En net las ik je bericht. TS had mij een bericht gestuurd en gevraagd om het niet te sturen, ik wilde het gebruiken om te kijken of we TS kon overtuigen om in te zien dat hij aan het stalken is. Maar goed, zo gaat hij het ook leren. Heb je Beyza een link gegeven naar beide topics?quote:Op donderdag 30 december 2010 03:50 schreef Eclaire84 het volgende:
We zullen er snel genoeg achter komen. Heb een bericht naar die meid gestuurd via Facebook.
Ja, dat had TS al eerder aangegeven... "een typische geweldadige allochtoon ofzo...ik weet niet wat ze in hem ziet"quote:Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, dat Turkse meisje heeft een vriend.
Ben het wel met je eens hoor lijkt me niet handig om haar naam hier op het forum te laten staan. Verbaasd me ook eigenlijk dat haar naam niet weggehaald is door onze modjes. Komt naar boven als je haar opzoekt met google en ze heeft hier ook niet om gevraagd. Aan de andere kant dient dit wel een doel. Nu nog de gegevens van iwannabehighquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef simmu het volgende:
linksom of rechtsom, die gast spoort niet! of hij nou een troll is of niet, het is gewoon echt zwaar onfatsoenlijk om zomaar iemands gegevens op internet te gooien.
Volgens mij was de stalker-mentaliteit meer van "als je echt van iemand houdt ben je ook bereid het met een bijl te bewerken".quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dus stalker mentaliteit. Als je echt van iets houdt, ben je ook bereid om het te laten gaan.
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Volgens mij was de stalker-mentaliteit meer van "als je echt van iemand houdt ben je ook bereid het met een bijl te bewerken".
Je leest het verkeerd. Ik zeg niet dat de stalker mentaliteit " je bent bereidt om haar weg te laten gaan" . Dat is gewoon iets dat ik aan Iwannabehigh vertelt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Volgens mij was de stalker-mentaliteit meer van "als je echt van iemand houdt ben je ook bereid het met een bijl te bewerken".
Nouja, dan zien we hem binnenkort wel bij hart van nederland 'het was zo'n aardige jongen, waarom moesten ze hem neersteken'.quote:Op donderdag 30 december 2010 03:56 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, dat Turkse meisje heeft een vriend.
Als ze het heeft verteld, sneue aan het verhaal is dat zijn zusje een vriendin is van dat meisje.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:25 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik vind het al opmerkelijk dat wannabehigh nog niets van haar vriend heeft gehoord
Goed dat je dit hebt gedaan, ze schrijft ook dat ze anders problemen had gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:40 schreef Eclaire84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS is iig geen troll. Hopelijk luistert hij naar haar familie/vriend.
Behalve leuke discussies natuurlijk! En Eclaire, goed gedaan. Heb je toevallig de hyves of facebook van iwannabehigh kunnen krijgen? Kunnen we hem ook stalken.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef drijfhout het volgende:
Goed gedaan Eclaire!
Dan zijn deze topics hopelijk toch nog ergens goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |