dat mochten we niet meer zeggen hierquote:
Wat is het volgende doelwit op je trash-list?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef -Engel- het volgende:
Klopt
ik ben goed in het trashen van dingen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat mochten we niet meer zeggen hier
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Yuki het volgende:
Ook al vind ik het een kutuitspraak
Ik moest wel lachen
Waarschijnlijk iets op mijn werk... iets met knopjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is het volgende doelwit op je trash-list?
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze het gemunt heeft op kale mannen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is het volgende doelwit op je trash-list?
waren mensen die zich eraan stoorden enzo.. weet niet meer precies hoe en watquote:
We're doomed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze het gemunt heeft op kale mannen.
Aanstellers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waren mensen die zich eraan stoorden enzo.. weet niet meer precies hoe en wat
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
boomboomboomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
naar de pleurisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik ook! En overmorgen en de dag daarna en de dag daarna en...quote:
A wel .... ik nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waren mensen die zich eraan stoorden enzo.. weet niet meer precies hoe en wat
En ik maar werken de hele weekquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook! En overmorgen en de dag daarna en de dag daarna en...
quote:
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!quote:
Zoals het hoortquote:
Als de wereld ons niet hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Ik merk hetquote:
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersomquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een borrel
Maar dat gaat moeilijk als je niks hebt.
jij........... hebt iedereen op facebook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
De slet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij........... hebt iedereen op facebook!
Jou niet! Toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
Je hebt weekenden gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is mijn eerste vrije dag sinds mn vakantie.
Hij heeft mij ook op FBquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld, Friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |