GFquote:
vriest het zo erg bij julliequote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef MPG het volgende:
WTF! Kijk ik net uit de raam, zie ik twee jochies midden over straat schaatsen...
hier gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Na die dooiaanval van de afgelopen dagen en de nieuwe vorst, is het hier ook een ijsbaan momenteel.
giertjequote:
Hier ligt een laag ijs op straat waar de rayonhoofden jaloers op zouden zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Na die dooiaanval van de afgelopen dagen en de nieuwe vorst, is het hier ook een ijsbaan momenteel.
Hij niet, maar mijn directe collega's welquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan merkt hij ook niet dat jij ziek thuis bent.
dat is te liefquote:
en dat ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k dept voorhoofd en knuffelt st warm
shop ze rockyquote:
ik zou eerst naar de opticien gaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga ook boodschappen doen en naar de opticiën
succes wokquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
wat zei de dokter eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
Dat was al zoquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:05 schreef Koen66 het volgende:
hadden we deze TT al of is ie veranderd
Vind TT
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou eerst naar de opticien gaan![]()
dan zie je tenminste welke boodschappen je haalt
Met Koen gaat het wel redelijk... leek vanmorgen nog hetzelfde maar hij is wat actiever weerquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LL, goede morgen, hoe gaat het nu?
Tuurlijk voor zo'n mooie meidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |