Zoals het hoortquote:
Als de wereld ons niet hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Ik merk hetquote:
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersomquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een borrel
Maar dat gaat moeilijk als je niks hebt.
jij........... hebt iedereen op facebook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
De slet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij........... hebt iedereen op facebook!
Jou niet! Toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
Je hebt weekenden gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is mijn eerste vrije dag sinds mn vakantie.
Hij heeft mij ook op FBquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld, Friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersom
Bloemmevrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
Waarom wil L-E al onze nummers hebben?
Pincode= 0000quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
We hebben wel één gezamelijke vriendin!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ik ben singleloos op facebook!
wie wie wie wie wie wie wie wie???????quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben wel één gezamelijke vriendin!
Eentje uit Haarlem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie wie wie wie wie wie wie wie???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |