abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90556644
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef xSummergirlx het volgende:

[..]

Dankje!
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:57:34 #102
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_90556699
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat kan maar het kan ook wel degelijk wel een liefdesrelatie geweest zijn, die fout gaat, hoe vaak hoor je ook niet dat een relatie uitgaat en dat de ander dan totaal flipt. En zelfs tot kwalijke dingen overgaat als het doodschieten van de geliefde omdat als hij er niet heeft niemand haar heeft.

Ik denk dat er zoveel verschillende vormen van van zijn.
Oh, ik had het nog over een celebrity stalker, een verbroken relatie is idd een ander soort van stalken, ik denk dat het daarbij ook gaat om iemand die zich niet kan realiseren dat het bestaat dat zijn/haar grote liefde zomaar wegloopt, zich niet kan inleven in de gevoelens van iemand anders. (De categorie psychopaten die de ander als bezit ziet nog even buiten beschouwing.)
Ben geen psycholoog/psychiater natuurlijk maar ik heb het idee dat het grote probleem toch het gebrek aan inlevingsvermogen is. De stalker (m/v) kan zich niet indenken dat het onderwerp van fascinatie niet hetzelfde voelt omdat hij/zij er van overtuigd is dat ze bij elkaar horen.
be nice or go away
pi_90556821
ja dat denk ik eerlijk gezegd , men gaat er te makkelijk van uit dat als je iemand leuk vind die ander ook jou ook leuk vind terwijl dat niet altijd zo is.
pi_90556981
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:56 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dankje!
Geen probleem man. :) Het nog eens langsgaan om het nog eens te proberen en te kijken wat nou echt haar reden is,vind ik wel een goed idee opzich. Want ik bedoel maar,ze neemt geeneens de tijd om met je te praten en gaat meteen overdrijven. Tuurlijk ben je niet normaal bezig,maar dat zij haar hyves voor jou gaat verwijderen vind ik toch iets te ver gaan.
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:06:38 #105
145755 kahaarin
pi_90557173
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:55 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja ik ga ook bij haar langs heb ik besloten. Ik zie wel wat er dan gebeurd. Laat het gewoon op me af komen. Ik moet haar gewoon spreken, ze is echt echt echt te mooi om waar te zijn.. en te laten gaan. Voor mij blijft ze het perfecte meisje.
Dan moet je sowieso eerst met haar ouders praten denk ik, ze is Turks toch? Ik denk dat ze problemen krijgt als je dat niet doet.
be nice or go away
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:10:52 #106
145755 kahaarin
pi_90557399
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat denk ik eerlijk gezegd , men gaat er te makkelijk van uit dat als je iemand leuk vind die ander ook jou ook leuk vind terwijl dat niet altijd zo is.
Sommigen hebben idd een plaat voor het hoofd, helemaal boos en verbaasd dat je niet wat wil gaan drinken oid. :D
be nice or go away
pi_90557520
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:10 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Sommigen hebben idd een plaat voor het hoofd, helemaal boos en verbaasd dat je niet wat wil gaan drinken oid. :D
Dan ben je ineens de hoer omdat ze afwijst :o Mannelijk ego af en toe :N
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:20:23 #108
145755 kahaarin
pi_90557881
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan ben je ineens de hoer omdat ze afwijst :o Mannelijk ego af en toe :N
Mannelijke logica...? ;)
be nice or go away
pi_90557945
Ach ik stalk alleen om vrouwen te plagen soms is het wel leuk, als ik verliefd ben durf ik het niet eens. Duurt sowieso lang bij mij.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:23:38 #110
145755 kahaarin
pi_90558049
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:21 schreef picardmike het volgende:
Ach ik stalk alleen om vrouwen te plagen soms is het wel leuk, als ik verliefd ben durf ik het niet eens. Duurt sowieso lang bij mij.
Dan heet het imo geen stalken. ;)
be nice or go away
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:39:22 #111
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90559019
Ik doe het meestal met een lege vissenkom. En emmers.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90560475
Het meisje is Turks? Pas je wel op dat je haar niet in de problemen werkt als je bij haar langsgaat?

Trouwens, met alle respect, je bent bijzonder gestoord bezig. Eng. Karakters verschillen, maar ik zou allang de politie hebben gebeld. Hier is ab-so-luut niks leuks aan. Zoek hulp en accepteer dat loslaten inderdaad moeilijk is. Ga de confrontatie met jezelf aan tot je geneest. Want dat is mogelijk. We kunnen niet alles krijgen wat we willen, en dat is het leven.

.....
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:56:11 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_90563673
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Het meisje is Turks? Pas je wel op dat je haar niet in de problemen werkt als je bij haar langsgaat?

Trouwens, met alle respect, je bent bijzonder gestoord bezig. Eng. Karakters verschillen, maar ik zou allang de politie hebben gebeld. Hier is ab-so-luut niks leuks aan. Zoek hulp en accepteer dat loslaten inderdaad moeilijk is. Ga de confrontatie met jezelf aan tot je geneest. Want dat is mogelijk. We kunnen niet alles krijgen wat we willen, en dat is het leven.

.....
Met turken moet je al helemaal opletten. Die zijn eerder geneigd je helemaal kapot te steken ipv de politie te bellen (althans de turken die ik ken).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 december 2010 @ 00:02:09 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90564018
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met turken moet je al helemaal opletten. Die zijn eerder geneigd je helemaal kapot te steken ipv de politie te bellen (althans de turken die ik ken).
Nja, ik zal ook niet zo vriendelijk reageren tegenover een jongen die mijn dochter stalkt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 29 december 2010 @ 00:04:29 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90564155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:43 schreef Madridista het volgende:

[..]

PRESENT AND ACCOUNTED FOR
Hoe is het afgelopen met dat meisje trouwens?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 29 december 2010 @ 00:09:04 #116
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90564452
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:50 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel erg hoor ik heb wel ervaring met wat stalkers, maar na gewoon negeren en idd andere nummer nemen/andere mailadres etc is het een stuk rustiger :). Soms alleen last van een digitale stalker.. Leukste is dat ik diegene nooit heb gezien of ontmoet, alleen een keer wat mailtjes gestuurd. Dat was ongeveer 2,5 jaar geleden en nu nog krijg ik soms mailtjes (in mijn oude email) van die gast. Nooit op beantwoord, maar hij blijft doorgaan, echt wanhopig lijkt het wel. En ja hier op het forum had ik ook bijna last van een klein stalkertje... Op iedere post wat ik stuurde op het forum reageerde hij weer op, en steeds PMtjes sturen enzo. Werd er wel gek van vooral als je totaal niet geinteresseerd bent verder.
No offense, maar wat jij vertelt lijkt me niet op echte stalkers. Tenminste niet serieuze stalking. Die mensen die je belde waren gewoon jongens die je leuk vonden en wilde praten? Heb je tegen hen gezegd dat ze je niet meer moest bellen? En tja, dat iemand jou PMtjes stuurt... had je meteen aangegeven dat je geen PM wilde? Zodra je zegt "hey ik wil geen PM meer van je krijgen" en hij gaat door, dan is het stalking. Dat een autist jouw hints niet begreep is geen stalking.

Wat voor mailtjes krijg jij van die gast?

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 29-12-2010 00:35:35 ]
pi_90565972
Keep_Stalking,

Stalken is wanneer je een plank voor je kop hebt.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:36:02 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90566065
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Monco10 het volgende:
Keep_Stalking,

Stalken is wanneer je een plank voor je kop hebt.
Monkey,

Nee, dat is niet perse waar.
pi_90566378
..

[ Bericht 96% gewijzigd door Spartacus911 op 29-12-2010 00:43:07 ]
  woensdag 29 december 2010 @ 00:43:19 #120
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90566443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik heb ooit een meid gestalkt, niet vanuit liefdevolle bedoelingen maar meer om haar kapot te maken... is het dan ook stalking?
Zeker. Je doel gehaald?
pi_90566501
ik had het alweer ge-edit... maar mijn doel was dus treiteren en ik ben er goed ingeslaagd, niemand heeft ooit meer iets van haar vernomen

edit: karaktermoord dus, niet fysiek
pi_90568114
quote:
Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Spartacus911 het volgende:
ik had het alweer ge-edit... maar mijn doel was dus treiteren en ik ben er goed ingeslaagd, niemand heeft ooit meer iets van haar vernomen

Engerd.
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
  woensdag 29 december 2010 @ 01:29:03 #123
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90568141
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Spartacus911 het volgende:

Ik kan het weghalen als je wil. Weet niet of het nog zin heeft?
pi_90568328
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen met dat meisje trouwens?
Prima.

Hier is het topic

Helemaal onderaan kijken
pi_90568498
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef xSummergirlx het volgende:

[..]

Engerd.
lol jouw gezicht lijkt op :')
:')

maar het valt wel mee hoor wat ik heb gedaan, ik kreeg eerst een aanslag op mij en ik heb daarna hard gecounterd
pi_90568518
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:42 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHA !!!
pi_90568535
ga zeggen dat het niet zo is... die ogen staan toch zo
  woensdag 29 december 2010 @ 01:53:34 #128
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_90568703
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:42 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

:')

maar het valt wel mee hoor wat ik heb gedaan, ik kreeg eerst een aanslag op mij en ik heb daarna hard gecounterd
_O- Goed opgemerkt.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:49:19 #129
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90569383
Verliefdheid heeft altijd iets van een 'obsessie' in zich. Je hele leven draait even om die persoon en je kan alleen maar aan hem of haar denken. Dat is ook iets moois. Ik denk niet dat je te snel zware termen als obsessie en stalken moet gebruiken, dat zijn termen uit de psychiatrie. Iedereen is wel eens verliefd en ziet daardoor dingen even niet helemaal redelijk. Pas als iets echt lang standhoudt en het ziekelijke vormen aanneemt kan je spreken van een obsessie of stalking. Zou toch wat zijn als we elke Romeo of Julia in Nederland zouden gaan opsluiten voor ongewenste gedachten. Liefde hoort een beetje gek te zijn! Daarom is het nou net geen normale emotie.
  woensdag 29 december 2010 @ 02:54:53 #130
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_90569434
Ik ben zelf trouwens wel eens door een ex gestalkt die onze relatie niet kon afsluiten. Meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen -> ander e-mailadres. Toen hij, opeens vrij snel, een andere (overigens veel te jonge) vriendin had stopte het stalken maar gingen zij opeens de wereld in helpen dat ik hem niet los kon laten ofzo. Dachten sommige mensen opeens dat ik hen lastig viel. Vaag stel, die twee... Achteraf ook vrij kansloze types.
pi_90569449
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zelf trouwens wel eens door een ex gestalkt die onze relatie niet kon afsluiten. Meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen -> ander e-mailadres. Toen hij een andere vriendin had gingen zij opeens de wereld in helpen dat ik hem niet los kon laten ofzo. Dachten sommige mensen opeens dat ik hen lastig viel. Vaag stel, die twee... Achteraf ook vrij kansloze types.
wie moet ik nu geloven... jou of je ex?
pi_90569459
Haha! Zie je, wat ik doe is niet stalken. En het is idd lastig om bepaalde mensen los te laten, tenminste als je echt verliefd bent. Liefde hoort idd een beetje gek te zijn!
pi_90569460
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:23 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan heet het imo geen stalken. ;)
Met een grapje is het geen stalken, inderdaad, maar wel als iemand eng gaat doen.

Ik heb ergens een flauwe overeenkomst met een man die zelf nog veel erger is.
Ik vind dat wel grappig, en natuurlijk is hij leuk, maar dat ben ik zelf ook.
Hahaha.
Daar zie ik geen kwaad in, maar wel als je bv iemand kwetst, verdrietig of bang maakt.
Verliefd zijn is heel leuk, geeft een fijn gevoel meestal, en niet iedereen valt op iedereen.
En die ene jongen die valt op dat Turkse meisje, ik denk dat ze niet eens met een nederlandse jongen mag gaan.
Daarbij zijn meiden vaak tuttig bezig, heey engerd, roepen ze dan naar iemand maar menen het bv niet echt zo.
Dus kan die wannabe turkse vrouw man, dit alles wel verkeerd opvatten en het is wel een hele andere cultuur waar ze toch anders reageren op mannen dan hier in ons land.
En dit is niet discriminerend bedoeld.

Maar duidelijkheid voor alles is heel belangrijk.
Ware woorden zijn niet mooi; mooie woorden zijn niet waar
pi_90569464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zelf trouwens wel eens door een ex gestalkt die onze relatie niet kon afsluiten. Meerdere keren gezegd dat hij moest stoppen -> ander e-mailadres. Toen hij, opeens vrij snel, een andere (overigens veel te jonge) vriendin had stopte het stalken maar gingen zij opeens de wereld in helpen dat ik hem niet los kon laten ofzo. Dachten sommige mensen opeens dat ik hen lastig viel. Vaag stel, die twee... Achteraf ook vrij kansloze types.
Dat klinkt eerder als een narcist, die draaien alles ook altijd om
pi_90569473
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:58 schreef BoDee het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als een narcist, die draaien alles ook altijd om
maar vrouwen zijn heel slecht in dit soort dingen, wie weet is mishu wel de dader
pi_90569475
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:57 schreef BoDee het volgende:

[..]

Met een grapje is het geen stalken, inderdaad, maar wel als iemand eng gaat doen.

Ik heb ergens een flauwe overeenkomst met een man die zelf nog veel erger is.
Ik vind dat wel grappig, en natuurlijk is hij leuk, maar dat ben ik zelf ook.
Hahaha.
Daar zie ik geen kwaad in, maar wel als je bv iemand kwetst, verdrietig of bang maakt.
Verliefd zijn is heel leuk, geeft een fijn gevoel meestal, en niet iedereen valt op iedereen.
En die ene jongen die valt op dat Turkse meisje, ik denk dat ze niet eens met een nederlandse jongen mag gaan.
Daarbij zijn meiden vaak tuttig bezig, heey engerd, roepen ze dan naar iemand maar menen het bv niet echt zo.
Dus kan die wannabe turkse vrouw man, dit alles wel verkeerd opvatten en het is wel een hele andere cultuur waar ze toch anders reageren op mannen dan hier in ons land.
En dit is niet discriminerend bedoeld.

Maar duidelijkheid voor alles is heel belangrijk.
Ja, ik weet dat ze miss niet met een Nederlander mag, maar wel als die moslim wordt volgens mij. Ik heb me voor haar al verdiept in de Islam dus dat moet geen probleem zijn. Het probleem is dat ze de liefde een beetje ontkent, ze wilt mij niet leren kennen maar daar heeft ze helemaal geen goede reden voor.
pi_90569486
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 02:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha! Zie je, wat ik doe is niet stalken. En het is idd lastig om bepaalde mensen los te laten, tenminste als je echt verliefd bent. Liefde hoort idd een beetje gek te zijn!
hoe dan ook... verliefd of niet verliefd, het is niet aantrekkelijk om zo achter een vrouw aan te lopen voor haar. Dan heb ik het niet eens over stalking.
pi_90569508
ze wilt je niet leren kennen omdat ze haar gevoelens voor jou ontkent?
je klinkt als een professor psychopaat in wording
pi_90569526
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ze wilt je niet leren kennen omdat ze haar gevoelens voor jou ontkent?
je klinkt als een professor psychopaat in wording
Waarom oordeel je zo hard over die jongen?
Hij is smoorverliefd, en zegt het eerlijk. Vroeger stond men met een gitaar onder het raam te pingelen. Nou wilde ze je niet kreeg je een bak koud water over je heen, dan wist je tenminste waar je aan toe was.
Ik denk dat we dit maar weer eens moeten gaan invoeren.
En dan ook opzouten natuurlijk als je water over je heen krijgt.
pi_90569564
als je vroeger met een gitaar onder haar balkon stond, dan werd het gewaardeerd met een bedlaken opgeknoopt tot een touw om in haar slaapkamer te komen
zo niet, dan werd je door haar broers/ooms/vader de tering in geslagen.
Dat meisje 'lacht' naar hem op koninginnedag en hij ziet het als een sexuele toespeling, wie weet was het een doodnerveus lachje van 'daar heb je hem' ik ben bang.
Sorry lieverdje van het Turkse meisje... dit wordt NOOOOIT iets
pi_90569575
sowieso fucken met een Turkse familie (nee ik ben niet Turks, maar als je iets begrijpt van de islam in bepaalde landen) dan kan dit slecht voor je aflopen
pi_90569595
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:11 schreef Spartacus911 het volgende:
sowieso fucken met een Turkse familie (nee ik ben niet Turks, maar als je iets begrijpt van de islam in bepaalde landen) dan kan dit slecht voor je aflopen
Nou dat gaan we zien want ik ga binnenkort daar langs. Ik móet haar spreken, voor 2011 nog en er is geen andere uitweg dan naar haar huis gaan aangezien ze 06 heeft veranderd en hyves heeft verwijderd. En geloof mij: ik ben echt gek op haar, ben geen psychopaat die haar wat wilt aandoen of wat dan ook. Ik kan het niet helpen dat ze voor mij zo perfect is..
pi_90569630
ze heeft haar hyves verwijderd en 06 veranderd voor niets... je bent hopeloos als je dit niet inziet
Ik wens je het beste en niet de jaarwisseling op de IC of ergens in een kuiltje op een afgelegen plek
pi_90569635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nou dat gaan we zien want ik ga binnenkort daar langs. Ik móet haar spreken, voor 2011 nog en er is geen andere uitweg dan naar haar huis gaan aangezien ze 06 heeft veranderd en hyves heeft verwijderd. En geloof mij: ik ben echt gek op haar, ben geen psychopaat die haar wat wilt aandoen of wat dan ook. Ik kan het niet helpen dat ze voor mij zo perfect is..
Nou kijk maar uit, straks staat haar broer voor je neus of haar vader of beiden!
En dan....heb jij echt geen 2011 meer hoor?

Stuur een mailtje of een brief maar er naar toe gaan lijkt me heel fout voor jou.
Ik heb net je topic eens doorgelezen, :) ja ik heb de moeite genomen voor je.

Heeft ze jou ooit het idee gegeven dat ze je leuk vond?
Heeft ze naar je gelachen, heeft ze toespelingen gemaakt naar jou?
Vertel me eens waarom jij denkt dat ze doet alsof ze jou niet wil, want daar lijkt het op als ik je zo lees.

Maar als zij je echt niet wil, wat ga je dan doen? Stel je dit eens voor, ze wil je echt niet ga je dan nog door?
Lijkt me erg fout nml
pi_90569704
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:19 schreef BoDee het volgende:

[..]

Nou kijk maar uit, straks staat haar broer voor je neus of haar vader of beiden!
En dan....heb jij echt geen 2011 meer hoor?

Stuur een mailtje of een brief maar er naar toe gaan lijkt me heel fout voor jou.
Ik heb net je topic eens doorgelezen, :) ja ik heb de moeite genomen voor je.

Heeft ze jou ooit het idee gegeven dat ze je leuk vond?
Heeft ze naar je gelachen, heeft ze toespelingen gemaakt naar jou?
Vertel me eens waarom jij denkt dat ze doet alsof ze jou niet wil, want daar lijkt het op als ik je zo lees.

Maar als zij je echt niet wil, wat ga je dan doen? Stel je dit eens voor, ze wil je echt niet ga je dan nog door?
Lijkt me erg fout nml
Kijk, dat zijn vooroordelen. Niet elke moslim gaat meteen slaan etc. Maar het is nu al 1 jaar bezig en ik geef toe dat ik in het begin dom ben geweest, met domme smsjes sturen die een beetje te klef waren (maar zo voelde ik me toen). Ik heb haar heel erg vaak gesmst, gebeld. Daardoor vind ze me een freak denk ik. Op koninginnendag heeft ze naar mij gelachen, dat vind ik al wat zeggen; dat ze me wel leuk vindt. Nu ontkent ze dat ze heeft gelachen/dat ze mij niet ziet zitten. Naar mijn idee omdat ze een vriend heeft (en die vriend is zo'n agressieve Iranees, staat bekend als vechter hier). Miss is ze bang voor zijn reactie.

Wat ik niet snap: waarom zo overdreven reageren. Ze heeft haar 06 voor mij veranderd, maar waarom? Ik zou als ik haar was juist blij wezen - iemand die zoveel moeite voor je doet! Al 1 jaar lang. Ik volg haar soms op school en fitness om haar gewoon zien.. naar haar toegaan deed ik toen niet, alleen maar haar bekijken. Ik belde haar soms (anoniem) op om haar stem alleen maar te horen.. Weetje, voor mij is ze écht super. Ze is heel mooi, lief, slim, mooi figuur. Alles is positief aan haar in mijn ogen. Haar laten gaan is simpelweg onmogelijk. Iemand zoals haar vind ik anders nooit meer.

Ik hoop dat mensen dat begrijpen (en niet meteen zien als stalken). En ik snap gewoon niet waarom ze mij niet wilt, aangezien ze mijn innerlijk nog helemaal niet kent.
pi_90569713
1) je bent een troll
2) je bent een vreselijke autist
pi_90569714
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn vooroordelen. Niet elke moslim gaat meteen slaan etc. Maar het is nu al 1 jaar bezig en ik geef toe dat ik in het begin dom ben geweest, met domme smsjes sturen die een beetje te klef waren (maar zo voelde ik me toen). Ik heb haar heel erg vaak gesmst, gebeld. Daardoor vind ze me een freak denk ik. Op koninginnendag heeft ze naar mij gelachen, dat vind ik al wat zeggen; dat ze me wel leuk vindt. Nu ontkent ze dat ze heeft gelachen/dat ze mij niet ziet zitten. Naar mijn idee omdat ze een vriend heeft (en die vriend is zo'n agressieve Iranees, staat bekend als vechter hier). Miss is ze bang voor zijn reactie.

Wat ik niet snap: waarom zo overdreven reageren. Ze heeft haar 06 voor mij veranderd, maar waarom? Ik zou als ik haar was juist blij wezen - iemand die zoveel moeite voor je doet! Al 1 jaar lang. Ik volg haar soms op school en fitness om haar gewoon zien.. naar haar toegaan deed ik toen niet, alleen maar haar bekijken. Ik belde haar soms (anoniem) op om haar stem alleen maar te horen.. Weetje, voor mij is ze écht super. Ze is heel mooi, lief, slim, mooi figuur. Alles is positief aan haar in mijn ogen. Haar laten gaan is simpelweg onmogelijk. Iemand zoals haar vind ik anders nooit meer.

Ik hoop dat mensen dat begrijpen (en niet meteen zien als stalken). En ik snap gewoon niet waarom ze mij niet wilt, aangezien ze mijn innerlijk nog helemaal niet kent.
Als zij nadat ze je afwees naar je lachte is dat wel raar, misschien is ze wel heel bang voor haar iraanse vriend.
Dat zijn geen gemakkelijke types, hoewel, ook niet iedereen hetzelfde is natuurlijk.

Schrijf het haar eens in een brief...
denk er goed over na wat je schrijft.
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld hiermee.
pi_90569718
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:34 schreef Spartacus911 het volgende:
1) je bent een troll
2) je bent een vreselijke autist
Niet elk mens gebruikt eenzelfde woorden als een ander doorsnee mens
Misschien begrijp je hem niet geheel, maar waarom zo agressief ageren op hem
pi_90569722
ik geloof wel dat hij het allemaal goed bedoelt.... maar kom op dit gaat te ver
pi_90569730
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:34 schreef BoDee het volgende:

[..]

Als zij nadat ze je afwees naar je lachte is dat wel raar, misschien is ze wel heel bang voor haar iraanse vriend.
Dat zijn geen gemakkelijke types, hoewel, ook niet iedereen hetzelfde is natuurlijk.

Schrijf het haar eens in een brief...
denk er goed over na wat je schrijft.
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld hiermee.
Tja zijn idd geen makkelijke types en deze al helemaal niet met zijn vechtpartijen. Ik heb haar al zoveel (lange) berichten gestuurd. Gister nog heb ik haar vriendin een bericht gestuurd via hyves. Vind het trouwens weer jammer dat ik meteen weer wordt bestempeld door sommige mensen hier als autist enzo, maar okay. So be it. Ik zie wel wat ervan komt; haar laten doe ik iig niet! Dankjewel voor je advies!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')