afhankelijke vrouwenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een echte man, zou mij een sleeve geven
te luiquote:
quote:
Zo zo,doe maar duurquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef dawg het volgende:
[..]
een vriend van me kwam eergister met een vet idee als achtergrond voor die andere.
dusssss
Nee, man! Dan moet het wel heel gek gaan.quote:
Ik zie liever die (even snel gegoogledquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik m'n Louboutins maar niet aandoen als we gaan knuffelen
Daar heb je speciale druppels voor, uit Amerika, weet ik van mijn haarhomo, die ook make-up homo is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top! maar hoe werk je rode ogen weg?
Amersfoort belde, ze willen hun Dorpsgek terugquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh..... meer JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en dan heel blij gaan zwaaien
maar hoe was het?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man! Dan moet het wel heel gek gaan.
Leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh..... meer JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en dan heel blij gaan zwaaien
Uiteraard, want ze zijn fabulousquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zie liever die (even snel gegoogled) dan Uggs of iets wat er op lijkt, vind die dingen echt heel vreselijk.
en ze hebben auberginesquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]die doen eoiaoaoaoaieorweirijfoiwefsdjfie ofzoiets
Gelukkig ben ik daar al.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Amersfoort belde, ze willen hun Dorpsgek terug
Oooh cool.. die heb ik nodig, en ook iets om de wallen weg te werken..quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb je speciale druppels voor, uit Amerika, weet ik van mijn haarhomo, die ook make-up homo is.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze hebben aubergines
Ik heb een goed idee!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh cool.. die heb ik nodig, en ook iets om de wallen weg te werken..
Natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze hebben aubergines
Dat blauwe krijg ik wel wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh cool.. die heb ik nodig, en ook iets om de wallen weg te werken..
Hahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze hebben aubergines
Van wie????quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Hoi![]()
Er zat een heel lief kadootje in mijn brievenbus![]()
Mooie afsluiting van de kerst
dat betekend dat m'n zaakje werk, zeg maar, maar of me dat ook een "echte vent" maakt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er hobbelt een klein menneke rond. Het bewijs dat Joe een echte vent is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |