Tot zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
He, ik hoef helemaal geen wijn te halen, we hebben bier voor een heel leger in huis
Iedere Martijn wordt even grondig gekeurdquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
De Martijn die ik vond, was niet zo hoor
Gimme!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef Samzz het volgende:
He, ik hoef helemaal geen wijn te halen, we hebben bier voor een heel leger in huis
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Iedere Martijn wordt even grondig gekeurd
Jamaar das zo ver weg!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog meer versterking
Ik ben inEnschede
Maar ik heb nu wel farmville geblocktquote:
die stomme klikspelletjes zijn ook baggerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik heb nu wel farmville geblockt
Ha, ik ook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog meer versterking
Ik ben inEnschede
ik ben nu bezig met al die kut spelletjes te blokkeren. OPTIEFEN MET DIE ZOOIquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die stomme klikspelletjes zijn ook bagger
Ik ben mijn nagels aan het lakkenquote:
Jij bent lang geleden al gekeurd schat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik geen Martijn heet
quote:
Wil ik ook maar heb geen tijd... Hopelijk morgen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben mijn nagels aan het lakken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent lang geleden al gekeurd schat.
Als je kan FOKken, kun je lakken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Wil ik ook maar heb geen tijd... Hopelijk morgen!
Mooi paarsquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Wil ik ook maar heb geen tijd... Hopelijk morgen!
Moet over half uur weg dus het kan niet drogenquote:
Ik moet nog verzinnen wat, heb nu heel mooi rood dus wil weer iets helemaal andersquote:
Gewoon föhnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Moet over half uur weg dus het kan niet drogen
Zoveel keusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik moet nog verzinnen wat, heb nu heel mooi rood dus wil weer iets helemaal anders
Maar jij had geen fb!quote:
Ik zoek niet, dus ik zal het niet zijnquote:
Nagellak droogt beter door kou dan door warmtequote:
IJswater.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Moet over half uur weg dus het kan niet drogen
Ga buiten staan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Nagellak droogt beter door kou dan door warmte
Gisteren even geteld, kom inmiddels boven de 40 lakjes... Terwijl ik een half jaar geleden nog nagels beet.quote:
U hebt FB aangemaakt?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Gisteren even geteld, kom inmiddels boven de 40 lakjes... Terwijl ik een half jaar geleden nog nagels beet.
Ja maar dan nog is een half uur te weinig tijdquote:
quote:
Geen idee ik ben een manquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Nagellak droogt beter door kou dan door warmte
Helemaal als je even in Duitsland P2 lakjes gaat 'kijken'quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja nagellakjes kunnen hard gaan
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht. Ik heb nu alleen links gelakt. Ben er nog niet over uit of ik het een mooie kleur vind of nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Gisteren even geteld, kom inmiddels boven de 40 lakjes... Terwijl ik een half jaar geleden nog nagels beet.
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht. Ik heb nu alleen links gelakt. Ben er nog niet over uit of ik het een mooie kleur vind of niet
Ik heb er op kerstavond 3 gekregen van de moeder van mijn schoonzusjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Helemaal als je even in Duitsland P2 lakjes gaat 'kijken'
Hm de naam komt me bekend voor...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Helemaal als je even in Duitsland P2 lakjes gaat 'kijken'
Je had gewoon minipuber nagels moeten lakken en dan kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht. Ik heb nu alleen links gelakt. Ben er nog niet over uit of ik het een mooie kleur vind of niet
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb er op kerstavond 3 gekregen van de moeder van mijn schoonzusje
Ja, dat dusquote:
He, matte topcoat heb ik gisteren gekocht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Lips het volgende:
[..]
NiceIk heb er inmiddels 10 kleuren van en dan ook nog matte topcoat, 8in1, quick dry spray, hand butter en nog wat dingen
Enkel in Duitsland en (ik geloof) Polen te koop maar is spotgoedkoop, ¤ 1,55 per flesje en dekt heel goed!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm de naam komt me bekend voor...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus
En ik word geplet door een dikke doos die half op me gaat zitten... Zo klein ben ik toch ook weer niet
Die is echt geweldigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, matte topcoat heb ik gisteren gekocht!
Oh dan weet ik niet waarom het me bekend voorkomtquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Enkel in Duitsland en (ik geloof) Polen te koop maar is spotgoedkoop, ¤ 1,55 per flesje en dekt heel goed!
Ja van die hele goedkope! Droogt ook heel snel, ik vind m ook top!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Die is echt geweldigBen er helemaal weg van!
In de winkel leek het op een lichtroze.quote:
Merk, kleur?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de winkel leek het op een lichtroze.
Na opdoen kreeg ik het idee dat het meer oranje is dan roze. Vandaag in de auto zag ik er toch wel iets van roze in.
Die was gewoon in Emmen, ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had gewoon minipuber nagels moeten lakken en dan kijken
Daar heb ik geen geld voor helaasquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb O.P.I lakjes. De Alice collectie.
Anders had je het wel gedaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gewoon in Emmen, ik niet.
Ik heb (nog) niks van O.P.I., vind ze zo duur!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb O.P.I lakjes. De Alice collectie.
Geen idee en geen idee.quote:
Heb jij even dikke pechquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben niet zo van de nagellak bij dames
Is mijn minipuber het vast niet mee eensquote:
Haha, groot gelijk! Blijf lekker zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee en geen idee.
Of die lak zit in mn tas, die helemaal op zolder staat of de lak staat nog in purmerend![]()
Geen zin om in mn tas te gaan kijken nu
Mijn schoonzusje heeft me juist weer aangestokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Why?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Zo lang ik maar geen nagellak hoef vind ik het bestquote:
Ja, ik ook. Maar ze zijn fabulous! Mad as a Hatterquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niks van O.P.I., vind ze zo duur!
ik ben er ook niet zo weg van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Helemaal niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
heeft hij wat te willen dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is mijn minipuber het vast niet mee eens
Ik heb nu mijn vinger en teennagels diepblauwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo weg van.
heb het alleen op mn tenenanders vind ik mn voeten lelijk in slippers ofzo :$
Die is wel heel sparklyquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ze zijn fabulous! Mad as a Hatter
Ja al zn hele leven!quote:
Ja, ik zie er de noodzaak niet zo van in, zo'n handje met normale nagels dat is prima voor mij, misschien het idee dat ik iemand al prima vind zonder dat er iets gedaan is om het mooier te maken.quote:
Ik moet het wel, sinds ik toen die nepnagels heb gehad, zijn mn nagels helemaal aan het bladderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de noodzaak niet zo van in, zo'n handje met normale nagels dat is prima voor mij, misschien het idee dat ik iemand al prima vind zonder dat er iets gedaan is om het mooier te maken.
Ben er overigens niet tegen hoor, of een dame nagellak op wil doen moet ze zelf weten en het maakt iemand ook niet lelijker, alleen hoeft het voor mij niet zo
Het is ook geen noodzaak natuurlijk maar ik vind het wel erg mooi. Als je mooie nagels hebt is het wel verzorgd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de noodzaak niet zo van in, zo'n handje met normale nagels dat is prima voor mij, misschien het idee dat ik iemand al prima vind zonder dat er iets gedaan is om het mooier te maken.
Ben er overigens niet tegen hoor, of een dame nagellak op wil doen moet ze zelf weten en het maakt iemand ook niet lelijker, alleen hoeft het voor mij niet zo
Even wat anders.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja al zn hele leven!
Dat het een kind is wil niet zeggen dat ie niks te willen of te vertellen heeft.
Er gaat een heel vaag belletje rinkelen, ver wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders.
Ik heb gisteren en eergisteren toch een paar vage films gekeken.
Het moest horror zijn maar ik heb nu nog pijn in mn kaken van het lachen![]()
Feast 1, 2 en 3
Ken je die?
quote:
Buschauffeurquote:
againquote:
oh godquote:
Iquote:
Met matte topcoatquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Oke, doen we de paarse zo, of met de matte topcoat?
Morgen weerquote:
quote:
Echt heel erg ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh goddie vind ik echt vreselijk
Waar gaat 't om?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Oke, doen we de paarse zo, of met de matte topcoat?
Oke dan! ik ben zo makkelijkquote:
Ik kan het niet omschrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er gaat een heel vaag belletje rinkelen, ver weg
Ja echt waar op televisiequote:
Nagellakquote:
ik neem m opquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kun je iedere dag dezelfde film kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh goddie vind ik echt vreselijk
Wacht, das toch die vervelende film die steeds herhaalt ofzo? Gast beleeft steeds 't zelfde..quote:
Volgens mij zijn ze geen 10 meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
ik zou gaan voor iedere vinger een andere kleur of 2 kleuren afwisselen
Leuk ja als je 11 bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
ik zou gaan voor iedere vinger een andere kleur of 2 kleuren afwisselen
Ja. Met mijn grote vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, das toch die vervelende film die steeds herhaalt ofzo? Gast beleeft steeds 't zelfde..
Had je dat nodig dan? Kan je ze daarna bij mijn langs sturen?quote:
Make-up hoeft van mij ook niet per se, hoewel wat lijnen om te accentueren wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Het is ook geen noodzaak natuurlijk maar ik vind het wel erg mooi. Als je mooie nagels hebt is het wel verzorgd.
Net als make-up trouwens.
die's episch! die moet ik nog op DVDquote:
in een online 2vs2 RTS matchquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je dat nodig dan? Kan je ze daarna bij mijn langs sturen?
Mag ik 't combineren dan? Wel de make-up en de nagellak maar op wandelschoenen vrolijk door de modder lopendquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Make-up hoeft van mij ook niet per se, hoewel wat lijnen om te accentueren wel mooi zijn.
Voor de rest ben ik meer 'fan' van 'doodnormale' dames. Ik zal sneller vallen voor een dame die om maar wat te noemen op een crossfiets door de bagger crosst, je daarna de bagger van haar wang veegt en ze er zo knuffelbaar uit ziet () dan een dame met nagellak, lippenstift en galajurk maar ik het idee krijg dat een stofje op haar schoentjes haar al bijna over de rooie zou krijgen.
Lekkere omschrijving weer xfriendx![]()
een medestanderquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die's episch! die moet ik nog op DVD
Die moet weg...weg zeg ik uquote:
quote:
Met mij nietsquote:
Ik zou het altijd wel een kans gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Mag ik 't combineren dan? Wel de make-up en de nagellak maar op wandelschoenen vrolijk door de modder lopend
nee, zelfde dag, maar juist steeds anders tot hij het precies goed doet. Ik vind 'm legendarischquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, das toch die vervelende film die steeds herhaalt ofzo? Gast beleeft steeds 't zelfde..
Lol, mooi, ik toon graag aan dat het ene het andere niet uitsluit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou het altijd wel een kans geven![]()
Niet bij iedereen hoorquote:
Val ik in de smaak?quote:
Type badboy?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Totdat ze hem leren kennen
meer mooiboy aan de looks te zienquote:
Zo iemand die er niet verkeerd uitziet, maar als hij zn mond open trekt valt iedereen in slaapquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meer mooiboy aan de looks te zien
Ik geloof ook wel dat het te combineren is hoor, alleen die ene kant op van teveel opgetut waardoor er wat minder menselijkheid valt te ontwaren, dat vind ik gewoon niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Lol, mooi, ik toon graag aan dat het ene het andere niet uitsluit!
Ik vind het niks hoor, veel te gladjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo iemand die er niet verkeerd uitziet, maar als hij zn mond open trekt valt iedereen in slaap
incl tergend trage stem?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo iemand die er niet verkeerd uitziet, maar als hij zn mond open trekt valt iedereen in slaap
Jullie maken me nieuwsgierig. But I hate mooiboysquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
meer mooiboy aan de looks te zien
Dit gaat niet meer over mij neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, in de vrouwelijke versie ken ik ze wel! Dat mannen meteen roepen dat je beter iets in haar mond kan stoppen om te voorkomen dat ze gaat pratenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou er ook niet vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het niks hoor, veel te gladjes
Er is ook wel verschil tussen make-up en plamuur natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het te combineren is hoor, alleen die ene kant op van teveel opgetut waardoor er wat minder menselijkheid valt te ontwaren, dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk
Liever een echte Man!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou er ook niet vanik hoef ze niet te glad
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
beetje grof gebouwdquote:
Wat maakt een man een echt man?quote:
ha.... ow wacht, beter van niet. *druipt af*quote:
Ja, echt zo ongelooflijk boring..quote:
Dats dus.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ha.... ow wacht, beter van niet. *druipt af*
Je leert van hem?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, echt zo ongelooflijk boring..als we ermee in de kroeg staan is het enige wat hij ook doet mysterieus kijken terwijl de rest lol heeft en wat praat... en schijnbaar trekt dat toch vrouwen aan.
Gaat meequote:
Oh my, vreselijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, echt zo ongelooflijk boring..als we ermee in de kroeg staan is het enige wat hij ook doet mysterieus kijken terwijl de rest lol heeft en wat praat... en schijnbaar trekt dat toch vrouwen aan.
Ja maar nooit lang...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik make-up ook wel okay mits mate. Maar hou er zelf dus ook van om te sporten of buiten bezig te zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal een modepopje daar niet om staan te springen, mede door karakter en zo, dus die combi van karakter en looks is dus niet mijn dingquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef Lips het volgende:
[..]
Er is ook wel verschil tussen make-up en plamuur natuurlijk
Leatherboys?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, jij bent mijn leerpartner
quote:
Leer!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, jij bent mijn leerpartner
Sporten is absoluut niet mijn ding, maar ik geloof niet dat mijn karakter past bij typische make-up meisjes (wat dat dan ook mag zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik make-up ook wel okay mits mate. Maar hou er zelf dus ook van om te sporten of buiten bezig te zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal een modepopje daar niet om staan te springen, mede door karakter en zo, dus die combi van karakter en looks is dus niet mijn ding
Zeepasta.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
Die pasta kan maar beter niet naar zeep smaken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik make-up ook wel okay mits mate. Maar hou er zelf dus ook van om te sporten of buiten bezig te zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal een modepopje daar niet om staan te springen, mede door karakter en zo, dus die combi van karakter en looks is dus niet mijn ding
Gewoon, niet zo gladjes, maar beetje stoerquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat maakt een man een echt man?
Dat laatste, vooral die breezahmeisjes zoals in het topic in Lifestyle over zulke dames (en heren). Vind dat maar niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Sporten is absoluut niet mijn ding, maar ik geloof niet dat mijn karakter past bij typische make-up meisjes (wat dat dan ook mag zijn)
Stel je niet aan!!! Ventquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ha.... ow wacht, beter van niet. *druipt af*
Jouw sport is mensen gijzelen, martelen, vernederen, misbruiken en slavendrijvenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben echt geen modepopje, maar daar sta ik ook niet om te springen hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb altijd wel make-up op, ben ik nu ook een make-up meisje?
quote:
Zelfde vraagquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
ligt eraan wat je allemaal op je gezichtje plamuurt denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Geen van de bovengenoemde is van mij op toepassingquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, niet zo gladjes, maar beetje stoer
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
haske!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
+1.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde vraag
Al draag ik niet elke dag make up.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de een of andere manier klinkt dat niet beter...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee make-up milfquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
haske!
maar je bent wel lief hoor, alleen jammer dat je rookt
En er hobbelt een klein menneke rond. Het bewijs dat Joe een echte vent isquote:
Sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat niet beter...
dat is een hobby, geen sportquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jouw sport is mensen gijzelen, martelen, vernederen, misbruiken en slavendrijven
quote:
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er hobbelt een klein menneke rond. Het bewijs dat Joe een echte vent is
foon uitzetten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe kan je nou fatsoenlijk gtst kijken als je gebeld wordt?
Ja. Dat weet ik nog niet zeker eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Over echte mannen gesproken .... TADAAAAA
Fatsoenlijk en GTST in een zinquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe kan je nou fatsoenlijk gtst kijken als je gebeld wordt?
maar.. dat kan niet hoorquote:
ik zeg SLEEEEEEEEEEEEEVE !!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik nog niet zeker eigenlijk
Ach, jij en fatsoenlijk is nog onmogelijkerquote:
Indiaantjequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel-valt met haar hoofd in de make-updoos
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik zeg: Dat kunnen vrouwen ook hebben als ze geld hebben of een lief iemand die dat voor ze betaaldquote:
zeldenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja wel..... lege batt.. doet het ook goed
Dus jij zou ook wat van mij kunnen maken nog? Ben nog goed lelijk van van het weekend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben wel heel goed met make-upjes
Bij de gratie v echte mannen dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zeg: Dat kunnen vrouwen ook hebben als ze geld hebben of een lief iemand die dat voor ze betaald
Ik ook. Al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, maar veel make-up (lippen, wangen, wimpers, zo'n beetje alles), haar stylen, kleding waarbij opzichtig duidelijk moet zijn dat het duur is of een bepaald merk, Uggs (vreselijk) dan krijg ik zo'n modepopje idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, jij en fatsoenlijk is nog onmogelijker
Een echte man, zou mij een sleeve gevenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dan zal ik m'n Louboutins maar niet aandoen als we gaan knuffelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee joh, maar veel make-up (lippen, wangen, wimpers, zo'n beetje alles), haar stylen, kleding waarbij opzichtig duidelijk moet zijn dat het duur is of een bepaald merk, Uggs (vreselijk) dan krijg ik zo'n modepopje idee.
Leer mij dat dan eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus jij zou ook wat van mij kunnen maken nog? Ben nog goed lelijk van van het weekend.
Zoeken danquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte man, zou mij een sleeve geven
Jij niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]die doen eoiaoaoaoaieorweirijfoiwefsdjfie ofzoiets
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
afhankelijke vrouwenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte man, zou mij een sleeve geven
te luiquote:
quote:
Zo zo,doe maar duurquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
een vriend van me kwam eergister met een vet idee als achtergrond voor die andere.
dusssss
Nee, man! Dan moet het wel heel gek gaan.quote:
Ik zie liever die (even snel gegoogledquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n Louboutins maar niet aandoen als we gaan knuffelen
Daar heb je speciale druppels voor, uit Amerika, weet ik van mijn haarhomo, die ook make-up homo is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top! maar hoe werk je rode ogen weg?
Amersfoort belde, ze willen hun Dorpsgek terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh..... meer JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en dan heel blij gaan zwaaien
maar hoe was het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man! Dan moet het wel heel gek gaan.
Leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh..... meer JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en dan heel blij gaan zwaaien
Uiteraard, want ze zijn fabulousquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie liever die (even snel gegoogled) dan Uggs of iets wat er op lijkt, vind die dingen echt heel vreselijk.
en ze hebben auberginesquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]die doen eoiaoaoaoaieorweirijfoiwefsdjfie ofzoiets
Gelukkig ben ik daar al.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Amersfoort belde, ze willen hun Dorpsgek terug
Oooh cool.. die heb ik nodig, en ook iets om de wallen weg te werken..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb je speciale druppels voor, uit Amerika, weet ik van mijn haarhomo, die ook make-up homo is.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze hebben aubergines
Ik heb een goed idee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh cool.. die heb ik nodig, en ook iets om de wallen weg te werken..
Natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze hebben aubergines
Dat blauwe krijg ik wel wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh cool.. die heb ik nodig, en ook iets om de wallen weg te werken..
Hahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze hebben aubergines
Van wie????quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Hoi![]()
Er zat een heel lief kadootje in mijn brievenbus![]()
Mooie afsluiting van de kerst
dat betekend dat m'n zaakje werk, zeg maar, maar of me dat ook een "echte vent" maakt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er hobbelt een klein menneke rond. Het bewijs dat Joe een echte vent is
Als jij wallen hebt van vermoeidheid, kan jij mij niet vertellen dat slaap niet goed is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, teveel slaap is ook niet goed!
Hoe moet je t nu noemen dan? Paars?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik noemde mijn haarkleur altijd aubergine, maar dat doe ik nu niet meer, door jullie!
Je moet eens weten wat ze daarmee doenquote:
Jongenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat betekend dat m'n zaakje werk, zeg maar, maar of me dat ook een "echte vent" maakt...
Ja ik weet het niet, ik zeg maar heel donkerrood...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet je t nu noemen dan? Paars?
Ben jij goed met make-up?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Jullie kletsen gewoon verder zonder mij he?
Weet ik toch allang ;')quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ze daarmee doen
Zit wat in,maar jij bent gewoon een echte vent! punt .quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat betekend dat m'n zaakje werk, zeg maar, maar of me dat ook een "echte vent" maakt...
Ze luisteren niet naar mij, L-E. Ik zei dat ze het niet moesten doen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
lilymeisjequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo make-upperig, sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij goed met make-up?
Als we op jou moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Dus............. als ik naast jou in bed kruip zie jij er de volgende ochtend nog hetzelfde uit?quote:
ja wat? 't is maar net wat voor definitie je gebruikt.quote:
Ja en we hebben het ook over jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Joe doe jezelf niet eens te kortquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vertelquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus............. als ik naast jou in bed kruip zie jij er de volgende ochtend nog hetzelfde uit?![]()
Het is altijd alles of niets bij die mannen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]Niet iedere vrouw is zonder make-up anders hoor
Mn haar zit wel wat minder perfect hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus............. als ik naast jou in bed kruip zie jij er de volgende ochtend nog hetzelfde uit?![]()
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd alles of niets bij die mannen he
Dat geeft niet, daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Mn haar zit wel wat minder perfect hoor.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]Niet iedere vrouw is zonder make-up anders hoor
Ik ga er toch wel van uit, mits gebruikt, het niet allemaal uitgesmeerd zit over 't kussen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd alles of niets bij die mannen he
Ik ben 's morgens altijd op mijn bestquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geeft niet, daar heb ik ook last van
Pijnlijk bekend probleem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geeft niet, daar heb ik ook last van
Ik ga nooit slapen met make-up op!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er toch wel van uit, mits gebruikt, het niet allemaal uitgesmeerd zit over 't kussen..
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga nooit slapen met make-up op!
Da's heel slecht voor je huid ja. Altijd eerst smeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga nooit slapen met make-up op!
Slapen met make-up opquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er toch wel van uit, mits gebruikt, het niet allemaal uitgesmeerd zit over 't kussen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |