een beetje zelf vertrtouwen kan overigens wel wonderen doen voor de "mooi-factor" ..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
beter dan, laten anderen ons dan maar mooi vinden
Oehww, veel plezier!quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even naar de stad.. troostgeld uitgeven![]()
da's ook zeker zo Barquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje zelf vertrtouwen kan overigens wel wonderen doen voor de "mooi-factor" ..
een grijs muisje die ongelukkig is met zichzelf wordt niet snel mooi gevonden door een ander...
en LL veel plezier met shoppen!
dat is waarquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje zelf vertrtouwen kan overigens wel wonderen doen voor de "mooi-factor" ..
een grijs muisje die ongelukkig is met zichzelf wordt niet snel mooi gevonden door een ander...
Zeker waar......quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind jou mooiquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
beter dan, laten anderen ons dan maar mooi vinden
maar zelfvertrouwen en jezelf mooi vinden is toch net ietsje anders, vind ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:30 schreef Barretje80 het volgende:
mwah..als je zelfverzekerd bent dan ben je blij met wie en wat je bent.. dan vind je jezelf dus prima..quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar zelfvertrouwen en jezelf mooi vinden is toch net ietsje anders, vind ik
*knuf*quote:
Keelpijn hoofdpijn, nekpijn is wel redelijk wegquote:
kijk, 1e is heeeeel positiefquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Keelpijn hoofdpijn, nekpijn is wel redelijk wegMaar duf tot de derde macht, dus ik wil gewoon slapen
Nog 3 uurtjes te gaan
Dit is eerder de ziekenboeg dan de ksc vandaagquote:
moet je die opzet neus ervanaf halen!quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet je die opzet neus ervanaf halen!
[ afbeelding ]
behalve een nies zojuist mag ik niet klagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is eerder de ziekenboeg dan de ksc vandaag
Maar hoest met Koen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |