Leer!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, jij bent mijn leerpartner
Sporten is absoluut niet mijn ding, maar ik geloof niet dat mijn karakter past bij typische make-up meisjes (wat dat dan ook mag zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik make-up ook wel okay mits mate. Maar hou er zelf dus ook van om te sporten of buiten bezig te zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal een modepopje daar niet om staan te springen, mede door karakter en zo, dus die combi van karakter en looks is dus niet mijn ding
Zeepasta.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Yuki het volgende:
Die pasta kan maar beter niet naar zeep smaken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom vind ik make-up ook wel okay mits mate. Maar hou er zelf dus ook van om te sporten of buiten bezig te zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal een modepopje daar niet om staan te springen, mede door karakter en zo, dus die combi van karakter en looks is dus niet mijn ding
Gewoon, niet zo gladjes, maar beetje stoerquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat maakt een man een echt man?
Dat laatste, vooral die breezahmeisjes zoals in het topic in Lifestyle over zulke dames (en heren). Vind dat maar niets.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Sporten is absoluut niet mijn ding, maar ik geloof niet dat mijn karakter past bij typische make-up meisjes (wat dat dan ook mag zijn)
Stel je niet aan!!! Ventquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ha.... ow wacht, beter van niet. *druipt af*
Jouw sport is mensen gijzelen, martelen, vernederen, misbruiken en slavendrijvenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik ben echt geen modepopje, maar daar sta ik ook niet om te springen hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb altijd wel make-up op, ben ik nu ook een make-up meisje?
quote:
Zelfde vraagquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
ligt eraan wat je allemaal op je gezichtje plamuurt denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Geen van de bovengenoemde is van mij op toepassingquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, niet zo gladjes, maar beetje stoer
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
haske!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
+1.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde vraag
Al draag ik niet elke dag make up.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de een of andere manier klinkt dat niet beter...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee make-up milfquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
haske!
maar je bent wel lief hoor, alleen jammer dat je rookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |