quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je moet gewoon nooit meer dan twee smsjes achter elkaar sturen. Daarna is het altijd stalken.
Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk aan het pingchatten bent. Want dan heb je gewoon lange gesprekken en kan je niet alles in 1 bericht zetten.
Ha-ha,..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Ik ken er nog wel een. Hij had om 4 uur 's ochtends een heel goed lopend topic.
Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt niet. Een flirt/liefde moet gewoon van twee kanten komen. Als de ander dus geen vragen terugstelt of niet meer reageert is dat niet hard-to-get, maar dan is ze gewoon niet geïnteresseerd.
TS refereert ook naar zijn topic.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Daar komt het op neer eigenlijk. Maar aan de andere kant heb ik veel verhalen gekend van jongens die lang achter een meisje rende en haar uiteindelijk toch verliefd wist te krijgen. Maar ja, dat moet wel tactisch aangepakt worden.
Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.quote:
Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga deze topic wel volgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer voor je, man. Hopelijk troll je, maar als je oprecht bent dan moet je wel van je fouten leren. Als ik jou was zou ik dit topic volgen om meer inzicht te krijgen van wanneer je als stalker overkomt en wanneer je moeite gewaardeerd zal woden.
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tja. Mensen vinden wat ik doe ''stalken'', maar ik ben van mening dat ik zo'n meisje echt niet kan laten gaan. Voor mij is ze perfect. En ik denk dat meerdere het met mij eens zijn, als je het gevoel hebt dat je echt verliefd op iemand bent: waarom er niet helemaal voor gaan?
Dat vind jij. Ik wil wel graag andere verhalen horen van mensen die misschien ong. hetzelfde hebben meegemaakt als mij? Helemaal verliefd op iemand en er echt alle dagen mee in je hoofd zitten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan. Als ze terug komt, dan weet je wel dat het ook wederzijds is.
En je kent haar zoiezo niet. Je hebt haar alleen een paar keer gezien.
Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer voor mezelf. Ik heb juist die topic gestart zodat ik van vreemden advies kan krijgen, en dan word ik meteen uitgemaakt voor trol. It's the real life.. helaas.. Ik ga dit topic wel volgen.
Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:33 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Je vindt het jammer voor jezelf? Egoistisch mannetje...je zou het jammer moeten vinden voor die meid. Zij heeft nergens om gevraagd.
Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Tuurlijk vind ik het jammer voor mezelf. Ik zou serieus willen dat ik geen gevoelens voor haar had, dat ze in mijn ogen niks waard is; dan was deze situatie een stuk makkelijker geweest.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Zelfs mijn vader zei "Don't do it nigga".
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Sprak de maagd die nog niet snapt wat "gevoelens" inhouden.
Arme meid...hopelijk komt ze ooit van je af.
Goeie film ook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Stalker is anders een retetoffe game
Wat snap jij niet als een vrouw tegen je zegt dat ze je niet moet? Ben je doofstom ofzo?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef Staal het volgende:
Nee is nee.
Geloof ook niet dat je iemand voor je kunt winnen door er achter aan te hollen.
Kut troll.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
Geef het op, mensen. Deze persoon is te ver heen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat denk ik juist wel, want dan gaat dat meisje toch denken dat ik echt veel voor haar over heb. En dat zie je ook vaak in films.
Ja, maar je mist compleet het vermogen om je in een ander te verplaatsen. In casu: dat arme meisje. Je verliefdheid is geen excuus voor je stalker-gedrag man, het is echt doodeng hoe jij redeneert.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben 20, tuurlijk weet ik wel wat gevoelens zijn..
Oh ja, ze hebben in die klinieken natuurlijk ook internet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je moet ook naar Real Life kijken en niet films.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik acht de kans groter dat je een straatverbod krijgt dan dat ze echt interesse in je krijgt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mooi realistisch voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Stalken is ongewenste aandacht geven nadat degene daar al over heeft aangegeven geen interesse te hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Precies.. en om in te gaan op de topic: stalken is in mijn ogen dat je op allerlei manieren iemand hinderlijk achtervolgt (dat ze het meekrijgt) en ernstig lastig valt op aparte/enge manieren.
Jullie begrijpen mij niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Stalken is ongewenste aandacht geven nadat degene daar al over heeft aangegeven geen interesse te hebben.
Het kan voor iemand die iemand al op mogelijke manieren heeft aangegeven geen interesse te hebben behoorlijk bedreigend zijn als iemand onder excuus nog steeds allerlei contact blijft zoeken.
Ik denk dat mannen heel gauw denken dat ze hun liefde moeten bewijzen en een nee wel een ja kan worden.
Een nee van een vrouw word veel minder geaccepteerd, en dat kan soms voor vrouwen best beangstigend zijn als een man zo blijft vol houden onder het mom van ik ben verliefd en ik moet bewijzen dat ik voor haar ga.
Daar vragen wij niet om een nee, is ook bij een vrouw een nee.
hopeloze romanticus kunnen ook doorslaan hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef picardmike het volgende:
Ik vind dat vrouwen tegenwoordig zeuren over stalken. Toen ik 21 was heb diverse vrouwen verdeligd tegen stalken en ik merkte gewoon dat ik het vuile werk voor niet communicatieve vrouwen zat op te knappen. Terwijl de stalker in kwestie gewoon een hopeloze romanticus was.
Ik vind dat ook 2 verschillende dingen een hopeloze romanticus en een stalker.
Zij is perfect voor jou maar ben jij dat ook voor haar? Het moet van beide kanten komen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom zou je iemand laten gaan terwijl je weet dat die persoon PERFECT voor je is? Kan iemand daar een serieus en realistisch antwoord op geven.
niet om het topic weer naar jou toe te trekken maar je egoisme verblindt je compleet... nee ze is niet perfect want ze wil je niet... en daar zit het probleemquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom zou je iemand laten gaan terwijl je weet dat die persoon PERFECT voor je is? Kan iemand daar een serieus en realistisch antwoord op geven.
Waarom is ze perfect voor je?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij hebt het over laten gaan terwijl je niets met haar hebt. JIJ vind haar perfect voor jou dus moet zij zich conformeren aan jouw gevoelens?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja, tuurlijk. Maar er zullen vast wel genoeg keren zijn geweest waar een kerel zoiets deed en dat het meisje het helemaal geweldig vond. Een kerel die verliefd is, denkt dan "zij zal het waarderen".quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hopeloze romanticus kunnen ook doorslaan hoor.
Voorbeeld romeo en julia en de balkonscene , in een film is het romantisch, in het echt is het behoorlijk creepy als een kerel je balkon opklimt om je de liefde te verklaren.
Een boel dingen zijn in een film gewoon een fantasy hoor.
Je vraagt om antwoord, krijgt serieuze antwoorden en het topic moet dicht....?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Zucht. Kan deze topic ook niet gesloten worden?
Nou als er een mooie lieve kerel bij mij onder aan het balkon begon muziek te maken en te zingen speciaal voor mij zou ik het wel erg romantisch vinden hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
hopeloze romanticus kunnen ook doorslaan hoor.
Voorbeeld romeo en julia en de balkonscene , in een film is het romantisch, in het echt is het behoorlijk creepy als een kerel je balkon opklimt om je de liefde te verklaren.
Een boel dingen zijn in een film gewoon een fantasy hoor.
Lol, dat is idd best lief, als het daarbij blijft, stel je voor dat hij vervolgens je hyves/facebook/welk profiel dan ook gaat afstruinen om uit te vinden wat je doet, je daar naar toe volgt, je zo bestookt met SMS-jes dat je een ander nummer moet nemen, je vriendinnen lastig valt (die hij ook via internet heeft getraceerd.), je op school/werk staat op te wachten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:38 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Nou als er een mooie lieve kerel bij mij onder aan het balkon begon muziek te maken en te zingen speciaal voor mij zou ik het wel erg romantisch vinden hoor
Ja dan zou het too much worden idd, vooral als je zelf niet geinteresseerd bent in hem. Maar als je hem juist wel erg leuk vind, dan vind ik al die smsjes etc. wel erg leuk hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is idd best lief, als het daarbij blijft, stel je voor dat hij vervolgens je hyves/facebook/welk profiel dan ook gaat afstruinen om uit te vinden wat je doet, je daar naar toe volgt, je zo bestookt met SMS-jes dat je een ander nummer moet nemen, je vriendinnen lastig valt (die hij ook via internet heeft getraceerd.), je op school/werk staat op te wachten?
Haha, daar geef je precies de grens aan, het is stalken als jij het niet meer leuk vindt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:44 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja dan zou het too much worden idd, vooral als je zelf niet geinteresseerd bent in hem. Maar als je hem juist wel erg leuk vind, dan vind ik al die smsjes etc. wel erg leuk hoor(ik hou nou eenmaal van aandacht
)
Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustigerquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, daar geef je precies de grens aan, het is stalken als jij het niet meer leuk vindt.
Nou ik had het ook niet helemaal tactisch aangepakt hoor. Maar wat ik deed kon je meer beschrijven als dom/wanhopig. Ik heb haar wel zo'n twee of drie keer gevraagd voor een kans. Eenmaal het helemaal duidelijk werd dat ik kansloos was, was ik ook meteen gestopt. En maandenlang mezelf kapot blowen totdat ik een psychose kreeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat dat het verschil is geen waarde hechten aan haar privacy en op allerlei mogelijke manieren haar leven in te dringen en ook geen rem op hebben.
Jij hebt het over een liefdesbrief en daar antwoord op willen , dat is een eenmalig iets, je accepteerde haar nee en ging niet doorzeuren.
Bij stalken is het gewoon doorgaan terwijl ze nee zegt en dat ook meer herhaaldelijk.
Er zit geen rem op en je gaat steeds verder.
Nee gast, eigenlijk heb je gelijk. Ik had ook gewoon moeten doen wat jij ging doen. Ga gewoon langs haar huis en ze zal zeker zien hoeveel je van haar houdt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Volgens jullie stalk ik haar. In mijn ogen is stalken iets heel anders. Ik KAN haar niet laten gaan, en ik zal achter haar aangaan tot ik haar heb. Ze is echt te mooi voor woorden, en haar persoonlijkheid is ook echt TOP. Meerdere mannen vinden dat. Waarom in godsnaam zou ik zo iemand laten gaan? Ik heb haar al proberen te vergeten, maar het lukt gewoon niet. Echt niet. Binnenkort ga ik bij haar huis langs, om eens een goede reden te horen waarom ze mij nou niet wilt. Trouwens, ik heb het gevoel dat zij mij ook wel wilt, maar het gewoon ontkent, ze heeft wel eens naar mij gelachen in de stad op Koninginnendag.
Als jullie dit al stalken vinden ? Zijn jullie niks gewend.
Kan dan nu deze topic gesloten worden?
Natuurlijk moet je het niet zo makkelijk laten gaan als het echt speciaal voor je voelt en je denkt dat zij alleen in een dipje zit ofzo. maar maak het niet te gek; als ze niet wilt, nee is nee en blijft nee. Stop er dan ook mee en ga dan ook niet naar haar huis, dat maakt het alleen maar erger! Geef haar wat tijd, meestal als je ineens niets meer laat horen begint diegene je zelfs te missen dus denk maar eens goed na wat de juiste beslissing isquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Volgens jullie stalk ik haar. In mijn ogen is stalken iets heel anders. Ik KAN haar niet laten gaan, en ik zal achter haar aangaan tot ik haar heb. Ze is echt te mooi voor woorden, en haar persoonlijkheid is ook echt TOP. Meerdere mannen vinden dat. Waarom in godsnaam zou ik zo iemand laten gaan? Ik heb haar al proberen te vergeten, maar het lukt gewoon niet. Echt niet. Binnenkort ga ik bij haar huis langs, om eens een goede reden te horen waarom ze mij nou niet wilt. Trouwens, ik heb het gevoel dat zij mij ook wel wilt, maar het gewoon ontkent, ze heeft wel eens naar mij gelachen in de stad op Koninginnendag.
Niet om het te bagatelliseren hoor, dit klinkt nog vrij onschuldig, iemand fysiek volgen is een andere orde denk ik. Hoe dan ook, hinderlijk volgen kan idd ook digitaal, hopelijk blijft het hierbij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustiger. Soms alleen last van een digitale stalker.. Leukste is dat ik diegene nooit heb gezien of ontmoet, alleen een keer wat mailtjes gestuurd. Dat was ongeveer 2,5 jaar geleden en nu nog krijg ik soms mailtjes (in mijn oude email) van die gast. Nooit op beantwoord, maar hij blijft doorgaan, echt wanhopig lijkt het wel.
Lol, jij en half vrouwelijk FOK!quote:En ja hier op het forum had ik ook bijna last van een klein stalkertje... Op iedere post wat ik stuurde op het forum reageerde hij weer op, en steeds PMtjes sturen enzo. Werd er wel gek van vooral als je totaal niet geinteresseerd bent verder.
En wat als ze nu gewoon echt niet wil , daar wil je bij stilstaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
PRIMAquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee gast, eigenlijk heb je gelijk. Ik had ook gewoon moeten doen wat jij ging doen. Ga gewoon langs haar huis en ze zal zeker zien hoeveel je van haar houdt.
Kan je alsjeblieft vertellen hoe het is afgelopen? Ik ben echt benieuwd geraakt in je romantische verhaal. Je inspireerd me. Dus laat me alsjeblieft weten hoe het afloopt, oke?
Hoezo? Dat jij het topic kaapt betekent niet dat het voor jou is opgezet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Hey, ik ben TS, he? Niet iwannabehigh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:22 schreef applecherry het volgende:
aww, ik vind het wel lief van TS maar ook creepy.
Veel sterkte met het verwerken van je gevoelens, geef het tijd en werk aan jezelf!
Laat haar, als je jezelf niet kunt bedwingen, weten dat je het niet slecht bedoeld. Maar please, probeer van haar weg te blijven want dit vindt ze niet chill en als je verliefd bent doe je dingen die je normaal niet zou doen.
Ze is niet perfect, want ze is niet verliefd op je en dat kan ze niet veranderen! Dat hoeft niet aan jou te liggen maar de situatie verandert niet, dus leave it.
Er komt ooit echt wel iemand op je pad die ook verliefd op jou is.
Knuff
Oh nou ja, dat bedoelde ik, was te lui om dat nog ff te checkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hey, ik ben TS, he? Niet iwannabehigh.
Je hebt natuurlijk ook de celebrity-stalkers die waanbeelden hebben dat hun artiest iets persoonlijk voor hun zingen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hoezo? Dat jij het topic kaapt betekent niet dat het voor jou is opgezet.
OT: Denk dat stalken in de meeste gevallen ervaren wordt door een combinatie van de volgende factoren:
1) Iemand die verliefd is focust zich denk ik onbewust op de gedragingen van het liefdesobject en bevestigt hiermee voor zichzelf dat hij/zij een kans maakt. Een vriendelijk lachje of een knipoog kan dan worden vertaald en opgeblazen tot iets betekenisvols.
2) Mannen leren van vrouwen dat je lief moet zijn voor een meisje en dat de aanhouder wint.
3) Zeker als je nog onervaren bent op liefdesgebied voel je niet goed aan wanneer een meisje ''nee'' zegt en daadwerkelijk ''nee'' bedoelt. Zeker als ze toch nog leuk tegen je blijft doen voor de aandacht. Dan spreken woorden en daden elkaar dus tegen. Daarnaast denkt een meisje ook zelf vaak duidelijk te zijn geweest door subtiel te zijn; iets dat bij een man, laat staan een verliefde man, lang niet altijd over duidelijk komt.
Kortom, mijns inziens is, wat vaak als stalken wordt beschouwd, eerder een comminucatieprobleem of een gebrek aan ervaring.
Waarom doe je zo gemeen, man? Waarom doen jullie allemaal zo gemeen? Iwannabeveryhigh gaat ons laten zien hoe liefde alles overwint, hij komt ons ook vertellen hoe het uitpakt. We moeten trots op hem zijn en waarderen hoe hij ons met alle details gaat vertellen hoe hij het meisje van zijn dromen heeft weten te overwinnen door naar haar huis te gaan! Echt vervelend wel, dat Turkse meisje. Ze had het hem gemakkelijker kunnen maken door hem niet te ontweken. Nu moet hij helemaal naar haar huis gaan... maar goed, voor liefde moet je ook zweten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Kanker chill
We gaan hier weer verder met iamveryhigh of wat voorn kut user ook.
Mijn dag is alweer goed.
niet zo sarcastisch doen. Maar iwannebehigh, ben je echt 20?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen, man? Waarom doen jullie allemaal zo gemeen? Iwannabeveryhigh gaat ons laten zien hoe liefde alles overwint, hij komt ons ook vertellen hoe het uitpakt. We moeten trots op hem zijn en waarderen hoe hij ons met alle details gaat vertellen hoe hij het meisje van zijn dromen heeft weten te overwinnen door naar haar huis te gaan! Echt vervelend wel, dat Turkse meisje. Ze had het hem gemakkelijker kunnen maken door hem niet te ontweken. Nu moet hij helemaal naar haar huis gaan... maar goed, voor liefde moet je ook zweten.
Ben jij niet oprecht geinteresseerd hoe het zal uitpakken voor iwannabehigh dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:31 schreef applecherry het volgende:
[..]
niet zo sarcastisch doen. Maar iwannebehigh, ben je echt 20?
Bij een ecte ecte stalker geldt absoluut jouw verhaal. Maar ik heb al regelmatig van meisjes gehoord dat ze een ''stalker'' hebben die ze steeds smst. Als ik dan een beetje doorvraag, komt het er gewoon op neer dat zij dan niet duidelijk is geweest in haar afwijzing. Aan de ander kant valt er ook wat te zeggen voor die plaat voor de kop van de sms-er.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook de celebrity-stalkers die waanbeelden hebben dat hun artiest iets persoonlijk voor hun zingen.
Het bekendste voorbeeld is wel de man die John Lennon doodschoot, wat een fan was die heel erg doorschoot.
Eerlijk gezegd gaat stalken niet over verliefdheid of communicatie misverstanden maar grip op een situatie hebben waar geen grip op kan hebben.
Het gaat om controle en daar gaat men steeds verder in.
Tuurlijk heb je ook de verliefde persoon die niet echt weet wat wel kan en niet kan, maar het is meer een controle probleem.
Dat zijn de meisjes die een beetje interessant willen doen om te laten zien dat ze nog in de markt zijn, van kijk ik heb iemand die me interessant vind.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Bij een ecte ecte stalker geldt absoluut jouw verhaal. Maar ik heb al regelmatig van meisjes gehoord dat ze een ''stalker'' hebben die ze steeds smst. Als ik dan een beetje doorvraag, komt het er gewoon op neer dat zij dan niet duidelijk is geweest in haar afwijzing. Aan de ander kant valt er ook wat te zeggen voor die plaat voor de kop van de sms-er.
Idd, de stalker van Tyra Banks is daar ook een voorbeeld van, hij was er heilig van overtuigd dat TB zijn vriendin was: http://www.depers.nl/ente(...)nks-veroordeeld.htmlquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook de celebrity-stalkers die waanbeelden hebben dat hun artiest iets persoonlijk voor hun zingen.
Het bekendste voorbeeld is wel de man die John Lennon doodschoot, wat een fan was die heel erg doorschoot.
Eerlijk gezegd gaat stalken niet over verliefdheid of communicatie misverstanden maar grip op een situatie hebben waar geen grip op kan hebben.
Het gaat om controle en daar gaat men steeds verder in.
Tuurlijk heb je ook de verliefde persoon die niet echt weet wat wel kan en niet kan, maar het is meer een controle probleem.
Heb nog nooit een relatie gehad, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:36 schreef applecherry het volgende:
[..]
nou, hoeveel ervaring heb je?
Als je zo doorgaat, zal je die waarschijnlijk ook nooit krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb nog nooit een relatie gehad, eerlijk gezegd
Oh, zo grappig ben je weer. Ha-haquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, zal je die waarschijnlijk ook nooit krijgen.
Mijn theorie is dit: een stalker is in zijn leven heel erg ontevreden over en wil dat niet inzien, en creeert een droomwereld, wat die projecteerd op een bepaald persoon en juist om steeds meer de realiteit te verliezen gaat die meer en meer in die persoon op.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, de stalker van Tyra Banks is daar ook een voorbeeld van, hij was er heilig van overtuigd dat TB zijn vriendin was: http://www.depers.nl/ente(...)nks-veroordeeld.html
Ik denk dat als verliefdheid een obsessie wordt en het in de ogen van de stalker wederzijds is er een probleem ontstaat. Is het niet zo dat dit eigenlijk heel egocentrisch is? Heel moeilijk om te begrijpen wat er in het hoofd van zo iemand omgaat.
Was niet grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh, zo grappig ben je weer. Ha-ha
en dan noem je mij een stalkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn theorie is dit: een stalker is in zijn leven heel erg ontevreden over en wil dat niet inzien, en creeert een droomwereld, wat die projecteerd op een bepaald persoon en juist om steeds meer de realiteit te verliezen gaat die meer en meer in die persoon op.
Zijn hele leven draait dan om die ene persoon.
PRESENT AND ACCOUNTED FORquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef Boerenkool-met-jus het volgende:
Nogmaals dit topic draait niet om jou maar om stalken in het algemeen. Ik vind het trouwens behoorlijk irritant, dat je elke discussie die hier is op jezelf betrekt want we hadden het toch echt over in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
en dan noem je mij een stalker
Hij/zij projecteert wel alles op die ene persoon maar ik heb juist het idee dat een stalker alleen van zichzelf uitgaat, hij/zij kan zich niet indenken dat het niet wederzijds is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn theorie is dit: een stalker is in zijn leven heel erg ontevreden over en wil dat niet inzien, en creeert een droomwereld, wat die projecteerd op een bepaald persoon en juist om steeds meer de realiteit te verliezen gaat die meer en meer in die persoon op.
Zijn hele leven draait dan om die ene persoon.
Dan moet je maar kijken in het begin en het midden; begon het weer over mij te gaan zonder dat ik ook maar een reactie heb gegeven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nogmaals dit topic draait niet om jou maar om stalken in het algemeen. Ik vind het trouwens behoorlijk irritant, dat je elke discussie die hier is op jezelf betrekt want we hadden het toch echt over in het algemeen.
Je past precies in dat hokje, man. Alleen heb je het niet door. Kijk, voorlopig ga ik ervan uit dat je gewoon een onervaren en naief jongen bent en dat je over een paar jaar terug zal kijken en zelf bedenkt hoe dom je bent geweest. Tenzij je toevallig succes krijg bij dit meisje, natuurlijk. Laat ons wel weten hoe het afloopt, zodra je bij haar thuis gaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
en dan noem je mij een stalker
Dat kan maar het kan ook wel degelijk wel een liefdesrelatie geweest zijn, die fout gaat, hoe vaak hoor je ook niet dat een relatie uitgaat en dat de ander dan totaal flipt. En zelfs tot kwalijke dingen overgaat als het doodschieten van de geliefde omdat als hij er niet heeft niemand haar heeft.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij/zij projecteert wel alles op die ene persoon maar ik heb juist het idee dat een stalker alleen van zichzelf uitgaat, hij/zij kan zich niet indenken dat het niet wederzijds is.
Zoiets als: "Mijn leven wordt perfect samen met [insert naam slachtoffer], ik kan me geen leven zonder hem/haar voorstellen dus ga ik net zo lang door tot ze van mij is."
Dat van die droomwereld klopt wel denk ik, een soort van luchtkasteel bouwen.
Wat grappig weer! Ha-ha, ik lach me gewoon DOOD...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je past precies in dat hokje, man. Alleen heb je het niet door. Kijk, voorlopig ga ik ervan uit dat je gewoon een onervaren en naief jongen bent en dat je over een paar jaar terug zal kijken en zelf bedenkt hoe dom je bent geweest. Tenzij je toevallig succes krijg bij dit meisje, natuurlijk. Laat ons wel weten hoe het afloopt, zodra je bij haar thuis gaat.![]()
Weet je wat je moet doen? Door haar raam klimmen zoals die gast van twilight!
Van mij part mag je gewoon reageren hoor. Jouw verhaal en gedrag is een goede voorbeeld. Toen ik die liefdesbrief ging sturen naar dat meisje waar ik verliefd op was toen ik 18 was (mijn eerste keer verliefd), wilde ik ook niet naar andere mensen luisteren. Sommige mensen zijn gewoon te koppig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan moet je maar kijken in het begin en het midden; begon het weer over mij te gaan zonder dat ik ook maar een reactie heb gegeven.
Na het midden vroeg je om serieuze reacties, daar ga je verder niet op in. Het lijkt me misschien wel een goed idee om bij haar langs te gaan, bij voorkeur als de rest van haar familie ook thuis is. Dan kun je alles uitpraten en hen duidelijk maken wat je bedoeling is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan moet je maar kijken in het begin en het midden; begon het weer over mij te gaan zonder dat ik ook maar een reactie heb gegeven.
Enige grap was dat van twilight, man. De rest is gewoon waar.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat grappig weer! Ha-ha, ik lach me gewoon DOOD...
Zoek een ander topic zonder er steeds in te vermelden van goh nu gaat het weer over mij, want steeds als je dat doet gaat het ook over jou omdat je er aandacht opvestigd en dat is mijn laatste antwoord aan jou .quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
TS,ik leef met je mee. Ik weet hoe het is om wanhopig verliefd te zijn,te geloven dat die ene de ware voor je is. Het is mogelijk om haar te vergeten,echt,spendeer wat meer tijd met andere vrouwen. Het komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vestigde er geen aandacht op, kijk vooral terug zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
TSiwannabehigh,ik leef met je mee. Ik weet hoe het is om wanhopig verliefd te zijn,te geloven dat die ene de ware voor je is. Het is mogelijk om haar te vergeten,echt,spendeer wat meer tijd met andere vrouwen. Het komt allemaal goed.
Ja ik ga ook bij haar langs heb ik besloten. Ik zie wel wat er dan gebeurd. Laat het gewoon op me af komen. Ik moet haar gewoon spreken, ze is echt echt echt te mooi om waar te zijn.. en te laten gaan. Voor mij blijft ze het perfecte meisje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na het midden vroeg je om serieuze reacties, daar ga je verder niet op in. Het lijkt me misschien wel een goed idee om bij haar langs te gaan, bij voorkeur als de rest van haar familie ook thuis is. Dan kun je alles uitpraten en hen duidelijk maken wat je bedoeling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |