abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:49:51 #126
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_88528448
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef DeepChord het volgende:
Maar TS, als je nou haar achternaam weet enzo dan kun je in het telefoonboek kijken en haar achternaam opzoeken en dan maar gewoon alle nummers afgaan.
Steeds naar haar vragen en als je d'r aan de telefoon zeggen dat je haar bij de bibliotheek hebt gespot en achter haar aan bent gefietst maar haar kwijt bent geraakt.

Dan een verhaaltje ophangen over het feit dat je haar nooit helemaal hebt kunnen vergeten en diverse foto's van haar op je kamer hebt hangen. :).
naja wat een kut idee. Dan kom je toch juist over als een onwijze stalker. Het is echt beter om een toevallige ontmoeting te plannen. Wat foto's van haar in je huis hangen kan wel helpen voor je eigen motivatie tijdens het uitvoeren van je missie. Maar zorg wel dat je ze weer weg gooit. (niet in de kast gewoon echt vernietigen veel veiliger) tegen de tijd dat ze bij je thuis komt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:21:02 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88532594
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef borbit het volgende:

[..]

naja wat een kut idee. Dan kom je toch juist over als een onwijze stalker. Het is echt beter om een toevallige ontmoeting te plannen. Wat foto's van haar in je huis hangen kan wel helpen voor je eigen motivatie tijdens het uitvoeren van je missie. Maar zorg wel dat je ze weer weg gooit. (niet in de kast gewoon echt vernietigen veel veiliger) tegen de tijd dat ze bij je thuis komt.
Het beste kan hij samens door haar kruipen en foto's van haar maken terwijl ze slaapt. Dan ziet hij hoe onschuldig en kwetsbaar dat ze is. Dan, wanneer hij de foto's later bestudeerd snapt hij meteen waarom hij de enige, DE ENIGE, die haar kan beschermen van de grote boze wereld. Niet vergeten TS, dat zal ze zelf niet snappen want ze is te naief daarvoor, dus in het begin moet je een klein beetje druk zetten maar dat zal ze alleen maar waarderen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88532823
Die cupmaat in de OP :')
pi_88533338
het is pas stalken als een meisje het niet leuk vind.... als een leuk meisje mij naar huis zou volgen zou ik haar helemaal niet "eng" vinden of "creepy"
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:40:52 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88533572
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef dandybleu het volgende:
het is pas stalken als een meisje het niet leuk vind.... als een leuk meisje mij naar huis zou volgen zou ik haar helemaal niet "eng" vinden of "creepy"
Dat is niet wat het eng of stalkerig maakt. Of ook wel, maar dat is niet zo erg. Zulke dingen gebeuren vaker. Ik heb bijvoorbeeld een keer via via gehoord dat een meisje dat ik leuk vond naar een bepaalde discotheek ging. Dus ik ging naar die discotheek om te kijken of ik haar tegen zou komen. In principe vind ik dat niet slecht.

Het is de manier dat TS het beschrijft. Hoe hij weet dat dat meisje verlegen is, en dat ze ze het juiste cupmaat heeft en hoe hij tactische plannen maakt. Het begint richting stalking to gaan. En TS heeft zichzelf niet verontschuldigd of uitgelegd dat hij helemaal niet als stalker wil overkomen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:42:01 #131
68091 borbit
pi_88533639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef dandybleu het volgende:
het is pas stalken als het meisje het door heeft.
pi_88533731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef borbit het volgende:

[..]

het is pas stalken als het meisje het door heeft.
oh dan is het goed
pi_88533889
ha ik ben ook wel eens beschuldigt van stalking.... ( heel lang geleden en nooit via een rechtzaak ofzo ) maar het was helemaal geen geval van stalking .... ....de beschuldigers waren ook heel nare mensen die overal kwaad in zagen en ook een hekel hadden aan kunstenaar zoals mij .....als ik TS openings post lees? mijn indruk is dat het een doodnormale jongen is met een beetje vrees om een vrouw ( waar hij verliefd op is ) aan te spreken....dus kiest hij de stomste weg : namelijk uitstel van een gesprek en nu durfrt hij niet bij haar aan te bellen
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:53:28 #134
68091 borbit
pi_88537486
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is niet wat het eng of stalkerig maakt. Of ook wel, maar dat is niet zo erg. Zulke dingen gebeuren vaker. Ik heb bijvoorbeeld een keer via via gehoord dat een meisje dat ik leuk vond naar een bepaalde discotheek ging. Dus ik ging naar die discotheek om te kijken of ik haar tegen zou komen. In principe vind ik dat niet slecht.

een beetje een vent doet zijn eigen voor onderzoek
  woensdag 10 november 2010 @ 05:50:31 #135
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88543434
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het beste kan hij samens door haar kruipen en foto's van haar maken terwijl ze slaapt. Dan ziet hij hoe onschuldig en kwetsbaar dat ze is. Dan, wanneer hij de foto's later bestudeerd snapt hij meteen waarom hij de enige, DE ENIGE, die haar kan beschermen van de grote boze wereld. Niet vergeten TS, dat zal ze zelf niet snappen want ze is te naief daarvoor, dus in het begin moet je een klein beetje druk zetten maar dat zal ze alleen maar waarderen.
Stephenie Meyer, is that you? :X
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
pi_88543496
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben ook wel eens beschuldigt van stalking.... ( heel lang geleden en nooit via een rechtzaak ofzo ) maar het was helemaal geen geval van stalking .... ....de beschuldigers waren ook heel nare mensen die overal kwaad in zagen en ook een hekel hadden aan kunstenaar zoals mij .....
waarom verbaasd me dit niets.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 06:37:37 #137
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_88543498
Leuk topic. :D!
Tis idd wel een beetje creepy wat TS doet maar ik vind het nog meevallen. Wel vind ik het raar dat er niet een Hoi, ik ken jou toch? Was het *insert naam*? af kon.

Sowieso begin ik nooit zomaar een meisje te versieren. Ik praat gewoon gezellig en zie vanzelf wel hoe het verder loopt. Je merkt vanzelf wel of ze enthousiast reageert of je wel leuk vindt. En anders heb je er een vriendin bij. Maar ik praat dan ook gewoon met onbekenden, vooral op feesten maar soms wordt ik weleens aangesproken bij een bushalte of spreek ik iemand aan. Soms heb je hele gesprekken over van alles en nog wat. :').

Maar als advies zou ik de TS geven: hyves en dan gewoon zeggen van: hoi ken je me nog?(Als je haar op naam hebt gevonden is zij het dus)leuk je gevonden te hebben op hyves. Hoe gaat het met je? Volgens mij heb ik je pas nog toevallig gezien maar wist het niet zeker, dus dacht ik zoek je even op.

Ik vind dat zelf dat dat over komt als moeite steken in een contact, wat zij als compliment kan zien. Na wat berichtjes heen en weer(Blijf open vragen stellen waarop je weer door kan vragen. Zo hou je het gesprek gaande ;) )vraag je haar MSN en dan heb je gewoon regelmatig contact, en toon je interesse in haar bezigheden(Hey alles goed? nog wat gedaan vandaag? Oh leuk voetbal, nog gescoord? bv). Als het leuk klikt vraag je of ze een keer zin heeft om af te spreken ergens en irl bij te praten, omdat dat fijner praat.

Succes!
  woensdag 10 november 2010 @ 10:41:17 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88547251
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 05:50 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Stephenie Meyer, is that you? :X
Precies, net zoals die gast van twilight! Dat vonden vrouwen toch romantisch? :?
  maandag 6 december 2010 @ 05:23:23 #139
68091 borbit
pi_89576269
heb je je hertje al te pakken?
  maandag 6 december 2010 @ 05:53:05 #140
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89576321
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 05:23 schreef borbit het volgende:
heb je je hertje al te pakken?
Ik denk het wel, heb via via via gehoord hier op Fok dat TS zolang naar haar borstjes heeft zitten gleuren dat hij in staat was om haar te verrassen met een lingeriesetje voor Sinterklaas...hij durfde alleen nog niet zijn naam er op te zetten als afzender
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 6 december 2010 @ 07:17:17 #141
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_89576527
Gezien zijn postgeschiedenis... is hij nog bezig...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 6 december 2010 @ 07:41:04 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89576654
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 07:17 schreef RubenSosa het volgende:
Gezien zijn postgeschiedenis... is hij nog bezig...
inderdaad.... Adressen van mensen achterhalen op internet. Mogelijk?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_89581140
quote:
Op maandag 6 december 2010 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad.... Adressen van mensen achterhalen op internet. Mogelijk?
Dat gaat weer over een ander meisje.
Ik ben aan het multitasken.
pi_89583135
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Precies, net zoals die gast van twilight! Dat vonden vrouwen toch romantisch? :?
Een beetje feminist zal dat niet zo zien... :P
  maandag 6 december 2010 @ 13:00:39 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89583563
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Madridista het volgende:
Dat gaat weer over een ander meisje.
Ik ben aan het multitasken.
Aan het multicreepen zul je bedoelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 6 december 2010 @ 13:11:52 #146
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89583907
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aan het multicreepen zul je bedoelen.
:D Dit. TS spreidt zijn stalkkansen als een echte player.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 6 december 2010 @ 21:06:21 #147
299203 ...Redemotor
Reason's the diesel!
pi_89604864
quote:
Dit. TS spreidt zijn stalkkansen als een echte player.
Een player die hele nare spelletjes loopt te spelen, :r
No reason, dead engine, no life...
pi_89638378
Update: target gehosseld

Eindelijk.. Geluk gehad vandaag.

Ik was naar huis aan het lopen en toen zag ik haar weer. Vlak bij mijn huis.
Aangesproken. Zij herkende mij ook. Praatje gemaakt, ingepalmd. Nummer gekregen.

Case closed

_O_
pi_89638573
Dus je gaat haar vannacht bellen?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:12:39 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89638625
ok
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')