik denk ongeveer 2maandjes geleden. Eigenlijk al weer tijd voor nieuwequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
/care
Gast, als jullie te arm zijn voor die schoenen loop danmaar op wat jullie kunnen betalen, ik en die gast kunnen het wel betalen, dus wat is het probleem
[..]
Ik heb ze ook eens in Shoebaloo gehaald, zelfde als jij, alleen in licht-bruin met groen/rode strepen. Hoelang geleden heb je die gehaald?
Does niet zo opgefoktquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
/care
Gast, als jullie te arm zijn voor die schoenen loop danmaar op wat jullie kunnen betalen, ik en die gast kunnen het wel betalen, dus wat is het probleem
GUCCI SCHOENEN ALL STAR LOOK A LIKES NOEMEN???quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Does niet zo opgefokt
Ik kan het ook betalen, ik wil het alleen niet betalen, niet voor een paar All Star look alikes.
Ik betaal ook (veel) geld voor schoenen daar ligt het niet aan.
Het is ook niet dat ik het belachelijk vind van de koper, maar meer van Gucci en de vraagprijs.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
GUCCI SCHOENEN ALL STAR LOOK A LIKES NOEMEN???![]()
En de vraagprijs is omdat het specifiek is gedisgned, met tijd en geduld erin.
quote:Bron
De consument wordt belazerd, maar wist dat allang
Dana Thomas heeft met het schrijven van ?Deluxe? een bijzondere prestatie geleverd. Zij is wellicht de eerste auteur die er in slaagt een bestseller te schrijven over ?merketing?. Aangezien het boek voor een zeer brede doelgroep is geschreven zagen we bij het verschijnen in de zomer van 2007 geen reden het boek te recenseren. De uitstekende verkoopresultaten maken nieuwsgierig: wat heeft deze bestseller over merkenbeleid aan bijzonders te vertellen?
Thomas beschrijft in haar boek hoe luxemerken als Gucci, Prada, Burberry en Vuitton massamerken zijn geworden. Het management van deze merken is niet langer in kwaliteit geïnteresseerd. Hun doel is niet kwalitatief hoogwaardige product maken, maar zo veel mogelijk winst maken. En dus wordt bijvoorbeeld die merktas van 1.200 euro niet meer in een klein atelier in Parijs of Milaan gemaakt, maar aan de lopende band in China. Eenmaal terug in Europa wordt dan slechts een kleine handeling verricht zodat het labeltje Made in China kan worden vervangen door Made in Italy. Een merk als Dior wordt helemaal uitgemolken en kan zo ongeveer overal op worden geplakt, zo lang de producent maar fors aan de merkhouder betaald.
In dit bijzonder vlot en smakelijk geschreven boek verteld Dana Thomas in detail datgene dat elke marketingprofessionals al lang weet of had moeten weten: Fraaie oude luxe merken bieden geen enkele garantie meer voor kwaliteit. De consument wordt belazerd. Het is goed dat dit feit in een uitgebreid gedocumenteerd verhaal aan een breed publiek wereldkundig wordt gemaakt. Maar de vanuit merkenoptiek echt interessante vraag is: hoe kan het nu toch dat in heel de wereld (met Japan voorop) de consument vrolijk deze luxe merken van zeer middelmatige kwaliteit voor veel geld blijft kopen? Waarom trappen de kopers - veelal goed opgeleide vrouwen uit de middenklasse - er nog steeds in? Het zou mooi zijn als Dana Thomas in een volgend boek antwoord op die vraag probeert te geven. Pas dan wordt het voor marketingprofessionals echt interessant.
Max Kohnstamm
Programmamanager Marketing bij SRM
Deluxe; How Luxury Lost Its Luster
Dana Thomas
Penguin Books
ISBN 978-0-14-311370-6
Maar 460 eu pop betalen voor schoenen die er lelijk uit zien en de kwaliteit lijkt me ook niet 460 euro waard. Niet om afgunst maar waarom dan zoveel neer legen terwijl je voor dat geld veel mooiere schoenen hebt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
/care
[..]
Ik heb ze ook eens in Shoebaloo gehaald, zelfde als jij, alleen in licht-bruin met groen/rode strepen. Hoelang geleden heb je die gehaald?
genk-stad, 3600, ge kunt hier over steenkool huppelen, Ford-genk is failliet red de meubelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:35 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Ge hebt nog veel te leren menneke.
quote:
Wat is er speciaal aan 'gedisgned' aan dan??quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit paar wat ik nu in mijn bezit heb is speciaal met krokodillen leer bewerkt je hebt dezelfde schoen ook goedkoperquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Mastroianni het volgende:
Je hebt geen idee van kwaliteit, kijkt alleen maar naar merkjes en je vind 't gek dat mensen het niet met je eens zijn. Gucci etc. zijn qua kwaliteit hooguit middelmatig.
[..]
Wat is er speciaal aan 'gedisgned' aan dan??
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:56 schreef Mastroianni het volgende:
Je hebt geen idee van kwaliteit, kijkt alleen maar naar merkjes en je vind 't gek dat mensen het niet met je eens zijn. Gucci etc. zijn qua kwaliteit hooguit middelmatig.
[..]
Wat is er speciaal aan 'gedisgned' aan dan??
Wat mooi een boswachters paar en wat indiaan schoentjes idd zoveel beter dan die glimmende schoentjes = Dquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Moffol het volgende:
Vans Era's en Vans bootschoenen, plaatjes zijn niet nodig.
Daarnaast deze twee, heerlijk voor in de winter en tenminste niet van die gladde glimmende schoentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoebaloo? Die verkopen deze dingen niet ook niet 2 maanden geleden.quote:
die zijn best lauw.quote:
Design is best een stoer woord om te gebruiken, maar het zegt natuurlijk geen ruk. Een schoen van Bristol of Scapino is ook door iemand 'gedesigned' aka ontworpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die zijn tof! Heb ze ook aangehad in de winkel maar toch niet gekocht - had al way too much uitgegeven aan andere dingen..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb er nog niet op gelopen..
Deze zijn ook binnengekomen, die lopen echt fijnnnnn.
[ afbeelding ]
De meeste modemerken gebruiken allang geen echt croco leer meer ivm. de CITES vergunningen. Waarschijnlijk is het kalfsleer in een croco-print. Is niet erg, ziet er hetzelfde uit. Het is alleen wat voordeliger om te maken. Als je een (merkloos) horloge bandje van echt croco-leer wilt ben je al 300 euro kwijt namelijk...quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:05 schreef Joey_GG het volgende:
[..]
Dit paar wat ik nu in mijn bezit heb is speciaal met krokodillen leer bewerkt je hebt dezelfde schoen ook goedkoper
Ja dat is natuurlijk waar. Het was een beetje een rare reactie want over smaak valt niet te twisten. Iedereen heeft een andere smaak. Maar ik heb zo'n hekel aan glimmende schoentjes omdat bij mij op school alle bontjas- en schoudertasjesdragende Marokkanen en meelopers altijd die glimmende schoentjes dragen. Die gasten zijn zo kut dat ik gewoon een hekel heb aan alles wat ze dragen, en waarmee ze pronken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:16 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
Wat mooi een boswachters paar en wat indiaan schoentjes idd zoveel beter dan die glimmende schoentjes = D
Helemaal top dat je gewoon aantrekt wat je zelf leuk vindt, en je weinig aantrekt van anderen, maar... aardige, nette meisjes kijken je leuk aan met ugs, aso vrouwen vinden ze gay, stadsmensen vinden ze normaal... bietje generaliserend, hequote:Op donderdag 6 januari 2011 04:00 schreef cheesebaks1 het volgende:
Oke beste lui,
voordat ik een hele shitzooi aan commentaar te verduren krijg.... ik geef het toe ben een ontiegelijke schoenenjunk met een hele foute / rare smaak maar dat boeit me totaal niks.
daarom hier mijn collectie: Natuurlijk 3 hoogtepuntjes de 2 paar uggs en de hele foute italiaanse botticelli's.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De rest van me collectie is aardig versleten (misbruik schoenen)
Een vriendin van me heeft me een keer overgehaald om die uggs te passen en dat zat zo geweldig.
Ze hebben wel een handleiding: niet na 6 uur dragen of in foute buurten dan ben je gewoon dood![]()
Heb nu 3 vrienden met uggs (2 met een vriendin). die blikken die je krijgt zijn geniaal.
Na een tijdje ben ik er achter gekomen dat:
Aziaten vinden ze wel mooi
Turken/Marokkanen willen je het liefst opensnijden.
boeren vinden ze gay
stadsmensen vinden ze normaal
aso vrouwen vinden ze gay
wat aardige nette meisjes kijken je tenminste wel leuk aan. Krijg je ook veel reacties van ''stoer dat je ze draagt bla bla''.
Die zijn tijdloos, ik heb ze ook nog steedsquote:Op woensdag 5 januari 2011 01:35 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinaire...
daarnaast ook nog vele ongemakkelijke kut schoenen natuurlijk want ik ben een vrouw.
RRRRRRrrrrightquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niets mis bij mannen met uggs, mits het bij je past uiteraard.quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:00 schreef cheesebaks1 het volgende:
Oke beste lui,
voordat ik een hele shitzooi aan commentaar te verduren krijg.... ik geef het toe ben een ontiegelijke schoenenjunk met een hele foute / rare smaak maar dat boeit me totaal niks.
daarom hier mijn collectie: Natuurlijk 3 hoogtepuntjes de 2 paar uggs en de hele foute italiaanse botticelli's.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De rest van me collectie is aardig versleten (misbruik schoenen)
Een vriendin van me heeft me een keer overgehaald om die uggs te passen en dat zat zo geweldig.
Ze hebben wel een handleiding: niet na 6 uur dragen of in foute buurten dan ben je gewoon dood![]()
Heb nu 3 vrienden met uggs (2 met een vriendin). die blikken die je krijgt zijn geniaal.
boeren vinden ze gay
wat aardige nette meisjes kijken je tenminste wel leuk aan. Krijg je ook veel reacties van ''stoer dat je ze draagt bla bla''.
Ik vind dat er altijd wat mis is met uggs, of het nou mannen of vrouwen zijn die ze dragen (ze zijn lelijk, overhyped, achterlijk duur voor wat je ervoor krijgt...)quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niets mis bij mannen met uggs, mits het bij je past uiteraard.
Fotos komen eraan samen met mijn nieuwe botticellisquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:21 schreef JulianoMM het volgende:
[..]
Shoebaloo? Die verkopen deze dingen niet ook niet 2 maanden geleden.
Kan je een afbeelding posten waar je ze aanhebt
Haha @ krokodillenleer blijf het tegen jezelf zeggen dan ga je het nog geloven ook wat een smerige schoen.
Welke winkel is dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:45 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Die zijn tof! Heb ze ook aangehad in de winkel maar toch niet gekocht - had al way too much uitgegeven aan andere dingen..
Het is lastig te beoordelen v/d foto. Maar op het eerste gezicht lijkt het me geen echte croco.quote:
Haal maar geen dingen in je hoofd, bijna iedereen lacht je gewoon uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 04:00 schreef cheesebaks1 het volgende:
boeren vinden ze gay
beige/ebony GG plus with cuir leather and crocodile trimquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:11 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Het is lastig te beoordelen v/d foto. Maar op het eerste gezicht lijkt het me geen echte croco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |