Die heb ik net gedumpt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet juist oudere mannen scoren, die zijn veel beter.
Ben ik het wéér eens met jequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
A joy forever.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom lijkt het plots dat iedereen het over fuckbuddy's heeft?![]()
i love my dirty mind
Dus zij kunnen slechts kort genieten van hun knapheid enzulksquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom lijkt het plots dat iedereen het over fuckbuddy's heeft?![]()
i love my dirty mind
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus zij kunnen slechts kort genieten van hun knapheid enzulks
Kaalheid FTW!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaar
Vergeet natuurlijk de levervlekken nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaar
Dan snap je het stiekem dus best welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niks van FB maar heb yipyip al gevonden
En de zakken onder de ogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk de levervlekken niet
Ze stuurde mij pas al een paars hartquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan snap je het stiekem dus best wel
Maar weet ze dat zelf ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze stuurde mij pas al een paars hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of watquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan snap je het stiekem dus best wel
Paarsquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze stuurde mij pas al een paars hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |