Die heb ik net gedumpt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet juist oudere mannen scoren, die zijn veel beter.
Ben ik het wéér eens met jequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
A joy forever.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom lijkt het plots dat iedereen het over fuckbuddy's heeft?![]()
i love my dirty mind
Dus zij kunnen slechts kort genieten van hun knapheid enzulksquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarom lijkt het plots dat iedereen het over fuckbuddy's heeft?![]()
i love my dirty mind
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus zij kunnen slechts kort genieten van hun knapheid enzulks
Kaalheid FTW!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaar
Vergeet natuurlijk de levervlekken nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer ook bij hun het verval drie keer zo hard toeslaat in de vorm van kaalheid en neus- en oorhaar
Dan snap je het stiekem dus best welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap niks van FB maar heb yipyip al gevonden
En de zakken onder de ogenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vergeet natuurlijk de levervlekken niet
Ze stuurde mij pas al een paars hartquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan snap je het stiekem dus best wel
Maar weet ze dat zelf ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze stuurde mij pas al een paars hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of watquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan snap je het stiekem dus best wel
Paarsquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze stuurde mij pas al een paars hart
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke. Ik heb zojuist even gekeken in mijn fotoarchieven, en ik ben ook aan het rijpen. Ik zie er nu echt wel stukken beter uit dan toenMwuhaha, de dingen die we onszelf aandeden in de jaren 90!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Oke. Ik heb zojuist even gekeken in mijn fotoarchieven, en ik ben ook aan het rijpen. Ik zie er nu echt wel stukken beter uit dan toenVoor een 30er zie je er best nog jong uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Zal ik straks wat flessen wijn halen voor vanavond? Ik heb zin me te bezatten
En de krakende botten, die je al hoort knoepen als ze ook maar 1 stap zettenquote:
Jij was ook een gabbertrol?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwuhaha, de dingen die we onszelf aandeden in de jaren 90!
Ja dat van die harten wist ik zelf ook. Heb al wel eens iets gedaan dat ik het zelf niet wist. Toen kreeg ik wel heel rare reactiesquote:
Goed planquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
Doen! Doe ik mee. Op afstand.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Samzz het volgende:
en dat was nog niet eens in de jaren 90quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Mwuhaha, de dingen die we onszelf aandeden in de jaren 90!
Jaren '50 dan. Whatever.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat was nog niet eens in de jaren 90
Wat voor geweldige prestatie moest je ook alweer gedaan hebben om een purple heart te krijgen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of wat
[..]
Paars![]()
Hart![]()
Liefde
quote:
Ik doe meequote:
Gelukkig maar. En dat kan jij heul niet weten, want ik heb geen facebook of fobo meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor een 30er zie je er best nog jong uit
Oke. Ik heb zojuist even gekeken in mijn fotoarchieven, en ik ben ook aan het rijpen. Ik zie er nu echt wel stukken beter uit dan toenGel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halve bus haarlak per houseparty![]()
En pas als je je elastiekje uit je haar haalde en de staart bleef zitten was het goed
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En zo leer je er vanzelf mee omgaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe vaak ik op msn aan iemand moet vragen hoe of wat
ik wou dat het de jaren 50 wasquote:
Mijn vriendje zijn op FB is al voldoende hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor geweldige prestatie moest je ook alweer gedaan hebben om een purple heart te krijgen?
Ach er is vast nog wel hoop voor mequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
En zo leer je er vanzelf mee omgaan
mijn tactiek: Mousse, Gel, Haarlak, Gel, Haarlak, Haarlak, Haarlak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gel?
Halve bus haarlak per houseparty![]()
En pas als je je elastiekje uit je haar haalde en de staart bleef zitten was het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |