Ja ik weet het niet, ik zeg maar heel donkerrood...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet je t nu noemen dan? Paars?
Ben jij goed met make-up?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Jullie kletsen gewoon verder zonder mij he?
Weet ik toch allang ;')quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ze daarmee doen
Zit wat in,maar jij bent gewoon een echte vent! punt .quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat betekend dat m'n zaakje werk, zeg maar, maar of me dat ook een "echte vent" maakt...
Ze luisteren niet naar mij, L-E. Ik zei dat ze het niet moesten doen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
lilymeisjequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo make-upperig, sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij goed met make-up?
Als we op jou moeten wachtenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Dus............. als ik naast jou in bed kruip zie jij er de volgende ochtend nog hetzelfde uit?quote:
ja wat? 't is maar net wat voor definitie je gebruikt.quote:
Ja en we hebben het ook over jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:21 schreef L-E het volgende:
Joe doe jezelf niet eens te kortquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat betekend dat m'n zaakje werk, zeg maar, maar of me dat ook een "echte vent" maakt...
Vertelquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus............. als ik naast jou in bed kruip zie jij er de volgende ochtend nog hetzelfde uit?![]()
Het is altijd alles of niets bij die mannen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]Niet iedere vrouw is zonder make-up anders hoor
Mn haar zit wel wat minder perfect hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus............. als ik naast jou in bed kruip zie jij er de volgende ochtend nog hetzelfde uit?![]()
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd alles of niets bij die mannen he
Dat geeft niet, daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Mn haar zit wel wat minder perfect hoor.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]Niet iedere vrouw is zonder make-up anders hoor
Ik ga er toch wel van uit, mits gebruikt, het niet allemaal uitgesmeerd zit over 't kussen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd alles of niets bij die mannen he
Ik ben 's morgens altijd op mijn bestquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geeft niet, daar heb ik ook last van
Pijnlijk bekend probleem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geeft niet, daar heb ik ook last van
Ik ga nooit slapen met make-up op!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er toch wel van uit, mits gebruikt, het niet allemaal uitgesmeerd zit over 't kussen..
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga nooit slapen met make-up op!
Da's heel slecht voor je huid ja. Altijd eerst smeren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga nooit slapen met make-up op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |