Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat doet ze wel eens, als ik niet luister bijv.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, muck ken er vast wel tegen schuppen.
Klinkt bekend...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat doet ze wel eens, als ik niet luister bijv.
Ben jij ook een beetje ziekig?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sabbel wel op mijn eigen strepsils en slik mijn eigen paracetamolletje wel hoor
Hoi Fellaliquote:
Ik heb vannacht wakker gelegen van de hoofd- en keelpijn, dus jaquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik sabbel wel op mijn eigen strepsils en slik mijn eigen paracetamolletje wel hoor
Liebchenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kun je beter niet doen, straks steek ik je aanquote:
He bahquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wakker gelegen van de hoofd- en keelpijn, dus ja
Marijkequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoofd-, keel- en nekpijn... En snotterig en veel slijmquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
![]()
![]()
Was ist los?
* MPG knuffelt Marijkje
Ohnoesquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vannacht wakker gelegen van de hoofd- en keelpijn, dus ja
Is zingen wel verstandig met keelpijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoofd-, keel- en nekpijn... En snotterig en veel slijmDus ik ga vandaag uitzingen en hoop stomme klanten ziek te maken en ga dan maar op de bank liggen met thee als ik klaar ben
Dankje
He bah. Tot hoe laat moet je? En goed plan vd bankquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoofd-, keel- en nekpijn... En snotterig en veel slijmDus ik ga vandaag uitzingen en hoop stomme klanten ziek te maken en ga dan maar op de bank liggen met thee als ik klaar ben
Dankje
Doe maar een kopje thee met veel honingquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Ook voor jou zetten we met veel liefde graag een kop koffie hoor.
Ja, deze vorm van zingen welquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is zingen wel verstandig met keelpijn?
3 uur, dus dat moet te doen zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah. Tot hoe laat moet je? En goed plan vd bank
* MPG gaat thee maken. En nog meer sinaasappels uitpersen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar een kopje thee met veel honingMijn stem klinkt stom
![]()
Oké, een kop thee danquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe maar een kopje thee met veel honingMijn stem klinkt stom
![]()
Dat valt dus nog mee, hier weer lekker rustigquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, deze vorm van zingen wel
[..]
3 uur, dus dat moet te doen zijn
Je bent de honing vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, een kop thee dan.
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:-xvDUUC4yAKx8M:http://i24.photobucket.co(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat thee maken. En nog meer sinaasappels uitpersen...
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, een kop thee dan.
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:-xvDUUC4yAKx8M:http://i24.photobucket.co(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Liefde genoeg hierquote:
* NBT kan wel een beetje gebruikenquote:
Watsr met je werk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op het werk ding na goed en daar?
Liefde voor jouquote:
Gewoon geen zin voor de rest is het hier rustigquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Watsr met je werk?
Nog steeds hetzelfde
Ohww deze Buren!quote:
Thnx!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefde voor jou
[ afbeelding ]
quote:
Dat dan weer wel!quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]dacht dat ik wel duidelijk was
KSC en GRTDOJW zijn toch GC SC buren
STquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
nouhou.
nou moet ik ook nog allemaal extra dingen doen
ga toch naar huis als je ziek bent Sugarquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
nouhou.
Naar huis en onder de wol kruipen ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
nouhou.
vraariequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:02 schreef Koen66 het volgende:
ga toch naar huis als je ziek bent Sugar
Nee, dat kan echt nietquote:
Hoeveel heb je er al afgeknald?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Naar huis en onder de wol kruipen ja.
Ondanks dat ik het niet drink, zet ik dus goede koffiequote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef OA het volgende:
Heb jij koffie gemaakt Mart?
Ik proef het bakkie van augustus vorig jaar nu nog...
Het was wel te drinken, geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet drink, zet ik dus goede koffie.
Tuurlijk kan dat wel. Gewoon naar je baas stappen en zeggen:'Sorry, maar ik voel me echt heel beroerd en het is beter dat ik naar huis ga, want zo hebben jullie ook niets aan mequote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
nouhou.
Dus je komt nog een keer terug voor meer?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Het was wel te drinken, geloof ik
Toch, MPG?
Dat zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je komt nog een keer terug voor meer?.
Dat dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En kijk dan of je iets eerder weg kan, ziek is ziek he?
Dat laatste lukt sowieso al niet, met twee zieke mannen thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
Tuurlijk kan dat wel. Gewoon naar je baas stappen en zeggen:'Sorry, maar ik voel me echt heel beroerd en het is beter dat ik naar huis ga, want zo hebben jullie ook niets aan me.' Vervolgens sluit je je computer af, pak je je spullen en ga je naar huis. Daar loop je naar de slaapkamer en kruip je in bed
.
STquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste lukt sowieso al niet, met twee zieke mannen thuis
* OA trekt een schone trui aan...quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k flikkert vitamine pillen, paracetamol en vers geperste sinasappelsap het ksc in
jij bent al lief dat je accepteert dat je vent ziek is, als ik ziek ben krijg ik nog allelei klusjes in de maag gesplitst thuisquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel kut, maar je moet ook aan jezelf denken!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Hej hallo ik ben niet ziek!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k flikkert vitamine pillen, paracetamol en vers geperste sinasappelsap het ksc in
Hmhm. Mijn longen doen alsof ik twee pakjes zware shag heb gerookt gister en ik zweet me helemaal kapot..tenminste, als ik niet zit te bibberen van de kouquote:
* Koen66 warmt ST met z'n warme lichaam opquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Mijn longen doen alsof ik twee pakjes zware shag heb gerookt gister en ik zweet me helemaal kapot..tenminste, als ik niet zit te bibberen van de kou
mijn vent doet altijd alsof hij zijn griepje niet gaat overleven, dus ik vraag hem maar niet teveel danquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:23 schreef Koen66 het volgende:
jij bent al lief dat je accepteert dat je vent ziek is, als ik ziek ben krijg ik nog allelei klusjes in de maag gesplitst thuis
dus heel huize taart ligt straks ziek te bedquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Mijn longen doen alsof ik twee pakjes zware shag heb gerookt gister en ik zweet me helemaal kapot..tenminste, als ik niet zit te bibberen van de kou
neenee, ik werk gewoon de hele weekquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus heel huize taart ligt straks ziek te bed
straks steek ik je aanquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 warmt ST met z'n warme lichaam op
Klinkt als koorts, en koorts is doorgaans wel een goede reden om je ziek te melden... of wil je baas dat volgende week al zijn personeel ziek thuis zit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij wil, want hij is er nooitquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:34 schreef DaMart het volgende:
Klinkt als koorts, en koorts is doorgaans wel een goede reden om je ziek te melden... of wil je baas dat volgende week al zijn personeel ziek thuis zit?
Dan merkt hij ook niet dat jij ziek thuis bentquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij wil, want hij is er nooit
rockyquote:
Hai GFquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef MPG het volgende:
WTF! Kijk ik net uit de raam, zie ik twee jochies midden over straat schaatsen...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai GF![]()
Ga je nog lekker zout strooien?
GFquote:
vriest het zo erg bij julliequote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef MPG het volgende:
WTF! Kijk ik net uit de raam, zie ik twee jochies midden over straat schaatsen...
hier gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Na die dooiaanval van de afgelopen dagen en de nieuwe vorst, is het hier ook een ijsbaan momenteel.
giertjequote:
Hier ligt een laag ijs op straat waar de rayonhoofden jaloers op zouden zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Na die dooiaanval van de afgelopen dagen en de nieuwe vorst, is het hier ook een ijsbaan momenteel.
Hij niet, maar mijn directe collega's welquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan merkt hij ook niet dat jij ziek thuis bent.
dat is te liefquote:
en dat ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k dept voorhoofd en knuffelt st warm
shop ze rockyquote:
ik zou eerst naar de opticien gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga ook boodschappen doen en naar de opticiën
succes wokquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
wat zei de dokter eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
Dat was al zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:05 schreef Koen66 het volgende:
hadden we deze TT al of is ie veranderd
Vind TT
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou eerst naar de opticien gaan![]()
dan zie je tenminste welke boodschappen je haalt
Met Koen gaat het wel redelijk... leek vanmorgen nog hetzelfde maar hij is wat actiever weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LL, goede morgen, hoe gaat het nu?
Tuurlijk voor zo'n mooie meidquote:
Mooi dat het beter gaat met naamgenoorjequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met Koen gaat het wel redelijk... leek vanmorgen nog hetzelfde maar hij is wat actiever weer
Alleen minder leuk wakker geworden, de overbuurvrouw kwam even melden dat het ruitje van de auto was ingetikt (zie vorige topic pag 5)
quote:
Heel toepasselijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
NBT vindt zichzelf nooit zo mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk voor zo'n mooie meid
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
* Barretje80 gaat thee drinken..![]()
Stomme TT!!
barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat vind ik ook niet van mezelfquote:
drinksequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
* Barretje80 gaat thee drinken..![]()
morguh GF!quote:
dat is zo jah, diegenen die dat wel vinden hebben het hoog in de bolquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet van mezelf
het moet hier niet gaan vriezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
morguh GF!
als het bij jou gaat vriezen kan je misschien een "blij dat ik glij " party houden
en dan zijn ze meteen een stuk minder mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Koen66 het volgende:
dat is zo jah, diegenen die dat wel vinden hebben het hoog in de bol
Nee, bijna niemand toch!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet van mezelf
quote:
Jaaa! Daar heb ik ook wel zin in!quote:
laten we dat maar niet doenquote:
Ohee, hoiquote:
quote:
beter dan, laten anderen ons dan maar mooi vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan zijn ze meteen een stuk minder mooi
Hallo ST!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohee, hoi![]()
(had ik nog niet gezegd, sorry)
shopsequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even naar de stad.. troostgeld uitgeven![]()
laters lovelyquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
neeeeeequote:
een beetje zelf vertrtouwen kan overigens wel wonderen doen voor de "mooi-factor" ..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
beter dan, laten anderen ons dan maar mooi vinden
Oehww, veel plezier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
da's ook zeker zo Barquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje zelf vertrtouwen kan overigens wel wonderen doen voor de "mooi-factor" ..
een grijs muisje die ongelukkig is met zichzelf wordt niet snel mooi gevonden door een ander...
en LL veel plezier met shoppen!
dat is waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje zelf vertrtouwen kan overigens wel wonderen doen voor de "mooi-factor" ..
een grijs muisje die ongelukkig is met zichzelf wordt niet snel mooi gevonden door een ander...
Zeker waar......quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind jou mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
beter dan, laten anderen ons dan maar mooi vinden
maar zelfvertrouwen en jezelf mooi vinden is toch net ietsje anders, vind ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
mwah..als je zelfverzekerd bent dan ben je blij met wie en wat je bent.. dan vind je jezelf dus prima..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar zelfvertrouwen en jezelf mooi vinden is toch net ietsje anders, vind ik
*knuf*quote:
Keelpijn hoofdpijn, nekpijn is wel redelijk wegquote:
kijk, 1e is heeeeel positiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Keelpijn hoofdpijn, nekpijn is wel redelijk wegMaar duf tot de derde macht, dus ik wil gewoon slapen
Nog 3 uurtjes te gaan
Dit is eerder de ziekenboeg dan de ksc vandaagquote:
moet je die opzet neus ervanaf halen!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet je die opzet neus ervanaf halen!
[ afbeelding ]
behalve een nies zojuist mag ik niet klagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is eerder de ziekenboeg dan de ksc vandaag
Maar hoest met Koen dan?
ik ben ook ziekte en pijn vrijquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is eerder de ziekenboeg dan de ksc vandaag
Maar hoest met Koen dan?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve een nies zojuist mag ik niet klagen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook ziekte en pijn vrij
marijkequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ben ik wel ziek voor ons 2en ja?
[..]Hai GF
hier ook een 99% volledige versie van mezelf..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook ziekte en pijn vrij
te laat joh...quote:
Dankjequote:
Stu darling!quote:
Of te vroeg, net hoe je het bekijktquote:
Ja, ik heb het in de gaten. Maar het klinkt wat lekkerder dan 'goedenmiddag'quote:
Marijkequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu darling!Je hebt me aangestoken
stuartquote:
dat vind ik alsnog anders dan zelfvertrouwen hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
mwah..als je zelfverzekerd bent dan ben je blij met wie en wat je bent.. dan vind je jezelf dus prima..
kijk jezelf zooo mooi vinden dat je arrogant word.. das weer een overtreffende trap..
GFquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
nog steeds in engelse tijd
wij zitten dus niet in de ziekenboegquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier ook een 99% volledige versie van mezelf..
smakelijkquote:
dan ben je echt ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
nou vind ik zelfs de koffie niet meer lekker![]()
Oh Sugar tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijke![]()
Oh dear
Ik hoor steeds meer mensen om me heen die ziek aan het worden zijn
Smakelijk eten!quote:
Je mag ook bij mij op bed komen liggenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat jullie wel snel opknappen hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ST ook alIk gok dat we gezamnlijk ergens iets opgelopen hebben
En juist vandaag ben ik vergeten een cup a soupje mee te nemen terwijl ik daar wel vet behoefte aan heb
![]()
jij ook alquote:
ik moet daar nog aan beginnenquote:
Ja, want vanaf morgen heb ik ook nog vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen zeg. Ik hoop dat jullie wel snel opknappen hoor
ik ben niet ziek!quote:
Dat is wel heel sip he?quote:
moet ik zo even wat brengen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ST ook alIk gok dat we gezamnlijk ergens iets opgelopen hebben
En juist vandaag ben ik vergeten een cup a soupje mee te nemen terwijl ik daar wel vet behoefte aan heb
![]()
Nee joh gekkie, dan steek ik je bed aanquote:Je mag ook bij mij op bed komen liggenHeb je even rust en kun je uitzieken
Stop ze maar in mijn broek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want vanaf morgen heb ik ook nog vakantieMijn timing is geweldig
![]()
En mijn handen zijn zo koud!
Nou, rustig aan hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet daar nog aan beginnen
Herkenbaar. Eerst doe ik er 4 dagen van mijn vakantie over om in NL te komen en dan ben ik ook nog eens 3 dagen ziekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is zeker naarquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel heel sip he?![]()
En goedemorgen schat![]()
Stomme timingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat kan toch nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben niet ziek!
[..]
Dat is wel heel sip he?![]()
En goedemorgen schat![]()
[..]
moet ik zo even wat brengen?
[..]
Nee joh gekkie, dan steek ik je bed aan
quote:
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker naar
Morning darling
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme timing![]()
* MPG pakt jouw handen in zijn warme handen en wrijft ze warm.
Stop ze dan maar in mijn zak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik pas
[..]
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehad![]()
[..]![]()
Hoe is het lan-en?
En ik vind eerst zweten en het dan koud krijgen ook stom, wordt je eerst zeiknat en daarna koud..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:13 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is zeker naar
Morning darling
Tofquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik pas
[..]
Ja, jij hebt echt driedubbel pech gehad![]()
[..]![]()
Hoe is het lan-en?
En dat vindt dingske zomaar goedquote:
Nou, ik zou het net kunnen halen, als ik de weg zou wetenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kan toch nietMaar het mag wel
Maar hoeft niet
En mijn bed kan daar tegen![]()
Nog maar 20 posts tot de 50k in KSC meneer MPGquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Stomme timing![]()
* MPG pakt jouw handen in zijn warme handen en wrijft ze warm.
als je geen koffie meer lust ben je echt wel ziekquote:
Nee joh, vet onhandigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik zou het net kunnen halen, als ik de weg zou weten
OMG wat een spamaap ben ik ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog maar 20 posts tot de 50k in KSC meneer MPG
Ja, dat is wel erg rot. Daar had ik geen last vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik vind eerst zweten en het dan koud krijgen ook stom, wordt je eerst zeiknat en daarna koud..brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Fijne dag gehad gister?
Gezellig tochquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG wat een spamaap ben ik ook.
Ik ben ook al de top 100 binnengedrongen laatst...
dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG wat een spamaap ben ik ook.
Ik ben ook al de top 100 binnengedrongen laatst...
nee, ik ben gewoon niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je geen koffie meer lust ben je echt wel ziek
Jij bent heus wel lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon niet zo lekker
Mijn dag was leuk maar erg vermoeiendquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef Stuart het volgende:
Ja, dat is wel erg rot. Daar had ik geen last van
Ja, gisteren was gezellig. Hoe was jouw dag gisteren eigenlijk
Jij bent heul wel lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Laat het je smaken kerel en hoi enzoquote:
niet zo lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn de hier genoegquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Goed, fruitmanden sturen naar de zieke meisjes dan maar
smakelijk trevquote:
Gelukkig was het leuk though, dat maakt de vermoeiendheid (bestaat dit woord) minder egquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn dag was leuk maar erg vermoeiend
Joahquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Beter kom je me gewoon verzorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Ja, verkleed als Flipje kom ik ze bezorgenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joah![]()
Kom je ze zelf bezorgen?![]()
Ohnee. Ik ben niet ziek
Hey Stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat het je smaken kerel en hoi enzo
Nurse Stuquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter kom je me gewoon verzorgen
picsquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, verkleed als Flipje kom ik ze bezorgen
Pas maar op, straks begin ik nog aan jou te knabbelenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, verkleed als Flipje kom ik ze bezorgen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas maar op, straks begin ik nog aan jou te knabbelen
Weet je dat wel zekerquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
Eens kijken of de oliebollen die ik zo krijg me wel smaken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nurse Stu
Waar je extra persoonlijke aandacht van krijgt
Oliebollenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
Eens kijken of de oliebollen die ik zo krijg me wel smaken
Zal ik je wat komen brengen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik stem voor
[..]
OliebollenNu heb ik zin in oliebollen
![]()
Yes pleasequote:
ik nietquote:
of dooienquote:
Ja, dat is uiteraard ook prima. Als het maar verdwijntquote:
Lekkerquote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
monteur is geweest dadelijk maar eens boodschappen gaan doen
Nee joh, was een grapje, haal misschien wel wat deze weekquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen nog even kijken wanneer ik tijd heb
altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik mee?Ik houd van boodschapjes doen
![]()
Mijn mammie wil donderdag niet alleen gaan. Ga je dan ook mee boodschapjes doen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerMijn lunch bleek nog half bevroren
Dus die ligt op de kachel
[..]
![]()
[..]
Nee joh, was een grapje, haal misschien wel wat deze week
Ham is lekker. Bruin of wit broodquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik smeer wat boterhammen en stop er ham tussen!
Juist wel, des te meer des te beterquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd
alhoewel je het niet meer zo leuk gaat vinden als je ziet hoeveel wij halen
Jawel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn mammie wil donderdag niet alleen gaan. Ga je dan ook mee boodschapjes doen?
Bruin.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ham is lekker. Bruin of wit brood
Als je nou dichterbij was had ik dat wel gedaan hoorquote:
Gezonde jongenquote:
Maar ik doe het wel graagquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerMijn lunch bleek nog half bevroren
Dus die ligt op de kachel
[..]
![]()
[..]
Nee joh, was een grapje, haal misschien wel wat deze week
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb dingske al 3 dagen niet gesproken
Ik vind wit alleen lekker in combinatie met bepaalde soorten belegquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezonde jongen
Ik vind wit lekkerder maar eet veel vaker bruin
Nee joh, hoeft niet, komt wel goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik doe het wel graaghoewel ze misschien al wel op zijn voordat ik daar ben
en denk dat ik het kwa tijd ook niet ga redden
Smoesjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je nou dichterbij was had ik dat wel gedaan hoor
Daar ben ik ook niet bang voor, ben waarschijnlijk vrijdag vrij en donderdag een kort dagjequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vind wit alleen lekker in combinatie met bepaalde soorten beleg
[..]
Nee joh, hoeft niet, komt wel goed
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef MPG het volgende:
quote:
quote:
Onze buurman en mijn papa vegen wél de sneeuw weg als deze net is gevallenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie stoep is schoner dan die hier.
Kunnen ze dat bij mij ook komen doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Onze buurman en mijn papa vegen wél de sneeuw weg als deze net is gevallen.
Koop maar een gewone X10quote:
Als jij voor koffie enzo zorgt, misschien welquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen ze dat bij mij ook komen doen
Yes pleasequote:Op dinsdag 28 december 2010 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
MPG..
fantastische buur jongens! lekker innovatief!
Ik heb een heerlijke chocolade reep meegenomen uit de kantine
een van de zieken een hapje??
(comfort food FTW!!)
Ik ga ook al met je moeder winkelen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij voor koffie enzo zorgt, misschien wel...
Werkse Trev en tot laterquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de laattijd
En weer werken![]()
![]()
Mijn moeder veegde laatst ook de stoep schoon, kwam er een vent langs met zijn zoontje op zijn slee, en die vond het maar asociaal dat de sneeuw werd weggehaald, want de mensen gunnen die kinderen ook niksquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Onze buurman en mijn papa vegen wél de sneeuw weg als deze net is gevallen.
werk ze trevquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En weer werken![]()
![]()
here you go..quote:
Hahaha, hoe kortzichtigquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn moeder veegde laatst ook de stoep schoon, kwam er een vent langs met zijn zoontje op zijn slee, en die vond het maar asociaal dat de sneeuw werd weggehaald, want de mensen gunnen die kinderen ook niks.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik eindelijk bijna pauze, komt er 1 minuut voordat de deur dichtgaat nog iemand binnen...nu heb ik nog maar een kwartier
Die grappen ken ik. Ik geef die lui altijd een bak koffie, en ga gewoon een half uur schaften. Hoe groot hun Schnautze ook isquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik eindelijk bijna pauze, komt er 1 minuut voordat de deur dichtgaat nog iemand binnen...nu heb ik nog maar een kwartier
Tijd is nooit te laat, tijd is op tijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En weer werken![]()
![]()
dan pak je die tijd toch daarna erbijquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Maar die mevrouw was wel heel blijquote:
Nou, dat is dan wel weer mooi. Maar jij zou ook moeten stralenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar die mevrouw was wel heel blij
de deur dicht?? nog maar een kwartier pauze??quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
Tot later MPG en have fun met gamenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |