quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
U MAD brah?@?!?!?!?!
Haha nee maar ik snap je wel hoor, kritiek is moeilijk mee om te gaan als je onzeker bent over jezelf.
Toch zijn ze wel mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen 2 maanden al slijtage aan de bovenkant, kwaliteitje hoor
Met nikes doe ik minimaal 1 jaar.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:41 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
U MAD brah?@?!?!?!?!
Haha nee maar ik snap je wel hoor, kritiek is moeilijk mee om te gaan als je onzeker bent over jezelf.
pow.
Heb je ze nou al gekocht btw?
Daar moet ik ook nog een paar van hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:05 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
hihi.
oja, wivah:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog op zoek naar een paar nieuwe sneakers (uh, is Pantofola d’Oro erg fout, of té fout…?)
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef MallootJean het volgende:
Een setje nepkroko's aangeschaft:
[ afbeelding ]te fout, net als neppe kroko's! (waarom als ik vragen mag?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog op zoek naar een paar nieuwe sneakers (uh, is Pantofola d’Oro erg fout, of té fout…?)
Die Air Maxquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen dagen:
Adidas x Porter superstars
[ afbeelding ]
adidas Originals by Originals Kazuki x Mintos Campus 80s
[ afbeelding ]
Solebox x New Balance 1500 'Purple Devils'
[ afbeelding ]
Air max 1 x Ben Drury 'Hold Tight'
[ afbeelding ]
En vandaag Pendleton x Taka Hayashi x Vans Slip On
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
Omdat echte kroko's niet meer mogen. Maar kistkalfsleer met krokoprint loopt ook lekker hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:49 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
te fout, net als neppe kroko's! (waarom als ik vragen mag?)
Zo mooi, alleen veelste duur!quote:
Als echte kroko's niet meer mogen, waarom worden ze dan nog wel verkocht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:08 schreef MallootJean het volgende:
[..]
Omdat echte kroko's niet meer mogen. Maar kistkalfsleer met krokoprint loopt ook lekker hoor![]()
Tsja, die sneakers wordt nog moeilijk: kom hier in elke sneakerzaak maar een paar merken tegen, voornamelijk: Adidas, Vans, Cruijf en die vermaledijde Pantofola's...
Geen idee, maar vind dat echt niet kunnen....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Als echte kroko's niet meer mogen, waarom worden ze dan nog wel verkocht?
http://tinyurl.com/4ls7tte
Omdat je ze lelijk vind bedoel je dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind dat echt niet kunnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |