quote:
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!quote:
Zoals het hoortquote:
Als de wereld ons niet hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Je zal het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuki, ik doe met je mee hoor.. laat ons de wereld maar draaiende houden, dat is wel aan ons besteed!
Ik merk hetquote:
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersomquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin in een borrel
Maar dat gaat moeilijk als je niks hebt.
jij........... hebt iedereen op facebook!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
De slet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij........... hebt iedereen op facebook!
Jou niet! Toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het went.
Maar we zijn tenminste wel Facebook-vriendjes!!
Je hebt weekenden gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is mijn eerste vrije dag sinds mn vakantie.
Hij heeft mij ook op FBquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld, Friendquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb wel drank. Alleen dan krijg je mijn adres ipv andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |