Even wat anders.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja al zn hele leven!
Dat het een kind is wil niet zeggen dat ie niks te willen of te vertellen heeft.
Er gaat een heel vaag belletje rinkelen, ver wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders.
Ik heb gisteren en eergisteren toch een paar vage films gekeken.
Het moest horror zijn maar ik heb nu nog pijn in mn kaken van het lachen![]()
Feast 1, 2 en 3
Ken je die?
quote:
Buschauffeurquote:
againquote:
oh godquote:
Iquote:
Met matte topcoatquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Oke, doen we de paarse zo, of met de matte topcoat?
Morgen weerquote:
quote:
Echt heel erg ja!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh goddie vind ik echt vreselijk
Waar gaat 't om?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Oke, doen we de paarse zo, of met de matte topcoat?
Oke dan! ik ben zo makkelijkquote:
Ik kan het niet omschrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er gaat een heel vaag belletje rinkelen, ver weg
Ja echt waar op televisiequote:
Nagellakquote:
ik neem m opquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kun je iedere dag dezelfde film kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh goddie vind ik echt vreselijk
Wacht, das toch die vervelende film die steeds herhaalt ofzo? Gast beleeft steeds 't zelfde..quote:
Volgens mij zijn ze geen 10 meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
ik zou gaan voor iedere vinger een andere kleur of 2 kleuren afwisselen
Leuk ja als je 11 bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
ik zou gaan voor iedere vinger een andere kleur of 2 kleuren afwisselen
Ja. Met mijn grote vriendquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, das toch die vervelende film die steeds herhaalt ofzo? Gast beleeft steeds 't zelfde..
Had je dat nodig dan? Kan je ze daarna bij mijn langs sturen?quote:
Make-up hoeft van mij ook niet per se, hoewel wat lijnen om te accentueren wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Het is ook geen noodzaak natuurlijk maar ik vind het wel erg mooi. Als je mooie nagels hebt is het wel verzorgd.
Net als make-up trouwens.
die's episch! die moet ik nog op DVDquote:
in een online 2vs2 RTS matchquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je dat nodig dan? Kan je ze daarna bij mijn langs sturen?
Mag ik 't combineren dan? Wel de make-up en de nagellak maar op wandelschoenen vrolijk door de modder lopendquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Make-up hoeft van mij ook niet per se, hoewel wat lijnen om te accentueren wel mooi zijn.
Voor de rest ben ik meer 'fan' van 'doodnormale' dames. Ik zal sneller vallen voor een dame die om maar wat te noemen op een crossfiets door de bagger crosst, je daarna de bagger van haar wang veegt en ze er zo knuffelbaar uit ziet () dan een dame met nagellak, lippenstift en galajurk maar ik het idee krijg dat een stofje op haar schoentjes haar al bijna over de rooie zou krijgen.
Lekkere omschrijving weer xfriendx![]()
een medestanderquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die's episch! die moet ik nog op DVD
Die moet weg...weg zeg ik uquote:
quote:
Met mij nietsquote:
Ik zou het altijd wel een kans gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Mag ik 't combineren dan? Wel de make-up en de nagellak maar op wandelschoenen vrolijk door de modder lopend
nee, zelfde dag, maar juist steeds anders tot hij het precies goed doet. Ik vind 'm legendarischquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, das toch die vervelende film die steeds herhaalt ofzo? Gast beleeft steeds 't zelfde..
Lol, mooi, ik toon graag aan dat het ene het andere niet uitsluit!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou het altijd wel een kans geven![]()
Niet bij iedereen hoorquote:
Val ik in de smaak?quote:
Type badboy?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Totdat ze hem leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |