Die was gewoon in Emmen, ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had gewoon minipuber nagels moeten lakken en dan kijken
Daar heb ik geen geld voor helaasquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb O.P.I lakjes. De Alice collectie.
Anders had je het wel gedaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was gewoon in Emmen, ik niet.
Ik heb (nog) niks van O.P.I., vind ze zo duur!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb O.P.I lakjes. De Alice collectie.
Geen idee en geen idee.quote:
Heb jij even dikke pechquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben niet zo van de nagellak bij dames
Is mijn minipuber het vast niet mee eensquote:
Haha, groot gelijk! Blijf lekker zittenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee en geen idee.
Of die lak zit in mn tas, die helemaal op zolder staat of de lak staat nog in purmerend![]()
Geen zin om in mn tas te gaan kijken nu
Mijn schoonzusje heeft me juist weer aangestokenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Why?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Zo lang ik maar geen nagellak hoef vind ik het bestquote:
Ja, ik ook. Maar ze zijn fabulous! Mad as a Hatterquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niks van O.P.I., vind ze zo duur!
ik ben er ook niet zo weg van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
Helemaal niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef xFriendx het volgende:
heeft hij wat te willen dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is mijn minipuber het vast niet mee eens
Ik heb nu mijn vinger en teennagels diepblauwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo weg van.
heb het alleen op mn tenenanders vind ik mn voeten lelijk in slippers ofzo :$
Die is wel heel sparklyquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ze zijn fabulous! Mad as a Hatter
Ja al zn hele leven!quote:
Ja, ik zie er de noodzaak niet zo van in, zo'n handje met normale nagels dat is prima voor mij, misschien het idee dat ik iemand al prima vind zonder dat er iets gedaan is om het mooier te maken.quote:
Ik moet het wel, sinds ik toen die nepnagels heb gehad, zijn mn nagels helemaal aan het bladderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de noodzaak niet zo van in, zo'n handje met normale nagels dat is prima voor mij, misschien het idee dat ik iemand al prima vind zonder dat er iets gedaan is om het mooier te maken.
Ben er overigens niet tegen hoor, of een dame nagellak op wil doen moet ze zelf weten en het maakt iemand ook niet lelijker, alleen hoeft het voor mij niet zo
Het is ook geen noodzaak natuurlijk maar ik vind het wel erg mooi. Als je mooie nagels hebt is het wel verzorgd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik zie er de noodzaak niet zo van in, zo'n handje met normale nagels dat is prima voor mij, misschien het idee dat ik iemand al prima vind zonder dat er iets gedaan is om het mooier te maken.
Ben er overigens niet tegen hoor, of een dame nagellak op wil doen moet ze zelf weten en het maakt iemand ook niet lelijker, alleen hoeft het voor mij niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |