U hebt FB aangemaakt?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Gisteren even geteld, kom inmiddels boven de 40 lakjes... Terwijl ik een half jaar geleden nog nagels beet.
Ja maar dan nog is een half uur te weinig tijdquote:
quote:
Geen idee ik ben een manquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Nagellak droogt beter door kou dan door warmte
Helemaal als je even in Duitsland P2 lakjes gaat 'kijken'quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja nagellakjes kunnen hard gaan
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht. Ik heb nu alleen links gelakt. Ben er nog niet over uit of ik het een mooie kleur vind of nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Gisteren even geteld, kom inmiddels boven de 40 lakjes... Terwijl ik een half jaar geleden nog nagels beet.
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht. Ik heb nu alleen links gelakt. Ben er nog niet over uit of ik het een mooie kleur vind of niet
Ik heb er op kerstavond 3 gekregen van de moeder van mijn schoonzusjequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Helemaal als je even in Duitsland P2 lakjes gaat 'kijken'
Hm de naam komt me bekend voor...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Lips het volgende:
[..]
Helemaal als je even in Duitsland P2 lakjes gaat 'kijken'
Je had gewoon minipuber nagels moeten lakken en dan kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe gekocht. Ik heb nu alleen links gelakt. Ben er nog niet over uit of ik het een mooie kleur vind of niet
Nicequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb er op kerstavond 3 gekregen van de moeder van mijn schoonzusje
Ja, dat dusquote:
He, matte topcoat heb ik gisteren gekocht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Lips het volgende:
[..]
NiceIk heb er inmiddels 10 kleuren van en dan ook nog matte topcoat, 8in1, quick dry spray, hand butter en nog wat dingen
Enkel in Duitsland en (ik geloof) Polen te koop maar is spotgoedkoop, ¤ 1,55 per flesje en dekt heel goed!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm de naam komt me bekend voor...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus
En ik word geplet door een dikke doos die half op me gaat zitten... Zo klein ben ik toch ook weer niet
Die is echt geweldigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, matte topcoat heb ik gisteren gekocht!
Oh dan weet ik niet waarom het me bekend voorkomtquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Enkel in Duitsland en (ik geloof) Polen te koop maar is spotgoedkoop, ¤ 1,55 per flesje en dekt heel goed!
Ja van die hele goedkope! Droogt ook heel snel, ik vind m ook top!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Die is echt geweldigBen er helemaal weg van!
In de winkel leek het op een lichtroze.quote:
Merk, kleur?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In de winkel leek het op een lichtroze.
Na opdoen kreeg ik het idee dat het meer oranje is dan roze. Vandaag in de auto zag ik er toch wel iets van roze in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |