quote:Op woensdag 29 december 2010 03:38 schreef Spartacus911 het volgende:
en zeg eens wat haar vriendin antwoordde?
Grappig. Kom uit enschede.quote:Op woensdag 29 december 2010 03:41 schreef Spartacus911 het volgende:
zeg alleen waar je vandaan kom zodat ik het nieuws kan volgen mocht er moord en doodslag zijn
Duidelijk toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 03:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hee,
Zou je dit aan Beyza willen laten lezen, ik denk echt dat ze dit moet weten.
Ik denk nog elke dag aan jou. Het maakt niet wat ik doe, jouw ogen blijven mij altijd volgen. Misschien ben je ook te mooi om waar te zijn, maar ik kan het niet los laten. Voor mij blijf je het perfecte meisje en ik hoef echt niemand anders. Iets in mij blijft zeggen dat dit kan werken en het maakt me echt niet meer uit hoelang ik nog moet wachten. Ik heb hier al genoeg tijd aan verloren.
gr,
Dit stuurt ze terug;
Hee ik vind het niet fijn dat je me hier mee lastigvalt en ik wil je een ding vragen wat wil je vn beyza horen om te kunnen begrijpen dat ze je niet leuk, niet leuk gaat vinden en dat ze niets meer van je wil horen? Ik vind het niet leuk voor haar, ze heeft hier echt last van en het is ook niet voor jou geloof me er komen nog genoeg meiden op je pad. Als je haar niet wil vergeten moet je het zelf weten maar hou het dan voor je en ga niet mensen ermee lastigvallen (ik hoop dat ik de enige ben waarnaar je dit stuurt) gr.
quote:Op woensdag 29 december 2010 03:49 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Het hangt van het meisje af denk ik. Ik kom wel eens met verhalen bij vriendinnen die dan zeggen shit vind je dat niet eng? Waarvan ik zoiets heb van ja ik vind het eigenlijk wel lief en grappig. Maar goed ik ben dan ook het type dat meestal vrij gestoorde stalkerige types aantrekt met een verleden.
Ik vind het niet erg als een jongen zich helemaal overgeeft, en echt laat zien dat hij voor je wil gaan. tenzij ik hem niet leuk vind, dan vind ik het gewoon triest. Want ik geef het gewoon direct aan. en als je dan nog doorgaat ben je gewoon triest. En dat heb ik helaas vaak genoeg meegemaakt.
Oh ja en om op je vraag terug te komen.
Ik vind het stalkerig als de jongen die jou dus leuk vind elke keer op dezelfde tijdstip als jij arriveert met de trein er "toevallig" ook staat. (zonder uiteindelijke bestemming) (hij weet wanneer je deze dag en hoelaat je aankomt, dat heb je hem verteld)
Ik vind het ook stalkerig als een gozer meerdere emails aanmaakt, en zijn vrienden jou op msn laat toevoegen om je te vragen hem te deblokkeren van de msn.
dat hij bloemen voor je koopt op valentijnsdag terwijl jullie elkaar maar twee weken kennen.
als hij je resten van je ijsje bewaard in zijn portemonnee(het stokje, en ja echt meegemaakt)
5 tot 10 mails per dag stuurt. achtervolgen. niet opgeven terwijl je duidelijk hebt gezegd NEE.
*zucht*
Ik denk dat dit ter verduidelijking is voor hem, en jou dat vrouwen wel eens wispelturig zijn.quote:
Het feit al dat je mij betiteld als zijnde een "huppelkutje''quote:Op woensdag 29 december 2010 04:08 schreef Spartacus911 het volgende:
ik heb nergens gezegd dat hij haar iets wil aandoen, maar jij komt me ook over als een nietswetend huppelkutje. Ts kan flink gepakt worden en dan heb ik het niet over een paar klappen op zijn bek
Zijn hart loopt dermate van liefde over dat 'ie z'n verstand heeft verloren. Hij is zó 'verliefd' dat 'ie degene waarvan hij zegt te houden vanuit zijn egocentrische gevoelens enorm veel pijn doet. Dit is geen verliefdheid, het is een zeer verwarde jongen die professionele hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 04:38 schreef BoDee het volgende:
[..]
Het feit al dat je mij betiteld als zijnde een "huppelkutje''
zegt me al voldoende over je niveau
Ja wannabe kan sterven als hij aan de deur staat van dat meisje.
Hij wil dit risico blijkbaar lopen, zijn hart loopt over van liefde.
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..quote:Op woensdag 29 december 2010 04:43 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Zijn hart loopt dermate van liefde over dat 'ie z'n verstand heeft verloren. Hij is zó 'verliefd' dat 'ie degene waarvan hij zegt te houden vanuit zijn egocentrische gevoelens enorm veel pijn doet. Dit is geen verliefdheid, het is een zeer verwarde jongen die professionele hulp nodig heeft.
Tja, ik zou persoonlijk een meid die ik niet kan uitstaan ook 'gestoord' noemen als ze me begon te stalken. En hiermee tijdenlang doorgingquote:Op woensdag 29 december 2010 04:49 schreef BoDee het volgende:
[..]
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..
Dan ziet men plots wel de liefde, de romantiek.
Ik vind dit best wel vaag, hoewel die wannabe best een engerd kan zijn hoor, maar ik hou graag alles open
Hey weet je dat hij zelf geen reden heeft om daar bij de trein station te staan?quote:Oh ja en om op je vraag terug te komen.
Ik vind het stalkerig als de jongen die jou dus leuk vind elke keer op dezelfde tijdstip als jij arriveert met de trein er "toevallig" ook staat. (zonder uiteindelijke bestemming) (hij weet wanneer je deze dag en hoelaat je aankomt, dat heb je hem verteld)
Ja dit is wel dom en kinderachtig. Maar lijkt me niet iets serieus, meer iets van de middelbare school.quote:Ik vind het ook stalkerig als een gozer meerdere emails aanmaakt, en zijn vrienden jou op msn laat toevoegen om je te vragen hem te deblokkeren van de msn.
Hier ben ik er gewoon niet eens met je. Een jongen kan toch gewoon normaal bloemen voor een meisje kopen als het Valentijnsdag is? Je hoef hen niet aan te nemen en je kan hem ook direct weigeren, maar het is Valentijnsdag! De groot gedeelte van Valentijnsdag is liefde verklaren aan een persoon enzo. Dat een jongen bloemen voor je koopt op Valentijnsdag, hoe kan dat stalkergedrag zijn?quote:dat hij bloemen voor je koopt op valentijnsdag terwijl jullie elkaar maar twee weken kennen.
Ja, dit zijn allemaal wel stalker gedrag.quote:als hij je resten van je ijsje bewaard in zijn portemonnee(het stokje, en ja echt meegemaakt)
5 tot 10 mails per dag stuurt. achtervolgen. niet opgeven terwijl je duidelijk hebt gezegd NEE.
*zucht*
Hey ik heb een vraag voor je. Hoe ziet je leven er verder uit? Studeer je? Ben je nog scholier? Werk je? Hoe zou je jezelf en je leven beschrijven?quote:
NEE, een vrouw die je dusdanig lastig valt is ook eng.quote:Op woensdag 29 december 2010 04:49 schreef BoDee het volgende:
[..]
Nu heeft hij een piemel...maar als hij een zij was met een kutje...dat overdruipt van geilheid is het minder erg toch..
Dan ziet men plots wel de liefde, de romantiek.
Ik vind dit best wel vaag, hoewel die wannabe best een engerd kan zijn hoor, maar ik hou graag alles open
Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Want stel als man maak je er gebruik van en je slaapt met haar, nou dan kom je d'r dus volgensmij ook echt niet meer van af... Zij ziet het dan toch anders dan de man en dan is het helemaal een drama.
Als een man puur uit is op een one night stand en de vrouw al op het punt is dat ze jullie in het huwelijks bootje zit stappen? Ja dan kan dat een reden zijn. Probleer maar eens aan vrouw die verliefd is en hier door denkt dat je haar gevoelens beantwoord uit te leggen dat het alleen om de sex ging? Mensen zien in zo een geval wat ze willen zien...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef applecherry het volgende:
[..]
Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?
En als hij met haar naar bed wil, dan wil hij dat 1 avond en daarna wil hij alles vergeten? Ook al vond hij het fijn?
*indien hij geen relatie wil natuurlijk.
Ja. Vooral als de stress factor daarna te hoog wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef applecherry het volgende:
[..]
Dus een man die geen relatie wil is bang dat een vrouw te veel gevoelens voor hem krijgt?
En als hij met haar naar bed wil, dan wil hij dat 1 avond en daarna wil hij alles vergeten? Ook al vond hij het fijn?
*indien hij geen relatie wil natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |