Mooi dat het beter gaat met naamgenoorjequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met Koen gaat het wel redelijk... leek vanmorgen nog hetzelfde maar hij is wat actiever weer
Alleen minder leuk wakker geworden, de overbuurvrouw kwam even melden dat het ruitje van de auto was ingetikt (zie vorige topic pag 5)
quote:
Heel toepasselijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
NBT vindt zichzelf nooit zo mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk voor zo'n mooie meid
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
* Barretje80 gaat thee drinken..![]()
Stomme TT!!
barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat vind ik ook niet van mezelfquote:
drinksequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
* Barretje80 gaat thee drinken..![]()
morguh GF!quote:
dat is zo jah, diegenen die dat wel vinden hebben het hoog in de bolquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet van mezelf
het moet hier niet gaan vriezenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
morguh GF!
als het bij jou gaat vriezen kan je misschien een "blij dat ik glij " party houden
en dan zijn ze meteen een stuk minder mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:26 schreef Koen66 het volgende:
dat is zo jah, diegenen die dat wel vinden hebben het hoog in de bol
Nee, bijna niemand toch!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet van mezelf
quote:
Jaaa! Daar heb ik ook wel zin in!quote:
laten we dat maar niet doenquote:
Ohee, hoiquote:
quote:
beter dan, laten anderen ons dan maar mooi vindenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan zijn ze meteen een stuk minder mooi
Hallo ST!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohee, hoi![]()
(had ik nog niet gezegd, sorry)
shopsequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even naar de stad.. troostgeld uitgeven![]()
laters lovelyquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even naar de stad.. troostgeld uitgeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |