Kiosk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiii... en nu kan je gewoon weer bij de Broodzaak of de Kiosk koffie halen. Betere koffie en een stuk goedkoper ook....
Jij niet, je piemel welquote:
Koffie sowieso nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kiosk?_!
Damn, die meuk is niet te zuipen
Waarom?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
over FB gesproken.. die heb ik net verwijderd
Dat dusquote:
Ik lust geen koffie, ik had een chocolate cream frappucinoquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiii... en nu kan je gewoon weer bij de Broodzaak of de Kiosk koffie halen. Betere koffie en een stuk goedkoper ook....
We wassen er klaar mee.quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We wassen er klaar mee.
Ik kwam er toch nooit meer op. Weg met die zooi
Nu even kijken wat de volgende stap wordt in het verminderen van mij op het interwebzquote:
Zoek mij eens opquote:
Je FOK!-account door de shredder!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu even kijken wat de volgende stap wordt in het verminderen van mij op het interwebz
quote:
ik jou net!quote:
Die wil ik ook spottenquote:
Stoppen met fokkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nu even kijken wat de volgende stap wordt in het verminderen van mij op het interwebz
Dat is nog een stap te verquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou net!kheb ineens n heel nest singles haha
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef L-E het volgende:
yipyip is trouwens best knap, had ik niet verwacht.
Sorry btw, ik zag je verzoek, maar ging toch door met verwijderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik jou net!kheb ineens n heel nest singles haha
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef L-E het volgende:
Mannen hebben dat, dat ze knapper worden als ze ouder worden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |