En er hobbelt een klein menneke rond. Het bewijs dat Joe een echte vent isquote:
Sorryquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klinkt dat niet beter...
dat is een hobby, geen sportquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jouw sport is mensen gijzelen, martelen, vernederen, misbruiken en slavendrijven
quote:
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er hobbelt een klein menneke rond. Het bewijs dat Joe een echte vent is
foon uitzetten...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe kan je nou fatsoenlijk gtst kijken als je gebeld wordt?
Ja. Dat weet ik nog niet zeker eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Over echte mannen gesproken .... TADAAAAA
Fatsoenlijk en GTST in een zinquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hoe kan je nou fatsoenlijk gtst kijken als je gebeld wordt?
maar.. dat kan niet hoorquote:
ik zeg SLEEEEEEEEEEEEEVE !!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat weet ik nog niet zeker eigenlijk
Ach, jij en fatsoenlijk is nog onmogelijkerquote:
Indiaantjequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef -Engel- het volgende:
* -Engel-valt met haar hoofd in de make-updoos
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik zeg: Dat kunnen vrouwen ook hebben als ze geld hebben of een lief iemand die dat voor ze betaaldquote:
zeldenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja wel..... lege batt.. doet het ook goed
Dus jij zou ook wat van mij kunnen maken nog? Ben nog goed lelijk van van het weekend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben wel heel goed met make-upjes
Bij de gratie v echte mannen dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zeg: Dat kunnen vrouwen ook hebben als ze geld hebben of een lief iemand die dat voor ze betaald
Ik ook. Al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, maar veel make-up (lippen, wangen, wimpers, zo'n beetje alles), haar stylen, kleding waarbij opzichtig duidelijk moet zijn dat het duur is of een bepaald merk, Uggs (vreselijk) dan krijg ik zo'n modepopje idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb altijd wel make-up op, ben ik nu ook een make-up meisje?
Kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, jij en fatsoenlijk is nog onmogelijker
Een echte man, zou mij een sleeve gevenquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dan zal ik m'n Louboutins maar niet aandoen als we gaan knuffelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee joh, maar veel make-up (lippen, wangen, wimpers, zo'n beetje alles), haar stylen, kleding waarbij opzichtig duidelijk moet zijn dat het duur is of een bepaald merk, Uggs (vreselijk) dan krijg ik zo'n modepopje idee.
Leer mij dat dan eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus jij zou ook wat van mij kunnen maken nog? Ben nog goed lelijk van van het weekend.
Zoeken danquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte man, zou mij een sleeve geven
Jij niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]die doen eoiaoaoaoaieorweirijfoiwefsdjfie ofzoiets
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
afhankelijke vrouwenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte man, zou mij een sleeve geven
te luiquote:
quote:
Zo zo,doe maar duurquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
een vriend van me kwam eergister met een vet idee als achtergrond voor die andere.
dusssss
Nee, man! Dan moet het wel heel gek gaan.quote:
Ik zie liever die (even snel gegoogledquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n Louboutins maar niet aandoen als we gaan knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |