abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:08:19 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90548331
Verliefd op Turks meisje

^Aan de hand van de bovenstaande topic.

Ik denk dat er redelijk veel mensen zijn die ooit wel eens iemand onbewust heeft gestalkt, of tenminste een stalkingsgevoel gegeven.

Dan komt er de vraag: "Wanneer ben je precies aan het stalken?" Bij het ene meisje, als je onverwachts buiten haar kamer staat met bloemetjes, vind ze het helemaal geweldig. Bij het andere meisje, belt ze de politie. Ook bij jongens. De ene jongen voelt allemaal vlindertjes (of tenminste een goede ego boost) als een meisje alle informatie over hem gaat zoeken op de internet. De andere jongen vind het een gestoorde wijf.

Ik zelf, toen ik 18 ofzo was, was ik een meisje aan het daten, waar ik helemaal verliefd op was. Ik had al met haar gezoend en ze had eerder aangegeven dat ze me leuk vond, dus ik dacht dat ik binnen was. Maar toch had ik iets gedaan, waardoor ze mij dumpte, zeg maar. Ik was helemaal verdrietig en toen ging ik zielig doen bij mijn vriendinnen, en al mijn vriendinnen zeiden dat als ik echt van haar hield, dat ik voor haar zou "vechten" of "achteraan rennen". Slechtste advies ooit natuurlijk. :') Heb allerlei domme acties gedaan, waardoor ik verder weg kwam van mijn doel. Het is trouwens niet helemaal slecht met haar afgelopen, voor zover ik weet zijn we wel als vrienden afgelopen. Tenminste, als we elkaar in de stad zien dan glimlach ze wel naar me en vraagt ze wel hoe het met me gaat, in plaats van wegrennen of huilen van de angst.

Maar wat ik het grappigste vond was dat al de meisjes die ik kende, tegen mij zei dat ik juist achter haar aan moest rennen en voor haar moest vechten. Mijn mannelijke vrienden zeiden tegen mij "wegblijven". Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".

Maar het discussie dat ik met dit topic wil starten is, wanneer vinden we iets stalken? Wanneer is het niet meer lief of romantisch, maar eng en/of opdringerig? Hoe zit het bij jou en wat zijn jouw ervaringen? Wat is erger, iemand die moeite gaat doen maar faalt, of iemand die verliefd is maar het gewoon meteen laat zitten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_90548440
Ik ken er nog wel een. Hij had om 4 uur 's ochtends een heel goed lopend topic.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:14:37 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_90548656
Stalker is anders een retetoffe game :6
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:15:57 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90548718
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
:')

Je moet gewoon nooit meer dan twee smsjes achter elkaar sturen. Daarna is het altijd stalken. :P
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:18:12 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90548858
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je moet gewoon nooit meer dan twee smsjes achter elkaar sturen. Daarna is het altijd stalken. :P
Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:19:30 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90548915
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.
Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.
pi_90549222
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ha-ha,..
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:26:39 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90549263
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.
Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:27:01 #9
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90549287
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
TS refereert ook naar zijn topic.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90549331
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.
Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:28:12 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90549344
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ha-ha,..
Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.
pi_90549417
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.
Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga deze topic wel volgen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:30:04 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90549446
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.

En je kent haar zoiezo niet. Je hebt haar alleen een paar keer gezien.
pi_90549579
Als je allerlei dingen gaat doen die toch wel haar privacy schenden en ook als je doorgaat terwijl zij al duidelijk heeft gemaakt niet te willen.
Voor mij is dit totaal niet aantrekkelijk maar een afknapper.
pi_90549596
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.

En je kent haar zoiezo niet. Je hebt haar alleen een paar keer gezien.
Dat vind jij. Ik wil wel graag andere verhalen horen van mensen die misschien ong. hetzelfde hebben meegemaakt als mij? Helemaal verliefd op iemand en er echt alle dagen mee in je hoofd zitten?
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:33:13 #16
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90549602
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga dit topic wel volgen.
Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.
pi_90549671
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.
Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:36:00 #18
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90549739
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.
Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.

Arme meid...hopelijk komt ze ooit van je af.
pi_90549778
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
:D _O_. Yo' daddy is a pimp.
pi_90549784
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.

Arme meid...hopelijk komt ze ooit van je af.
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:40:51 #21
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90549957
Nee is nee.
Geloof ook niet dat je iemand voor je kunt winnen door er achter aan te hollen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:41:52 #22
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90550002
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Stalker is anders een retetoffe game :6
Goeie film ook!
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:41:56 #23
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90550005
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat snap jij niet als een vrouw tegen je zegt dat ze je niet moet? Ben je doofstom ofzo?
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
pi_90550078
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Staal het volgende:
Nee is nee.
Geloof ook niet dat je iemand voor je kunt winnen door er achter aan te hollen.
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:44:58 #25
322254 TurboFapper
Verovert je wereld!
pi_90550163
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
Kut troll.
Taylor gang or put your dick in a waffle iron!
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:45:02 #26
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90550167
quote:

[..]

Geef het op, mensen. Deze persoon is te ver heen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:45:58 #27
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_90550211
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, maar je mist compleet het vermogen om je in een ander te verplaatsen. In casu: dat arme meisje. Je verliefdheid is geen excuus voor je stalker-gedrag man, het is echt doodeng hoe jij redeneert.
Dit topic is echt heel simpel: we kunnen gewoon naar jouw topic verwijzen om een gevalletje stalking 'uit het boekje' te tonen.

Je maakt de denkfout dat jij overtuigd bent van je goede bedoelingen. Die eigenschap deel je met elke stalker. Je hebt niet in de gaten welke grenzen je breekt, dat je dat meisje de stuipen op het lijf jaagt, en dat je je zus een vriendin ontneemt.

Je denkt niet na zoals het hoort, zoek hulp man!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:46:31 #28
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90550238
quote:

[..]

Oh ja, ze hebben in die klinieken natuurlijk ook internet. :*.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:48:13 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90550326
quote:

[..]

Je moet ook naar Real Life kijken en niet films.

Ik ben trouwens niet eens met de stelling dat je iemand's hart niet kan veroveren. Want ik heb het vaker gezien en zelfs meegemaakt. Waar ik wel in geloof is dat je niet opeens aantrekkelijk kan worden voor iemand. Of iemand vind je seksueel aantrekkelijk, of niet. Daar kan je weinig aan doen, behalve 2 jaar sporten, beugels zetten en dan weer afhalen, nieuwe kapsel en elke dag douchen en sociaal vaardig worden.

Maar ik ken genoeg gasten die eerst geweigerd werden, maar later werd het meisje toch verliefd. Maar die gasten waren zoiezo niet zo dom bezig als jij. Ik zou je graag willen uitleggen waarom je dom bezig bent, maar ik moet post bezorgen en eigenlijk hoor je zelf te weten dat je dom bezig bent.
pi_90550339
quote:

[..]

Ik acht de kans groter dat je een straatverbod krijgt dan dat ze echt interesse in je krijgt.
  dinsdag 28 december 2010 @ 19:49:29 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90550399
Trouwens, dit topic gaat uiteindelijk niet over Iwannabehigh. Hem advies en inzicht geven is relevant voor de topic, maar hem bashen niet.
pi_90550522
Precies.. en om in te gaan op de topic: stalken is in mijn ogen dat je op allerlei manieren iemand hinderlijk achtervolgt (dat ze het meekrijgt) en ernstig lastig valt op aparte/enge manieren.
pi_90550656
Ik vind dat vrouwen tegenwoordig zeuren over stalken. Toen ik 21 was heb diverse vrouwen verdeligd tegen stalken en ik merkte gewoon dat ik het vuile werk voor niet communicatieve vrouwen zat op te knappen. Terwijl de stalker in kwestie gewoon een hopeloze romanticus was.

Ik vind dat ook 2 verschillende dingen een hopeloze romanticus en een stalker.
UITGESCHREVEN
pi_90550901
quote:

[..]

Mooi realistisch voorbeeld.

Arme meid. ;(
pi_90550920
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies.. en om in te gaan op de topic: stalken is in mijn ogen dat je op allerlei manieren iemand hinderlijk achtervolgt (dat ze het meekrijgt) en ernstig lastig valt op aparte/enge manieren.
Stalken is ongewenste aandacht geven nadat degene daar al over heeft aangegeven geen interesse te hebben.
Het kan voor iemand die iemand al op mogelijke manieren heeft aangegeven geen interesse te hebben behoorlijk bedreigend zijn als iemand onder excuus nog steeds allerlei contact blijft zoeken.

Ik denk dat mannen heel gauw denken dat ze hun liefde moeten bewijzen en een nee wel een ja kan worden.
Een nee van een vrouw word veel minder geaccepteerd, en dat kan soms voor vrouwen best beangstigend zijn als een man zo blijft vol houden onder het mom van ik ben verliefd en ik moet bewijzen dat ik voor haar ga.

Daar vragen wij niet om een nee, is ook bij een vrouw een nee.
pi_90550998
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Stalken is ongewenste aandacht geven nadat degene daar al over heeft aangegeven geen interesse te hebben.
Het kan voor iemand die iemand al op mogelijke manieren heeft aangegeven geen interesse te hebben behoorlijk bedreigend zijn als iemand onder excuus nog steeds allerlei contact blijft zoeken.

Ik denk dat mannen heel gauw denken dat ze hun liefde moeten bewijzen en een nee wel een ja kan worden.
Een nee van een vrouw word veel minder geaccepteerd, en dat kan soms voor vrouwen best beangstigend zijn als een man zo blijft vol houden onder het mom van ik ben verliefd en ik moet bewijzen dat ik voor haar ga.

Daar vragen wij niet om een nee, is ook bij een vrouw een nee.
Jullie begrijpen mij niet.
pi_90551035
Waarom zou je iemand laten gaan terwijl je weet dat die persoon PERFECT voor je is? Kan iemand daar een serieus en realistisch antwoord op geven.
pi_90551061
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef picardmike het volgende:
Ik vind dat vrouwen tegenwoordig zeuren over stalken. Toen ik 21 was heb diverse vrouwen verdeligd tegen stalken en ik merkte gewoon dat ik het vuile werk voor niet communicatieve vrouwen zat op te knappen. Terwijl de stalker in kwestie gewoon een hopeloze romanticus was.

Ik vind dat ook 2 verschillende dingen een hopeloze romanticus en een stalker.
hopeloze romanticus kunnen ook doorslaan hoor.
Voorbeeld romeo en julia en de balkonscene , in een film is het romantisch, in het echt is het behoorlijk creepy als een kerel je balkon opklimt om je de liefde te verklaren.

Een boel dingen zijn in een film gewoon een fantasy hoor.
pi_90551093
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom zou je iemand laten gaan terwijl je weet dat die persoon PERFECT voor je is? Kan iemand daar een serieus en realistisch antwoord op geven.
Zij is perfect voor jou maar ben jij dat ook voor haar? Het moet van beide kanten komen.
pi_90551241
je kan iemand niet dwingen van je te houden, je kan haar perfect vinden maar zij vind van niet , dan moet je ook ophouden en verdergaan.
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:08:44 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_90551290
quote:
niet om het topic weer naar jou toe te trekken maar je egoisme verblindt je compleet... nee ze is niet perfect want ze wil je niet... en daar zit het probleem

stalkers zijn gestoorden en hebben hulp nodig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:09:27 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90551318
quote:
Waarom is ze perfect voor je? :')

En denk je echt dat je perfect voor haar bent? _O-
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:12:45 #43
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_90551473
quote:
Jij hebt het over laten gaan terwijl je niets met haar hebt. JIJ vind haar perfect voor jou dus moet zij zich conformeren aan jouw gevoelens?
Een relatie is niet alleen verliefd zijn, er zijn 2 mensen voor nodig om een relatie aan te gaan.
Ze wil je niet, dat is het enige dat telt, als je dat niet wil/kan accepteren dan is er iets mis met jou en moet je idd hulp zoeken.
Draai het eens om, wat zou je er van vinden als er een meisje, dat je verder niet ziet zitten en absoluut geen gevoel voor hebt, bij jou doet wat jij nu bij dat andere meisje doet?

Jouw nee telt niet want zij is er van overtuigd dat jullie bij elkaar horen en ze probeert jou daarvan te overtuigen. Ze weet alles van je en zal geen moment onbenut laten om je gedachten te veranderen en volgt je naar huis/werk/school/sport. Bovendien is het een goede bekende van je beste vriend en zij kan ook met hem over niets anders praten dan over jou.
be nice or go away
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:16:45 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90551651
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Voorbeeld romeo en julia en de balkonscene , in een film is het romantisch, in het echt is het behoorlijk creepy als een kerel je balkon opklimt om je de liefde te verklaren.

Ja, tuurlijk. Maar er zullen vast wel genoeg keren zijn geweest waar een kerel zoiets deed en dat het meisje het helemaal geweldig vond. Een kerel die verliefd is, denkt dan "zij zal het waarderen".

Het ergste wat ik heb gedaan was een lange brief stuurde waar ik al mijn gevoelens verklaarde. En vervolgens opbellen en voor een kans vragen om mezelf te bewijzen. Toen der tijd vond ik het zo erg en ik schaamde me kapot dat ik dat deed, nu lach ik maar erom. Bovendien heb ik het gevoel dat ze het maar grappig vond, in plaats van eng.

Over die opmerking van "nee blijft een nee", dat is eigenlijk best waar, maar er zijn ook gevallen waar dat niet zo is. Bijvoorbeeld ik ken een jongen die verliefd werd op een meisje, gewoon een vriendin, en dat meisje weigerde hem. Ze vond hem te macho en playerachtig en ook onvolwassen. Hij heeft een paar maanden achter haar aan gezeten en toen ging ze zelf zeggen dat ze verliefd was. Met mij is het ook gebeurt dat meisjes die mij eerst niet zag zitten, mij wel zag zitten.

Maar het verschil is dat we dan geen domme acties gingen doen. Niks van balkon klimmen en bloemetjes kopen. Gewoon af en toe bellen, tijdens uitgaan mee dansen/flirten, lieve dingen voor hun doen zonder wanhopig over te komen en verder doorgaan met onze leven. En vooral geen druk op zetten en vooral ervan bewust zijn dat het ook helemaal niks kan worden.
pi_90552129
Ik denk dat dat het verschil is geen waarde hechten aan haar privacy en op allerlei mogelijke manieren haar leven in te dringen en ook geen rem op hebben.

Jij hebt het over een liefdesbrief en daar antwoord op willen , dat is een eenmalig iets, je accepteerde haar nee en ging niet doorzeuren.
Bij stalken is het gewoon doorgaan terwijl ze nee zegt en dat ook meer herhaaldelijk.
Er zit geen rem op en je gaat steeds verder.
pi_90552265
De TS van dat topic is sowieso een stalker.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90552412
Zucht. Kan deze topic ook niet gesloten worden?
pi_90552472
Dit gaat niet over jou dit gaat over stalken in het algemeen
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:34:40 #49
145755 kahaarin
pi_90552592
quote:
Je vraagt om antwoord, krijgt serieuze antwoorden en het topic moet dicht....?
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Zucht. Kan deze topic ook niet gesloten worden?
Waarom?
be nice or go away
pi_90552818
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou als er een mooie lieve kerel bij mij onder aan het balkon begon muziek te maken en te zingen speciaal voor mij zou ik het wel erg romantisch vinden hoor :P
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:43:26 #51
145755 kahaarin
pi_90553096
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Nou als er een mooie lieve kerel bij mij onder aan het balkon begon muziek te maken en te zingen speciaal voor mij zou ik het wel erg romantisch vinden hoor :P
Lol, dat is idd best lief, als het daarbij blijft, stel je voor dat hij vervolgens je hyves/facebook/welk profiel dan ook gaat afstruinen om uit te vinden wat je doet, je daar naar toe volgt, je zo bestookt met SMS-jes dat je een ander nummer moet nemen, je vriendinnen lastig valt (die hij ook via internet heeft getraceerd.), je op school/werk staat op te wachten?
be nice or go away
pi_90553151
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol, dat is idd best lief, als het daarbij blijft, stel je voor dat hij vervolgens je hyves/facebook/welk profiel dan ook gaat afstruinen om uit te vinden wat je doet, je daar naar toe volgt, je zo bestookt met SMS-jes dat je een ander nummer moet nemen, je vriendinnen lastig valt (die hij ook via internet heeft getraceerd.), je op school/werk staat op te wachten?
Ja dan zou het too much worden idd, vooral als je zelf niet geinteresseerd bent in hem. Maar als je hem juist wel erg leuk vind, dan vind ik al die smsjes etc. wel erg leuk hoor :P (ik hou nou eenmaal van aandacht :P )
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:46:50 #53
145755 kahaarin
pi_90553251
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja dan zou het too much worden idd, vooral als je zelf niet geinteresseerd bent in hem. Maar als je hem juist wel erg leuk vind, dan vind ik al die smsjes etc. wel erg leuk hoor :P (ik hou nou eenmaal van aandacht :P )
Haha, daar geef je precies de grens aan, het is stalken als jij het niet meer leuk vindt. ;)
be nice or go away
pi_90553404
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Haha, daar geef je precies de grens aan, het is stalken als jij het niet meer leuk vindt. ;)
Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustiger :). Soms alleen last van een digitale stalker.. Leukste is dat ik diegene nooit heb gezien of ontmoet, alleen een keer wat mailtjes gestuurd. Dat was ongeveer 2,5 jaar geleden en nu nog krijg ik soms mailtjes (in mijn oude email) van die gast. Nooit op beantwoord, maar hij blijft doorgaan, echt wanhopig lijkt het wel. En ja hier op het forum had ik ook bijna last van een klein stalkertje... Op iedere post wat ik stuurde op het forum reageerde hij weer op, en steeds PMtjes sturen enzo. Werd er wel gek van vooral als je totaal niet geinteresseerd bent verder.
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:50:16 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90553405
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat het verschil is geen waarde hechten aan haar privacy en op allerlei mogelijke manieren haar leven in te dringen en ook geen rem op hebben.

Jij hebt het over een liefdesbrief en daar antwoord op willen , dat is een eenmalig iets, je accepteerde haar nee en ging niet doorzeuren.
Bij stalken is het gewoon doorgaan terwijl ze nee zegt en dat ook meer herhaaldelijk.
Er zit geen rem op en je gaat steeds verder.
Nou ik had het ook niet helemaal tactisch aangepakt hoor. Maar wat ik deed kon je meer beschrijven als dom/wanhopig. Ik heb haar wel zo'n twee of drie keer gevraagd voor een kans. Eenmaal het helemaal duidelijk werd dat ik kansloos was, was ik ook meteen gestopt. En maandenlang mezelf kapot blowen totdat ik een psychose kreeg. :') Maar ik viel haar niet meer lastig.

En het feit dat ze daarna zelf contact met me zocht en elke verjaardag een krabbel ofzo achter laat, betekent dat ik tenminste niet op haar blacklist staat.
pi_90553593
Oke. Volgens jullie stalk ik haar. In mijn ogen is stalken iets heel anders. Ik KAN haar niet laten gaan, en ik zal achter haar aangaan tot ik haar heb. Ze is echt te mooi voor woorden, en haar persoonlijkheid is ook echt TOP. Meerdere mannen vinden dat. Waarom in godsnaam zou ik zo iemand laten gaan? Ik heb haar al proberen te vergeten, maar het lukt gewoon niet. Echt niet. Binnenkort ga ik bij haar huis langs, om eens een goede reden te horen waarom ze mij nou niet wilt. Trouwens, ik heb het gevoel dat zij mij ook wel wilt, maar het gewoon ontkent, ze heeft wel eens naar mij gelachen in de stad op Koninginnendag.

Als jullie dit al stalken vinden ? Zijn jullie niks gewend.

Kan dan nu deze topic gesloten worden?
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:58:50 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90553727
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Volgens jullie stalk ik haar. In mijn ogen is stalken iets heel anders. Ik KAN haar niet laten gaan, en ik zal achter haar aangaan tot ik haar heb. Ze is echt te mooi voor woorden, en haar persoonlijkheid is ook echt TOP. Meerdere mannen vinden dat. Waarom in godsnaam zou ik zo iemand laten gaan? Ik heb haar al proberen te vergeten, maar het lukt gewoon niet. Echt niet. Binnenkort ga ik bij haar huis langs, om eens een goede reden te horen waarom ze mij nou niet wilt. Trouwens, ik heb het gevoel dat zij mij ook wel wilt, maar het gewoon ontkent, ze heeft wel eens naar mij gelachen in de stad op Koninginnendag.

Nee gast, eigenlijk heb je gelijk. Ik had ook gewoon moeten doen wat jij ging doen. Ga gewoon langs haar huis en ze zal zeker zien hoeveel je van haar houdt.

Kan je alsjeblieft vertellen hoe het is afgelopen? Ik ben echt benieuwd geraakt in je romantische verhaal. Je inspireerd me. Dus laat me alsjeblieft weten hoe het afloopt, oke? :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:58:54 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90553732
Stalken komt voort uit het feit dat een relatie uitgaat of niet begint, en dat je uit onzekerheid haar gaat bellen etc ;). Om te kijken of je toch nog iets kunt doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_90553791
quote:

Natuurlijk moet je het niet zo makkelijk laten gaan als het echt speciaal voor je voelt en je denkt dat zij alleen in een dipje zit ofzo. maar maak het niet te gek; als ze niet wilt, nee is nee en blijft nee. Stop er dan ook mee en ga dan ook niet naar haar huis, dat maakt het alleen maar erger! Geef haar wat tijd, meestal als je ineens niets meer laat horen begint diegene je zelfs te missen dus denk maar eens goed na wat de juiste beslissing is ;)

Succes
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:04:35 #60
145755 kahaarin
pi_90553997
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustiger :). Soms alleen last van een digitale stalker.. Leukste is dat ik diegene nooit heb gezien of ontmoet, alleen een keer wat mailtjes gestuurd. Dat was ongeveer 2,5 jaar geleden en nu nog krijg ik soms mailtjes (in mijn oude email) van die gast. Nooit op beantwoord, maar hij blijft doorgaan, echt wanhopig lijkt het wel.
Niet om het te bagatelliseren hoor, dit klinkt nog vrij onschuldig, iemand fysiek volgen is een andere orde denk ik. Hoe dan ook, hinderlijk volgen kan idd ook digitaal, hopelijk blijft het hierbij.
quote:
En ja hier op het forum had ik ook bijna last van een klein stalkertje... Op iedere post wat ik stuurde op het forum reageerde hij weer op, en steeds PMtjes sturen enzo. Werd er wel gek van vooral als je totaal niet geinteresseerd bent verder.
Lol, jij en half vrouwelijk FOK! ;) Ik heb het idee dat dit meestal relkloontjes zijn. :P
be nice or go away
pi_90554170
quote:

En wat als ze nu gewoon echt niet wil , daar wil je bij stilstaan.
Keep walking heeft trouwens allang aangegeven dat dit topic niet om jou draait maar om stalken in het algemeen ging .
Dat jij je persoonlijk aangesproken voelt doe je zelf maar daarom hoeft het topic nog niet dicht.
pi_90554631
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee gast, eigenlijk heb je gelijk. Ik had ook gewoon moeten doen wat jij ging doen. Ga gewoon langs haar huis en ze zal zeker zien hoeveel je van haar houdt.

Kan je alsjeblieft vertellen hoe het is afgelopen? Ik ben echt benieuwd geraakt in je romantische verhaal. Je inspireerd me. Dus laat me alsjeblieft weten hoe het afloopt, oke? :)
PRIMA
pi_90554855
aww, ik vind het wel lief van TS maar ook creepy.
Veel sterkte met het verwerken van je gevoelens, geef het tijd en werk aan jezelf!
Laat haar, als je jezelf niet kunt bedwingen, weten dat je het niet slecht bedoeld. Maar please, probeer van haar weg te blijven want dit vindt ze niet chill en als je verliefd bent doe je dingen die je normaal niet zou doen.

Ze is niet perfect, want ze is niet verliefd op je en dat kan ze niet veranderen! Dat hoeft niet aan jou te liggen maar de situatie verandert niet, dus leave it.
Er komt ooit echt wel iemand op je pad die ook verliefd op jou is.

Knuff O+
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:24:16 #64
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_90554908
quote:
Hoezo? Dat jij het topic kaapt betekent niet dat het voor jou is opgezet.

OT: Denk dat stalken in de meeste gevallen ervaren wordt door een combinatie van de volgende factoren:

1) Iemand die verliefd is focust zich denk ik onbewust op de gedragingen van het liefdesobject en bevestigt hiermee voor zichzelf dat hij/zij een kans maakt. Een vriendelijk lachje of een knipoog kan dan worden vertaald en opgeblazen tot iets betekenisvols.

2) Mannen leren van vrouwen dat je lief moet zijn voor een meisje en dat de aanhouder wint.
3) Zeker als je nog onervaren bent op liefdesgebied voel je niet goed aan wanneer een meisje ''nee'' zegt en daadwerkelijk ''nee'' bedoelt. Zeker als ze toch nog leuk tegen je blijft doen voor de aandacht. Dan spreken woorden en daden elkaar dus tegen. Daarnaast denkt een meisje ook zelf vaak duidelijk te zijn geweest door subtiel te zijn; iets dat bij een man, laat staan een verliefde man, lang niet altijd over duidelijk komt.

Kortom, mijns inziens is, wat vaak als stalken wordt beschouwd, eerder een comminucatieprobleem of een gebrek aan ervaring.
pi_90554957
Kanker chill
We gaan hier weer verder met iamveryhigh of wat voorn kut user ook.
Mijn dag is alweer goed.
XXX-AMSTERDAM-XXX
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:27:37 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90555070
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef applecherry het volgende:
aww, ik vind het wel lief van TS maar ook creepy.
Veel sterkte met het verwerken van je gevoelens, geef het tijd en werk aan jezelf!
Laat haar, als je jezelf niet kunt bedwingen, weten dat je het niet slecht bedoeld. Maar please, probeer van haar weg te blijven want dit vindt ze niet chill en als je verliefd bent doe je dingen die je normaal niet zou doen.

Ze is niet perfect, want ze is niet verliefd op je en dat kan ze niet veranderen! Dat hoeft niet aan jou te liggen maar de situatie verandert niet, dus leave it.
Er komt ooit echt wel iemand op je pad die ook verliefd op jou is.

Knuff O+
Hey, ik ben TS, he? Niet iwannabehigh.
pi_90555073
is die wannabehigh serieus geen troll?
pi_90555117
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hey, ik ben TS, he? Niet iwannabehigh.
Oh nou ja, dat bedoelde ik, was te lui om dat nog ff te checken :') zorry.
pi_90555119
Waarom werd trouwens dat geniale topic van je verwijdert, iwannabehigh?
XXX-AMSTERDAM-XXX
pi_90555155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Hoezo? Dat jij het topic kaapt betekent niet dat het voor jou is opgezet.

OT: Denk dat stalken in de meeste gevallen ervaren wordt door een combinatie van de volgende factoren:

1) Iemand die verliefd is focust zich denk ik onbewust op de gedragingen van het liefdesobject en bevestigt hiermee voor zichzelf dat hij/zij een kans maakt. Een vriendelijk lachje of een knipoog kan dan worden vertaald en opgeblazen tot iets betekenisvols.

2) Mannen leren van vrouwen dat je lief moet zijn voor een meisje en dat de aanhouder wint.
3) Zeker als je nog onervaren bent op liefdesgebied voel je niet goed aan wanneer een meisje ''nee'' zegt en daadwerkelijk ''nee'' bedoelt. Zeker als ze toch nog leuk tegen je blijft doen voor de aandacht. Dan spreken woorden en daden elkaar dus tegen. Daarnaast denkt een meisje ook zelf vaak duidelijk te zijn geweest door subtiel te zijn; iets dat bij een man, laat staan een verliefde man, lang niet altijd over duidelijk komt.

Kortom, mijns inziens is, wat vaak als stalken wordt beschouwd, eerder een comminucatieprobleem of een gebrek aan ervaring.
Je hebt natuurlijk ook de celebrity-stalkers die waanbeelden hebben dat hun artiest iets persoonlijk voor hun zingen.
Het bekendste voorbeeld is wel de man die John Lennon doodschoot, wat een fan was die heel erg doorschoot.

Eerlijk gezegd gaat stalken niet over verliefdheid of communicatie misverstanden maar grip op een situatie hebben waar geen grip op kan hebben.
Het gaat om controle en daar gaat men steeds verder in.

Tuurlijk heb je ook de verliefde persoon die niet echt weet wat wel kan en niet kan, maar het is meer een controle probleem.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:30:30 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90555221
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Kanker chill
We gaan hier weer verder met iamveryhigh of wat voorn kut user ook.
Mijn dag is alweer goed.
Waarom doe je zo gemeen, man? Waarom doen jullie allemaal zo gemeen? Iwannabeveryhigh gaat ons laten zien hoe liefde alles overwint, hij komt ons ook vertellen hoe het uitpakt. We moeten trots op hem zijn en waarderen hoe hij ons met alle details gaat vertellen hoe hij het meisje van zijn dromen heeft weten te overwinnen door naar haar huis te gaan! Echt vervelend wel, dat Turkse meisje. Ze had het hem gemakkelijker kunnen maken door hem niet te ontweken. Nu moet hij helemaal naar haar huis gaan... maar goed, voor liefde moet je ook zweten. ;(
pi_90555273
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom doe je zo gemeen, man? Waarom doen jullie allemaal zo gemeen? Iwannabeveryhigh gaat ons laten zien hoe liefde alles overwint, hij komt ons ook vertellen hoe het uitpakt. We moeten trots op hem zijn en waarderen hoe hij ons met alle details gaat vertellen hoe hij het meisje van zijn dromen heeft weten te overwinnen door naar haar huis te gaan! Echt vervelend wel, dat Turkse meisje. Ze had het hem gemakkelijker kunnen maken door hem niet te ontweken. Nu moet hij helemaal naar haar huis gaan... maar goed, voor liefde moet je ook zweten. ;(
niet zo sarcastisch doen. Maar iwannebehigh, ben je echt 20?
pi_90555318
of je kunt niet accepteren dat de persoon waarop je verliefd bent eigenlijk niet perfect is, want de persoon houdt niet van jou dus hij/zij is niet perfect. En dan, als je niet sterk in je schoenen staat, ga je je obsederen en krijg je dit... :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:32:29 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90555330
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef applecherry het volgende:

[..]

niet zo sarcastisch doen. Maar iwannebehigh, ben je echt 20?
Ben jij niet oprecht geinteresseerd hoe het zal uitpakken voor iwannabehigh dan? -O-
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:34:02 #75
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_90555424
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk ook de celebrity-stalkers die waanbeelden hebben dat hun artiest iets persoonlijk voor hun zingen.
Het bekendste voorbeeld is wel de man die John Lennon doodschoot, wat een fan was die heel erg doorschoot.

Eerlijk gezegd gaat stalken niet over verliefdheid of communicatie misverstanden maar grip op een situatie hebben waar geen grip op kan hebben.

Tuurlijk heb je ook de verliefde persoon die niet echt weet wat wel kan en niet kan, maar het is meer een controle probleem.
Bij een ecte ecte stalker geldt absoluut jouw verhaal. Maar ik heb al regelmatig van meisjes gehoord dat ze een ''stalker'' hebben die ze steeds smst. Als ik dan een beetje doorvraag, komt het er gewoon op neer dat zij dan niet duidelijk is geweest in haar afwijzing. Aan de ander kant valt er ook wat te zeggen voor die plaat voor de kop van de sms-er.
pi_90555507
Ja, ben echt 20. Wat dan?
pi_90555538
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, ben echt 20. Wat dan?
nou, hoeveel ervaring heb je?
pi_90555554
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Bij een ecte ecte stalker geldt absoluut jouw verhaal. Maar ik heb al regelmatig van meisjes gehoord dat ze een ''stalker'' hebben die ze steeds smst. Als ik dan een beetje doorvraag, komt het er gewoon op neer dat zij dan niet duidelijk is geweest in haar afwijzing. Aan de ander kant valt er ook wat te zeggen voor die plaat voor de kop van de sms-er.
Dat zijn de meisjes die een beetje interessant willen doen om te laten zien dat ze nog in de markt zijn, van kijk ik heb iemand die me interessant vind.
Ik denk ook dat een boel mensen heel makkelijk met de term stalker gooien.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:37:34 #79
145755 kahaarin
pi_90555589
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Idd, de stalker van Tyra Banks is daar ook een voorbeeld van, hij was er heilig van overtuigd dat TB zijn vriendin was: http://www.depers.nl/ente(...)nks-veroordeeld.html

Ik denk dat als verliefdheid een obsessie wordt en het in de ogen van de stalker wederzijds is er een probleem ontstaat. Is het niet zo dat dit eigenlijk heel egocentrisch is? Heel moeilijk om te begrijpen wat er in het hoofd van zo iemand omgaat.
be nice or go away
pi_90555601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:36 schreef applecherry het volgende:

[..]

nou, hoeveel ervaring heb je?
Heb nog nooit een relatie gehad, eerlijk gezegd
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:38:53 #81
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90555650
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heb nog nooit een relatie gehad, eerlijk gezegd
Als je zo doorgaat, zal je die waarschijnlijk ook nooit krijgen.
pi_90555746
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat, zal je die waarschijnlijk ook nooit krijgen.
Oh, zo grappig ben je weer. Ha-ha
pi_90555838
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Idd, de stalker van Tyra Banks is daar ook een voorbeeld van, hij was er heilig van overtuigd dat TB zijn vriendin was: http://www.depers.nl/ente(...)nks-veroordeeld.html

Ik denk dat als verliefdheid een obsessie wordt en het in de ogen van de stalker wederzijds is er een probleem ontstaat. Is het niet zo dat dit eigenlijk heel egocentrisch is? Heel moeilijk om te begrijpen wat er in het hoofd van zo iemand omgaat.
Mijn theorie is dit: een stalker is in zijn leven heel erg ontevreden over en wil dat niet inzien, en creeert een droomwereld, wat die projecteerd op een bepaald persoon en juist om steeds meer de realiteit te verliezen gaat die meer en meer in die persoon op.
Zijn hele leven draait dan om die ene persoon.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:42:14 #84
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90555842
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh, zo grappig ben je weer. Ha-ha
Was niet grappig bedoeld.
pi_90555882
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mijn theorie is dit: een stalker is in zijn leven heel erg ontevreden over en wil dat niet inzien, en creeert een droomwereld, wat die projecteerd op een bepaald persoon en juist om steeds meer de realiteit te verliezen gaat die meer en meer in die persoon op.
en dan noem je mij een stalker
pi_90555925
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
PRESENT AND ACCOUNTED FOR
pi_90556051
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nogmaals dit topic draait niet om jou maar om stalken in het algemeen. Ik vind het trouwens behoorlijk irritant, dat je elke discussie die hier is op jezelf betrekt want we hadden het toch echt over in het algemeen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:47:13 #88
145755 kahaarin
pi_90556118
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hij/zij projecteert wel alles op die ene persoon maar ik heb juist het idee dat een stalker alleen van zichzelf uitgaat, hij/zij kan zich niet indenken dat het niet wederzijds is.
Zoiets als: "Mijn leven wordt perfect samen met [insert naam slachtoffer], ik kan me geen leven zonder hem/haar voorstellen dus ga ik net zo lang door tot ze van mij is."
Dat van die droomwereld klopt wel denk ik, een soort van luchtkasteel bouwen.
be nice or go away
pi_90556222
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nogmaals dit topic draait niet om jou maar om stalken in het algemeen. Ik vind het trouwens behoorlijk irritant, dat je elke discussie die hier is op jezelf betrekt want we hadden het toch echt over in het algemeen.
Dan moet je maar kijken in het begin en het midden; begon het weer over mij te gaan zonder dat ik ook maar een reactie heb gegeven.
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:49:16 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90556243
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je past precies in dat hokje, man. Alleen heb je het niet door. Kijk, voorlopig ga ik ervan uit dat je gewoon een onervaren en naief jongen bent en dat je over een paar jaar terug zal kijken en zelf bedenkt hoe dom je bent geweest. Tenzij je toevallig succes krijg bij dit meisje, natuurlijk. Laat ons wel weten hoe het afloopt, zodra je bij haar thuis gaat. ^O^

Weet je wat je moet doen? Door haar raam klimmen zoals die gast van twilight!
pi_90556320
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hij/zij projecteert wel alles op die ene persoon maar ik heb juist het idee dat een stalker alleen van zichzelf uitgaat, hij/zij kan zich niet indenken dat het niet wederzijds is.
Zoiets als: "Mijn leven wordt perfect samen met [insert naam slachtoffer], ik kan me geen leven zonder hem/haar voorstellen dus ga ik net zo lang door tot ze van mij is."
Dat van die droomwereld klopt wel denk ik, een soort van luchtkasteel bouwen.
Dat kan maar het kan ook wel degelijk wel een liefdesrelatie geweest zijn, die fout gaat, hoe vaak hoor je ook niet dat een relatie uitgaat en dat de ander dan totaal flipt. En zelfs tot kwalijke dingen overgaat als het doodschieten van de geliefde omdat als hij er niet heeft niemand haar heeft.

Ik denk dat er zoveel verschillende vormen van van zijn.
pi_90556354
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je past precies in dat hokje, man. Alleen heb je het niet door. Kijk, voorlopig ga ik ervan uit dat je gewoon een onervaren en naief jongen bent en dat je over een paar jaar terug zal kijken en zelf bedenkt hoe dom je bent geweest. Tenzij je toevallig succes krijg bij dit meisje, natuurlijk. Laat ons wel weten hoe het afloopt, zodra je bij haar thuis gaat. ^O^

Weet je wat je moet doen? Door haar raam klimmen zoals die gast van twilight!
Wat grappig weer! Ha-ha, ik lach me gewoon DOOD...
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:51:18 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90556362
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan moet je maar kijken in het begin en het midden; begon het weer over mij te gaan zonder dat ik ook maar een reactie heb gegeven.
Van mij part mag je gewoon reageren hoor. Jouw verhaal en gedrag is een goede voorbeeld. Toen ik die liefdesbrief ging sturen naar dat meisje waar ik verliefd op was toen ik 18 was (mijn eerste keer verliefd), wilde ik ook niet naar andere mensen luisteren. Sommige mensen zijn gewoon te koppig. ;)
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:51:52 #94
145755 kahaarin
pi_90556392
quote:

[..]

Na het midden vroeg je om serieuze reacties, daar ga je verder niet op in. Het lijkt me misschien wel een goed idee om bij haar langs te gaan, bij voorkeur als de rest van haar familie ook thuis is. Dan kun je alles uitpraten en hen duidelijk maken wat je bedoeling is.
be nice or go away
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:52:49 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90556447
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat grappig weer! Ha-ha, ik lach me gewoon DOOD...
Enige grap was dat van twilight, man. De rest is gewoon waar.
pi_90556450
quote:

[..]

Zoek een ander topic zonder er steeds in te vermelden van goh nu gaat het weer over mij, want steeds als je dat doet gaat het ook over jou omdat je er aandacht opvestigd en dat is mijn laatste antwoord aan jou .
pi_90556508
Ik vestigde er geen aandacht op, kijk vooral terug zou ik zeggen.
pi_90556547
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vestigde er geen aandacht op, kijk vooral terug zou ik zeggen.
TS,ik leef met je mee. Ik weet hoe het is om wanhopig verliefd te zijn,te geloven dat die ene de ware voor je is. Het is mogelijk om haar te vergeten,echt,spendeer wat meer tijd met andere vrouwen. Het komt allemaal goed. O+
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
pi_90556564
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:

[..]

TSiwannabehigh,ik leef met je mee. Ik weet hoe het is om wanhopig verliefd te zijn,te geloven dat die ene de ware voor je is. Het is mogelijk om haar te vergeten,echt,spendeer wat meer tijd met andere vrouwen. Het komt allemaal goed. O+
pi_90556600
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Na het midden vroeg je om serieuze reacties, daar ga je verder niet op in. Het lijkt me misschien wel een goed idee om bij haar langs te gaan, bij voorkeur als de rest van haar familie ook thuis is. Dan kun je alles uitpraten en hen duidelijk maken wat je bedoeling is.
Ja ik ga ook bij haar langs heb ik besloten. Ik zie wel wat er dan gebeurd. Laat het gewoon op me af komen. Ik moet haar gewoon spreken, ze is echt echt echt te mooi om waar te zijn.. en te laten gaan. Voor mij blijft ze het perfecte meisje.
pi_90556644
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:

[..]

Dankje!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:57:34 #102
145755 kahaarin
pi_90556699
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kan maar het kan ook wel degelijk wel een liefdesrelatie geweest zijn, die fout gaat, hoe vaak hoor je ook niet dat een relatie uitgaat en dat de ander dan totaal flipt. En zelfs tot kwalijke dingen overgaat als het doodschieten van de geliefde omdat als hij er niet heeft niemand haar heeft.

Ik denk dat er zoveel verschillende vormen van van zijn.
Oh, ik had het nog over een celebrity stalker, een verbroken relatie is idd een ander soort van stalken, ik denk dat het daarbij ook gaat om iemand die zich niet kan realiseren dat het bestaat dat zijn/haar grote liefde zomaar wegloopt, zich niet kan inleven in de gevoelens van iemand anders. (De categorie psychopaten die de ander als bezit ziet nog even buiten beschouwing.)
Ben geen psycholoog/psychiater natuurlijk maar ik heb het idee dat het grote probleem toch het gebrek aan inlevingsvermogen is. De stalker (m/v) kan zich niet indenken dat het onderwerp van fascinatie niet hetzelfde voelt omdat hij/zij er van overtuigd is dat ze bij elkaar horen.
be nice or go away
pi_90556821
ja dat denk ik eerlijk gezegd , men gaat er te makkelijk van uit dat als je iemand leuk vind die ander ook jou ook leuk vind terwijl dat niet altijd zo is.
pi_90556981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dankje!
Geen probleem man. :) Het nog eens langsgaan om het nog eens te proberen en te kijken wat nou echt haar reden is,vind ik wel een goed idee opzich. Want ik bedoel maar,ze neemt geeneens de tijd om met je te praten en gaat meteen overdrijven. Tuurlijk ben je niet normaal bezig,maar dat zij haar hyves voor jou gaat verwijderen vind ik toch iets te ver gaan.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:06:38 #105
145755 kahaarin
pi_90557173
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja ik ga ook bij haar langs heb ik besloten. Ik zie wel wat er dan gebeurd. Laat het gewoon op me af komen. Ik moet haar gewoon spreken, ze is echt echt echt te mooi om waar te zijn.. en te laten gaan. Voor mij blijft ze het perfecte meisje.
Dan moet je sowieso eerst met haar ouders praten denk ik, ze is Turks toch? Ik denk dat ze problemen krijgt als je dat niet doet.
be nice or go away
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:10:52 #106
145755 kahaarin
pi_90557399
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat denk ik eerlijk gezegd , men gaat er te makkelijk van uit dat als je iemand leuk vind die ander ook jou ook leuk vind terwijl dat niet altijd zo is.
Sommigen hebben idd een plaat voor het hoofd, helemaal boos en verbaasd dat je niet wat wil gaan drinken oid. :D
be nice or go away
pi_90557520
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Sommigen hebben idd een plaat voor het hoofd, helemaal boos en verbaasd dat je niet wat wil gaan drinken oid. :D
Dan ben je ineens de hoer omdat ze afwijst :o Mannelijk ego af en toe :N
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:20:23 #108
145755 kahaarin
pi_90557881
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan ben je ineens de hoer omdat ze afwijst :o Mannelijk ego af en toe :N
Mannelijke logica...? ;)
be nice or go away
pi_90557945
Ach ik stalk alleen om vrouwen te plagen soms is het wel leuk, als ik verliefd ben durf ik het niet eens. Duurt sowieso lang bij mij.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:23:38 #110
145755 kahaarin
pi_90558049
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef picardmike het volgende:
Ach ik stalk alleen om vrouwen te plagen soms is het wel leuk, als ik verliefd ben durf ik het niet eens. Duurt sowieso lang bij mij.
Dan heet het imo geen stalken. ;)
be nice or go away
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:39:22 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90559019
Ik doe het meestal met een lege vissenkom. En emmers.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90560475
Het meisje is Turks? Pas je wel op dat je haar niet in de problemen werkt als je bij haar langsgaat?

Trouwens, met alle respect, je bent bijzonder gestoord bezig. Eng. Karakters verschillen, maar ik zou allang de politie hebben gebeld. Hier is ab-so-luut niks leuks aan. Zoek hulp en accepteer dat loslaten inderdaad moeilijk is. Ga de confrontatie met jezelf aan tot je geneest. Want dat is mogelijk. We kunnen niet alles krijgen wat we willen, en dat is het leven.

.....
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:56:11 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90563673
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Het meisje is Turks? Pas je wel op dat je haar niet in de problemen werkt als je bij haar langsgaat?

Trouwens, met alle respect, je bent bijzonder gestoord bezig. Eng. Karakters verschillen, maar ik zou allang de politie hebben gebeld. Hier is ab-so-luut niks leuks aan. Zoek hulp en accepteer dat loslaten inderdaad moeilijk is. Ga de confrontatie met jezelf aan tot je geneest. Want dat is mogelijk. We kunnen niet alles krijgen wat we willen, en dat is het leven.

.....
Met turken moet je al helemaal opletten. Die zijn eerder geneigd je helemaal kapot te steken ipv de politie te bellen (althans de turken die ik ken).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 december 2010 @ 00:02:09 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90564018
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met turken moet je al helemaal opletten. Die zijn eerder geneigd je helemaal kapot te steken ipv de politie te bellen (althans de turken die ik ken).
Nja, ik zal ook niet zo vriendelijk reageren tegenover een jongen die mijn dochter stalkt.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:04:29 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90564155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Madridista het volgende:

[..]

PRESENT AND ACCOUNTED FOR
Hoe is het afgelopen met dat meisje trouwens?
  woensdag 29 december 2010 @ 00:09:04 #116
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90564452
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustiger :). Soms alleen last van een digitale stalker.. Leukste is dat ik diegene nooit heb gezien of ontmoet, alleen een keer wat mailtjes gestuurd. Dat was ongeveer 2,5 jaar geleden en nu nog krijg ik soms mailtjes (in mijn oude email) van die gast. Nooit op beantwoord, maar hij blijft doorgaan, echt wanhopig lijkt het wel. En ja hier op het forum had ik ook bijna last van een klein stalkertje... Op iedere post wat ik stuurde op het forum reageerde hij weer op, en steeds PMtjes sturen enzo. Werd er wel gek van vooral als je totaal niet geinteresseerd bent verder.
No offense, maar wat jij vertelt lijkt me niet op echte stalkers. Tenminste niet serieuze stalking. Die mensen die je belde waren gewoon jongens die je leuk vonden en wilde praten? Heb je tegen hen gezegd dat ze je niet meer moest bellen? En tja, dat iemand jou PMtjes stuurt... had je meteen aangegeven dat je geen PM wilde? Zodra je zegt "hey ik wil geen PM meer van je krijgen" en hij gaat door, dan is het stalking. Dat een autist jouw hints niet begreep is geen stalking.

Wat voor mailtjes krijg jij van die gast?

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 29-12-2010 00:35:35 ]
pi_90565972
Keep_Stalking,

Stalken is wanneer je een plank voor je kop hebt.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:36:02 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90566065
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Monco10 het volgende:
Keep_Stalking,

Stalken is wanneer je een plank voor je kop hebt.
Monkey,

Nee, dat is niet perse waar.
pi_90566378
..

[ Bericht 96% gewijzigd door Spartacus911 op 29-12-2010 00:43:07 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 00:43:19 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90566443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik heb ooit een meid gestalkt, niet vanuit liefdevolle bedoelingen maar meer om haar kapot te maken... is het dan ook stalking?
Zeker. Je doel gehaald?
pi_90566501
ik had het alweer ge-edit... maar mijn doel was dus treiteren en ik ben er goed ingeslaagd, niemand heeft ooit meer iets van haar vernomen

edit: karaktermoord dus, niet fysiek
pi_90568114
quote:
Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Spartacus911 het volgende:
ik had het alweer ge-edit... maar mijn doel was dus treiteren en ik ben er goed ingeslaagd, niemand heeft ooit meer iets van haar vernomen

Engerd.
  woensdag 29 december 2010 @ 01:29:03 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90568141
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Spartacus911 het volgende:

Ik kan het weghalen als je wil. Weet niet of het nog zin heeft?
pi_90568328
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen met dat meisje trouwens?
Prima.

Hier is het topic

Helemaal onderaan kijken
pi_90568498
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef xSummergirlx het volgende:

[..]

Engerd.
lol jouw gezicht lijkt op :')

maar het valt wel mee hoor wat ik heb gedaan, ik kreeg eerst een aanslag op mij en ik heb daarna hard gecounterd
pi_90568518
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:42 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHA !!!
pi_90568535
ga zeggen dat het niet zo is... die ogen staan toch zo
  woensdag 29 december 2010 @ 01:53:34 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90568703
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:42 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

maar het valt wel mee hoor wat ik heb gedaan, ik kreeg eerst een aanslag op mij en ik heb daarna hard gecounterd
_O- Goed opgemerkt.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:49:19 #129
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90569383
Verliefdheid heeft altijd iets van een 'obsessie' in zich. Je hele leven draait even om die persoon en je kan alleen maar aan hem of haar denken. Dat is ook iets moois. Ik denk niet dat je te snel zware termen als obsessie en stalken moet gebruiken, dat zijn termen uit de psychiatrie. Iedereen is wel eens verliefd en ziet daardoor dingen even niet helemaal redelijk. Pas als iets echt lang standhoudt en het ziekelijke vormen aanneemt kan je spreken van een obsessie of stalking. Zou toch wat zijn als we elke Romeo of Julia in Nederland zouden gaan opsluiten voor ongewenste gedachten. Liefde hoort een beetje gek te zijn! Daarom is het nou net geen normale emotie.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:54:53 #130
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90569434
Ik ben zelf trouwens wel eens door een ex gestalkt die onze relatie niet kon afsluiten. Meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen -> ander e-mailadres. Toen hij, opeens vrij snel, een andere (overigens veel te jonge) vriendin had stopte het stalken maar gingen zij opeens de wereld in helpen dat ik hem niet los kon laten ofzo. Dachten sommige mensen opeens dat ik hen lastig viel. Vaag stel, die twee... Achteraf ook vrij kansloze types.
pi_90569449
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zelf trouwens wel eens door een ex gestalkt die onze relatie niet kon afsluiten. Meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen -> ander e-mailadres. Toen hij een andere vriendin had gingen zij opeens de wereld in helpen dat ik hem niet los kon laten ofzo. Dachten sommige mensen opeens dat ik hen lastig viel. Vaag stel, die twee... Achteraf ook vrij kansloze types.
wie moet ik nu geloven... jou of je ex?
pi_90569459
Haha! Zie je, wat ik doe is niet stalken. En het is idd lastig om bepaalde mensen los te laten, tenminste als je echt verliefd bent. Liefde hoort idd een beetje gek te zijn!
pi_90569460
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan heet het imo geen stalken. ;)
Met een grapje is het geen stalken, inderdaad, maar wel als iemand eng gaat doen.

Ik heb ergens een flauwe overeenkomst met een man die zelf nog veel erger is.
Ik vind dat wel grappig, en natuurlijk is hij leuk, maar dat ben ik zelf ook.
Hahaha.
Daar zie ik geen kwaad in, maar wel als je bv iemand kwetst, verdrietig of bang maakt.
Verliefd zijn is heel leuk, geeft een fijn gevoel meestal, en niet iedereen valt op iedereen.
En die ene jongen die valt op dat Turkse meisje, ik denk dat ze niet eens met een nederlandse jongen mag gaan.
Daarbij zijn meiden vaak tuttig bezig, heey engerd, roepen ze dan naar iemand maar menen het bv niet echt zo.
Dus kan die wannabe turkse vrouw man, dit alles wel verkeerd opvatten en het is wel een hele andere cultuur waar ze toch anders reageren op mannen dan hier in ons land.
En dit is niet discriminerend bedoeld.

Maar duidelijkheid voor alles is heel belangrijk.
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_90569464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zelf trouwens wel eens door een ex gestalkt die onze relatie niet kon afsluiten. Meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen -> ander e-mailadres. Toen hij, opeens vrij snel, een andere (overigens veel te jonge) vriendin had stopte het stalken maar gingen zij opeens de wereld in helpen dat ik hem niet los kon laten ofzo. Dachten sommige mensen opeens dat ik hen lastig viel. Vaag stel, die twee... Achteraf ook vrij kansloze types.
Dat klinkt eerder als een narcist, die draaien alles ook altijd om
pi_90569473
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:58 schreef BoDee het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als een narcist, die draaien alles ook altijd om
maar vrouwen zijn heel slecht in dit soort dingen, wie weet is mishu wel de dader
pi_90569475
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:57 schreef BoDee het volgende:

[..]

Met een grapje is het geen stalken, inderdaad, maar wel als iemand eng gaat doen.

Ik heb ergens een flauwe overeenkomst met een man die zelf nog veel erger is.
Ik vind dat wel grappig, en natuurlijk is hij leuk, maar dat ben ik zelf ook.
Hahaha.
Daar zie ik geen kwaad in, maar wel als je bv iemand kwetst, verdrietig of bang maakt.
Verliefd zijn is heel leuk, geeft een fijn gevoel meestal, en niet iedereen valt op iedereen.
En die ene jongen die valt op dat Turkse meisje, ik denk dat ze niet eens met een nederlandse jongen mag gaan.
Daarbij zijn meiden vaak tuttig bezig, heey engerd, roepen ze dan naar iemand maar menen het bv niet echt zo.
Dus kan die wannabe turkse vrouw man, dit alles wel verkeerd opvatten en het is wel een hele andere cultuur waar ze toch anders reageren op mannen dan hier in ons land.
En dit is niet discriminerend bedoeld.

Maar duidelijkheid voor alles is heel belangrijk.
Ja, ik weet dat ze miss niet met een Nederlander mag, maar wel als die moslim wordt volgens mij. Ik heb me voor haar al verdiept in de Islam dus dat moet geen probleem zijn. Het probleem is dat ze de liefde een beetje ontkent, ze wilt mij niet leren kennen maar daar heeft ze helemaal geen goede reden voor.
pi_90569486
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha! Zie je, wat ik doe is niet stalken. En het is idd lastig om bepaalde mensen los te laten, tenminste als je echt verliefd bent. Liefde hoort idd een beetje gek te zijn!
hoe dan ook... verliefd of niet verliefd, het is niet aantrekkelijk om zo achter een vrouw aan te lopen voor haar. Dan heb ik het niet eens over stalking.
pi_90569508
ze wilt je niet leren kennen omdat ze haar gevoelens voor jou ontkent?
je klinkt als een professor psychopaat in wording
pi_90569526
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ze wilt je niet leren kennen omdat ze haar gevoelens voor jou ontkent?
je klinkt als een professor psychopaat in wording
Waarom oordeel je zo hard over die jongen?
Hij is smoorverliefd, en zegt het eerlijk. Vroeger stond men met een gitaar onder het raam te pingelen. Nou wilde ze je niet kreeg je een bak koud water over je heen, dan wist je tenminste waar je aan toe was.
Ik denk dat we dit maar weer eens moeten gaan invoeren.
En dan ook opzouten natuurlijk als je water over je heen krijgt.
pi_90569564
als je vroeger met een gitaar onder haar balkon stond, dan werd het gewaardeerd met een bedlaken opgeknoopt tot een touw om in haar slaapkamer te komen
zo niet, dan werd je door haar broers/ooms/vader de tering in geslagen.
Dat meisje 'lacht' naar hem op koninginnedag en hij ziet het als een sexuele toespeling, wie weet was het een doodnerveus lachje van 'daar heb je hem' ik ben bang.
Sorry lieverdje van het Turkse meisje... dit wordt NOOOOIT iets
pi_90569575
sowieso fucken met een Turkse familie (nee ik ben niet Turks, maar als je iets begrijpt van de islam in bepaalde landen) dan kan dit slecht voor je aflopen
pi_90569595
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:11 schreef Spartacus911 het volgende:
sowieso fucken met een Turkse familie (nee ik ben niet Turks, maar als je iets begrijpt van de islam in bepaalde landen) dan kan dit slecht voor je aflopen
Nou dat gaan we zien want ik ga binnenkort daar langs. Ik móet haar spreken, voor 2011 nog en er is geen andere uitweg dan naar haar huis gaan aangezien ze 06 heeft veranderd en hyves heeft verwijderd. En geloof mij: ik ben echt gek op haar, ben geen psychopaat die haar wat wilt aandoen of wat dan ook. Ik kan het niet helpen dat ze voor mij zo perfect is..
pi_90569630
ze heeft haar hyves verwijderd en 06 veranderd voor niets... je bent hopeloos als je dit niet inziet
Ik wens je het beste en niet de jaarwisseling op de IC of ergens in een kuiltje op een afgelegen plek
pi_90569635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou dat gaan we zien want ik ga binnenkort daar langs. Ik móet haar spreken, voor 2011 nog en er is geen andere uitweg dan naar haar huis gaan aangezien ze 06 heeft veranderd en hyves heeft verwijderd. En geloof mij: ik ben echt gek op haar, ben geen psychopaat die haar wat wilt aandoen of wat dan ook. Ik kan het niet helpen dat ze voor mij zo perfect is..
Nou kijk maar uit, straks staat haar broer voor je neus of haar vader of beiden!
En dan....heb jij echt geen 2011 meer hoor?

Stuur een mailtje of een brief maar er naar toe gaan lijkt me heel fout voor jou.
Ik heb net je topic eens doorgelezen, :) ja ik heb de moeite genomen voor je.

Heeft ze jou ooit het idee gegeven dat ze je leuk vond?
Heeft ze naar je gelachen, heeft ze toespelingen gemaakt naar jou?
Vertel me eens waarom jij denkt dat ze doet alsof ze jou niet wil, want daar lijkt het op als ik je zo lees.

Maar als zij je echt niet wil, wat ga je dan doen? Stel je dit eens voor, ze wil je echt niet ga je dan nog door?
Lijkt me erg fout nml
pi_90569704
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:19 schreef BoDee het volgende:

[..]

Nou kijk maar uit, straks staat haar broer voor je neus of haar vader of beiden!
En dan....heb jij echt geen 2011 meer hoor?

Stuur een mailtje of een brief maar er naar toe gaan lijkt me heel fout voor jou.
Ik heb net je topic eens doorgelezen, :) ja ik heb de moeite genomen voor je.

Heeft ze jou ooit het idee gegeven dat ze je leuk vond?
Heeft ze naar je gelachen, heeft ze toespelingen gemaakt naar jou?
Vertel me eens waarom jij denkt dat ze doet alsof ze jou niet wil, want daar lijkt het op als ik je zo lees.

Maar als zij je echt niet wil, wat ga je dan doen? Stel je dit eens voor, ze wil je echt niet ga je dan nog door?
Lijkt me erg fout nml
Kijk, dat zijn vooroordelen. Niet elke moslim gaat meteen slaan etc. Maar het is nu al 1 jaar bezig en ik geef toe dat ik in het begin dom ben geweest, met domme smsjes sturen die een beetje te klef waren (maar zo voelde ik me toen). Ik heb haar heel erg vaak gesmst, gebeld. Daardoor vind ze me een freak denk ik. Op koninginnendag heeft ze naar mij gelachen, dat vind ik al wat zeggen; dat ze me wel leuk vindt. Nu ontkent ze dat ze heeft gelachen/dat ze mij niet ziet zitten. Naar mijn idee omdat ze een vriend heeft (en die vriend is zo'n agressieve Iranees, staat bekend als vechter hier). Miss is ze bang voor zijn reactie.

Wat ik niet snap: waarom zo overdreven reageren. Ze heeft haar 06 voor mij veranderd, maar waarom? Ik zou als ik haar was juist blij wezen - iemand die zoveel moeite voor je doet! Al 1 jaar lang. Ik volg haar soms op school en fitness om haar gewoon zien.. naar haar toegaan deed ik toen niet, alleen maar haar bekijken. Ik belde haar soms (anoniem) op om haar stem alleen maar te horen.. Weetje, voor mij is ze écht super. Ze is heel mooi, lief, slim, mooi figuur. Alles is positief aan haar in mijn ogen. Haar laten gaan is simpelweg onmogelijk. Iemand zoals haar vind ik anders nooit meer.

Ik hoop dat mensen dat begrijpen (en niet meteen zien als stalken). En ik snap gewoon niet waarom ze mij niet wilt, aangezien ze mijn innerlijk nog helemaal niet kent.
pi_90569713
1) je bent een troll
2) je bent een vreselijke autist
pi_90569714
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn vooroordelen. Niet elke moslim gaat meteen slaan etc. Maar het is nu al 1 jaar bezig en ik geef toe dat ik in het begin dom ben geweest, met domme smsjes sturen die een beetje te klef waren (maar zo voelde ik me toen). Ik heb haar heel erg vaak gesmst, gebeld. Daardoor vind ze me een freak denk ik. Op koninginnendag heeft ze naar mij gelachen, dat vind ik al wat zeggen; dat ze me wel leuk vindt. Nu ontkent ze dat ze heeft gelachen/dat ze mij niet ziet zitten. Naar mijn idee omdat ze een vriend heeft (en die vriend is zo'n agressieve Iranees, staat bekend als vechter hier). Miss is ze bang voor zijn reactie.

Wat ik niet snap: waarom zo overdreven reageren. Ze heeft haar 06 voor mij veranderd, maar waarom? Ik zou als ik haar was juist blij wezen - iemand die zoveel moeite voor je doet! Al 1 jaar lang. Ik volg haar soms op school en fitness om haar gewoon zien.. naar haar toegaan deed ik toen niet, alleen maar haar bekijken. Ik belde haar soms (anoniem) op om haar stem alleen maar te horen.. Weetje, voor mij is ze écht super. Ze is heel mooi, lief, slim, mooi figuur. Alles is positief aan haar in mijn ogen. Haar laten gaan is simpelweg onmogelijk. Iemand zoals haar vind ik anders nooit meer.

Ik hoop dat mensen dat begrijpen (en niet meteen zien als stalken). En ik snap gewoon niet waarom ze mij niet wilt, aangezien ze mijn innerlijk nog helemaal niet kent.
Als zij nadat ze je afwees naar je lachte is dat wel raar, misschien is ze wel heel bang voor haar iraanse vriend.
Dat zijn geen gemakkelijke types, hoewel, ook niet iedereen hetzelfde is natuurlijk.

Schrijf het haar eens in een brief...
denk er goed over na wat je schrijft.
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld hiermee.
pi_90569718
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:34 schreef Spartacus911 het volgende:
1) je bent een troll
2) je bent een vreselijke autist
Niet elk mens gebruikt eenzelfde woorden als een ander doorsnee mens
Misschien begrijp je hem niet geheel, maar waarom zo agressief ageren op hem
pi_90569722
ik geloof wel dat hij het allemaal goed bedoelt.... maar kom op dit gaat te ver
pi_90569730
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:34 schreef BoDee het volgende:

[..]

Als zij nadat ze je afwees naar je lachte is dat wel raar, misschien is ze wel heel bang voor haar iraanse vriend.
Dat zijn geen gemakkelijke types, hoewel, ook niet iedereen hetzelfde is natuurlijk.

Schrijf het haar eens in een brief...
denk er goed over na wat je schrijft.
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld hiermee.
Tja zijn idd geen makkelijke types en deze al helemaal niet met zijn vechtpartijen. Ik heb haar al zoveel (lange) berichten gestuurd. Gister nog heb ik haar vriendin een bericht gestuurd via hyves. Vind het trouwens weer jammer dat ik meteen weer wordt bestempeld door sommige mensen hier als autist enzo, maar okay. So be it. Ik zie wel wat ervan komt; haar laten doe ik iig niet! Dankjewel voor je advies!
pi_90569734
en zeg eens wat haar vriendin antwoordde?
pi_90569738
ik ben hier helemaal niet om je stom te bashen... maar bedenk je eens goed dat het echt slecht voor je kan aflopen voor je waar je mee bezig ben en dat je gedachten niet realistischl zijn
pi_90569745
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:38 schreef Spartacus911 het volgende:
en zeg eens wat haar vriendin antwoordde?

[ Bericht 57% gewijzigd door iwannabehigh op 29-12-2010 13:01:22 ]
pi_90569747
zeg alleen waar je vandaan kom zodat ik het nieuws kan volgen mocht er moord en doodslag zijn
pi_90569752
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:41 schreef Spartacus911 het volgende:
zeg alleen waar je vandaan kom zodat ik het nieuws kan volgen mocht er moord en doodslag zijn
Grappig. Kom uit enschede.
pi_90569761
je kan het grappig vinden, maar ik denk dat het heel slecht voor je gaat aflopen als je daar aan de deur gaat staan
pi_90569765
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hee,

Zou je dit aan Beyza willen laten lezen, ik denk echt dat ze dit moet weten.

Ik denk nog elke dag aan jou. Het maakt niet wat ik doe, jouw ogen blijven mij altijd volgen. Misschien ben je ook te mooi om waar te zijn, maar ik kan het niet los laten. Voor mij blijf je het perfecte meisje en ik hoef echt niemand anders. Iets in mij blijft zeggen dat dit kan werken en het maakt me echt niet meer uit hoelang ik nog moet wachten. Ik heb hier al genoeg tijd aan verloren.

gr,

Dit stuurt ze terug;

Hee ik vind het niet fijn dat je me hier mee lastigvalt en ik wil je een ding vragen wat wil je vn beyza horen om te kunnen begrijpen dat ze je niet leuk, niet leuk gaat vinden en dat ze niets meer van je wil horen? Ik vind het niet leuk voor haar, ze heeft hier echt last van en het is ook niet voor jou geloof me er komen nog genoeg meiden op je pad. Als je haar niet wil vergeten moet je het zelf weten maar hou het dan voor je en ga niet mensen ermee lastigvallen (ik hoop dat ik de enige ben waarnaar je dit stuurt) gr.
Duidelijk toch?
Zij is niet verliefd op jou, zelfs haar vriendin weet dit.
Wat wil je nu verder nog bereiken, haar overtuigen dat je de ware bent..lijkt me niet gezond voor je
pi_90569777
Het hangt van het meisje af denk ik. Ik kom wel eens met verhalen bij vriendinnen die dan zeggen shit vind je dat niet eng? Waarvan ik zoiets heb van ja ik vind het eigenlijk wel lief en grappig. Maar goed ik ben dan ook het type dat meestal vrij gestoorde stalkerige types aantrekt met een verleden.

Ik vind het niet erg als een jongen zich helemaal overgeeft, en echt laat zien dat hij voor je wil gaan. tenzij ik hem niet leuk vind, dan vind ik het gewoon triest. Want ik geef het gewoon direct aan. en als je dan nog doorgaat ben je gewoon triest. En dat heb ik helaas vaak genoeg meegemaakt.

Oh ja en om op je vraag terug te komen.
Ik vind het stalkerig als de jongen die jou dus leuk vind elke keer op dezelfde tijdstip als jij arriveert met de trein er "toevallig" ook staat. (zonder uiteindelijke bestemming) (hij weet wanneer je deze dag en hoelaat je aankomt, dat heb je hem verteld)
Ik vind het ook stalkerig als een gozer meerdere emails aanmaakt, en zijn vrienden jou op msn laat toevoegen om je te vragen hem te deblokkeren van de msn.
dat hij bloemen voor je koopt op valentijnsdag terwijl jullie elkaar maar twee weken kennen.
als hij je resten van je ijsje bewaard in zijn portemonnee(het stokje, en ja echt meegemaakt)
5 tot 10 mails per dag stuurt. achtervolgen. niet opgeven terwijl je duidelijk hebt gezegd NEE.
*zucht*
pi_90569778
Ach ja
pi_90569791
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:49 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Het hangt van het meisje af denk ik. Ik kom wel eens met verhalen bij vriendinnen die dan zeggen shit vind je dat niet eng? Waarvan ik zoiets heb van ja ik vind het eigenlijk wel lief en grappig. Maar goed ik ben dan ook het type dat meestal vrij gestoorde stalkerige types aantrekt met een verleden.

Ik vind het niet erg als een jongen zich helemaal overgeeft, en echt laat zien dat hij voor je wil gaan. tenzij ik hem niet leuk vind, dan vind ik het gewoon triest. Want ik geef het gewoon direct aan. en als je dan nog doorgaat ben je gewoon triest. En dat heb ik helaas vaak genoeg meegemaakt.

Ik vind het stalkerig als de jongen die jou dus leuk vind elke keer op dezelfde tijdstip als jij arriveert met de trein er "toevallig" ook staat. (zonder uiteindelijke bestemming) (hij weet wanneer je deze dag en hoelaat je aankomt, dat heb je hem verteld)
Ik vind het ook stalkerig als een gozer meerdere emails aanmaakt, en zijn vrienden jou op msn laat toevoegen om je te vragen hem te deblokkeren van de msn.
dat hij bloemen voor je koopt op valentijnsdag terwijl jullie elkaar maar twee weken kennen.
als hij je resten van je ijsje bewaard in zijn portemonnee(het stokje, en ja echt meegemaakt)
5 tot 10 mails per dag stuurt. achtervolgen. niet opgeven terwijl je duidelijk hebt gezegd NEE.
*zucht*
:) Het is ook wel cute als een man zich totaal voor je geeft ...
Dat wel natuurlijk, en lieve dingen over je zegt.
En je geweldig vindt, en mooi, en supers en meer dan dat...

Maar als ik iemand niet moet zeg ik dat meestal direct, en toch soms denk ik...
Wie weet wat er nog uit kan voortkomen? :?
pi_90569811
ga hem voeden ja...
pi_90569837
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:57 schreef Spartacus911 het volgende:
ga hem voeden ja...
Ik denk dat dit ter verduidelijking is voor hem, en jou dat vrouwen wel eens wispelturig zijn.
Misschien kreeg hij tegenstrijdige signalen, nou als hij een aantal meppen tegen zijn bek wil incasseren omdat, dan moet hij dit zelf weten?
Toch?

Hij zal haar niet ombrengen omdat ze hem niet wil, lijkt me duidelijk.
Hij is best wel aardig als je goed tussen zijn regels doorleest.

Een echte stalker verwoord dit niet eens, zal dit nooit op een forum plaatsen nml.
Think about that!
pi_90569857
ik heb nergens gezegd dat hij haar iets wil aandoen, maar jij komt me ook over als een nietswetend huppelkutje. Ts kan flink gepakt worden en dan heb ik het niet over een paar klappen op zijn bek
pi_90569886
iwannabehigh is geen trol. wel vaker gezien zulks soort situaties.
pi_90569927
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:08 schreef Spartacus911 het volgende:
ik heb nergens gezegd dat hij haar iets wil aandoen, maar jij komt me ook over als een nietswetend huppelkutje. Ts kan flink gepakt worden en dan heb ik het niet over een paar klappen op zijn bek
Het feit al dat je mij betiteld als zijnde een "huppelkutje''
zegt me al voldoende over je niveau
Ja wannabe kan sterven als hij aan de deur staat van dat meisje.

Hij wil dit risico blijkbaar lopen, zijn hart loopt over van liefde.
  woensdag 29 december 2010 @ 04:43:02 #166
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90569937
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:38 schreef BoDee het volgende:

[..]

Het feit al dat je mij betiteld als zijnde een "huppelkutje''
zegt me al voldoende over je niveau
Ja wannabe kan sterven als hij aan de deur staat van dat meisje.

Hij wil dit risico blijkbaar lopen, zijn hart loopt over van liefde.
Zijn hart loopt dermate van liefde over dat 'ie z'n verstand heeft verloren. Hij is zó 'verliefd' dat 'ie degene waarvan hij zegt te houden vanuit zijn egocentrische gevoelens enorm veel pijn doet. Dit is geen verliefdheid, het is een zeer verwarde jongen die professionele hulp nodig heeft.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_90569961
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:43 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Zijn hart loopt dermate van liefde over dat 'ie z'n verstand heeft verloren. Hij is zó 'verliefd' dat 'ie degene waarvan hij zegt te houden vanuit zijn egocentrische gevoelens enorm veel pijn doet. Dit is geen verliefdheid, het is een zeer verwarde jongen die professionele hulp nodig heeft.
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..

Dan ziet men plots wel de liefde, de romantiek.
Ik vind dit best wel vaag, hoewel die wannabe best een engerd kan zijn hoor, maar ik hou graag alles open
  woensdag 29 december 2010 @ 04:59:40 #168
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90569980
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:49 schreef BoDee het volgende:

[..]

Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..

Ik vind dit best wel vaag, hoewel die wannabe best een engerd kan zijn hoor, maar ik hou graag alles open
Tja, ik zou persoonlijk een meid die ik niet kan uitstaan ook 'gestoord' noemen als ze me begon te stalken. En hiermee tijdenlang doorging

Je hebt wel gelijk in zoverre dat als de stalker een meisje was mensen er in het vorige en dit topic waarschijnlijk anders werd gereageerd. In ieder geval een stuk minder 'ga een psychiater opzoeken!' achtige reacties. Alleen onze cultuur zegt nou eenmaal dat een jongen minder kwetsbaar is dan een meisje.
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  woensdag 29 december 2010 @ 08:36:20 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90570747
quote:
Hey weet je dat hij zelf geen reden heeft om daar bij de trein station te staan?

quote:
Ja dit is wel dom en kinderachtig. Maar lijkt me niet iets serieus, meer iets van de middelbare school.

quote:
Hier ben ik er gewoon niet eens met je. Een jongen kan toch gewoon normaal bloemen voor een meisje kopen als het Valentijnsdag is? Je hoef hen niet aan te nemen en je kan hem ook direct weigeren, maar het is Valentijnsdag! De groot gedeelte van Valentijnsdag is liefde verklaren aan een persoon enzo. Dat een jongen bloemen voor je koopt op Valentijnsdag, hoe kan dat stalkergedrag zijn?

quote:
*zucht*
Ja, dit zijn allemaal wel stalker gedrag.

Maar kijk, veel van de dingen die je opnoemde doet me denken aan wat formerbellyjean zei, sommige van die dingen komen meer over als stoerdoenderij. Zo van "kijk ik lig goed in de markt". Ik snap dat het gaat over hoe je voelt en als je bedreigd voelt enzo.

Maar kom op, als een jongen bloemen voor je koopt op Valentijnsdag is het stalkergedrag? Dat lijkt me erg overdreven. Misschien zie ik het verkeerd en niet dat ik het zelf zou doen of aanraden aan een andere jongen, maar bloemen kopen voor een meisje die je leuk vind op Valentijnsdag lijkt me vrij normaal, toch?
  woensdag 29 december 2010 @ 08:37:51 #170
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90570771
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Ach ja
Hey ik heb een vraag voor je. Hoe ziet je leven er verder uit? Studeer je? Ben je nog scholier? Werk je? Hoe zou je jezelf en je leven beschrijven?
pi_90571225
Als ik kijk naar dat topic denk ik: Daar gaat een dooie vallen... Heel eng, ik vraag me ook af of je dergelijke mensen een platform moet bieden op een forum als deze. Stel het is een echt verhaal, wat ik betwijfel, dan heb je er altijd een aantal grappenmakers tussen zitten die denken: Even lekker de boel ophitsen. Voor je het weet ligt TS onder het bed van het bewuste meisje en dringt zijn liefde in haar slaapkamertje op omdat ze niet weet wat ze mist. Van Stalken gaan we dan naar verkrachting of als ze hem te bruut afwijst mogelijk moord.

Enige toepassing in deze is: Ga naar het RIAGG of bezoek een psycholoog.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:29:25 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90571434
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:49 schreef BoDee het volgende:

[..]

NEE, een vrouw die je dusdanig lastig valt is ook eng.
Want stel als man maak je er gebruik van en je slaapt met haar, nou dan kom je d'r dus volgensmij ook echt niet meer van af... Zij ziet het dan toch anders dan de man en dan is het helemaal een drama.

Het is ergens wel lief als je zo verliefd bent dat je er alles voor wilt doen, het is eng wanneer je zo ver gaat als iwannabehigh en dan niet eens kan inzien dat het stalk gedrag is "want ik ben verliefd dus het is per definitie nooit stalkerig"
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90571586
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want stel als man maak je er gebruik van en je slaapt met haar, nou dan kom je d'r dus volgensmij ook echt niet meer van af... Zij ziet het dan toch anders dan de man en dan is het helemaal een drama.

Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?
En als hij met haar naar bed wil, dan wil hij dat 1 avond en daarna wil hij alles vergeten? Ook al vond hij het fijn?
*indien hij geen relatie wil natuurlijk.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:41:13 #174
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90571633
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef applecherry het volgende:

[..]

Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?
En als hij met haar naar bed wil, dan wil hij dat 1 avond en daarna wil hij alles vergeten? Ook al vond hij het fijn?
Als een man puur uit is op een one night stand en de vrouw al op het punt is dat ze jullie in het huwelijks bootje zit stappen? Ja dan kan dat een reden zijn. Probleer maar eens aan vrouw die verliefd is en hier door denkt dat je haar gevoelens beantwoord uit te leggen dat het alleen om de sex ging? Mensen zien in zo een geval wat ze willen zien...
Dit betekend dus niet dat je het meteen algemeen toepasbaar op jou situatie kan maken.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:49:13 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90571782
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef applecherry het volgende:

[..]

Ja. Vooral als de stress factor daarna te hoog wordt.

Vroeger had ik gewoon schijt daaraan, maar de ervaring leert dat dat 1 van de dingen zijn waarvan je uit moet kijken.

Maar behalve dat, het is ook niet moreel verantwoord om misbruik te maken van iemand die verliefd op je is.
pi_90571797
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja. Vooral als de stress factor daarna te hoog wordt.

Vroeger had ik gewoon schijt daaraan, maar de ervaring leert dat dat 1 van de dingen zijn waarvan je uit moet kijken.

Maar behalve dat, het is ook niet moreel verantwoord om misbruik te maken van iemand die verliefd op je is.
Maar als je haar ineens van je wegduwt, als je haar ineens niet meer wil dan doet dat ook pijn. Sommige mannen durven bijv. niet eerlijk te zijn en negeren je dan na zo'n avond.
pi_90571818
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:41 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Als een man puur uit is op een one night stand en de vrouw al op het punt is dat ze jullie in het huwelijks bootje zit stappen? Ja dan kan dat een reden zijn. Probleer maar eens aan vrouw die verliefd is en hier door denkt dat je haar gevoelens beantwoord uit te leggen dat het alleen om de sex ging? Mensen zien in zo een geval wat ze willen zien...
Dit betekend dus niet dat je het meteen algemeen toepasbaar op jou situatie kan maken.
maar wat kan jou het schelen als die vrouw zegt ook alleen seks te willen, wat kan jou het schelen dat ze dan duidelijk gevoelens voor je heeft?
(en huwelijksbootje is overdreven:P)
  woensdag 29 december 2010 @ 09:53:51 #178
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90571869
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:50 schreef applecherry het volgende:

[..]

Maar als je haar ineens van je wegduwt, als je haar ineens niet meer wil dan doet dat ook pijn. Sommige mannen durven bijv. niet eerlijk te zijn en negeren je dan na zo'n avond.
Ja, maar afgewezen worden doet altijd pijn. Het doet mij ook pijn als een meisje mij afwijst. Maar tenminste is de man dan eerlijk tegenover dat meisje. Meeste mensen hebben moeite met iemand te kwetsen, dat wordt niet makkelijker. Vooral wanneer iemand verliefd op je is, wil je voorzichtig gaan met de gevoelens van iemand. Je moet duidelijk zijn, maar niet wreed.

Maar om eerst naar bed te gaan met dat meisje... tenzij het meisje ervan bewust is dat het niks meer gaat worden en dat verder accepteert, ga ik niet met haar naar bed voor een one night stand.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:54:42 #179
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90571886
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:51 schreef applecherry het volgende:

[..]

maar wat kan jou het schelen als die vrouw zegt ook alleen seks te willen, wat kan jou het schelen dat ze dan duidelijk gevoelens voor je heeft?
Aandikken helpt met het overbrengen van de boodschap.
En wat het mij kan schelen? Als het zo overduidelijk is dat ze het liefste meer wilt dan alleen de sex, en dan om deze toch te krijgen gaat staan liegen? Je maakt zo een meid echt kapot door haar dan te neuken en dan voor het ontbijt pleitte te zijn... Die gevoelens worden echt niet minder door een nachtje samen te zijn in elkaars armen..
  woensdag 29 december 2010 @ 09:54:54 #180
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90571889
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:51 schreef applecherry het volgende:

[..]

Zou je seks hebben met een man die verliefd op je is, maar zegt dat hij alleen seks voor 1 keer wil?
pi_90571963
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zou je seks hebben met een man die verliefd op je is, maar zegt dat hij alleen seks voor 1 keer wil?
dat weet ik niet, ben nog nooit in zo'n situatie geweest. Maar ik vind het vervelend dat het met die jongen zo gelopen is, want er was duidelijk chemie tussen ons. Aantrekkingskracht. Alleen op emotioneel vlak gaf hij dus niet zoveel om mij als ik om hem, moest ik achteraf zelf achter komen, hij heeft het me nooit eerlijk verteld maar duidelijk gemaakt door me te negeren. Ouch.
pi_90571976
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, maar afgewezen worden doet altijd pijn. Het doet mij ook pijn als een meisje mij afwijst. Maar tenminste is de man dan eerlijk tegenover dat meisje. Meeste mensen hebben moeite met iemand te kwetsen, dat wordt niet makkelijker. Vooral wanneer iemand verliefd op je is, wil je voorzichtig gaan met de gevoelens van iemand. Je moet duidelijk zijn, maar niet wreed.

Maar om eerst naar bed te gaan met dat meisje... tenzij het meisje ervan bewust is dat het niks meer gaat worden en dat verder accepteert, ga ik niet met haar naar bed voor een one night stand.
dus dan negeer je haar maar?
  woensdag 29 december 2010 @ 10:00:40 #183
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90572008
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:58 schreef applecherry het volgende:

[..]

dat weet ik niet, ben nog nooit in zo'n situatie geweest. Maar ik vind het vervelend dat het met die jongen zo gelopen is, want er was duidelijk chemie tussen ons. Aantrekkingskracht. Alleen op emotioneel vlak gaf hij dus niet zoveel om mij als ik om hem, moest ik achteraf zelf achter komen, hij heeft het me nooit eerlijk verteld maar duidelijk gemaakt door me te negeren. Ouch.
Aantrekkings kracht en chemie vereisen meer dan physiek hoor, daar hoort het emotionele vlak ook echt wel bij. Weet je zeker dat je niet zag wat je wilde zien, in plaats van wat er echt was?
  woensdag 29 december 2010 @ 10:03:04 #184
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90572063
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:59 schreef applecherry het volgende:

[..]

dus dan negeer je haar maar?
Nee, negeren is nooit goed. Uiteindelijk moet je wel met iemand praten.

Maar alweer, wat zou jij doen als jij in zijn situatie zat?
pi_90572508
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Aantrekkings kracht en chemie vereisen meer dan physiek hoor, daar hoort het emotionele vlak ook echt wel bij. Weet je zeker dat je niet zag wat je wilde zien, in plaats van wat er echt was?
Ja, want hij zei dat ik leuk en spontaan was. (en lekker). En we konden uren praten. En elkaar aanvoelen. En het voelde vertrouwd, voor mij. Dat heb ik niet zomaar, ook al is diegene nog zo aantrekkelijk. Bij hem ben ik niet direct voor zijn looks gevallen maar voor zijn innerlijk en uitstraling. En toen werd hij heel aantrekkelijk voor mij.
pi_90572523
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, negeren is nooit goed. Uiteindelijk moet je wel met iemand praten.

Maar alweer, wat zou jij doen als jij in zijn situatie zat?
tuurlijk praatte hij, maar alleen als ik naar hem toe kwam. En hij deed dan weer heel lief alsof er niks was :o
  woensdag 29 december 2010 @ 10:27:48 #187
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_90572620
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:58 schreef applecherry het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef applecherry het volgende:

[..]

Ja, want hij zei dat ik leuk en spontaan was. (en lekker). En we konden uren praten. En elkaar aanvoelen. En het voelde vertrouwd, voor mij. Dat heb ik niet zomaar, ook al is diegene nog zo aantrekkelijk. Bij hem ben ik niet direct voor zijn looks gevallen maar voor zijn innerlijk en uitstraling. En toen werd hij heel aantrekkelijk voor mij.
Dus alles waar je op viel was het emotionele gevoel, niet de looks. Daar was de chemie duidelijk op gebaseerd.... Alleen achteraf bleek dat ie juist op het emotionele vlak tekortschoot?

Dan zou ik maar heeel voorzichtig zijn om ooit nog een volgende relatie aan te gaan, als ik jou was.....
pi_90572669
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:27 schreef drijfhout het volgende:

[..]

[..]

Dus alles waar je op viel was het emotionele gevoel, niet de looks. Daar was de chemie duidelijk op gebaseerd.... Alleen achteraf bleek dat ie juist op het emotionele vlak tekortschoot?

Dan zou ik maar heeel voorzichtig zijn om ooit nog een volgende relatie aan te gaan, als ik jou was.....
Nee, ik kan het niet uitleggen. Hij deed alsof hij emotioneel bij me betrokken was, maar achteraf was het voor hem vooral niet serieus. Terwijl ik wel serieus om hem gaf.

En bedankt :') Wie ben jij om te oordelen dat ik voortaan maar geen relatie aan moet gaan, omdat dit gebeurde in een periode dat ik me kut voelde en hij een lichtpuntje was en ik het gewoon verpest heb door me teveel aan hem te hechten?
pi_90576081
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:30 schreef applecherry het volgende:

[..]

Nee, ik kan het niet uitleggen. Hij deed alsof hij emotioneel bij me betrokken was, maar achteraf was het voor hem vooral niet serieus. Terwijl ik wel serieus om hem gaf.

En bedankt :') Wie ben jij om te oordelen dat ik voortaan maar geen relatie aan moet gaan, omdat dit gebeurde in een periode dat ik me kut voelde en hij een lichtpuntje was en ik het gewoon verpest heb door me teveel aan hem te hechten?
Omdat hij al een vriendin heeft.
pi_90576100
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Omdat hij al een vriendin heeft.
geen relatie met hem aangaan nee, maar wel met iemand anders.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:12:54 #191
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90576176
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:10 schreef applecherry het volgende:

[..]

geen relatie met hem aangaan nee, maar wel met iemand anders.
Ben je trouwens 100% zeker dat je voor hem viel om wie hij is? Of wilde je gewoon zo graag opvulling in je leven wat je somber inzag en toen hij daar als lichtpunt in kwam je de aandacht en het positieve zo fijn vond dat je je daar hoe dan ook bij vrijwel elke man aan had vastgeklampt?

In die het het 2e is, zou ik nog even wachten met een nieuwe relatie tot je je zaken wat beter op orde hebt :)
pi_90576193
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hey ik heb een vraag voor je. Hoe ziet je leven er verder uit? Studeer je? Ben je nog scholier? Werk je? Hoe zou je jezelf en je leven beschrijven?
Tja. Ik heb wel vrienden, heb een paar hele goede vrienden die dagelijks bij mij thuis zijn. Ik studeer management, recht en economie. Heb de havo makkelijk afgesloten, en voor deze opleiding doe ik ook niks. Ik werk niet. Ik geef toe dat ik in mijn leven niet veel doe, ik ben nogal teruggetrokken zeg maar. Ben niet echt een ondernemend persoon. Bij meiden was ik vroeger heel onzeker, nu ben ik wel veranderd met mijn uiterlijk en hoor ik van verschillende mensen dat ik er veel beter uitzie. Ook krijg ik nu aandacht van (mooie) meiden als ik uitga enzovoort.
pi_90576208
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ben je trouwens 100% zeker dat je voor hem viel om wie hij is? Of wilde je gewoon zo graag opvulling in je leven wat je somber inzag en toen hij daar als lichtpunt in kwam je de aandacht en het positieve zo fijn vond dat je je daar hoe dan ook bij vrijwel elke man aan had vastgeklampt?

In die het het 2e is, zou ik nog even wachten met een nieuwe relatie tot je je zaken wat beter op orde hebt :)
ik weet het eigenlijk niet. Ik was wel verliefd op hem en kon niet verliefd worden op iemand anders toen.
pi_90576227
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:16 schreef Aneurism het volgende:
Als ik kijk naar dat topic denk ik: Daar gaat een dooie vallen... Heel eng, ik vraag me ook af of je dergelijke mensen een platform moet bieden op een forum als deze. Stel het is een echt verhaal, wat ik betwijfel, dan heb je er altijd een aantal grappenmakers tussen zitten die denken: Even lekker de boel ophitsen. Voor je het weet ligt TS onder het bed van het bewuste meisje en dringt zijn liefde in haar slaapkamertje op omdat ze niet weet wat ze mist. Van Stalken gaan we dan naar verkrachting of als ze hem te bruut afwijst mogelijk moord.

Enige toepassing in deze is: Ga naar het RIAGG of bezoek een psycholoog.
Overdrijven is ook een vak hé. Ik zou haar nooit maar dan ook nooit kwaad doen ;)
pi_90576240
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:13 schreef applecherry het volgende:

[..]

ik weet het eigenlijk niet. Ik was wel verliefd op hem en kon niet verliefd worden op iemand anders toen.
Tsja. Verliefdheid heb je (helaas) niet zelf in je handen.
pi_90576314
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tsja. Verliefdheid heb je (helaas) niet zelf in je handen.
soms wel, als je afstand neemt en jezelf 110x dwingt de waarheid onder ogen te zien. Namelijk, dat de persoon in questie gwoon een vreselijke lafaard is.
maar t blijft idd lastig.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:25:22 #197
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90576608
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:17 schreef applecherry het volgende:

[..]

soms wel, als je afstand neemt en jezelf 110x dwingt de waarheid onder ogen te zien. Namelijk, dat de persoon in questie gwoon een vreselijke lafaard is.
maar t blijft idd lastig.
Zelfs dan heeft het tijd nodig meisje :)
  woensdag 29 december 2010 @ 12:26:59 #198
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90576654
quote:

[..]

Overdrijven is ook een vak hé. Ik zou haar nooit maar dan ook nooit kwaad doen ;)
De wreedste zaken worden vaak gedaan vanuit de beste intenties. Die meid is doodsbang van je, zelfs haar vriendinnen smeken je om haar met rust te laten omdat ze het erg onprettig vind, en toch ga je gewoon keihard door. Je geeft geen zak om haar en om wat zij wilt, het enige wat voor jou telt is wat jij wilt.
Het feit dat je niet eens door hebt dat je haar dus met je gestalk, wat je niet eens als gestalk ziet, kwaad doet, zegt genoeg. Jij hebt een reality check nodig
  woensdag 29 december 2010 @ 12:30:43 #199
145755 kahaarin
pi_90576825
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Tja zijn idd geen makkelijke types en deze al helemaal niet met zijn vechtpartijen. Ik heb haar al zoveel (lange) berichten gestuurd. Gister nog heb ik haar vriendin een bericht gestuurd via hyves. Vind het trouwens weer jammer dat ik meteen weer wordt bestempeld door sommige mensen hier als autist enzo, maar okay. So be it. Ik zie wel wat ervan komt; haar laten doe ik iig niet! Dankjewel voor je advies!
Op de vorige pagina vroeg iemand het ook al, stel je voor dat er uit dat gesprek/antwoord op de brief komt dat ze je echt niet wil en dat er geen kans op is dat jullie bij elkaar komen, wat dan?
be nice or go away
pi_90576850
quote:

[..]

Dat doe je al. Ze vraagt je te stoppen en je doet het niet, je zou een "reden" willen hebben. Maar wanneer is die reden goed genoeg, als er al een reden voor je bestaat. Daarnaast heb je niets te willen. In een relatie zijn er 2 mensen, wil 1 niet meer verder of helemaal niets dan is er niets.

Je bent veel te ver gegaan. Je had het zowieso anders moeten aanpakken: Je had rustig moeten opbouwen, ervoor zorgen dat ze je leuk vond als die aardige broer en vandaar uit rustig aan moeten werken. Maar nu ben je slechts die enge broer van... die haar maar blijft bellen terwijl ze hem niet leuk vind, niet aantrekkelijk, lelijk zelfs. Zonder dat ze ooit gevraagd heeft om je aandacht, aandacht die ze helemaal niet wilt van zo'n enge man die zich opdringt, haar gangen nagaat, beklemmend is, jaloers en dwingerig en van geen nee weet.

Als iemand haar telefoonnummer veranderd, haar hyves en weet ik wat al niet weghaalt om jou uit haar leven weg te laten, dan wil ze je niet. Nooit.
pi_90577696
Als iemand haar hyves en 06 verwijderd is ze bang voor je. Als je degene haar vriendin je smeekt haar met rust te laten is ook al duidelijk dat ze je niet wil.
Waarom zou je uberhaubt langsgaan, accepteer dat ze je niet wil en ga verder . Je bereikt hier niets mee en ik denk dat je toch hulp moet gaan zoeken als zelf dat bericht van haar vriendin niet tot haar doordringt en dan bedoel ik niet hulp met versieren, maar gewoon professionele hulp.

Deze verliefdheid is een obsessie en je ziet dingen niet meer helder daar kan niets goeds van komen.
pi_90577798
iwannabehigh... wat zou je doen als je haar op straat ineens tegen zou komen met een andere jongen waar ze mee hand in hand loopt?
pi_90577914
..

[ Bericht 98% gewijzigd door Spartacus911 op 29-12-2010 13:05:03 ]
pi_90577947
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Spartacus911 het volgende:
Trouwens, ik neem aan dat Bezya ook uit Enschede komt?
Als ze ooit op Bezya Enschede googled dan staat dit topic bovenaan bij de zoekopdrachten :D
Ja, hoe haal je dat weg?
  woensdag 29 december 2010 @ 12:59:52 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90577981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, hoe haal je dat weg?
http://www.google.nl/sear(...)yza+Enschede&spell=1

Niet. :D
pi_90577996
quote:
:|
pi_90578016
Haal haar naam daar aub ff weg dan, haal ik namen ook weg uit me vorige berichten
  woensdag 29 december 2010 @ 13:01:38 #208
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90578065
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, hoe haal je dat weg?
Maar serieus, je bent veel verder dan normaal gegaan man. In mijn ogen ben je niet meer een onervaren jongen die niet weet hoe hij een meisje moet versieren, maar gewoon gestoord. Nog net niet eigenlijk, als je langs haar huis gaat... dan ben je ECHT gestoord.
pi_90578079
-

[ Bericht 100% gewijzigd door iwannabehigh op 29-12-2010 13:02:34 ]
pi_90578094
.
pi_90578126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:58 schreef Spartacus911 het volgende:
Trouwens, ik neem aan dat ook uit komt?
Als ze ooit op googled dan staat dit topic bovenaan bij de zoekopdrachten :D
Kan je naam weghalen
pi_90578156
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar serieus, je bent veel verder dan normaal gegaan man. In mijn ogen ben je niet meer een onervaren jongen die niet weet hoe hij een meisje moet versieren, maar gewoon gestoord. Nog net niet eigenlijk, als je langs haar huis gaat... dan ben je ECHT gestoord.
Mag je vinden.
pi_90578221
ik heb haar naam weggehaald :)
  woensdag 29 december 2010 @ 13:08:56 #214
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90578384
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mag je vinden.
Een meid die jij leuk vind smeekt jou als het ware het contact te verbreken, doet pogingen te zorgen dat je geen contact meer met haar op kan nemen en jij vind alles wat jij doet normaal? Denk je nou echt dat je deze meid nog geen kwaad gedaan hebt? Zij het mentaal in plaats van fysiek.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:11:33 #215
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90578503
quote:

[..]

Mag je vinden.
Ik haal de naam weg. :)
  woensdag 29 december 2010 @ 13:13:37 #216
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90578608
quote:

[..]

Mag je vinden.
Heb je andere psychische klachten?

Kijk, weet je wat echt pijn doet en je echt heel onzeker gaat maken? Als je jaren later terug kijkt en bij jezelf bedenkt dat een meisje waar je vroeger smoorverliefd op was, altijd aan je terug zal denken als een engerd. Dat wil je toch niet?
pi_90579060
my, het kwartje valt nog steeds niet bij stalkerboy?

gast. je stalkt. die arme meid is doodsbang van je. je denkt enkel aan jezelf. je noemt haar rl naam (dat deed je. pas toen mensen er commentaar op hadden drong tot je door wat je gedaan had. is done nu, dat kan niet meer weg, is de aard van internet). je maakt haar kapot met je houding en het getuigt niet van liefde, het getuigd van obsessie, woede en dwang. ik voor mij hoop van harte dat de dame in kwestie aangifte doet tegen je. dat is inmiddels zeker gerechtvaardigd (net als een straatverbod....)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90579393
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat half Fok! over hem heen kan vallen en nog steeds het lampje niet gaat branden...Ook een beetje eng dat hij steeds roept dat hij er niks aan kán doen omdat hij zo verliefd is. Natuurlijk is verliefdheid een hele sterke emotie, een drift, verslaving zelfs en rationeel nadenken gaat er vaak niet mee samen maar het legt niet je volledige eigen wil plat. Zorg dan dat je niet kunt bellen/smsen, dan moet je wel verder. Behandel het als een verslaving.

Echt heel zielig dat ze haar telefoonnummer heeft veranderd en er eigenlijk alles aan heeft gedaan om hem af te wijzen en dat ze gewoon nog steeds wordt lastiggevallen. Denk dat zelfs een aangifte hem nog niet demotiveert. Je kan dat tomeloze doorzettingsvermogen echt wel ergens anders voor gebruiken. Hopelijk is het gewoon een troll maar je hebt zulke rare mensen rondlopen dat er vast wel 1 bij zit die echt zo denkt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jolene22 op 29-12-2010 13:48:20 ]
pi_90579733
Het lijkt me vreselijk om zo'n kerel ongevraagd in je leven te krijgen. Die zit te wroeten in je leven, en dat je steeds niet weet wat die weer zal doen om contact te zoeken. Dat is eng gewoon, en daar zit je niet op te wachten.
pi_90579838
Wauw... Een stalker in levende lijve.

Zeg, TS, hangen al haar fotos aan je slaapkamer muur= Op je nachtkastje, de achtegrond van je mobiel en wallpaper~screensaver op je pc/laptop?

Echt... trolololol dit MOET wel een troll zijn :'(

Anders heb ik echt medelijden met de moeder van TS, en zijn zusje.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:40:03 #221
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90579902
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Phantomesse het volgende:

Zeg, TS, hangen al haar fotos aan je slaapkamer muur= Op je nachtkastje, de achtegrond van je mobiel en wallpaper~screensaver op je pc/laptop?

Anders heb ik echt medelijden met de moeder van TS, en zijn zusje.
Ik ben TS, Iwannabehigh is iemand anders.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:42:10 #222
145755 kahaarin
pi_90580022
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:38 schreef Phantomesse het volgende:

Zeg, Iwannabehigh, hangen al haar fotos aan je slaapkamer muur= Op je nachtkastje, de achtegrond van je mobiel en wallpaper~screensaver op je pc/laptop?

Anders heb ik echt medelijden met de moeder van Iwannabehigh, en zijn zusje.
Arme TS... ;)
be nice or go away
pi_90580043
I wanna be high, heb je verstand van statistiek?

Als 99% van dit topic vindt dat je haar stalkt, hoe groot acht je dan de kans dat de rechter dat ook vindt?
pi_90580496
Wat ben jij een eng mannetje TS (Iwannabehigh),

Je hebt een narcistische persoonlijkheidsstoornis, je bent zwaar verward, zoekt constant naar bevestigingen buitenaf en bent constant verblind door je eigen emoties.

Zoek hulp.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 29 december 2010 @ 14:03:13 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90580991
Uhm, Iwannabehigh is toch niet TS?
Niet meer actief op Fok!
pi_90582767
IWANNEBHIGH Is zoooo kansloos.
Jezus Christus :')
En ik ben ook te kansloos, want ik vind hem gewoon té grappig. :')
XXX-AMSTERDAM-XXX
  woensdag 29 december 2010 @ 15:10:29 #227
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90584190
Maar even terug on topic, vinden jullie dat sommige mensen veels te snel met het woord "stalken" gooien?

Bijvoorbeeld in dit topic was er iemand die vond dat een jongen die haar na twee weken kennen haar bloemen gaf op valentijnsdag stalking is. Ligt het aan mij, of is dat gewoon achterlijk om stalkersgedrag te noemen? Ik kan heus snappen dat ze niet onder de indruk was van zijn versierpogingen, maar om dat nou stalking te noemen? Of een ander meisje hier die vertelde dat er een jongen op fok was die haar PMs ging sturen als stalkinggedrag zag? Dat gaat toch een beetje te ver, of niet dan?

Want als we de kleinste dingen al stalkersgedrag gaan noemen, dan neemt niemand het ook meer serieus als iemand echt gestalkt wordt.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:14:46 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90584411
Ik snap niet waarom jullie het verschil niet zien tussen stalken en romantisch gedrag.
Als de ander duidelijk en beslist aangeeft: "Ik wil niks meer van je horen" (en zeker wanneer er nooit sprake is geweest van romantische gevoelens gaat dit op), dan moet je gewoon stoppen.
Hoe halen mensen het in hun hoofd te denken dat die romantische gevoelens wel zullen ontstaan, mits ze er maar lang genoeg achteraan jagen :'). Er zijn mensen met wie er gewoon geen sprake is van een wederzijdse klik. Punt. En daar doet elke week een bos rode rozen sturen of bij haar huis posten (zeker dát niet) niets aan af.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 december 2010 @ 15:38:03 #229
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90585421
iwannabehigh, je hebt er vorige keer overheen gelezen, maar je weet dat ze turks is waarom ga je dan toch door? Zij hoeft maar 1x tegen haar broers/neven/ooms/weetikveelwat te zeggen dat jij haar lastig valt en ze komen je opzoeken en steken je neer.
Let hierop, je bent levensgevaarlijk bezig.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 29 december 2010 @ 16:27:38 #230
145755 kahaarin
pi_90587776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar even terug on topic, vinden jullie dat sommige mensen veels te snel met het woord "stalken" gooien?

Bijvoorbeeld in dit topic was er iemand die vond dat een jongen die haar na twee weken kennen haar bloemen gaf op valentijnsdag stalking is. Ligt het aan mij, of is dat gewoon achterlijk om stalkersgedrag te noemen? Ik kan heus snappen dat ze niet onder de indruk was van zijn versierpogingen, maar om dat nou stalking te noemen? Of een ander meisje hier die vertelde dat er een jongen op fok was die haar PMs ging sturen als stalkinggedrag zag? Dat gaat toch een beetje te ver, of niet dan?

Want als we de kleinste dingen al stalkersgedrag gaan noemen, dan neemt niemand het ook meer serieus als iemand echt gestalkt wordt.
Je hebt wel een beetje gelijk hoor, al is iemand die continu je post history bekijkt en PM's/DM's stuurt met dubbelzinnige vragen en gesmeek om foto's of juist foto's van zichzelf stuurt ook wel redelijk dubieus. En ja, ik kan idd uit ervaring zeggen dat dit vervelend is. Het is geen stalken maar gewoon irritant.

Neemt niet weg dat IRL stalken erger is, op het forum kun je een admin/mod aanspreken en dan wordt er wel wat aan gedaan, dat kun je niet als er iemand achter je aan komt in het echt.
be nice or go away
pi_90588542
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef Maanvis het volgende:
iwannabehigh, je hebt er vorige keer overheen gelezen, maar je weet dat ze turks is waarom ga je dan toch door? Zij hoeft maar 1x tegen haar broers/neven/ooms/weetikveelwat te zeggen dat jij haar lastig valt en ze komen je opzoeken en steken je neer.
Let hierop, je bent levensgevaarlijk bezig.

Denk niet dat het wat uitmaakt of ze Turks zijn of niet.

Als je mijn dochter zou stalken en lastig vallen dan zou ik hem net zo goed gaan opzoeken als Nederlander.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_90588860
Het maakt wel zeker uit dat ze turks is, die zijn dan net weer wat fanatieker in als je een meisje lastigvalt. In enschede wonen ook nog eens een hoop turken en die komen allemaal voor elkaar op, dus in het minst gunstige geval moet die gast altijd achter zich omkijken als hij over straat wil
  woensdag 29 december 2010 @ 17:35:16 #233
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90591224
Ben even gaan mede-stalken en heb een Beyza uit Enschede gevonden. Maar die is 16. :o
  woensdag 29 december 2010 @ 17:38:05 #234
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90591371
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Eclaire84 het volgende:
Ben even gaan mede-stalken en heb een Beyza uit Enschede gevonden. Maar die is 16. :o
Ben ik een klootzak als ik je nu haar hyves vraagt via PM?
  woensdag 29 december 2010 @ 17:41:53 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90591541
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje gelijk hoor, al is iemand die continu je post history bekijkt en PM's/DM's stuurt met dubbelzinnige vragen en gesmeek om foto's of juist foto's van zichzelf stuurt ook wel redelijk dubieus. En ja, ik kan idd uit ervaring zeggen dat dit vervelend is. Het is geen stalken maar gewoon irritant.

Neemt niet weg dat IRL stalken erger is, op het forum kun je een admin/mod aanspreken en dan wordt er wel wat aan gedaan, dat kun je niet als er iemand achter je aan komt in het echt.
Jazeker ik snap wel dat het irritant is en ook best eng, maar ja om het als serieuze stalking te neschouwen? Meestal zitten die gasten gewoon express te trollen of menen ze het niet echt. Hoewel er vast wel wat gestoorde gasten op fok zitten. Maar via een mod is dat makkelijk te regelen.

Edward Cullens in je slaapkamer krijgen niet zo.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:43:33 #236
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90591611
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee geen hyves, TS spreekt hierover wel de waarheid...haar hyves heeft ooit bestaan maar is gedelete.

Maar als je zelf zoekt op de logische termen kom je op wat andere social networking sites uit.
pi_90591835
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Eclaire84 het volgende:
Ben even gaan mede-stalken en heb een uit gevonden. Maar die is 16. :o
Kunnen jullie haar naam weglaten? Ze heeft haar hyves verwijderd en is 20 jr. Geen 16.
  woensdag 29 december 2010 @ 17:49:34 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90591860
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie haar naam weglaten? Ze heeft haar hyves verwijderd en is 20 jr. Geen 16.
Haar gegevens staan al in Google cache, dus het heeft geen zin.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 december 2010 @ 17:55:30 #239
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90592123
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

[..]

Laat ik aan de modjes over. Maar wel irritant he..je vraagt iemand beleefd iets niet te doen en die persoon luistert niet naar je.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:05:38 #240
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_90592497
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Laat ik aan de modjes over. Maar wel irritant he..je vraagt iemand beleefd iets niet te doen en die persoon luistert niet naar je.
Nee, dan is het ineens wel vervelend natuurlijk. Wat doet Iwannabehigh als zij hem weer afwijst? De moed opgeven? of op zolder met een voodoopop a la Helen Helmink op zijn zolderkamertje een nieuw plan uitbroeden? Wat moet er gebeuren waardoor jij echt zou stoppen?
  woensdag 29 december 2010 @ 18:06:26 #241
145755 kahaarin
pi_90592535
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jazeker ik snap wel dat het irritant is en ook best eng, maar ja om het als serieuze stalking te neschouwen? Meestal zitten die gasten gewoon express te trollen of menen ze het niet echt. Hoewel er vast wel wat gestoorde gasten op fok zitten. Maar via een mod is dat makkelijk te regelen.

Dat zeg ik idd ook. Het is gewoon irritant doen en snel op te lossen. Als er iemand een obsessie voor je heeft en je steeds op staat te wachten is het een ander verhaal.
be nice or go away
pi_90597001
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

niet als het per pm gaat hoor. dan wordt het al een stuk lastiger. het is iig gewoon not done. en ja: er zit heus wel een verschil tussen zoiets en 'echt' stalken, maar wie stelt de scheidingslijn? dat is denk ik afhankelijk van het 'slachtoffer'. waar de een gewoon de deleteknop hanteert ligt een ander nachten wakker om te piekeren.

sommige dingen moet je gewoon niet doen.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:27:29 #243
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90598283
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef simmu het volgende:

[..]

niet als het per pm gaat hoor. dan wordt het al een stuk lastiger. het is iig gewoon not done. en ja: er zit heus wel een verschil tussen zoiets en 'echt' stalken, maar wie stelt de scheidingslijn? dat is denk ik afhankelijk van het 'slachtoffer'. waar de een gewoon de deleteknop hanteert ligt een ander nachten wakker om te piekeren.

sommige dingen moet je gewoon niet doen.
Ja, daar heb je wel gelijk in als je het zo zegt. De ene ligt er wakker van en de ander vind het gewoon grappig of irritant. Ik ben zoiezo niet iemand die PMs naar meisjes op fok stuurt. Ik ben ook eerder te laks wanneer het gaat over meisjes versieren, ik ben meer de type die het aan haar laat, dus ik probeer mezelf hier niet te verdedigen met dit topic.

Maar mijn probleem met "te snel" stalker schreeuwen is dat het aan de andere kant ook vervelend kan zijn voor iemand die juist niet die intentie heeft en helemaal niet het meisje (of de jongen) wil lastig vallen. Bijvoorbeeld in die andere geval, bloemetjes aan een meisje geven op valentijnsdag, dat is iets dat eigenlijk niet zo vreemd is. Tegenwoordig is het steeds meer ouderwets, maar ik denk dat er veel meisjes zijn die dat soort acties wel waardeert.

Het probleem dan is wanneer een jongen oprecht moeite doet voor een meisje en dat dat meisje dan tegen iedereen gaat vertellen dat die jongen haar stalkt, terwijl ze niet eens duidelijk heeft gemaakt dat ze geen contact wil of dat ze niet geinteresseerd is. En aan 1 kant is het heel vervelend voor een meisje als ze echt wordt lastig gevallen door een jongen, maar het kan ook heel lastig zijn voor een jongen als de helft van de mensen op zijn school/studie/werk via via hoort dat hij een meisje stalkt omdat hij haar een kleffe sms had gestuurd. Dan ga je iemand ook minder serieus nemen als hij of zij echt wordt lastig gevallen.
pi_90599665
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Nogal irritant, maar ik heb haar facebook gevonden! Ben ik dor jullie opgekomen haha, thanks guys. Wist niet eens dat ze dat had dus heb haar een berichtje gestuurd.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:58:43 #245
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90599698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nogal irritant, maar ik heb haar facebook gevonden! Ben ik dor jullie opgekomen haha, thanks guys. Wist niet eens dat ze dat had dus heb haar een berichtje gestuurd.
Ok, nu ben ik er van overtuigd...TROLL. Well played sir.
pi_90599770
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Ok, nu ben ik er van overtuigd...TROLL. Well played sir.
Kan ook niet anders :')

Vooral naar ze " net als in de film" bericht was dat wel duidelijk.

Als hij echt serieus is dan is het wel zeer ernstig alleen :')
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
  woensdag 29 december 2010 @ 21:01:53 #247
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90599835
Er is zo een opper loser op fok...croupouque ofzo die elk jaar weer met een zorgvuldig opgebouwd troll account komt. Zal me niet verbazen als dit em is.
pi_90599988
Jammer dat jullie mij niet geloven, maar ik kan er niet mee zitten
  woensdag 29 december 2010 @ 21:05:42 #249
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90600031
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Verhip.
pi_90600142
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:05 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Verhip.
Denk dat je zelf trolt als ik eerlijk mag zijn, of je bent niks gewend in je leven omdat je altijd achter je computertje zit
pi_90600171
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Het is vooral hopen dat er niet echt zulke enge en mentaal gestoorde mensen zoals jou bestaan.

Als je echt niet aan het trollen bent zou ik je toch echt aanraden om hulp te zoeken, maarja dat hebben meerdere mensen je al verteld.
pi_90600261
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Het is vooral hopen dat er niet echt zulke enge en mentaal gestoorde mensen zoals jou bestaan.

Als je echt niet aan het trollen bent zou ik je toch echt aanraden om hulp te zoeken, maarja dat hebben meerdere mensen je al verteld.
Ik snap niet waarom iedereen altijd altijd zegt trollen als iemand iets vertelt wat hij/zij meemaakt. Dat bewijst wel dat jullie niks mee maken, in mijn ogen. Hoe moet ik in vredesnaam bewijzen dat dit ECHT is
pi_90600427
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom iedereen altijd altijd zegt trollen als iemand iets vertelt wat hij/zij meemaakt. Dat bewijst wel dat jullie niks mee maken, in mijn ogen. Hoe moet ik in vredesnaam bewijzen dat dit ECHT is
Omdat wij zo naïef zijn om te denken dat er niet echt zulke achterlijke enge mensen zoals jou bestaan.

Zo niet nogmaals, als dit echt is zoek professionele hulp bij een psychiater of therapeut.
pi_90600671
ik ga haar eens een berichtje sturen op facebook als ik thuisskom vanavond met de link van dit topic
pi_90600729
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Omdat wij zo naïef zijn om te denken dat er niet echt zulke achterlijke enge mensen zoals jou bestaan.

Zo niet nogmaals, als dit echt is zoek professionele hulp bij een psychiater of therapeut.
Als jij mij achterlijk en eng vindt, bestaan ''zulke'' mensen toch echt. Hoop dat deze topic nu gesloten kan worden.
pi_90600742
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Spartacus911 het volgende:
ik ga haar eens een berichtje sturen op facebook als ik thuisskom vanavond met de link van dit topic
Slaat nergens op als je dat doet ;)
pi_90601001
hoezo die ;)
geef je nu eindelijk toe te trollen
  woensdag 29 december 2010 @ 21:24:25 #258
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90601023
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Denk dat je zelf trolt als ik eerlijk mag zijn, of je bent niks gewend in je leven omdat je altijd achter je computertje zit
Aldus sprak de trollende stalkende maagd.
pi_90601562
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:23 schreef Spartacus911 het volgende:
hoezo die ;)
geef je nu eindelijk toe te trollen
Nee moet je doen als je daar blij van wordt maar dan denkt ze al HELEMAAL wat voor freak is dat, en dan wil ze wss NIKS met me te maken hebben. Daaromw il ik dat haar naam weg wordt gehaald.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:37:34 #260
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90601776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee moet je doen als je daar blij van wordt maar dan denkt ze al HELEMAAL wat voor freak is dat, en dan wil ze wss NIKS met me te maken hebben. Daaromw il ik dat haar naam weg wordt gehaald.
:') Geef et op jochie..niemand gelooft je meer.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:38:22 #261
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90601819
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:33 schreef iwannabehigh het volgende:
maar dan denkt ze al HELEMAAL wat voor freak is dat,
Ja, de schade is nu natuurlijk nog te overzien.
pi_90601970
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

:') Geef et op jochie..niemand gelooft je meer.
oki, ik zie het nut er niet van in om dit te liegen, zie de bevrediging voor mezelf er niet echt van? blijkbaar heb jij daar behoefte aan; zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten. Maar genoeg nu.. ga me niet druk maken om zulke lui
pi_90601972
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Spartacus911 het volgende:
Alvast groetjes van mij aan arm slachtoffertje van iwannabehigh. Doe aangifte!
pi_90602407
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, de schade is nu natuurlijk nog te overzien.
zoek vooral op en stuur een bericht. moet je kijken hoe jij overkomt haha
  woensdag 29 december 2010 @ 21:50:50 #265
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90602440
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

zoek vooral op en stuur een bericht. moet je kijken hoe jij overkomt haha
Te doorzichtig. Probeer het nog eens.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:57:21 #266
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90602764
TS Iwannabehigh, wat is je naam? Je studeert MER in enschede toch?
pi_90604115
missschien een andere held die haar een facebookberichtje kan sturen, ik ben pas laat thuis. fok accountje erbij maken voor haar en ww geven en wie weet komt er een mooi schouwspel
  woensdag 29 december 2010 @ 22:32:11 #268
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90604527
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Spartacus911 het volgende:
missschien een andere held die haar een facebookberichtje kan sturen, ik ben pas laat thuis. fok accountje erbij maken voor haar en ww geven en wie weet komt er een mooi schouwspel
Maar dat ben ik, natuurlijk. Stuur maar een PM.
pi_90605029
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap niet waarom jullie het verschil niet zien tussen stalken en romantisch gedrag.
Als de ander duidelijk en beslist aangeeft: "Ik wil niks meer van je horen" (en zeker wanneer er nooit sprake is geweest van romantische gevoelens gaat dit op), dan moet je gewoon stoppen.
Hoe halen mensen het in hun hoofd te denken dat die romantische gevoelens wel zullen ontstaan, mits ze er maar lang genoeg achteraan jagen :'). Er zijn mensen met wie er gewoon geen sprake is van een wederzijdse klik. Punt. En daar doet elke week een bos rode rozen sturen of bij haar huis posten (zeker dát niet) niets aan af.
Dit dus, TS.
Ik vind het gewoon vervelend om te zien dat iemand nog steeds wil proberen, romantisch willen zijn terwijl je elkaar pas kent vind ik gewoon een beetje eng en klef en associeer ik met stalkerig. ja misschien niet de juiste associatie, maar dat ben ik, en ik ren ook heel gauw weg van mensen die te snel en te graag willen. vooral dat te graag willen, dat needy zijn, dat schrikt gewoon af.
En over dat wachten op het treinstation, dat weet ik, doordat het vele weken achter elkaar was en hij dan vroeg: Kan ik mee?
Dat vind ik niet romantisch, niet lief, maar triest en stalkerig.
Je kan het niet met me eens zijn, maar iedereen is verschillend.
pi_90606078
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

Dit dus, TS.
Ik vind het gewoon vervelend om te zien dat iemand nog steeds wil proberen, romantisch willen zijn terwijl je elkaar pas kent vind ik gewoon een beetje eng en klef en associeer ik met stalkerig. ja misschien niet de juiste associatie, maar dat ben ik, en ik ren ook heel gauw weg van mensen die te snel en te graag willen. vooral dat te graag willen, dat needy zijn, dat schrikt gewoon af.
En over dat wachten op het treinstation, dat weet ik, doordat het vele weken achter elkaar was en hij dan vroeg: Kan ik mee?
Ik zeg altijd maar als je niet van romeo houdt dan hou je van dracula(koelbloedig).
UITGESCHREVEN
  woensdag 29 december 2010 @ 23:00:53 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90606083
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

Dit dus, TS.
Ja kijk, ik zeg niet dat je het lief of romantisch moet vinden.Je mag er gerust van afknappen, gerust eng vinden, gerust niet meer met die jongen contact willen hebben. Maar ik vind om over bijvoorbeeld bloemen krijgen op valentijnsdag stalker te gaan schreeuwen wel aanstellerij en/of stoerdoenderij. Zeg gewoon duidelijk tegen die jongen dat je niet geinteresseerd bent en klaar.

Dat van op de trein wachten is wel anders natuurlijk. Dat is wel meer serieuze shit.
pi_90606421
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik zeg altijd maar als je niet van romeo houdt dan hou je van dracula(koelbloedig).
Nou door Dracula wil ik ook niet versierd worden hoor. :N
pi_90606917
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou door Dracula wil ik ook niet versierd worden hoor. :N
Versieren zonder enige vorm van geweten blijkt toch de manier te zijn, daarom vind ik het niet zo gek dat er veel mannen overgaan van hopeloos naar stalkergedrag.
UITGESCHREVEN
pi_90612284
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja kijk, ik zeg niet dat je het lief of romantisch moet vinden.Je mag er gerust van afknappen, gerust eng vinden, gerust niet meer met die jongen contact willen hebben. Maar ik vind om over bijvoorbeeld bloemen krijgen op valentijnsdag stalker te gaan schreeuwen wel aanstellerij en/of stoerdoenderij. Zeg gewoon duidelijk tegen die jongen dat je niet geinteresseerd bent en klaar.

Dat van op de trein wachten is wel anders natuurlijk. Dat is wel meer serieuze shit.
Terecht dat je dat stoerdoenerij/aanstellerij vindt. ik weet dat er veel meiden zijn die genieten van de aandacht, en niet durven te zeggen dat ze niks van diegene willen, of vaag erover zijn. in mijn geval is dat niet zo, en daar wil ik ook niet "stoer" over doen (over middelbare school praktijken gesproken). want niemand weet wie het is, of het bij mij is gebeurd of niet, of wat dan ook. dat is gewoon mijn mening. ik vind valentijnsdag an sich al een kleffe dag. daarom ligt het er dubbelop bij mij. en als ik een jongen niks vind en merk dat hij me wel wat vind, zeg ik dat direct. Bespaart een boel ellende en verwarring en is bovendien sneu voor de ander.
pi_90613496
Beyza Yasar?
pi_90613693
Neuh. Moet je een privebericht met haar facebook erin?
pi_90613743
ja
pi_90613753
You wish
pi_90614448
Oke, nu ben ik er echt van overtuigd dat het een troll is.:')
  donderdag 30 december 2010 @ 03:50:29 #281
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90615565
We zullen er snel genoeg achter komen. Heb een bericht naar die meid gestuurd via Facebook.
pi_90615584
link?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 30 december 2010 @ 03:55:18 #283
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90615587
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef Eclaire84 het volgende:
We zullen er snel genoeg achter komen. Heb een bericht naar die meid gestuurd via Facebook.
En net las ik je bericht. TS had mij een bericht gestuurd en gevraagd om het niet te sturen, ik wilde het gebruiken om te kijken of we TS kon overtuigen om in te zien dat hij aan het stalken is. Maar goed, zo gaat hij het ook leren. Heb je Beyza een link gegeven naar beide topics?
  donderdag 30 december 2010 @ 03:56:00 #284
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90615591
Trouwens, dat Turkse meisje heeft een vriend.
  donderdag 30 december 2010 @ 03:57:00 #285
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90615600
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, dat had TS al eerder aangegeven... "een typische geweldadige allochtoon ofzo...ik weet niet wat ze in hem ziet" :')

Heb je PM gestuurd btw
pi_90619840
Ben benieuwd :D
pi_90623268
linksom of rechtsom, die gast spoort niet! of hij nou een troll is of niet, het is gewoon echt zwaar onfatsoenlijk om zomaar iemands gegevens op internet te gooien.
  donderdag 30 december 2010 @ 12:52:04 #288
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90623859
Is ze lekker?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90624658
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef simmu het volgende:
linksom of rechtsom, die gast spoort niet! of hij nou een troll is of niet, het is gewoon echt zwaar onfatsoenlijk om zomaar iemands gegevens op internet te gooien.
Ben het wel met je eens hoor lijkt me niet handig om haar naam hier op het forum te laten staan. Verbaasd me ook eigenlijk dat haar naam niet weggehaald is door onze modjes. Komt naar boven als je haar opzoekt met google en ze heeft hier ook niet om gevraagd. Aan de andere kant dient dit wel een doel. Nu nog de gegevens van iwannabehigh >:)
pi_90624725
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan.
Volgens mij was de stalker-mentaliteit meer van "als je echt van iemand houdt ben je ook bereid het met een bijl te bewerken". :Y
  donderdag 30 december 2010 @ 13:33:15 #291
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90625404
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Volgens mij was de stalker-mentaliteit meer van "als je echt van iemand houdt ben je ook bereid het met een bijl te bewerken". :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je leest het verkeerd. Ik zeg niet dat de stalker mentaliteit " je bent bereidt om haar weg te laten gaan" . Dat is gewoon iets dat ik aan Iwannabehigh vertelt.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:06:04 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90627011
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Nouja, dan zien we hem binnenkort wel bij hart van nederland 'het was zo'n aardige jongen, waarom moesten ze hem neersteken'.
Een gedicht over Maanvis
pi_90627936
Ik vind het al opmerkelijk dat wannabehigh nog niets van haar vriend heeft gehoord
  donderdag 30 december 2010 @ 14:33:55 #295
145755 kahaarin
pi_90628352
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:25 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik vind het al opmerkelijk dat wannabehigh nog niets van haar vriend heeft gehoord
Als ze het heeft verteld, sneue aan het verhaal is dat zijn zusje een vriendin is van dat meisje.
be nice or go away
  donderdag 30 december 2010 @ 16:40:31 #296
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90634923

TS is iig geen troll. Hopelijk luistert hij naar haar familie/vriend.
  donderdag 30 december 2010 @ 16:45:03 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90635181
The plot thickens. Gewledige soap :)
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 30 december 2010 @ 16:51:02 #298
145755 kahaarin
pi_90635447
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TS is iig geen troll. Hopelijk luistert hij naar haar familie/vriend.
Goed dat je dit hebt gedaan, ze schrijft ook dat ze anders problemen had gehad. ^O^
be nice or go away
  donderdag 30 december 2010 @ 16:53:36 #299
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_90635616
Goed gedaan Eclaire!
Dan zijn deze topics hopelijk toch nog ergens goed voor.
  donderdag 30 december 2010 @ 17:04:05 #300
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90636154
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef drijfhout het volgende:
Goed gedaan Eclaire!
Dan zijn deze topics hopelijk toch nog ergens goed voor.
Behalve leuke discussies natuurlijk! En Eclaire, goed gedaan. Heb je toevallig de hyves of facebook van iwannabehigh kunnen krijgen? Kunnen we hem ook stalken.
  donderdag 30 december 2010 @ 17:10:19 #301
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90636503
Nee, van hem niks..maar ik hoop serieus dat dit hem ertoe zet te stoppen.

Komt er een vervolg topic Keep_Walking? Maak jij de OP incl screenshots?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')