dat mochten we niet meer zeggen hierquote:
Wat is het volgende doelwit op je trash-list?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef -Engel- het volgende:
Klopt
ik ben goed in het trashen van dingen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat mochten we niet meer zeggen hier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Ook al vind ik het een kutuitspraak
Ik moest wel lachen
Waarschijnlijk iets op mijn werk... iets met knopjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is het volgende doelwit op je trash-list?
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze het gemunt heeft op kale mannen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is het volgende doelwit op je trash-list?
waren mensen die zich eraan stoorden enzo.. weet niet meer precies hoe en watquote:
We're doomed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze het gemunt heeft op kale mannen.
Aanstellers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waren mensen die zich eraan stoorden enzo.. weet niet meer precies hoe en wat
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
boomboomboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
naar de pleurisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik ook! En overmorgen en de dag daarna en de dag daarna en...quote:
A wel .... ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waren mensen die zich eraan stoorden enzo.. weet niet meer precies hoe en wat
En ik maar werken de hele weekquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook! En overmorgen en de dag daarna en de dag daarna en...
quote:
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!quote:
Zoals het hoortquote:
Als de wereld ons niet hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Ik merk hetquote:
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersomquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een borrel
Maar dat gaat moeilijk als je niks hebt.
jij........... hebt iedereen op facebook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
De slet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij........... hebt iedereen op facebook!
Jou niet! Toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
Je hebt weekenden gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is mijn eerste vrije dag sinds mn vakantie.
Hij heeft mij ook op FBquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld, Friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersom
Bloemmevrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
Waarom wil L-E al onze nummers hebben?
Pincode= 0000quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
We hebben wel één gezamelijke vriendin!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ik ben singleloos op facebook!
wie wie wie wie wie wie wie wie???????quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben wel één gezamelijke vriendin!
Eentje uit Haarlem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie wie wie wie wie wie wie wie???????
Correct. Dus zn bewering klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die is incidenteel toch ook in Singles?
Ha! Yuki Holmesquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Correct. Dus zn bewering klopt niet helemaal.
Ja echt he. En die bewegende profielfoto's ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Facebook is wel wat leuker nu dan Hyves, wat een zootje op Hyves met allerlei bewegende plaatjes en schreeuwende ads en onzin.
Dat zij hier incidenteel haar gezicht laat zien is pas nadat ik haar had teogevoegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Correct. Dus zn bewering klopt niet helemaal.
ik zat vandaag die uitndoging van fb te lezen in mn mailbox en ik kon me toch niet bedenken wie het nou moest zijn, tot ik de pic zagquote:
Iets met Telegraaf.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Facebook is wel wat leuker nu dan Hyves, wat een zootje op Hyves met allerlei bewegende plaatjes en schreeuwende ads en onzin.
Ja, jij hebt mij ook alweer gevondenquote:
En mensen met namen als "Mama van Destunie" of "Ingrid en Henk".quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Vooral die bewegende profielfoto's ja, je zou er duizelig van worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. En die bewegende profielfoto's ook
Ik had het wel snel door. Door de ene gezamelijke vriend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zat vandaag die uitndoging van fb te lezen in mn mailbox en ik kon me toch niet bedenken wie het nou moest zijn, tot ik de pic zag
Ik voeg je wel ff toe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat ik ook een aantal singles op FB heb.
Bij sommigen heb ik heel hard moeten denken wie het nou was![]()
Gelukkig kon ik dan via anderen erachter komen
Die moet je dan ook gewoon whatsappen EN hier plaatsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij ook alweer gevondenstraks krijg ik heel de singles Clan op mn Facebook en kan ik geen lijpe foto's meer plaatsen
Naaktfoto's mag altijd hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij ook alweer gevondenstraks krijg ik heel de singles Clan op mn Facebook en kan ik geen lijpe foto's meer plaatsen
Jij bent een FB slet las ik vanochtend alquote:
Ik was undercoverquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zat vandaag die uitndoging van fb te lezen in mn mailbox en ik kon me toch niet bedenken wie het nou moest zijn, tot ik de pic zag
Dan hoef je toch alleen maar in de spiegel te kijken?quote:
Ik ben altijd en overal een slet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een FB slet las ik vanochtend al
Naakt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook foto's dat ik hoofden van schone dames schoon lik?
Onze bejaarde doet ook feesboeken?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn toch die minimale verschillen tussen Snuit en mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen maar in de spiegel te kijken?
Ik dacht dat snuit de kleine piemel hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn toch die minimale verschillen tussen Snuit en mij..
Hier in het bejaardentehuis zitten we daar allemaal opquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onze bejaarde doet ook feesboeken?
We hebben allebei een piemel van 45 cm, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat snuit de kleine piemel had
Moeten jullie ook allemaal een flatscreen tv vanaf 1 januari?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier in het bejaardentehuis zitten we daar allemaal op
Hebben jullie geen BingoBook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier in het bejaardentehuis zitten we daar allemaal op
Als ik snuit moet geloven komt ie nog maar net aan de 45 mmquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben allebei een piemel van 45 cm, dat weet iedereen.
Die hebben we alquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeten jullie ook allemaal een flatscreen tv vanaf 1 januari?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef L-E het volgende:
[..]
So stick with me, I've got some sugar up my sleeve
Niet op facebook neequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik geen vrienden met je zijn!!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Then again, geen facebook, dan zijn we verplicht je in real life te meeten
Haivs?quote:
Ik lig op schema.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:51 schreef Q. het volgende:
[..].
.
Hoe gaat het met je nummercollectie?
Tietenbotsquote:
Zo eng is het toch niet hč?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf nu trouwens niet naar FB te gaan he
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks hips aan hoor,zelfs ik heb het
Ja! Al een paar jaar idd! Je staat nog steeds best bovenaan in de lijst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hebt die van mij al langer dan dat de gsm bestaat!
In dat geval, ben ik juist hip omdat ik het niet hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks hips aan hoor,zelfs ik heb het
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, ben ik juist hip omdat ik het niet heb
ik ben en blijf natuurlijk ook gewoon een toppertjequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja! Al een paar jaar idd! Je staat nog steeds best bovenaan in de lijst.
Ik zag net een pagina dat ik 2 verzoeken moet goedkeuren.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik word aangesproken door een FB vriendje dat ik Q als vriendje heb
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
beetje laffe score, ben maar door 2 mensen op gezichtenboek toegevoegd..
Ik snap niks van FBquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
beetje laffe score, ben maar door 2 mensen op gezichtenboek toegevoegd..
Nu tel je pas echt meequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik merk hetquote:
Maar door welke?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Starbucks is nooit cool geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens gisteren voor 't eerst wat bij Starbucks gedronken. Ben ik niet cool?
waarom ben ik zo slaafs?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je voegt mij maar toe, wat denk jij nou...
quote:
quote:
Woeiii... en nu kan je gewoon weer bij de Broodzaak of de Kiosk koffie halen. Betere koffie en een stuk goedkoper ook....quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens gisteren voor 't eerst wat bij Starbucks gedronken. Ben ik niet cool?
Nee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wouldn't you like to know...
Ik gaf mijzelf een schouderklopjequote:
Kiosk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiii... en nu kan je gewoon weer bij de Broodzaak of de Kiosk koffie halen. Betere koffie en een stuk goedkoper ook....
Jij niet, je piemel welquote:
Koffie sowieso nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kiosk?_!
Damn, die meuk is niet te zuipen
Waarom?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
over FB gesproken.. die heb ik net verwijderd
Dat dusquote:
Ik lust geen koffie, ik had een chocolate cream frappucinoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiii... en nu kan je gewoon weer bij de Broodzaak of de Kiosk koffie halen. Betere koffie en een stuk goedkoper ook....
We wassen er klaar mee.quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We wassen er klaar mee.
Ik kwam er toch nooit meer op. Weg met die zooi
Nu even kijken wat de volgende stap wordt in het verminderen van mij op het interwebzquote:
Zoek mij eens opquote:
Je FOK!-account door de shredder!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu even kijken wat de volgende stap wordt in het verminderen van mij op het interwebz
quote:
ik jou net!quote:
Die wil ik ook spottenquote:
Stoppen met fokkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu even kijken wat de volgende stap wordt in het verminderen van mij op het interwebz
Dat is nog een stap te verquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou net!kheb ineens n heel nest singles haha
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef L-E het volgende:
yipyip is trouwens best knap, had ik niet verwacht.
Sorry btw, ik zag je verzoek, maar ging toch door met verwijderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mannen hebben dat, dat ze knapper worden als ze ouder worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef L-E het volgende:
en yip is nou eenmaal al bejaard... dus jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen hebben dat, dat ze knapper worden als ze ouder worden.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mannen zijn net rode wijn, er bestaat kans dat ze goed rijpen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Vrouwen niet.. Daarom moet ik nu maar genieten van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was eerder dan ik!quote:
Hier zet 't verval al inquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Yipyip MELDEN!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef L-E het volgende:
Dat was bij mij al toen ik 18 werdquote:
Hier ook. Maar op mijn 28ste kon ik nog een bink van 22 scoren, dus ik hou me maar voor dat het allemaal zo erg niet is.quote:
mezelf wie anders?quote:
I pity usquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat was bij mij al toen ik 18 werd
quote:
Sodeju, muts. Hoe heet je? Anders kan ik je niet toevoegen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mezelf wie anders?
Tot nu toe heb ik geen singles op Facebook. Wel een (ex)-fokker
Ik niet. Wij leven langerquote:
Ja maar jijquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook. Maar op mijn 28ste kon ik nog een bink van 22 scoren, dus ik hou me maar voor dat het allemaal zo erg niet is.
Ik kan je niet vinden op FB!!!quote:
Je moet juist oudere mannen scoren, die zijn veel beter.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook. Maar op mijn 28ste kon ik nog een bink van 22 scoren, dus ik hou me maar voor dat het allemaal zo erg niet is.
Ja verdommequote:
Die heb ik net gedumpt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet juist oudere mannen scoren, die zijn veel beter.
Ben ik het wéér eens met jequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
A joy forever.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom lijkt het plots dat iedereen het over fuckbuddy's heeft?![]()
i love my dirty mind
Dus zij kunnen slechts kort genieten van hun knapheid enzulksquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom lijkt het plots dat iedereen het over fuckbuddy's heeft?![]()
i love my dirty mind
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus zij kunnen slechts kort genieten van hun knapheid enzulks
Kaalheid FTW!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaar
Vergeet natuurlijk de levervlekken nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaar
Dan snap je het stiekem dus best welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niks van FB maar heb yipyip al gevonden
En de zakken onder de ogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk de levervlekken niet
Ze stuurde mij pas al een paars hartquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan snap je het stiekem dus best wel
Maar weet ze dat zelf ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze stuurde mij pas al een paars hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of watquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan snap je het stiekem dus best wel
Paarsquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze stuurde mij pas al een paars hart
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke. Ik heb zojuist even gekeken in mijn fotoarchieven, en ik ben ook aan het rijpen. Ik zie er nu echt wel stukken beter uit dan toenMwuhaha, de dingen die we onszelf aandeden in de jaren 90!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oke. Ik heb zojuist even gekeken in mijn fotoarchieven, en ik ben ook aan het rijpen. Ik zie er nu echt wel stukken beter uit dan toenVoor een 30er zie je er best nog jong uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Zal ik straks wat flessen wijn halen voor vanavond? Ik heb zin me te bezatten
En de krakende botten, die je al hoort knoepen als ze ook maar 1 stap zettenquote:
Jij was ook een gabbertrol?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwuhaha, de dingen die we onszelf aandeden in de jaren 90!
Ja dat van die harten wist ik zelf ook. Heb al wel eens iets gedaan dat ik het zelf niet wist. Toen kreeg ik wel heel rare reactiesquote:
Goed planquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Doen! Doe ik mee. Op afstand.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
en dat was nog niet eens in de jaren 90quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwuhaha, de dingen die we onszelf aandeden in de jaren 90!
Jaren '50 dan. Whatever.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat was nog niet eens in de jaren 90
Wat voor geweldige prestatie moest je ook alweer gedaan hebben om een purple heart te krijgen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of wat
[..]
Paars![]()
Hart![]()
Liefde
quote:
Ik doe meequote:
Gelukkig maar. En dat kan jij heul niet weten, want ik heb geen facebook of fobo meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor een 30er zie je er best nog jong uit
Oke. Ik heb zojuist even gekeken in mijn fotoarchieven, en ik ben ook aan het rijpen. Ik zie er nu echt wel stukken beter uit dan toenGel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halve bus haarlak per houseparty![]()
En pas als je je elastiekje uit je haar haalde en de staart bleef zitten was het goed
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En zo leer je er vanzelf mee omgaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of wat
ik wou dat het de jaren 50 wasquote:
Mijn vriendje zijn op FB is al voldoende hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor geweldige prestatie moest je ook alweer gedaan hebben om een purple heart te krijgen?
Ach er is vast nog wel hoop voor mequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
En zo leer je er vanzelf mee omgaan
mijn tactiek: Mousse, Gel, Haarlak, Gel, Haarlak, Haarlak, Haarlak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gel?
Halve bus haarlak per houseparty![]()
En pas als je je elastiekje uit je haar haalde en de staart bleef zitten was het goed
Of zet het binnen ipv buitenquote:
I suck.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon 1 iemand vinden en dan via via beland je wel bij de rest.
Zelfs mijn vader schijnt op hyves rond te hangen...dus er is altijd nog hoopquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach er is vast nog wel hoop voor me
martijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Sodeju, muts. Hoe heet je? Anders kan ik je niet toevoegen!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
dag popjes en dropjes, ik ga eten halen!
Mijn naam is te veelvoorkomend. Aan mij heb je niksquote:
Dat heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lag gisteren relaxed film te kijken op de bank, toen stond ik op. En dat ging met zoveel moeite en zuchten en steunen dat ik van mezelf schrok.
En toen werd er nog dank U tegen me gezegd ook nadat ik drinken had gehaald voor de gastheer.
Ik voelde me opeens heel heel HEEL erg bejaard.
Moet je dat nog vragen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef L-E het volgende:
Ik kom een heel knappe Martijn tegen. Zal ik 'm toevoegen?
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef L-E het volgende:
FOK! Aangenaam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, ik heb werkelijk geen idee waar ik nu ben
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef L-E het volgende:
Ik ook wel maar niet zo erg als gisteren.quote:
Dat je dat nog moet vragenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef L-E het volgende:
Maar YipYip dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Vraag Snuit of hij je aan hem wil voorstellen!
ik wil nooit opstaan. Maar soms MOET hetquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet zo erg als gisteren.
Nou moet ik zeggen dat ik ook wel heerlijk languit lag op die bank en stiekem helemaal niet wilde opstaan.
Ik bedoelde welke stadquote:
ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef L-E het volgende:
Hou ons niet langer in spanning!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke stadMaar ik weet 't al!
Vertel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke stadMaar ik weet 't al!
Ja idd. Soms MOET het. En ik had dorst, dus het moestquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil nooit opstaan. Maar soms MOET het
De leuke even doorschuiven hequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookook nog met mutual vriendjes, ik doe het gewoon
Wat doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TT
![]()
Zal ik het niet doen of niet
Daarom heb ik altijd een fles cola naast de bank staan. Luiheidquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd. Soms MOET het. En ik had dorst, dus het moest
Enfin alle singles nu naar snuit zn FB op zoek naar Martijnquote:
Ja eh, nu ben ik nieuwsgierig!quote:
-1quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enfin alle singles nu naar snuit zn FB op zoek naar Martijn
Hengelo *rilt*quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd een fles cola naast de bank staan. Luiheid
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De leuke even doorschuiven he
ik zou best een koelkast naast mn bank willen, maar liever mn stellingkast. Ik hou niet van koud drinken.. en in mn stellingkast ligt alle chips en koekjes enzoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mjah ik had de taksi in de koelkast gezet dus moest wel opstaan. Gelukkig lag binnen een straal van 2 meter van de koelkast
Dat kan jij zelf niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef L-E het volgende:
Yuki, sms jij Snuit even voor details over die Martijn.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hoe jong wil je ze hebben?
Die woning is zo klein dat eigenlijk alles wel binnen een straal van een paar meter zitquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou best een koelkast naast mn bank willen, maar liever mn stellingkast. Ik hou niet van koud drinken.. en in mn stellingkast ligt alle chips en koekjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |