Bloemmevrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef Lotusss het volgende:
Haaai!
Waarom wil L-E al onze nummers hebben?
Pincode= 0000quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
We hebben wel één gezamelijke vriendin!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, ik ben singleloos op facebook!
wie wie wie wie wie wie wie wie???????quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben wel één gezamelijke vriendin!
Eentje uit Haarlem.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie wie wie wie wie wie wie wie???????
Correct. Dus zn bewering klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die is incidenteel toch ook in Singles?
Ha! Yuki Holmesquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Correct. Dus zn bewering klopt niet helemaal.
Ja echt he. En die bewegende profielfoto's ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Facebook is wel wat leuker nu dan Hyves, wat een zootje op Hyves met allerlei bewegende plaatjes en schreeuwende ads en onzin.
Dat zij hier incidenteel haar gezicht laat zien is pas nadat ik haar had teogevoegdquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Correct. Dus zn bewering klopt niet helemaal.
ik zat vandaag die uitndoging van fb te lezen in mn mailbox en ik kon me toch niet bedenken wie het nou moest zijn, tot ik de pic zagquote:
Iets met Telegraaf.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Facebook is wel wat leuker nu dan Hyves, wat een zootje op Hyves met allerlei bewegende plaatjes en schreeuwende ads en onzin.
Ja, jij hebt mij ook alweer gevondenquote:
En mensen met namen als "Mama van Destunie" of "Ingrid en Henk".quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Vooral die bewegende profielfoto's ja, je zou er duizelig van worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. En die bewegende profielfoto's ook
Ik had het wel snel door. Door de ene gezamelijke vriend.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zat vandaag die uitndoging van fb te lezen in mn mailbox en ik kon me toch niet bedenken wie het nou moest zijn, tot ik de pic zag
Ik voeg je wel ff toe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat ik ook een aantal singles op FB heb.
Bij sommigen heb ik heel hard moeten denken wie het nou was![]()
Gelukkig kon ik dan via anderen erachter komen
Die moet je dan ook gewoon whatsappen EN hier plaatsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij ook alweer gevondenstraks krijg ik heel de singles Clan op mn Facebook en kan ik geen lijpe foto's meer plaatsen
Naaktfoto's mag altijd hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt mij ook alweer gevondenstraks krijg ik heel de singles Clan op mn Facebook en kan ik geen lijpe foto's meer plaatsen
Jij bent een FB slet las ik vanochtend alquote:
Ik was undercoverquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zat vandaag die uitndoging van fb te lezen in mn mailbox en ik kon me toch niet bedenken wie het nou moest zijn, tot ik de pic zag
Dan hoef je toch alleen maar in de spiegel te kijken?quote:
Ik ben altijd en overal een slet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een FB slet las ik vanochtend al
Naakt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook foto's dat ik hoofden van schone dames schoon lik?
Onze bejaarde doet ook feesboeken?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn toch die minimale verschillen tussen Snuit en mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen maar in de spiegel te kijken?
Ik dacht dat snuit de kleine piemel hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn toch die minimale verschillen tussen Snuit en mij..
Hier in het bejaardentehuis zitten we daar allemaal opquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onze bejaarde doet ook feesboeken?
We hebben allebei een piemel van 45 cm, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat snuit de kleine piemel had
Moeten jullie ook allemaal een flatscreen tv vanaf 1 januari?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier in het bejaardentehuis zitten we daar allemaal op
Hebben jullie geen BingoBook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier in het bejaardentehuis zitten we daar allemaal op
Als ik snuit moet geloven komt ie nog maar net aan de 45 mmquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben allebei een piemel van 45 cm, dat weet iedereen.
Die hebben we alquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeten jullie ook allemaal een flatscreen tv vanaf 1 januari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |